Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2010-12-15 08:40:31 // 5901
azt hiszem, ez a mondat az én alkotásom :D
dfg (Tanárúr)2010-12-15 08:36:29 // 5900
Itt nálunk nyáron... :D
dfg (Tanárúr)2010-12-14 21:40:11 // 5899
Barátom, az mindig jó, ha Te jössz :D gondolj csak a hétvégére :D
dfg (Tanárúr)2010-12-14 21:35:09 // 5898
Ezt elég rég be kellett volna vezetni :D
dfg (Tanárúr)2010-12-14 16:05:45 // 5897
Vegyél würth-ös télit, azon kívül, hogy tiszta lesz az ablakod, nagy előnye, hogy tuti nem marad bogaras a szélvédőd... :D
dfg (Tanárúr)2010-12-14 12:05:14 // 5896
Pontosan az ilyen válaszokból, valamint a kioktató hangnemű hszaidból indultak a viták. én is csak kérni tudlak, hogy ha nem építő jellegű a hozzászólásod, akkor ne írd be.
dfg (Tanárúr)2010-12-13 14:20:12 // 5895
ezzel nincs is baj, csak azt nem értem, hogy ha már sokaknak segítettél, akkor itt ebben a topicban miért nincs egy épkézláb segítő Hszod.
dfg (Tanárúr)2010-12-13 07:53:17 // 5894
Írtam, hogy hozzávetőlegesen 10 óra alatt. a 10. óra végén már annyira alacsony lesz a töltőáram, hogy feleslegesen hagyod rajta még 5-öt. viszont pontosan emiatt írtam, hogy nyugodtan maradjon rajta reggelig, azzal bajt nem csinál.

és erről a kínai fosról mondtam, hogy szart sem ér. az enyém már a töltés elején 2A-el indul. ez azt jelenti, hogy minimum 24 óra kell neki. :(
dfg (Tanárúr)2010-12-12 21:13:13 // 5893
olyan otthoni töltő. jobb, mint azok a kis elektronikus szarok, amiket ugy reklámoznak, hogy a szar aksiból is jót csinál, bla-bla.
én a teherautó aksiját is ilyennel töltöttem 3-4 hete, megtöltötte rendesen. pedig ugye az 144Ah.

de az igazi töltő orosz, 40 kiló, lehet vele bikázni, és tud nagy árammal tölteni :D
dfg (Tanárúr)2010-12-12 20:55:16 // 5892
ez a tipus 6 amperrel tud tölteni, vagyis egy 55Ah-s aksit kb 10 óra alatt tud feltölteni. ha kicsit kevesebbel tölt, akkor több. hagyd rajta egész éjszaka, kárt nem csinál.
dfg (Tanárúr)2010-12-12 19:36:50 // 5891
gyerekek, értetek mindent!!!

baszott jó volt, bár nem bánnám, ha még mindig 10 lábujjam lenne, mint tegnap este :D
dfg (Tanárúr)2010-12-12 19:35:23 // 5890
mi az elv? tudatlan vagyok
dfg (Tanárúr)2010-12-12 19:34:28 // 5889
A negatívval kezdj, mert akkor nem tudsz letestelni a kulccsal. mert ugye ha a pozitívval kezdesz, akkor körben minden fém alkatrész negatívon van, és ha hozzáér a kulcs, akkor...
dfg (Tanárúr)2010-12-11 11:28:13 // 5888
már igen :)
dfg (Tanárúr)2010-12-11 11:17:23 // 5887
akkor időben indulj...
dfg (Tanárúr)2010-12-11 11:03:55 // 5886
Nem, de rendeltem!!! ?D
dfg (Tanárúr)2010-12-11 10:58:42 // 5885
JUHÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
dfg (Tanárúr)2010-12-11 09:59:48 // 5884
tekerni kell, nem nyomni.
dfg (Tanárúr)2010-12-07 09:37:31 // 5883
beállsz 10 méterre egy függőleges fehér falhoz, megméred a diavetítőnél milyen magasan érkezik ki a fény, ehhez képest 1%-al kell lejjebb lennie a falon a csíknak.
dfg (Tanárúr)2010-12-07 06:55:18 // 5882
nincsenek. érdemes egyszer megnézni, ahogy csinálja valaki, utána már könnyű lesz.
dfg (Tanárúr)2010-12-06 20:43:20 // 5881
kivéve a hátsó féktuskó visszanyomásához :D nekem az első hátultárcsafékes kocsimban egy faszfej szétverte a menetet...

Nem visszanyomni, hanem visszatekerni!!!
dfg (Tanárúr)2010-12-06 09:05:18 // 5880
a hideg aksinak a teljesítménye akár 80%-al is leeshet, ezért esetleg érdemes reggel indulás előtt kicsit megkínozni az aksit. rányomod a fényt, ablakfűtést, refit 10 mp-re. ettől mondjuk megmelegszik 3-4 fokot (a belső ellenállása miatt), és rögtön javul a teljesítménye 30-40%-ot.
dfg (Tanárúr)2010-11-27 22:07:02 // 5879
nézd át a gumiszőnyegeket, nincs-e valamelyik alatt egy kis beázás. az enyém pl nem párásodott, a Ferko 622-ese viszont nagyon. esetleg azt kell megnézni, hogy a belsőlevegő keringetés zsaluja nincs-e megszorlva zárt állapotban.
dfg (Tanárúr)2010-11-26 16:07:59 // 5878
sajnálom, és helyes. :D
dfg (Tanárúr)2010-11-26 15:41:21 // 5877
pl az enyémen, ha nem teszik :P
dfg (Tanárúr)2010-11-26 15:20:09 // 5876
És isten hozott :D
dfg (Tanárúr)2010-11-26 15:19:35 // 5875
Értelmes hát, a kellemetlen hozzászólásokon át kell siklani ;)
dfg (Tanárúr)2010-11-25 09:20:26 // 5874
igen...

(kapja be minden mázlista turbo-s) :D
dfg (Tanárúr)2010-11-25 05:26:36 // 5872
persze, ma reggel a blogomba feltöltöm ki utalt.
dfg (Tanárúr)2010-11-24 21:17:27 // 5870
Mindenesetre van egy 60as rozsdamentes csövem, amit csak alá kell tenni átalakítás nélkül, + a végére egy dob kell.
dfg (Tanárúr)2010-11-24 21:15:36 // 5869
és csak úgy megsúgom, hogy az utalások sem jöttek még, nemcsak a hó...
dfg (Tanárúr)2010-11-24 13:11:57 // 5868
mindkettő csak akkor hoz a konyhára, ha:

1. azt veszed meg, amit valaki kiszámolt, megtervezett, legyártott, és aranyért adja
2. elmész egy komoly szervízbe, és optimalizálják a kocsi vezérlőprogiját a megváltozott körülményekhez.

a direktszűrőről annyit, hogy eddig minden kocsimban volt (ilyen is olyan is) és a végére mind ette kicsit az olajat. 3000-ként mostam a szűrőt, és mégis mögötte mindig volt por a szívócsőben. namost az olajevés bármilyen ok miatt kijöhet, hisz pl nyomni is szeretem :D, és ezektől függetlenül tennék erre is direktszűrőt, ha gyárilag nem lenne szép a hangja.
dfg (Tanárúr)2010-11-24 06:04:40 // 5867
mindkettőtől kapsz ajándékba isteni hangot, amitől a fogyasztásod emelkedni fog. viszont mindkettő ront a teljesítményeden. ráadásul a direktszűrős párezer km után az olajat is enni fogja.
dfg (Tanárúr)2010-11-24 06:02:02 // 5866
hát ne is.
dfg (Tanárúr)2010-11-23 20:46:56 // 5865
miért? ki lett?
dfg (Tanárúr)2010-11-23 11:32:05 // 5864
vagy tett volna egy kicsit több fát otthon a tűzre, és maradt volna ott a jó melegben...
dfg (Tanárúr)2010-11-23 11:14:54 // 5863
bakker. csinált az alfából egy 159 hátuljú honda civic-et.
dfg (Tanárúr)2010-11-22 20:42:42 // 5862
az nem szarolasz, tehát nem ér. bezzeg nekem a két autóm együtt 300 ló felett... mondjuk mobilizálni jelenleg alig több mint a felét tudom :(
dfg (Tanárúr)2010-11-22 10:21:21 // 5861
én is szódára gondoltam :D
dfg (Tanárúr)2010-11-22 09:45:46 // 5860
OFF
Kabbe, ezért decemberben asztal alá iszlak :D
ON
dfg (Tanárúr)2010-11-22 09:11:40 // 5859
nem akarom folytatni a vitát, de azért érdekelne, a Te hozzászólásaiddal több embernek is baja van, az enyémeimmel meg csak neked.
dfg (Tanárúr)2010-11-21 21:21:57 // 5858
nézd. ez az első eset, hogy bármilyen feltett kérdésemre normális választ adtál, és nem azt mondtad, hogy olvassak vissza, keressem ki a manualban, használjam a google-t. ha ezt a stílust tudjuk tartani, és a kérdez felelek (nyilván nem csak irányomban) normálisan ledegradáló megjegyzések, oktató jellegű hozzászólások nélkül tud folytatódni, akkor a kommunikáció senkit nem fog sérteni, és én is ehhez fogom magam tartani.
dfg (Tanárúr)2010-11-21 16:18:36 // 5857
légyszives tedd meg.
dfg (Tanárúr)2010-11-21 12:09:17 // 5856
meg most sem ertem, hogy mi a bajod ezzel. De azt hiaba is varnam, hogy ertelmesen megmagyarazd.
dfg (Tanárúr)2010-11-20 22:17:37 // 5855
mindig okoskodsz fiam, egyes, ülj le!
dfg (Tanárúr)2010-11-20 22:16:18 // 5854
a 205/50R17 nem bántaná a kocsidat, ugyanis nem tudnál vele elindulni. egyszerűen nem forogna el a kerék, mert beleérne a kasztniba
dfg (Tanárúr)2010-11-20 22:09:52 // 5853
az a különbség, hogy én nem játszom a tanárbá-t, hanem főállású tanár vagyok :D
dfg (Tanárúr)2010-11-19 08:54:06 // 5852
Itt én kérdezek...

és Én sokszor válaszolok is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.