Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2010-11-19 08:05:52 // 5851
akkor mindenképp vidd el valakinek, akinek van sablonja, és ellenőrizzétek. ha nem pb_ rakta össze (mert róla tudjuk hogy chuck norris-ét is össze merné rakni sablon nélkül), akkor nagy eséllyel el van rakva.
dfg (Tanárúr)2010-11-19 07:59:41 // 5850
Mi köze van az iskolának ahhoz, hogy te szoktál írni (rébuszokban) Ferkének?
dfg (Tanárúr)2010-11-18 16:32:10 // 5849
a kérdésre kérdéssel válaszolok dolgot a suliban elégtelennel jutalmazom.

azt írtad a réz is össze tud rohadni. hogyan, mikor, és mivel? mert ugye a réz nem korrodál úgy, mint a vas. innentől fogva nem tud összerohadni a vas csavarral, max ha nem takarítod meg előtte a menetet, akkor maga alá gyűri a sok szart, ami az idők folyamán ott lerakódott. nade ne a réz anya (ami egyébként javarészt nem réz, csak kadmiumozott acél) legyen a felelős a szerelő trehányságáért.
dfg (Tanárúr)2010-11-18 14:50:46 // 5848
decemberben a berényi talin lesz olyan, aki a medencében fog döntetlenbe kiegyezni
:D
dfg (Tanárúr)2010-11-18 14:49:58 // 5847
ezt a réz is összerohad dolgot megmagyaráznád?
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:46:55 // 5846
hát ez meg a te dolgod, nekem most is az került bele, és még semmi baja (kopp-kopp-kopp).

75 ezer km nem lehet véletlen, ha annyit kap a kocsi, amennyit tőlem kapott. ezek a mocik nem hajlamosak a hagyományos értelemben vett hengerfejességre.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:35:18 // 5845
nekem ajusa volt a 146-ban, és 75K-t mentem vele... ráadásul bántottam is, de nem is kicsit.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:18:21 // 5844
azt hiszem 1-2 embernek lesz segítségre szüksége.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:10:34 // 5843
a síkolás, +szimeringezés kb 25-30 ezer, a hf tömítés, és a csavarok 15-25 közt. (kérj árajánlatot Erhardtól, ajusa tipusra). ehhez jön a szerelő munkadíja, aki leveszi, és visszateszi. ráadásul ha a vezérlésed öreg, akkor ilyenkor az is csere, mert ugye meg kell bolygatni.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 13:58:41 // 5842
az anyagát meg sokkal több.

HF le, síkolás+szelepszárszimeringezés, új HF tömítés, HF csavarok, és gól...
dfg (Tanárúr)2010-11-17 09:45:59 // 5841
Tényleg bazzz... és társa sincs...
dfg (Tanárúr)2010-11-17 08:45:07 // 5840
hagyd már. nincs arca, nincs rendszáma, nincs működő alfája, nincsenek saját fotói az adatlapján, nem láttam még talin, és nincs telefonszáma. a nevéről nem nyilatkozom, de valószínű az sem az igazi. egy szellemmel vitatkozol...
dfg (Tanárúr)2010-11-16 21:12:39 // 5839
nem ittam, szívtam,már lovakat látok, lővek helyett :D
dfg (Tanárúr)2010-11-16 21:09:49 // 5838
Viking ló, GÓL!!!
dfg (Tanárúr)2010-11-16 21:05:02 // 5837
hát ez csak később jutott eszembe, de majd veszel ki szabit...
dfg (Tanárúr)2010-11-16 20:54:16 // 5836
decemberben majd ledumáljuk kicsiTSikó :D
dfg (Tanárúr)2010-11-16 20:50:18 // 5835
maradjunk abba, hogy azért van benne valami kurvaság ennyiért...
dfg (Tanárúr)2010-11-16 20:45:56 // 5834
Boxit nem javaslok, de ezért most a BOXAPAWA-s srácok tuti le fognak baszni :D

ebbe a kasztniba a boxer motor nagyon kevés.
dfg (Tanárúr)2010-11-16 20:24:31 // 5833
Gyanúsan olcsó.
nagyon meg kell nézni, mit veszel, mert pikk pakk bele lehet tolni egy TS motorba 100-200 ezret. a 146 futóműve nem nagy vasziszt, gyorsan, és aránylag olcsón javítható. a ti-k 80%a törött volt szerintem, nagyon meg kell nézni, hogy a nyúlványok voltak-e elhajolva. a 2.0 ts motorban van balance tengely is, ami a többi tsben nincs, már egy sima vezműszíj cseréje is sokkal drágább. hozzáteszem, hogy nem kihajtott 14 éves ti szerintem nincs...
dfg (Tanárúr)2010-11-16 09:02:01 // 5832
egyik klíma sem kapcsol be, ha elment a gáz. a 145-146-nál az a tapasztalat, hogy 300g körüli gázzal még bekapcsol, de már nem épül fel a hűtőkör. 200al már be sem kapcsol.
dfg (Tanárúr)2010-11-15 20:56:03 // 5831
nézesd meg a gázt. 90%-ban gázhiány, 10%-ban egyéb baj (relé, bizti, nyomáskapcsoló, stb)
dfg (Tanárúr)2010-11-14 08:16:11 // 5830
úgy emlékszem, hogy az egyik patentot csak nyitott motorháztetőnél tudtam kivenni.
dfg (Tanárúr)2010-11-12 21:20:07 // 5829
gyári...
dfg (Tanárúr)2010-11-11 07:38:18 // 5828
ááááááááááááááá én nem merek!!! még a gondolattól is remegek!!! :D
dfg (Tanárúr)2010-11-10 21:12:40 // 5827
akkor mégsem mreninek van igaza :D
dfg (Tanárúr)2010-11-10 19:57:16 // 5826
meg az, hogy csak neked van meg...

eddig 15 verziót töltöttem le, és egy sem indult el.
dfg (Tanárúr)2010-11-10 19:45:13 // 5825
na az előtt meg kell hajolnom, mert én csak kigugliztam :D
dfg (Tanárúr)2010-11-10 19:44:32 // 5824
persze, indítás után nem veszi a gázt, de csak 10-20 mp-ig, és többet fogyaszt + ég a visszajelző. ezen kívül semmi. ha leveszed a csatiját, ugyanez a helyzet.
dfg (Tanárúr)2010-11-10 14:54:08 // 5823
én egy hibakód táblázatból másoltam a sort :D

namost én pontosan tudom mit csinál, ha vezműtengely jeladó hiba van, mert az enyémben rossz az a jeladó... :D
dfg (Tanárúr)2010-11-10 14:32:47 // 5822
ki beszélt vezérműtengely szabályozásról? kérdezted a hibakód mit jelent. hát ezt. :)
dfg (Tanárúr)2010-11-10 14:06:29 // 5821
P1653 Please check DTC Memory of ABS Control Module
dfg (Tanárúr)2010-11-08 22:16:51 // 5820
jó, holnap beszéljünk.
dfg (Tanárúr)2010-11-08 21:55:16 // 5819
ez buzi...
dfg (Tanárúr)2010-11-05 20:15:21 // 5818
kitartás akkor. Trencsik olcsón ad neked komplett belsőt.
dfg (Tanárúr)2010-11-05 13:30:54 // 5817
én abban maradtam, és nem vagyok az!!! remélem...
dfg (Tanárúr)2010-11-05 10:41:50 // 5816
Az nem, viszont az egyéb elhangzott story, és a Kandós múlt... :D
dfg (Tanárúr)2010-11-03 09:15:18 // 5815
mert megcsap a benzingoz... Ezt nem tudja a gazolaj... :)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:53:32 // 5814
pedig egyszerű a kérdés, amit leírok, féligmeddig tapasztalat:

minden szakszervíznek rendelkeznie kell egy olyan vezetőszerelővel, aki elvégezte az adott tipus szerelői tanfolyamát. ez a szervíz szempontjából a drága ember, magas fizetéssel, keveset basztatva. ő már általában a rendeléseket intézi, az alárendelteket basztatja, a munkafelvételt irányítja. alá van rendelve a szervíz méretétől függően festő, villamos, autószerelő, kasztnis. ezeknek már nem jut tanfolyam, sem magas fizetés, így 3-4 havonta cserélődnek. veled megfizettetik a drága ember rezsiórabérét, de a kis emberek végzik el a melót, akiknek az adott tipusban nincs jártasságuk, hisz nem tudnak megmelegedni a szervízben. így pl a lebontott műszerfalad 90%, hogy onnantól nyiszogni fog, mert nem tudja, hol kell belenyúlnia.

persze vannak kivételek, hisz mindenhol gyökeret verhet egy jó ilyen olyan szerelő. de akkor azt a szervízt konkrétan kell említeni, nem szabad általánosságban beszélni.

és egy pl.:
bevittem a 46ot a berényi AR márkaszervízbe. módosítócserére adtak egy árajánlatot, amiben a munkadíj 32 ezres tételt, a komputeres vizsgálat 12eset tartalmazott, de mondta a srác, hogy látnia kell, milyen csatival van a kocsi... az előbbi Pirinél 13 az utóbbi Tugyi Robinál 3, a szolnoki Bosch Car-ban 5.
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:20:46 // 5813
ha valaki márkaszervízt ajánl, akkor annak annyi fogalma van a dolgokról, mint vaknak a szinekről...
dfg (Tanárúr)2010-10-31 09:45:05 // 5812
azé ide, mert Robika márkafüggetlenül mindent kiolvas... :D
dfg (Tanárúr)2010-10-31 08:36:37 // 5811
gyere felénk, és Robi 3K-ért átnézi.
dfg (Tanárúr)2010-10-31 08:34:05 // 5810
az utolsó kép mindent visz!!!
dfg (Tanárúr)2010-10-28 20:34:00 // 5809
ha 5 fok alatt vagy, és benyomod a klímát, beindul a venti, mintha menne a klíma, de a klíma tengelykapcsolója nem kap áramot.
dfg (Tanárúr)2010-10-28 20:24:58 // 5808
járatás, utántöltögetés :D
dfg (Tanárúr)2010-10-28 13:19:10 // 5807
hálistenek túlszárnyalta mesterét :)
dfg (Tanárúr)2010-10-28 13:18:45 // 5806
mert ezek nem a hengerfejességből adódnak?
dfg (Tanárúr)2010-10-28 13:01:53 // 5805
na-na-NA végre!!! ez az a hozzászólás, ami építő jellegű, remélem a másik kolléga tanul belőle! :)
dfg (Tanárúr)2010-10-28 12:59:39 // 5804
namost ebből mi az ami nem?
dfg (Tanárúr)2010-10-28 09:41:27 // 5803
mi nem?
dfg (Tanárúr)2010-10-28 05:41:29 // 5802
igaz, mert lehet, hogy a víz habos :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.