Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

granturismo2004-12-09 14:23:12 // 457
Délután fogsz menni? sz-cs 4-től nekem jó.
norbee2004-12-09 14:08:25 // 456
Ha tudom, rádüzenek, jövő hét elején kell Andrást cseregnem, gondolom megint szerda-csütörtök.
granturismo2004-12-09 13:57:28 // 455
Melyik nap tervezted jövő héten a "menést"?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-09 13:45:56 // 454
Sziasztok! új 33 bal első FEHÉR indexet keresek! (jobbos már van bontóból - de ott csak 1 volt) A srác,aki a karbikat sitty-sutty behozta anno olaszból, ezzel a feladattal nem igazán bírkózik meg. Már hozott : először egy régi 33ra valót most egy 75re valót... nem nagyon bízom benne, :-( bár kituggya,3 az igazság! :-)
norbee2004-12-09 13:43:03 // 453
Hát a karbit meg a generátort biztos. Ha lesz prémium, akkor a többit is, ha nem, akkor jövőre. :(
granturismo2004-12-09 13:40:38 // 452
Még idén megcsináltatod?
norbee2004-12-09 13:21:16 // 451
Na vótam szervizementóban. Má tudom ki mit nem kap idén :))) Kéne cserélni: - jobb toronycsapágy, jobb kerékcsapágy, de még ráér. Meg ha már ott vagyunk, két lengéscsillapító, de akkor bal oldali toronycsapágy is. :) - fesszabályzó (ha nem múlik, diódasor) - karburátor alsó tömítés, mert falsot szív. - főfékhenger kezd megadós lenni, de még ráér.
norbee2004-12-08 16:50:06 // 450
LOL! CD hosting! :)))))
Azmo2004-12-08 16:49:32 // 449
köszike, majd fizetek tárolási díjat:)
norbee2004-12-08 16:47:55 // 448
Amikó erre gyössz, szójjá a távrecsegőbe. Elvan, nem kér enni, csak gondoltam odadom másnak, ha Neked már nem kell.
Azmo2004-12-08 16:46:14 // 447
ne dobjad Te:) Köll az, csak mikó? :(
norbee2004-12-08 16:45:30 // 446
De kő még vazz, vagy dobjam el jó messze? :))
Azmo2004-12-08 16:44:12 // 445
riménkodott a f@szom:) csak kellett volna, de időm annyi sincs, mint....nemtom, valamit helyettesíts be:)
norbee2004-12-08 16:40:48 // 444
Neked meg a zubbony öcsisajt. Még a CD-ért se jöttél, amiért rimánkodtál :)))
Azmo2004-12-08 16:40:06 // 443
nem bazzeg, érdekel....bakker, érik má Neked a pinyó....:)
norbee2004-12-08 16:38:37 // 442
Ja, szóval akarsz neki okoskodni :)
Azmo2004-12-08 16:37:32 // 441
elektro műszerész akihez megyek hétvégén, szal asszem ő is fogja tunni, csak érdekel engem is most :)
norbee2004-12-08 16:36:01 // 440
Azé ez kevés lesz, szakszerűbb magyarázattal Paco tudna szolgálni, kérd meg, fejtse ki a dolgot ide. :))
Azmo2004-12-08 16:26:07 // 439
én az vagyok biza:) oks, köszi!!!
norbee2004-12-08 16:19:05 // 438
Azmo Ha feszültséget keresel (márpedig kötekedős alkat vagy :D) tedd a DC V 20-as jelzésére.
Azmo2004-12-08 16:13:10 // 437
de, lesz, péntektől....csak hülye vagyok hozzá na, bevallom, az érdekel hogy mérjem le!
norbee2004-12-08 16:10:40 // 436
Azmo Nincs kéznél egy bloody multiméter? 1500 forintos, tescós tökéletes.
András bácsi2004-12-08 16:07:40 // 435
Talán megoldható... Küld el mailben a címet.
Azmo2004-12-08 16:07:34 // 434
üdv! Segítsetek, hogy ellenőrizzem le eccerüen, hogy az aksim jó-e és nem-e az ad le rosszul naftát???
norbee2004-12-08 15:57:06 // 433
By post? :)
András bácsi2004-12-08 15:48:32 // 432
Norbee! Ha jársz Tatabánya környékén, akkor bármikor. Bp. illetve találkozók tavaszig valószínűtlenek részemről, Pécsen fogok megfordulni többször a köv. 2 hónapban. A.
norbee2004-12-08 14:44:31 // 431
Bandi Enyém, mikor kapom meg? :))))
András bácsi2004-12-08 14:08:43 // 430
Hello Mindenkinek! Pakolgatás közben találtam egy gyári, 33-asra való három darabos hűtőrácstakarót. Azt hiszem csak a '86 előttiekre jó, mintha kicsit más lenne azokon a pajzs mérete. Ha valaki tudja használni elviheti. Üdv.: András
granturismo2004-12-08 13:15:21 // 429
Hjjja, akinek gyári voltmérő van az autójában:-))
norbee2004-12-08 12:57:30 // 428
granturismo Nafta. Ja, nálam az kraft. Majd bevezetünk valami szótárt :))))
norbee2004-12-08 12:55:16 // 427
granturismo Ez a 12V ugrálás lehet műszer hibája is. Mérni kéne. Nekem a fedélzeti mutatós műszerem indítózás után 3 másodperccel áll be a helyére, és elvétel után rögtön leesik a mutató, de a rendszerben még percekig lehet mérni, ahogy 13,8-ról 12,8-ra esik vissza a feszültség.
M-GEGE2004-12-08 12:18:09 // 426
Az enyémben nincs is immobilizer! :-) Ez kb olyan mint amikor elment a duda reléje. Kiszálltam a kocsiból beszélgettem a haverokkal egyszercsak megszólal a duda. -Te hülyegyerek szól a riasztód! - mondták -Nincs is riasztóm!
granturismo2004-12-08 10:24:11 // 425
Akksi hiba, vagy valami zárlat-szerű. Ha egyébként indul az autó akkor inkább az utóbbi valószínű de láttam én már mezőn pumát:-)). Norbi A nafta itt áramot nem üzemanyagot jelent ebben az esetben. Azmo is erre gondolt szerintem. IC Termosztát, de ne spekulálj rajta szerintem, mert így a többletfogyasztással lassan elpöfögöd az új termosztát árát. Papír meg mehet bele szerintem termosztáttól függetlenül is. (50%-os fedés, én használom)
granturismo2004-12-08 10:13:20 // 424
igazándiból azé gáz, mert gyújtás fel, felugrik 12 v-re és utána fokozatosan csökken.....gyújtás le, ismét felugrik 12 v-ra és megint csökken....jó, mi?
norbee2004-12-08 09:35:09 // 423
Ja, megmérni úgy tudod, hogy álló motornál leveszed a negatív sarut, és ráteszed a feszmérő egyik végét, az akksi negatív pólusára a másik végét. Ha 0,2 ampernél nagyobb áramerősséget jelez, akkor -Azmo szavaival élve, amit biztos ő is lopott valahonnan, feltehetően ICtől- Omega koncert van. :)))
norbee2004-12-08 09:24:17 // 422
emdzsidzsi Thomikának volt ez a gondja, megoldás: sz*r volt az immobilizer, plussz folyt vissza áram a gyújtáskapcsolóról. Akksinak nem volt baja.
Andorka2004-12-07 21:29:09 // 421
Nekem is stabil 80 a vízhőfok.Nyáron is csak akkor ment efölé, amikor a pesti dugóbe keveredtem és mint kiderült utólag: rossz volt a vízhőfok gombám...Azóta bármikor megyek, 80 fölé nem emelkedik. (opeles ismerőseim mind hitetlenkednek, nekik ugye 95-97 fok az üzemi hőfok...)
M-GEGE2004-12-07 18:20:38 // 420
Azmo! "mintha nem tudná megforgatni az önindítót" szóról-szóra ugyanez a problémám! De nekem ezt főleg melegben produkálja (ill ha már jól bemelegedett a motor). Amióta tél van nem jellemző! Volt már olyan is hogy 40km után egy meleg nyári napont egyszerűen nem akart elindulni. Meg sem moccant a motorban semmi hiába indítóztam. Pedig nyektettem kb 6-8percig. Na mondom most tuti annyi az akksinak. Egy óra múlva pöccre indult! Szóval nem kellene egyből az akksira gyanakodni. Felvetettem a problémát a fórumra, azt mondták ki kell pucolni az indítómotort, elvittem a szerelőhöz, aki elvileg ki is pucolta (bár nem voltam ott és még el tudnám róla képzelni, hogy nem is csinálta meg, csak elkérte a lóvét), na de elvileg ok. Persze ugyanúgy szar volt. Megkérdeztem egy másik szakit (aki megbízhatóbb, de ő autóvillamossági mérnök), ő meg azt mondta, hogy azért nem ok, mert nem jó (elállítódott?) az előgyújtás és hamarabb adja a szikrát és azért nem tudja megforgatni. De ez nekem nem teljesen kerek, mert akkor miért van az hogy meg sem mozdul? Szóval ja! Egyebet nem tudom mondani! Ja még annyit, hogy be lett mérve a generátorom is, és azt mondták cseréljem a vesz.szabályzót, mert alapjáraton gyenge a töltése. Valami akksiról volt szó, ahhoz gondoltam ezt az infót. :-D
norbee2004-12-07 18:06:23 // 419
"Ott kéne indítani, hogy jó-e az akksi. Ha az akksi jó akkor jön, hogy jó közlekedik-e a nafta." Feszültségmérő megfog, ha 12,6 alatt van, tőteni kell, ha 12,3 alatt (min. 4 óra tőtés után is), zárlatos valamelyik cella, kukába vele. Ha menetközben nem dadog gyorsításnál a verda, akkor tiszta az üzemanyagrencer, és megvan a 2-3 bar nyomás a benzinpumpában, mivel a csíklámpásban már csak elektronyosbenzinpásztor volt, as i know well.
norbee2004-12-07 18:02:47 // 418
"Szerintem annyi delejnek, ami a motort beröffenti, arra is elégnek kéne lenni hogy zár egy tetves elektromágnest" Annál is inkább, mert jó esetben a beröffenés után fél másodperccel már generátor adja a kraftot mindenkinek (a maradék kraftból kap csak töltőáramot az akksi, de ahhoz már legalább 1400-at kell pörögni a motornak), tehát ha a verda beröffen, a 12-13V-nak meg kő lenni.
norbee2004-12-07 17:59:57 // 417
IC Az attól függ. Hol autókázol? :) Nekem ilyen hidegben csak dugóban megy 82 fölé a vizem, de akkor pillanatok alatt, amúgy stabil 80. Termosztátom 78-on nyit asszem. Fűtéssel a hőmérséklet menetközben 75-70. Ergo nem fűtünk, csak ha dugó van! :DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-07 16:42:34 // 416
Azmo! nem vagyok ótóvillanyász, de az okosok szerint a lemerült aksi elhaló hangon próbál forgatni. Ha semmi (esetleg egy katt) aztán meg később mégis elkapja, akkor elvileg az akksi jó,csak mégse..:-( lehet,hogy oxidált a saru ? nekem is volt hasonló, ráadásul nyáron csinálta. elmúlt magától... azaz nem is: valaki azt mondta,az indítómotorban valami szénpor,vagy miafasz van leperegve és rossz helyre beállva ,ütögessem kalapáccsal néha. ütögettem! :-)
Azmo2004-12-07 16:13:03 // 415
nekem az a gyanús az aksimban, hogy ugye adott az hogy indítózás, de ezt mondtam is Neked, és úgy csinál, mintha nem tudná megforgatni az önindítót és aztán mégis erőre kap és elkapja....nem értem, ez lehet aksi baj? Ja és nem mindig hidegben csinálja ezt! .....néha mintha hezitálna, hogy most akkor van elég nafta vagy nincs....
Azmo2004-12-07 16:08:33 // 414
nekem ua. volt Erdőkertesről hazafele, repkedtek a minuszok, és nem ment 80 fölé, inkább alatta volt, de pl. ma a városba simán megvolt az üzemi hőfok!
Inner Circle2004-12-07 16:06:33 // 413
Ha a 33-ban 20 perc autókázás után is csak 70 fokos a víz (kész matekpéldának indul, mi? :o) ), akkor készüljek egy termosztát-cserére, és addig is toljak egy kartonlapot a hűtő elé?
Inner Circle2004-12-07 16:06:09 // 412
Miért, a Tescóban lehet venni fél görögdinnyét is, talán lehet egy fékre valót, sőt, csak egyetlen fékpofát is :o)
Azmo2004-12-07 16:05:42 // 411
jaja, de nem kerül semmibe lemeózni az aksit...
Inner Circle2004-12-07 16:04:18 // 410
Szerintem annyi delejnek, ami a motort beröffenti, arra is elégnek kéne lenni hogy zár egy tetves elektromágnest. Pláne hogy ezt még a motor megforgatása előtt, a gyújtással együtt kéne csinálnia, úgyhogy még az indítózás sem terheli. Habár láttunk már nagyobb csodákat is :o)
Azmo2004-12-07 15:21:28 // 409
jaja, köszi, ez lesz akkor....
granturismo2004-12-07 15:18:30 // 408
Ott kéne indítani, hogy jó-e az akksi. Ha az akksi jó akkor jön, hogy jó közlekedik-e a nafta.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak