Fórum >> Típusok >> 145-146

mreni2010-08-23 22:03:46 // 111316
Lehet,csak értelme nincs:):D
Vikking 3112010-08-23 21:08:29 // 111314
Nade kérlek... :D
Vikking 3112010-08-23 21:08:16 // 111313
Őőő hát én csak feltéve tudom hogy hol van a beöntőnyílás, de a szintet én pont a beöntőcsavarig lőttem be amikor cseréltem a váltóoilt, több nem ment bele és kb két és fél liter volt ez így. Az meg szerintem egyértelmű, hogy hol van, képet képtelen vagyok (... üljlekaresz :D ) betenni, sehol se találok... De mindenesetre a váltón ahogy még fent van, hátul és fölül van a csavar ha jól emlékszem.
dfg (Tanárúr)2010-08-23 21:04:14 // 111312
nem vagy te hülye :D csak a cartársnak egyértelműen kell feltenni a kérdést, lehetőleg minden periféria megjelölésével, kb így:

- Kedves Cartárs, az 1,6 boxer 146-omon hol található a váltó olajbetöltőnyílása? milyen kulcs nyitja? alvázszám, motorszám.


és erre kapsz majd egy rébuszválaszt, amit a révai nagylexikon, és az argolexikon bevetésével meg tudsz fejteni, ha van melletted valaki, aki ki tudja olvasni az írását :D
Azzurro2010-08-23 17:19:44 // 111311
Na, erre én is kíváncsi volnék!!:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-23 15:04:44 // 111310
Őket felhívnám, és megkérdezném, hogy nem véletlenül neki volt e 146-osa gázszettel. Nekem a honlapjuk is szimpatikus, egy telefont megér. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-23 15:02:40 // 111309
Szerintem beöntő csavart keress valahol rajta. Ált. lenni szokott egy beöntő csavar, egy szint ellenőrző (csavar vagy nívópálca) és egy leeresztő. Aztán hogy boxinál ez hogy, azt majd pb_ ......
sparco2010-08-23 14:59:49 // 111308
Igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e valami külön beöntő tartálya... de ha jól sejtem nincs. :) Bocsi, nem vagyok szerelő... :D Hülye vaok!
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-23 14:48:35 // 111307
Gyöngyösön van egy autógázos, neki volt TS-ben gázszett (gondolom magának csinálta:-)). Ennyi rémlik, meg hogy árulta az autóját egy darabig. Őt kéne megtalálni, hogy ki is...
pb_2010-08-23 14:00:31 // 111306
Tedd fel.D
sparco2010-08-23 13:58:13 // 111305
Akkor egyúttal meg is válaszolhatnád... :D
pb_2010-08-23 13:40:36 // 111304
Ha onnan folyt L, akkor oda.)) Sejtem a következő kérdést.)
sparco2010-08-23 13:24:49 // 111303
Most lehet egy nagyon hülye kérdés lesz... De ugye kilyukadt a váltón a dekni és az összes olaj elfolyt. kérdésem az lenne, hogy hogy kell pótolni, Hova kell önteni a váltóolajat??? Simán a váltóba???
Azzurro2010-08-23 12:39:00 // 111302
Az biztos hogy az LPG használatakor teljsen más az égés, és a hűtés a motornál.De az autó iparban még is számolnak az LPG-vel.Szerelnek gyárilag is LPG-t.Úgy néz ki, ez ismét egy kényes kérdés.:-)))
MikeTheDevil2010-08-23 12:36:54 // 111301
Hali!Nincs valakinek valami jó fajta diagnosztikai programja,mert amik nekem vannak elég felejtős,vagy valami jó crack vivid workshop 8.1-re?
Üdv! Mike
Driver2010-08-23 12:16:09 // 111300
igen, a szívásokra emlékszem :))
csak az maradt ki hogy már túl vagy rajta. jöhet a következő :)))
Selmak2010-08-23 12:11:23 // 111299
Az egy érdekes kérdés hogy mi van azokkal a motorokkal ahol a benzin párolgáshőjét is betervezték a sűrítési arány növelésekor , dugattyú tető hűtésre, mert ezt LPGnél nyilván nem lehet rá számítani, mert ha folyékonyan is történik meg az LPG befecskendezése, akkor is az már a szívócsőben elpárolog.
Azzurro2010-08-23 11:48:15 // 111298
Pl: Nekem a Ladába teljesen jól működöt.Nem volt vele gond, csak hajtani kellett. Igen csak a fél milla felé közeledett, amikor megváltam tőle, mert a kaszni nem bírta a strapát.De a mocival semmi gond nem volt!Nem mondom, hogy ment mint benzinnel, de gond nem volt vele.
Ja és fele annyiból eljártam!!:-)))
Azzurro2010-08-23 11:44:11 // 111297
Ez egy érdemesre méltó hozzászólás volt!!!!:-)))Hasonlókat várnék még LPG ügyben!Igaz hogy nem ide kellett volna írnom, de a másik topic-ba senki nem reagált.:-((((
Kértem egy ár ajánlatot egy LPG-vel foglakozó cégtől, és a válaszuk a típushoz mérten 200.000Ft kerülne.
Selmak2010-08-23 11:09:24 // 111296
Egy olyan szett ami nem teszi tönkre a motorod és jól is megy vele az 200-300K körül van. Soros befecskendezős motornál a párologtatós keverőfejes LPG elég felejtős.
Selmak2010-08-23 10:58:21 // 111295
Lada motor benzinre se lehetett normálisan beállítani, a sokkal szűkebb sávban robbanási elegyet képező LPGvel nem csoda hogy szar volt.
mreni2010-08-23 09:21:59 // 111294
Én meg a wartburgos korszakból tudom...
soha többet...
mreni2010-08-23 09:21:16 // 111293
Tudom hogy miért kell:)
Köszi:)
dfg (Tanárúr)2010-08-23 07:27:18 // 111292
Ladás tapasztalatom van, érdekel?


NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Azzurro2010-08-22 22:08:46 // 111291
Sziasztok!

Véleményeket és tapasztalatokat várok LPG ügyben!Mennyire érdemes beszereltetni?Nem teszik tönkre a motort?
András bácsi2010-08-22 21:53:59 // 111290
1.25-ös.
Axl Trans2010-08-22 21:09:02 // 111289
Bocs, most látom, hogy a válaszom első része enyhén szólva félrement...:D
Axl Trans2010-08-22 21:07:18 // 111288
Nem az dönti el, hogy, 17-es, hanem az, hogy 4x98, v. 4x100 az osztókör. Ha 4x100, akkor kell. A menet azt hiszem 1.25, de erre még várj megerősítést mástól is.
mreni2010-08-22 20:36:36 // 111287
Kell a mozgókúpos csavar a 17es gurigákhoz:D
mreni2010-08-22 20:35:52 // 111286
Hali!
Tudja valaki milyen kerékcsavar menete a 145ön?
12x1.25 vagy 12x 1.5??:D
koz2010-08-22 19:31:43 // 111285
Oks, köszi!
Ferko2010-08-22 18:09:01 // 111284
Én a nagy háromlábút láttam jól elbújva. Reménykedek azért, hátha nem.
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-22 16:58:07 // 111283
ezt és
ezt

USB-s, a brútuszost nem ajánlotta a FiatEcuScan honlapja, mert hogy ezt használom. A 12V kell hozzá, a csipeszt rá kell akasztani. Telefonról nem próbáltam, van kicsi (12,1") laptopom, az elég praktikus.
koz2010-08-22 15:41:12 // 111282
Néhány kérdéssel bombáználak: Pontosan melyik kütyüt vetted meg? Brutuszos, vagy usb? Kellett hozzá vinned 12V-t is? E-bay, vagy hazai? Okostelefonnal nem próbáltad még véletlenül?
Asszem ennyi egyelőre.
admirális2010-08-22 15:37:09 // 111281
Kb jól összefoglaltad azt, amit én gondolok erről a házi diagnosztikáról. Szerintem is minden autóhoz gyárilag kéne egy ilyet adni, annyira hasznos. Akár a motor hőfok műszer pontatlansága miatt, akár a műszerfalon nem jelzett szenzorok értékei miatt, a hibatörlés árának megspórolásáról nem is beszélve és ráadásul az egész bolondbiztosra van megkonstruálva. Nekem Hong-Kongból jött a kábel, 2200 ft volt. Nem pénz érte. Alfadiagot használok.
J-Imi2010-08-22 15:15:54 // 111280
Nekem is úton van egy ilyen kábel "szett". Simán megéri, ahhoz képest hogy egy kiolvasás, törlés 4-5e Ft. Milyen programot használtál hozzá? FiatEcuScan?
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-22 14:36:36 // 111279
Szerintem igen. A csati 3 pólusú, de asszem a k-vonalat és a mihez képest vezetéket (gnd) használja. Keresgélés közben ráakadtam olyanra is, hogy a légzsák vezérlőt simán műszer nélkül ki lehet villogtatni, és törölni is lehet a hibakódot. Csak kicsit macerás.
Különben meg mindenkinek aki hosszabb távon tervezi az Alfázást merem javasolni hogy vegyen egy kiolvasó kábelt. Két kiolvasás árából megvan Fiat szabványú 3pólusú átalakítóval együtt, és onnantól egy laptoppal annyiszor ést azt olvasol ki amit akarsz. Wickey mutatta a dízelmániában a múlthéten, egyből rácápáztam a dologra, mostmár én is magamnak olvasgatok. Azóta egy korábban félre diagnosztizált hibát tisztáztam (motorhőfok jeladó helyett IAT szenzor) illetve töröltem a légzsák hibámat. Plusz végig csekkoltam mindent. Motorvezérlőt, légzsákot, ABS-t. Még a ventillátor 1-es fokozat indító hibáját is ki lehetett vele szűrni.
admirális2010-08-22 12:38:57 // 111278
Monnyanak le! Azzal a kis alacsony műszerrel mértek meg ami mostanában terjedőben van mint valami átkozott vírus?
admirális2010-08-22 12:37:43 // 111277
Igen, erre vigyázni kell hogy lehúzott műszerekkel ne adj rá gyújtást. Egyik barátomnak arra is bejelzett hogy gyenge aksival próbált indítani. 2 pólust használ a vezérlő a kiolvasáshoz?
Ferko2010-08-22 12:29:03 // 111276
Üdv a klubban. Lehet, hogy nekem is jön még egy sztárfotó; ezúttal éjszakai.:-(
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:48:50 // 111275
Igen, valahol kontakthibás volt a régi panelja. Felülforrasztgattam én, meg direkt tápokat vezetgettem oda ahova tudtam, de nemjavult meg. Valahol repedés lehetett a panelon, mert mozgatásra 0-ázott. Inkább vettem egy műszercsoportot. Nem kis mázli, hogy egy cartárs épp egy 145 jtd-t bontott akkor :-))
Driver2010-08-21 15:27:42 // 111274
mármint nem a légzsákos, hanem ami volt korábban
Driver2010-08-21 15:27:03 // 111273
ezek szerint most már új óracsoportod van és ezzel megoldódott a problémád? :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:22:37 // 111272
Én beültem anyósoldalra, de a laptopot gondosan oldalt fordítottam. Ha pukkan, legalább azt ne nyomja az arcomba :-))))
Különben semmi extra. Rádugod, kulcs gyújtásra, program elindít, kapcsolódik, kiolvas. A manuál azt mondja, hogy érdemes ellenállásokkal helyettesíteni a légzsákokat kiolvasáskor, nehogy véletlenül "triggereljük" a cuccot. De ilyenkor az ember figyeljen, ne kapkodjon, nézze meg mire kattint, milyen gombot nyomkod és nem lesz baj.

Egyébként tanulságos. A légzsákhibát akkor tárolta be, mikor gyújtáson lehúztam a műszerfalat (többször is). Féltem, hogy a vezérlő kampeca, mert a tápokkal volt gebasz a régi óracsoportomnál. De nem! Észrevette, hogy nincs rajta a visszajelző lámpa.
Tehát azért világított a visszajelző, mert szerinte nem volt jó a visszajelző :-)))) Logikus :-))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:16:36 // 111271
Hát naná...anélkül nem megy. Csak a bosszúság és az idegbaj marad..:-)
András bácsi2010-08-21 08:12:36 // 111270
Persze ez igaz, de ha magadnak csinálsz ilyesmit, akkor az az elsődleges, hogy kötődj az adott típushoz.
admirális2010-08-21 00:20:11 // 111269
Azt nem tudom hogy kell-e gyújtás, de ha én egyszer kiolvasom a légzsákvezérlőt, arra figyelni fogok hogy ne üljek az autóban és akkor biztos nem vág orrba:).
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-20 23:07:48 // 111268
Aki hobbiból magának építi, szerintem nem nézi, hogy mennyi a restaurált értéke. A Wareszom 1 millát emésztett fel, 3k-ért se tudom eladni, mégse sajnálom egy percig sem hogy elköltöttem rá a lét.
Plusz megérheti mindennapi használatra is rendbeszedni egy bármilyen használt autót. Azt mondom, hogy amíg cakk pakk 60Ft/km körül ki lehet hozni egy verdát, bármit megéri megcsinálni rajta. Már ha alapvetően elégedett az illető az autójával.
pb_2010-08-20 21:28:25 // 111267
Sajnos, ez így már nem sokat ér.( De, ha legközelebb nem vagy biztos valamiben, nyugodtan használ6sz más ezközöket is, pl üzenőfal, mél, stb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak