Blog >> jvc

>> EgyébATE TR // Alfa 156 1.6 // 2015-01-26

Az eladott fej visszavásárlása után természetesen visszakerül a kocsiba...a sztorit nincs kedvem leírni...nem szeretem ezt a netes eladást/vásárlást, mert kurva sok a láma.

Közben egy kis kábelezés folyamatban. Plusz takarítás, mivel a Gyuszó nevü kisállatka anno ideszotyizott...

>> Tuning és extradroberto // Alfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-06-06

Jelen „gaztettet” több dolog összejátszása folytán voltam kénytelen elkövetni:
1. A klímatisztító tönkretette a gyári fejegységem.
2. Az előző verdámból valósi, felső kategóriás fej a kutyának sem kell, pedig már bagóért árulom.
3. Zene nélkül utálok utazni.
A beépítés:
Nem egy nagy kihívás, hiszen a gyári fej is tulajdonképpen 1 DIN-es és csak be kell tolni a gyári keretébe. A bekötésnél szükséges volt egy kis átalakítás. A tápszálat össze kendácsoltam a bekapcsolószállal, mivel a fej kábelkötegén pont ott nem volt „Y”-elosztó, az autó kapcsolószálát pedig nem találtam, így maradt a direkt rákötés.
Az ott éktelenkedő lyukat pedig egy 4 mm-es gumi lemezből kivágott lappal takartam el.
UPDATE: 2012.06.13.:
A fejegységet eladtam!

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-04-01

Kicsit már untam, hogy mikor meghallottam egy új számot ami még tetszett is, cd-t kellett írnom, hogy a kocsiban is hallgathassam. Sokat nézelődtem míg végül az első kiszemeltet kedden megrendeltem, és szerdán reggel már ki is szállították. JVC KD621-re esett a választás. USB csatis, 2xAUX 6 RCA, iPhone, iPod kompatibilis, + távirányító is van hozzá. Nagyon szépen szól, sokkal szebben mint a régi fej.

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-09

Ma visszatértem az autóvillamossági szerelő sráchoz, hogy végre tényleg beépüljön az adapter, amelynek segítségével a gyári, kormányon lévő gombokkal is tudom kezelni a JVC fejet. A technikai fennakadás oka tegnap előtt az volt, hogy helyszűke miatt egy-két korábban feleslegesnek vélt csatlakozó is ki lett szedve. Természetesn jól el is pakoltam őket... Ez hiba volt, mert most az egyikre szükség lett volna. Ezért segítségül hívtam George-ot, hogy megnézzük, az Ő autójában hogyan is van a csatlakozók bekötése. Nem akartuk találgatásra bízni a dolgot, így azért egyszerűbb. Miután megnéztük az eredeti állapotot, kiderült, hogy hiába, mert pár kábel még így is hiányzik nálam. Miután minden szét lett borítva, kiderült, hogy az viszont mégis megvan, csak jól elbújt. :-) Lényeg, hogy pár órás küzdelem után most már hibátlanul működik minden, szakszerűen beszerelve. És végre a fejegység is tökéletesen a helyére került. :-)
Ezen kívül volt még egy kis problémám, valahonnan generátor hang jött a hangszórókon keresztül. Ahogy lenyomtam a gázpedált, a fordulatszám függvényében jött a zúgás. Kicsit idegesítő volt, így egy zajszűrő is beépítésre került. Most már tökéletes, a zaj megszűnt. Cserébe kiment a tápkábelen lévő biztosíték, azt majd kell vennem. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-07

Ma megint piszkáltuk picit a hifit, bár inkább látványilag, mint hangzásilag. :-) Már régóta terv volt (az előző autómnál is), hogy kapjon egy védő rácsot a mélynyomó a csomagtartóban. Az előző kocsimnál végül ebből nem lett semmi, de most viszont bekerült ez is a helyére. Stílusosan, ha már minden Vibe (na jó, a fejegységet leszámítva), akkor legyen ez is Vibe! Ma be is lett szerelve, és azon túl, hogy praktikus, még jól is néz ki. :-)
Megpróbáltuk beszerelni a kormány-távirányító adaptert, és ez majdnem sikerült is, míg egy kis technikai problémába nem ütköztünk. Erre pénteken térünk majd vissza. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-30

Meg is érkezett Angliából a csomag. Ezt villámgyorsan postázták, még nincs egy hete, hogy megrendeltem. Nem sokára beszerelésre kerül, és ismét használhatom a multikormány gombjait. :-)

>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2010-03-28

Beszerzésre került egy gyakorlatilag beszerezhetetlen fejegység: JVC KD-SH99R.
Nagyon szépen szól, nagyon. Nem tudom, mi az az EISA díj, de kapott olyat ;) Lehet szerepelt valami filmben? :DD

Komolyra fordítva, igyekszem közel hasonlóan magas szintre emelni a rendszer többi elemét is előbb-utóbb. A hangszórókat ASAP, mert a gyári az botrányos :S

Lett még két szép hangot sejtető hangszóróm is 16cm-es átmérőben, helyük, s szerepük egyelőre még nem tisztázott, de otthagyni nem lehetett... ;)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-24

Mióta ki lett cserélve a fejegységem, azóta nem tudom használni a kormányon lévő gombokat a hangerő és egyéb dolgok kezelésére. Annyira megszoktam már őket, hogy hiányoznak. :-) Hallottam róla, hogy létezik olyan adapter, amely az utólagos fejegységekhez jó, és a gyári irányítással össze lehet kötni. Először e-mailben megkerestem a JVC képviseletét, de válaszra sem méltattak. Egy-két héttel később felhívtam őket telefonon is, de fogalmuk sem volt róla, hogy mit is akarok pontosan. Lényeg, hogy nem tudtak segíteni. Aztán teljesen véletlenül, a neten böngészve rátátaltam arra, ami kell nekem. A kis hazánkban lévő boltban viszonylag borsos árat láttam, így ismét az E-Bay-t hívtam segítségül. És még postaköltséggel együtt is majdnem az itthoni ár feléért ráleltem a keresett dologra. Gyors levélváltás az eladóval, és kiderült, hogy tényleg erre van szükségem. Úgyhogy megrendeltem, és most várom, hogy Angliából megérkezzen. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-29

Ma Zottya segítségével beépült az új fejegység. Hatalmas köszönettel és hálával tartozok Neki, mert nem volt kis munka. Az idő ugyan nem volt rossz, de azért melegünk sem volt a parkolóban. És mivel a kütyü az USA-ból érkezett, így az európai szabványoknak nem teljesen megfelelőek a csatlakozók. Vasárnap lévén sok bolt nem volt nyitva, rádióátalakító csatit a Pólus Centerben lévő Boombasstikban sikerült venni, de másmilyen cuccuk nem volt. Így a többi át lett kötözgetve. Na, meg a BOSE cucc is bekavart egy kicsit, rá kellett jönni, hogy pontosan melyik színű zsinór hova is vezet, és először kicsit találomra lettek bekötve a hangszórók. Csak egy stimmelt. :-) De aztán Zottya mindent megoldott nekem. Nem tökéletes még minden, de most még nem is volt ez cél, hiszen ha majd a BOSE kikerül, és átveszi a helyét az új hifi, akkor lesz majd minden a helyére pakolva. De átmenetileg használható, és ezzel most elégedett vagyok. :-)

Ja, és George-tól beépítőkeretem is van, kétezeré'... :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-28

Kicsit aggódtam, hogy az E-Bay-en megrendelt fejegység mikor ér ide. Ugyanis kaptam egy e-mailt a cégtől, akitől rendeltem, hogy feladták postán. Aztán kaptam még egy e-mailt, hogy sajnos a készletük kifogyott, így döntsem el, hogy mit szeretnék (pénzt visszakapni, várni, vagy egy komolyabb cuccot ugyan ebben az árban). Majd megint jött egy e-mail, hogy regisztrált a küldemény, így az interneten figyelhetem, hogy éppen merre tart... Kicsit össze voltam zavarodva, és átmenetileg a figyelő oldal sem működött. De aztán kaptam infókat a csomag hollétéről. Majd végül múlt hét pénteken jött egy levél is, mely a postától érkezett, hogy itt van a cuccom, csak vámolásra vár, kell nekik a számla.
Be is vittem, gyorsan kiszámolták, hogy mennyit kell fizetnem, és fél óra alatt eltudtam intézni mindent. Az adó és a vám összege mindössze 13900 Ft volt, ami még hozzájön az eredeti árhoz, így végül egészen pontosan 66477 Ft-omba került a fejegység. Szerintem nagyon baráti ár, és simán megérte. Most beszerelésre vár, de hamarosan ez is be fog következni... :-)