Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2010-09-04 07:55:59 // 5651
basszus... remélem jól vagy.
dfg (Tanárúr)2010-09-02 20:55:48 // 5650
javaslom, kérdezz meg inkább valami szakit telefonon, csöri, piri pl.
dfg (Tanárúr)2010-08-29 07:53:21 // 5649
szia.
És ha veszel egy olyan kicsit idősebb 145-öt, ami még nem volt törve, és a Te autód hibátlan alkatrészeit beletennéd (futómű, motor, utastér, stb.)? igaz így olyan autód lenne, ami nem annyit fog érni, mint az előző, (mert papíron idősebb) de neked megmaradna az értéke..

Javaslom komoly szakműhelyből is kérj árajánlatot, ahol nem csak annyira csinálják meg, hogy kívülről szép legyen. 550-ből tuti rendbe lehet hozni sztem.

Egy dolgon érdemes elgondolkodni: vajon az az autó, aminek már egyszer elcsavarodott, megroppant, elmászott a karosszériája, helyreállítás után fogja-e ugyanazt a merevséget tudni, mint előtte. lehet még egyszer már nem véd meg titeket.
dfg (Tanárúr)2010-08-27 16:28:56 // 5648
az a helyzet édesapja, hogy elég (Lég) sokáig nem is volt baj, hisz a boxereseknek sokat segít. ellenben szépen lassan minden más típust elkezdett a kolléga lehúzni, majd amikor kértük ne tegye, akkor minden létező szalmaszálba belekapaszkodva ócsárolni kezdte hol a motorjainkat, hol minket magunkat. Én nem fogok visszakeresgélni, mert Nekem nincs rá időm, de itt sokan meg fognak ebben erősíteni. az utolsó csepp talán az volt, amikor megtörtént a kijelentés, hogy a V6TB egy szar, attól jobb a 16V boxi... nem pontosan ezekkel a szavakkal, de ezt mondta.

Namost én alapból nem vagyok egy káromkodós, szidalmazós, márcsak a foglalkozásomból adódóan sem, de amikor a kocsimat ócsárolják, az olyan, mintha az anyámat szidnák. Ne csodálkozzunk rajta, hogy bepöccentem.

Na most ha téged nem érdekel a vitánk, akkor ne olvasd el a hozzászólásainkat, és kész.

volt itt egy összetartó 15-20 autós kis csapat, és nagy részük azért nem írkál egy ideje, mert a morált rontja itt pb_. Megjegyzem ez a csapat azóta is rendszeresen összejár, és összetart, csak itt nem kommunikálunk, mert ugyis bele.... valaki. hol az a baj, hogy a bulikat beszéljük meg, hol az, hogy nem boxerünk van, esetenként még sok más.

pffff....
dfg (Tanárúr)2010-08-26 20:44:18 // 5647
huzzál belée!!!!


és mindent bele!!!
dfg (Tanárúr)2010-08-26 20:40:58 // 5646
Viking lő, GÓL!
dfg (Tanárúr)2010-08-26 18:18:59 // 5645
és érdekes, hogy az egyik sarokban mindig ugyanaz a bunyós boxol, míg a másikban másik 5-6-20 név váltakozik.
dfg (Tanárúr)2010-08-26 15:04:04 // 5644
és mondtam n, hogy ez gáz?
dfg (Tanárúr)2010-08-26 15:03:24 // 5643
kivéve abban az esetben, ha van mellette egy másik autója, amivel tud közlekedni (hozzáteszem, hogy a másik autó most is olyan állapotban van, hogy oda merném állítani a tied mellé, pedig már 22 éves). persze nem magyarázkodni akarok, hisz akkor még szemtelenül fiatal voltam, és nem volt szivem otthagyni a sprintet, ami egyébként egy tank benzin árába került.
dfg (Tanárúr)2010-08-26 07:18:02 // 5642
hát, én is azt mondanám, hogy egy 33-at álmodtam meg magamnak... de az elhiszem, ha valaki egy sprintet megálmodik, és egy 33-ra futja... :D

nincs is ezzel gáz, nekem sincs ferrarira pénzem.
dfg (Tanárúr)2010-08-23 21:04:14 // 5641
nem vagy te hülye :D csak a cartársnak egyértelműen kell feltenni a kérdést, lehetőleg minden periféria megjelölésével, kb így:

- Kedves Cartárs, az 1,6 boxer 146-omon hol található a váltó olajbetöltőnyílása? milyen kulcs nyitja? alvázszám, motorszám.


és erre kapsz majd egy rébuszválaszt, amit a révai nagylexikon, és az argolexikon bevetésével meg tudsz fejteni, ha van melletted valaki, aki ki tudja olvasni az írását :D
dfg (Tanárúr)2010-08-23 07:27:18 // 5640
Ladás tapasztalatom van, érdekel?


NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
dfg (Tanárúr)2010-08-19 07:30:42 // 5639
legyen az eladáshoz szerencséd, bár sztem még egy QV sem ér ennyit... maximum, ha valaki innen veszi meg, aki tudja, hogy mennyire volt karban tartva.
dfg (Tanárúr)2010-08-18 07:39:49 // 5638
Mesélj, mi történt?
dfg (Tanárúr)2010-08-16 21:15:36 // 5637
jah. de innen láttatlanból ezt hogyan állapítottad meg?
dfg (Tanárúr)2010-08-16 20:55:33 // 5635
Én a TS-ét javítottam, a karmantyú szettel, és utána mentem vele 70K-t...

türelmesen kell csinálni, és odafigyeléssel.
dfg (Tanárúr)2010-08-15 20:35:45 // 5634
esetleg ha gondolod, holnap lefotózok egy kiszedett konzolt, és akkor látod a felfogatási pontokat. csak csörögj rám olyan 5 körül este, mert különben elfelejtem.
dfg (Tanárúr)2010-08-15 07:35:32 // 5633
van 2 kitünő csonkálványom, mindkettőben tavaly cseréltünk kerékcsapágyat.
dfg (Tanárúr)2010-08-13 17:01:40 // 5632
ja igen, elméletileg a súly nem befolyásolja a kerékdőlést, de azért most nem 100kg hiányzik.
dfg (Tanárúr)2010-08-13 17:00:18 // 5631
majdnem biztos, h nem, hacsak ugy nem, hogy az egyik csavar excenteres. de gyárilag nem az, csak utólag szoktak beletenni olyat ha törés miatt nem áll jól a kerék.
dfg (Tanárúr)2010-08-13 16:56:12 // 5630
ugy emlékszem ugyanazt a lengőkart adják hozzá...
dfg (Tanárúr)2010-08-13 12:29:31 // 5629
még időben vagyunk, hogy megbeszéljük, kinek mi a jó.
dfg (Tanárúr)2010-08-13 11:31:30 // 5628
Gyerekek!!!

Sajna úgy 2-3 hete trappban szarok, így nem tudom követni az eseményeket, ami itt zajlik.

igaz ugyan, hogy nincs most 146-om (illetve van, csak inkább hagyjuk), de ettől függetlenül mindenképp szeretném idén decemberben is megcsinálni a bulit kinn a Mizsében. előzetesen ki hogy ér rá?

szokásos medencés, szaunás, bebaszós, vacsorázós, stb.
dfg (Tanárúr)2010-08-05 11:49:09 // 5627
Én sokáig hegyaljáztam, most a willker egyik boltjából, vagy erhard-tól vásárolok.
dfg (Tanárúr)2010-08-05 09:02:17 // 5626
és tudjuk miért akarja ilyen hamar eladni a fószer a kocsitŰ? most vette nemrég
dfg (Tanárúr)2010-08-05 08:59:10 // 5625
ja igen. az első lökös, ha alul lóg, akkor az egyértelmű utalás, hogy az eleje le volt zúzva, mint pl itt nekem:
dfg (Tanárúr)2010-08-05 08:55:16 // 5624
szia. pont pb_-től kérded? :D azt fogja mondani, hogy messzire kerüld el :D


viccet félretéve: szokásos TS dolgokra (traktorhang, olajfolyás, nyugodtan pörgesd szét az agyát 1-2-ben, mennie kell, mint a bolond, mennyire kúszik, mászik, stb), és nagyon nézzétek át, hogy volt-e törve. nagyon sok TI van, amik agyon voltak törve, és nem jól vannak megcsinálva.

és úgy számolj, hogy az első szervized, ha vezérlést, meg olajat is cserélsz + szar a módosító, akkor az kb egy százas, mire minden megvan.
dfg (Tanárúr)2010-08-04 20:02:42 // 5623
hozol egy fasza kocsit kintről, ráteszed a rendszámod, és gól. igaz eladni sosem lehet majd, de így nem buksz, hanem kis szerencsével nyersz...
dfg (Tanárúr)2010-08-03 22:24:24 // 5622
nekem meg éles csattogó hangot adott anno... fasz se tudja, ahány est, annyi hanghatás.
dfg (Tanárúr)2010-08-02 10:36:12 // 5621
helyes-helyes! addig igyál, amíg bírsz ;)
dfg (Tanárúr)2010-08-02 08:04:51 // 5619
hát mindenesetre jó nagy bajt csinált neked. én azt hittem, hogy a szivem megszakad annakidején.


ja igen: ha jól emlékszem, Piri-ék 25 körül felújítják a mocit, és akkor olyan lesz, amilyennek lennie kell. érdemes kérni tőlük egy ajánlatot, de ne itt, hanem telefonon, mert ritkán néz netet.
dfg (Tanárúr)2010-08-01 21:59:47 // 5618
ugye-ugye! :D
dfg (Tanárúr)2010-08-01 21:23:41 // 5617
á-á-á


ez az én ti-m blokkja... tudom mit tud, tudom mi a baja, és tudom miért ajánlom. nálam van 4 éve, és nem azt mondtam, hogy egy az egybe tedd bele, hanem hogy a főtengelyét használd fel.
dfg (Tanárúr)2010-08-01 21:18:34 // 5616
venni kell dfg-től olcsóé egy blokkot, amiben jó a főtengely, és a hajtókarcsapágyak, stb minden...
dfg (Tanárúr)2010-08-01 20:36:53 // 5615
3 év alatt elmentem a ti-vel 70-ezret. közben költöttem rá, de valjuk be, nem kevés km ez. tudom majd most jönnek a:
-Én megyek vele évi 50-et!!!!
kolégák, de valljuk be, azért ez nem kevés.igaz nézegettem az olajat, és költöttem is rá, de nagyrészt csak kopó alkatrészeket kellett vennem. viszont minden 3. elinduláskor megvolt a 7500-as fordulat, és sosem hagyott ott mégsem sehol. igaz cserébe evett 11-et városban, és 8-9-et kinn.
dfg (Tanárúr)2010-08-01 19:56:49 // 5614
és melyik tipusból?


szaszára ne hallgass, összesen nem ment 20 ezret a kocsival, mert az folyton szivatta. ;)
dfg (Tanárúr)2010-08-01 19:22:23 // 5613
Ő nem mostanában vette az autót? kicsit korainak gondolom az eladást...
dfg (Tanárúr)2010-08-01 19:20:36 // 5612
Nézőpont kérdése, lesz itt olyan, aki óv majd tőle (vegyéboxertcsávó:)), lesz, aki rábeszél.

én mindenképp rábeszélnélek, pedig én 1 évig csak szoptam vele. de utána kaptam 3 olyan évet!!!! De ennyi pénzért kicsit erősnek gondolom, bár az is igaz, hogy kevés a faceliftes ti. ha meg jó állapotban van, akkor még meg is éri az árát.
dfg (Tanárúr)2010-07-31 13:28:47 // 5611
ja igen, az 1,6 vti ráadásképpen a 160 lóhoz csak 960kg... a sedan :D
dfg (Tanárúr)2010-07-31 13:27:05 // 5610
melyik? 16V-ben még nem ültem, a többi mind sovi volt felül...
dfg (Tanárúr)2010-07-31 13:26:09 // 5609
ez igaz. de nekik is ugyanannyi bajuk van a vti-vel, mint nekünk a ts-el. az 1,6 ESI náluk is 125, mint nálunk az 1,6 TS, de nem is forog 9K-t, mint a vti

amúgy megy a VTI, mint a barom...
dfg (Tanárúr)2010-07-31 11:54:58 // 5608
ugyan... demagógia...


ha hajtani akarod, akkor nem a tartósság számít. ha a tartósság számít, akkor oda az erő.
dfg (Tanárúr)2010-07-31 10:01:45 // 5607
a vti a másik tipus, aminek a vezérlése gagyi :D amikor hondám volt, minden vti-s haverom valami módosítás hiányáról panaszkodott :D
dfg (Tanárúr)2010-07-31 10:00:22 // 5606
Módosítás nélkül vagy alul,vagy felül erőtlen a gép. a boxi pl gyárilag felül nagyon halovány.
dfg (Tanárúr)2010-07-30 18:51:08 // 5605
nekem pl selenia után kellett motort generálozi...
dfg (Tanárúr)2010-07-30 12:09:48 // 5604
és ne felejtsük el, hogy több ccm-el... sokkal többel. :D
dfg (Tanárúr)2010-07-30 08:36:46 // 5603
ebbe nem tudok beleszólni, sosem volt olyanom. mondjuk a duplagyertyás megoldást lehetett volna hanyagolni, arra van más megoldás is, a vezérlésmódosítás meg másoknak sem sikerült túl tartósra, viszont arra meg szükség van szívó motoroknál ha emelni akarod a fordulatot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.