Fórum >> Típusok >> 145-146

Bazsa1452010-11-01 18:28:45 // 114115
Ez csak egy sima fedél? Nyugodtan levehetem és visszarakhatom ?
G-Burt2010-11-01 18:17:26 // 114114
Az a vezérmű tengely fedele, arra lehet kihúzni a veztengelyt a házából. Kereskedelemben nem láttam még, tömítőpasztával csináltam meg énis.
Bazsa1452010-11-01 17:46:23 // 114113


A pirossal jelölt rész mi és milyen tömítés van ott.Mert nekem itt taknyos a motor mind kettő oldalon....
Axl Trans2010-11-01 17:01:45 // 114112
Igen, ez nagy kibaszkás:D
szasza(SW)2010-11-01 16:51:19 // 114111
Nem csoda,hogy nem látta.Elég kicsi baszka én is csak nagyobb baszkákat láttam eddig:))))
Bagee2010-11-01 15:55:13 // 114110
van egy fém baszka rajta amit be kell nyomni erősén és utána csúszik le :)

Selmak2010-11-01 14:32:48 // 114109
De a legjobb a piros Trabant benyatank. XD
István0022010-11-01 14:11:05 // 114108
Hogy lehet szétszedni a bajuszkapcsolókat? Odáig megvan, hogy kapcsológyűrűket kell lehúzni, vagyis csak kéne, mert nem jönnek le. Viszont ezért cserébe már a hátsóablakfűtés, meg a ködlámpa kapcsolója nem ragad be a helyére. Nem lehet kapcsolni vele, remélem nem basztam el őket. A végén felhúzom magam és kicserélem világítás nélkülire őket.
mreni2010-11-01 13:54:08 // 114107
Elég komoly lehet összkerékkel,kipakolva:))
Bazsa1452010-11-01 13:50:02 // 114106
Akkor ott mi tömít? Mert ott taknyos a motor mind két oldalon most már.
J-Imi2010-11-01 13:39:01 // 114105
elméletileg az is TRW, 45-46-ba fiatecu scan szerint csak TRW légzsákokat tettek
sparco2010-11-01 13:28:30 // 114104
sparco2010-11-01 13:26:24 // 114103
Így elcsunyítani valamit...

145 Showcar
pb_2010-11-01 12:59:38 // 114102
3. Ott nincs szimering.
Bazsa1452010-11-01 12:18:53 // 114101
Aham a motor hátuljánál ahol az érdekes formájú lemez van és 5 vagy 6 kis csavar tartja.
pb_2010-11-01 12:18:34 // 114100
111494 hsz.
pb_2010-11-01 12:14:15 // 114099
Bővebben lebontod a sallangokat, ahogy Lőttem is leírták.)
pb_2010-11-01 12:13:28 // 114098
Menetirány szerint hátul?
Vikking 3112010-11-01 12:05:12 // 114097
Arról :))) Köszi szépen!
J-Imi2010-11-01 12:02:19 // 114096
145 légszákvezérlőről van szó?:) Ha igen akkor tuti TRW van benne, a rádió alatti kis rekeszt kipattintod és ha szerencséd van látod is hogy milyen típus.
Vikking 3112010-11-01 11:57:18 // 114095
Bővebben?
Vikking 3112010-11-01 11:57:03 // 114094
Én már egyszer majdnem :DDDD Le lett bontva, de nem volt ilyen gyűrű ... Amit a mai napig nem értek. Azóta nem nyúltam hozzá...
Bazsa1452010-11-01 11:51:58 // 114093
Na a vízelosztó csere jól sikerült ma reggel száraz maradt a gép alatt a karton papírom :D Viszont amit tegnap észre vettem hogy most már mindkét oldali vezérműtengely ház szimering csere érett lett :S van egy kis lyuk a kipufogón. Amúgy egészen egyben van alul a gép.

Esetleg cserélt már valaki szimeringet boxeren a vezérműtengelyháznál ?
pb_2010-11-01 11:44:50 // 114092
Kibontod a vezérlőt.
Vikking 3112010-11-01 09:56:16 // 114091
Na eztetetet nem tudom... Honnan derítsem ki?
pb_2010-10-31 23:06:33 // 114090
Ill azt is ki kell olvasni, aztán lehet törölni.
pb_2010-10-31 23:00:05 // 114089
Ok, de ez +int más tészta, 1 légzsák hibánál nem kiolvasni kell kódot/kat a vezérlőből, majd matek, hogy mi, miért, hanem törölni, és ez szinte azonnal Ldönthető, hogy ok, vagy sem.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:59:34 // 114088
Becker (csak ennél!) vezérlő esetén törölhető a hibakód (ha valóban nincs már fennálló hiba) kiolvasó nélkül is. A 3-mas lábat kell letestelni. 1-5 másodperc közt letestelve a visszajelző lámpa kivillogja a hibakódot. A hibát, ha elhárítottad, vagy már nem áll fenn, 5-10 másodperc közti letesteléssel törli a memóriából. Ezt írja a manuál.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:50:57 // 114087
De te légzsákot akarsz kiolvasni, nem? Annak milyen a vezérlője? Nem TRW?
Azt az Alfa tester viszi a manual szerint.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:35:01 // 114086
Háát Ferkoval pl. jártunk a debreceni márkaszervízben. Szép tiszta, rendezett, bizalomgerjesztő amúgy, de amikor a Win 98 5 percig bootolt a kiolvasón, azt kicsit viccesnek éreztem. Aztán azt a 8 adatot is amit ki bírt írni. Nem volt hibakód, akkor nincs hiba elven elkértek a semmiért 8500-at ha jól emlékszem. Ja, és mentek egy kört az autóval ,de hogy minek? Fingjuk nem volt semmiről...
szasza(SW)2010-10-31 22:15:35 // 114085
Ez úgy van ahogy írod!
Az első szerelőm márkaszervizben dolgozott(Ábel autóház)Elrakta a vezérlésem a motortartó bakokba hiányoztak a csavarok stb.Nagyobb kárt csinált mint hasznot.Azt már nem is lepődtem meg mikor gázbovdent rendeltem szintén ide.Jön szerelő suhanc,hogy kéne neki alkatrész x,y.Mondja a raktáros és milyen autóhoz?Azt nem tudom mindjárt megnézem:)))Akihez három éve járok ő is inkább műhelyt vezeti,de szólok hogy figyeljen a srácokra és szemel is tartja őket.A motoromhoz viszont csak ő nyúlhat még úgy se engedem,hogy ott áll a másik mellett.Ezért cserébe hozzá küldők minden alfást:)Kódot ingyen olvas,tőről.Alkatrész kedvezményből én is kapok és bőven márkaszerviz alatt a szervizdíjam.Nehéz megtalálni a jó szerelőt,de,ha megvan akkor ragaszkodni kell hozzá:)
pb_2010-10-31 22:12:07 // 114084
De most 1 1xű hibakód kiolvasásról, és a hibakód Ltüntetéséről van szó. Nem 1 módosítócsere szintű javítás. Az ár, már 1 másik kérdés, nyilván mindig a márkaszerviz a legdrágább.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-31 22:02:01 // 114083
Megtörtént, régi kép lesz :-)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:53:32 // 114082
pedig egyszerű a kérdés, amit leírok, féligmeddig tapasztalat:

minden szakszervíznek rendelkeznie kell egy olyan vezetőszerelővel, aki elvégezte az adott tipus szerelői tanfolyamát. ez a szervíz szempontjából a drága ember, magas fizetéssel, keveset basztatva. ő már általában a rendeléseket intézi, az alárendelteket basztatja, a munkafelvételt irányítja. alá van rendelve a szervíz méretétől függően festő, villamos, autószerelő, kasztnis. ezeknek már nem jut tanfolyam, sem magas fizetés, így 3-4 havonta cserélődnek. veled megfizettetik a drága ember rezsiórabérét, de a kis emberek végzik el a melót, akiknek az adott tipusban nincs jártasságuk, hisz nem tudnak megmelegedni a szervízben. így pl a lebontott műszerfalad 90%, hogy onnantól nyiszogni fog, mert nem tudja, hol kell belenyúlnia.

persze vannak kivételek, hisz mindenhol gyökeret verhet egy jó ilyen olyan szerelő. de akkor azt a szervízt konkrétan kell említeni, nem szabad általánosságban beszélni.

és egy pl.:
bevittem a 46ot a berényi AR márkaszervízbe. módosítócserére adtak egy árajánlatot, amiben a munkadíj 32 ezres tételt, a komputeres vizsgálat 12eset tartalmazott, de mondta a srác, hogy látnia kell, milyen csatival van a kocsi... az előbbi Pirinél 13 az utóbbi Tugyi Robinál 3, a szolnoki Bosch Car-ban 5.
pb_2010-10-31 21:25:43 // 114081
Ilyen Setben miért ne lehetne ajánlani?
pb_2010-10-31 21:21:09 // 114080
Attól függ, milyen témákról van szó.)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 21:20:46 // 114079
ha valaki márkaszervízt ajánl, akkor annak annyi fogalma van a dolgokról, mint vaknak a szinekről...
kando.2010-10-31 21:15:17 // 114078
Persze, s Te még ezen túl is mindenkinél mindennél mindenről többet tudsz...
pb_2010-10-31 20:03:39 // 114077
Sztem még van rajta bőven.
pb_2010-10-31 20:02:49 // 114076
Miért lenne baj? Ha baj, akkor az nem nevezhető márkaszerviznek.
pb_2010-10-31 20:01:18 // 114075
Ha valaki egész eddigi életében Pesten élt, lehet többet tud ezekről?)
Axl Trans2010-10-31 17:46:07 // 114074
Akkor ezekkel a gumikkal vizsgaképes. Belső teret itt biztos találsz jó áron, szépet. Én még mindig azt mondom max. 100 e. De várd meg a többi cartárs véleményér is.
Laurent2010-10-31 17:10:55 // 114073
A gumik jók alufelnin, lemezfelnin téli gumik vannak egy szezont futottak. A gazdája Amore-s volt, csak kilépett mert egy másik verdát vett. A motorjára és a kasztnira, futóműre figyelt. Mindig selenia olajat rakott bele. Igazából a belső térre nem figyelt. Vezérlést azt hiszem tavaly cserélt benne. Papírjai vannak.
Axl Trans2010-10-31 17:07:35 // 114072
Ha 97-es erősen le van lakva, tehát a futott kilométer erősen kérdéses Ez így bontószökevénynek tűnik. Milyenek a gumik? Ha szarok, azzal is számolnod kell. Ahogy így írod, egy LMM és egy vezmódcsere az összes tartozékával, olajok, a minimum Plussz a szokásos bürökrációból adódó kltsgek. És lényeges, hogy meglegyenek a papírjai. Max. 100 e. szerintem.
Bagee2010-10-31 17:06:05 // 114071
van még egy kis idő :)
Laurent2010-10-31 16:34:09 // 114070
A csocsi az köszönés, nem Csocsinak írtam :-)
mreni2010-10-31 16:23:42 // 114069
90% hogy ugyanaz a 155 és 145 csonkállványa úgyhogy szép lassan nekikezdek a fék projektnek is jövő szezonre kész legyen.
Most jó állapotú és árú 166 brembo nyergekre vadászok:)
Bazsa1452010-10-31 16:17:32 // 114068
Na túl vagyok az olaj cserén és a vízelosztó cserén.Utóbbira jó pár óránk rá ment tesómmal....
A lelkemnek meg jót tett a hátsó hangszórók cseréje :D
Jorjie2010-10-31 15:18:36 // 114067
Tessék elővenni egy régebbi képet és elküldeni! Nehogy már kimaradj :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak