Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Attie2004-11-09 11:40:16 // 207
OK, csak a Alfákba először az 1.6 16V TS- be rakták mondat kicsit merésznek tűnt :)
Wickey2004-11-09 11:24:38 // 206
Én meg szereztem két deci originál Bugaci Bokorugratót. :-)))))
norbee2004-11-09 11:05:48 // 205
Thomika Jóvanna, igyál még egy pohárral, és fesd le a nyuszit is! :))))) Vótam Andriséknál, 1500 HUF-ért orvosoltuk a proglémát.
Lala2004-11-09 10:12:24 // 204
Na, akkor. Először is, ha ilyen vezérlésről beszélsz, ez már 1967-ben is volt a Fiat Dinoban. Mondjuk abban röpsúlyos volt, ezekben meg az olajnyomással változik (fordulatszám függvényében). Az új Alfákban már másfajta van (ezért romlik el mindíg, nem is értem, miért nem a már régen jól beváltat alkalmazták), a Hondákéhoz hasonló, csak az nem fokozatos, hanem bizonyos fordulatszámnál kapcsol.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-11-09 09:34:10 // 203
Thomika! okkés,küldtem mélt! a kép szerint az az alkatrész hibátlan,mi baja valójában?
Thomika2004-11-08 20:45:10 // 202
Jóvanna! Nem művészi rajzot gyártottam! Csak jelzés szinten megy nekem a festés!:)))
Thomika2004-11-08 20:43:58 // 201
Ádi: Ottan vagyon az oldalamon!! :) thomika@mail.datanet.hu
Thomika2004-11-08 20:42:49 // 200
Sajnálom Mike!:( De majd legközelebb! :)
norbee2004-11-08 17:13:04 // 199
Thomika Photoshop tudásod magával ragadó! :)))))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-11-08 17:00:24 // 198
Thomika persze,csak nem látom mélcímed seholse! :-)
Wikicica.2004-11-08 15:08:08 // 197
Thomika! Úgy néz ki, hogy nem jön össze a hétvégi Pestre tervezett utam:( A kocsit szerelőhöz kell vinnem:( Amennyiben a későbbiekben arra járok, jelze, és összefutunk egy mini 33-as talira:)
Thomika2004-11-08 12:20:58 // 196
Ezek szerint mégsem :(
Olasz2004-11-08 12:20:20 // 195
Ismerem őket, de nem egyről beszélünk! :-)))))))
Thomika2004-11-08 12:19:56 // 194
Utángyártottat tudnak nekem hozni ,csak az a gáz hogy 22E HUF! Annyit nem igazán szeretnék erre költeni...
Thomika2004-11-08 12:18:00 // 193
AdidiGaga:

Ha nemtúl nagy kérés,elküldenéd nekem a bontók címét, számát? Mióta megvan a kocsi,azóta keresek az ajtókra, "ablaklehúzó gumit"

Erről beszéltem....
Thomika2004-11-08 12:10:28 // 192
Aham! Kicsi szervíz,de 33asban eddig szerintem ők a jobbak! Ber-Do Bt. 1193 Bp. Lakitelek u. 10envalamennyi.... Egy erdő szélén van :) mindjárt megkeresem a tel.számot.... no megvan : 061-290-4056, 06-70-318-7690
Olasz2004-11-08 12:09:35 // 191
0630-2104498 Gadó Hivatkozz nyugiba Olaszkára! :-))))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-11-08 11:56:23 // 190
Thomika! engem érdekelne ez a kispesti szervíz, főleg telefonilag! mi a nevük? (van egypár szervíz/bontó címem szimpla felsorolásként,lehet hogy megvan a címük/telszámuk) asszondod 33ben profik?
Thomika2004-11-08 11:56:03 // 189
Olasz: Egyről beszélünk!! :)))))))))))))
Stee1462004-11-08 11:51:55 // 188
:-))) Az sem rossz, de sajna valószinűleg csak januártól tudok költeni rá. Akkor majd visszatérünk rá, addig is lehet licitálni a legjobb ajánlattal. :-))))))))))))))))))))))))))))))))
Olasz2004-11-08 11:49:03 // 187
Fizetett politika mentes hirdetés következik: ÉN LŐRINCEN TUDOK MEGFELELŐ MŰHELYT A 33-ASNAK! :-)))
Stee1462004-11-08 11:46:02 // 186
Oké akkor az nekem is jó lesz.
Thomika2004-11-08 11:37:32 // 185
Én is a XI.ker ben lakom :) Bár a szervíz nincs túl közel (Kispest), de 33asokhoz ők értenek legjobban a városban! 13 éve szerel a srác 33asokat, neki is olyan volt most nyárig! Norbee-val már évek óta oda járunk (jópárszor vontattuk is egymást) :))
Stee1462004-11-08 10:23:47 // 184
Oké mindenképp szólok, lehet hogy idén már nem tökölök vele, még téli guma sincs rajta. :( Ráadásul jön a karácsony, 146 szervíz + egyebek, annak is örülök hogy meg tudtam venni. Tehát nem sürgős, de mindenképp megkereslek ha aktuális lesz a szerviz. Ha esetleg közelebb lenne a XI. ker-hez mint a Szamosi szervíz az még külön jó lenne.
Thomika2004-11-08 10:18:40 // 183
Stee: Csak egy jó tanács: a 33ast ne Szamosihoz vigyed!!! Tudok jobb helyet! Ha majd akutális lesz a dolog,szólj !
Stee1462004-11-08 10:12:02 // 182
Kösz a help-et mindenkinek. Majd megoldom ezeket is előbb utóbb, egyenlőre a 146 igényel némi anyagi támogatást a Szamosi szentélyben.:)
Thomika2004-11-08 09:57:16 // 181
Szutyok: Lehet,hogy túl sok benyát kap...
Thomika2004-11-08 09:54:47 // 180
Stee: Gartula a szerzeményhez :)) Annyira nem nehéz a manuális szivatós játék,csak meg kell szokni! És mint már említették, nem igazán hiszem,hogy meg lehetne ezt csinálni automata szivatósra (vagy ha mégis,az csillagászati összeg). Nekem pöccre indul szivatóval.... még télen is! Ha nehezen indul,akkor több apróság is lehet: 1. gyertyákat nem árt kicserélni Golden Lodge HL25-re ( a 33as jobban szereti ezt mint a NGK-t), 2. Karbik legyenek jól beállítva (erre ha kell, tudok jó helyet), bár előfordulhat,hogy a karbikat fel kell újítani, ez kb 6000Ft(a két javító csomag)+ munkadíj. Így a tűszelepek is cserélve lesznek,rgo ezután már pöccre kellene indulnia... A lényeg,hogy olcsóbb és egyszerűbb módszer pár nap alatt hozzászokni a kézi szivatóhoz...úgyiscsak a hideg motornál kell! Ha jól van minden beállítva,akkor nyáron enélkül is beindul (saját tapasztalat)
Olasz2004-11-08 09:51:04 // 179
ÉN ALFA FÜGGŐ VAGYOK? MÉG HA NEM IS SOROLNAK ODA! LÁZADJUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá Előre kis proletárok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Olasz2004-11-08 09:49:34 // 178
Stee146: Megkaptál minden infót tökéletesen: fordulatszámmérő betanul, gázfröccs még nyáron is kellhet induláskor (így az önindító sem köszörül annyit)
Wickey2004-11-08 09:49:32 // 177
Ahamm. Csak ezért nem érdemes elvinni, de ha csomó más apróság is befigyel (pl olajcsere, légszűrőcsere, fékbeállítás, futóműállítás, karburátor tisztítás, állítás), ezek mellé elfér.
Stee1462004-11-08 09:18:16 // 176
Ezek szerint kell egy alapos szervíz/átnézés, viszont nem lesz horibilis összeg. Engem ezek a hibák nem zavarnának, csak tényleg használnánk egy páran (nők is többen) és emiatt muszály lesz mindent megcsináltatni rajta. :-))) Bár úgy látszik semmi komoly gond nincs vele.
Wickey2004-11-08 09:03:32 // 175
nekem is ilyen a gtv-ben. Kontakthibás. Megtanultam a fordulatszám mérőt átvetíteni. Ötödikben az RPM ugyanannyit mutat, mint a km óra. Szóval ha függőlegesen áll, akkor asszem 130 :-) Nem tudom, a tied milyen, elektromos-é avagy spirálos. Mindkettőnél lehet egy csomó fajta egzotikus bug.
szutyok2004-11-08 09:02:02 // 174
Szva! A váltóban szokott lenni egy műanyag pöcök, az szokott vacakolni! Az egy 200.-Ft-s dolog! A váltót viszont le kell venni, az húzósabb! Nekem sem mutat semmit! Engem nem zavar!
Stee1462004-11-08 08:57:29 // 173
Köszi mindenkinek. Leteszek az autómatáról. Az hogy a km-óra nem működik az nagy gáz? (forintálisan) Az túlzás hogy egyáltalán nem megy ikább néha megy néha nem, viszont amikor működik akkor is marhaságot mutat.
szutyok2004-11-08 08:56:39 // 172
Ha már szivatónál tartunk! Szerintetek mitől van az, hogyha a szivatót próbálom használni, lefolytja a motort! Beindul a gép nélküle ugyan, de le is áll! Igaz szivatóval is!
Wickey2004-11-08 08:51:30 // 171
Nem érdemes automata szívatózni. Sőt. Viszont a szivatót tessék bátran használni. Azért van. Ilyenkor már majdnem rá lehet küldeni tökig, és gázfröccsel indítani. Abból nem lesz baj. És várj vele 20-30 másodpercet, hogy magához térjen a motor, mielőtt elindulsz vele.
Attie2004-11-08 08:49:12 // 170
Stee! Szivatóval pöcre kéne indulnia. Esetleg az alapjárati fúvókával lesz valami gond (?) Autómata szivató? Igazából nem sok autót hallottam hogy ilyennel szereltek volna :) Elég macera, hogy a szivató mechanikát vmi kis kütyü autómatikusan mozgassa. Nem lehet olcsó mulatság. Télen szivató nélkül el lehet indulni, de szerintem sokkal tovább tart, míg elmagyarázni hogy hogyan kell használni azt a kis kart :) Ha meg valahogy átállítod, hogy sok benyát kapjon, akkor egyrészt fogyasztani fog majd 15 litert másrészt pár km-en belül le fog fulladni a gép és nem lehet majd beindítani, mert tocsogni fog a karbi a benzinben.
Attie2004-11-08 08:42:17 // 169
Wickey! Na megvan Csek tisz áut Éééés az ominózus alkatrész:
Attie2004-11-08 08:31:27 // 168
Naná hogy van :) Keresek is képet róla.. csak nem emléxem merre találtam :(
Stee1462004-11-08 08:21:37 // 167
Sziasztok! A hétvégén vettem egy szép 33-at a 146-om mellé. (az oldalamon megtekinthető) Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Jelenleg reggelente kicsit nehezen indul a vas, ha ráhúzom a szívatót akkor egy kicsit jobb a helyzet de gázzal így is rá kell segíteni. Namost ez nekem nem nagy gond, de más is vezetné rajtam kívül aki nem igazán használt még szívatós autót. Meg lehetne oldani autómata szívatósra a kocsit? (1986, 1,3S boxer, benzin). Esetleg úgy beállítani hogy télen se kelljen szívatózni?
Wickey2004-11-07 23:54:59 // 166
Hogyisvanez? A 75 2.0 TS 8V, vezérműláncos cuccban is vanik vezmódosító? Aszt az hogy is műxik? Amúgy is szét akartam kapni a motort egy lájtos felújításra (nagy baja nincs, de szimmeringeket, tömítéseket cserélek), majd meglesem miva'. :-)
Attie2004-11-07 22:26:43 // 165
Egyébként a 16V-s TS mocikból is a 2.0-ba rakták először ezt az elromlós vez.modot, mert az 1.6 16V 96 végén 97 elején jött ki, míg a 2.0 16V 95 óta van.
Attie2004-11-07 22:06:28 // 164
Jajj Lala, nem mondj már hülyeségeket!!!! Ez a Hondás baromság neked is kimosta az agyad, vagy mi? :))) 1987-ben a 75 TS-ben már változó szelepvezérlés volt! Csak az olaszok nem verték olyan nagy dobra, mint a 90-es években a Honda... A 8V TS-ben egyébként nem szokott behalni a vez módosító
Wickey2004-11-07 20:11:39 // 163
Próbáld ki. Vegyél levegőt a szádon át úgy, hogy csak résnyire nyitod ki. Meg úgy is, hogy kitátod. Szívó hang "a" esetben lesz, mint atom, ellenben levegőt is kevesebbet kapsz. "b" esetben no szívóhang, de tudsz lélegezni rendesen. Hogy ultrarealisztikus legyen, irány az utca, és fuss párszáz métert mindkét üzemállapotban. :-)
Giorgio2004-11-07 19:51:13 // 162
Köszi az infót! Akkor nem aggódom, úgy is szinte állandó felügyelet alatt van a motor, (tenx to José) Báj dö véj, Én sem vagyok Alfa-függő! A teremburáját! :-)
M-GEGE2004-11-07 19:24:23 // 161
Most csak nálam nem okés a kép, vagy tényleg nem kicsinyítettte le?
M-GEGE2004-11-07 19:23:34 // 160
Lala! Akkor ha nincs vez.módosító akkor tényleg passz. A dobtól és a szűrőtől nem vártam csodákat. Az az igazság, hogy szívóhang terén sem tapasztaltam változást. Előtte volt benne egy kissebb ami 1.6-ig volt ajánlott. Azzal jobb hangja volt mint a mostanival. Ez méretre is jóval nagyobb pedig a ccm stimmel (1.6-1.8) Erről van szó: Ha kisebbet rakok rá akkor szerintetek jobb hangja van?
Lala2004-11-07 18:32:31 // 159
Tényleg Olasz! Én sem...miért is nem? :)))
Lala2004-11-07 18:29:49 // 158
M-GEGE! Ismét Neked, csak Neked! :) Chip-tuning max 10%, ha javít az autó teljesítményén. Többet ettől ne várj! A direktszűrőtől meg csak a szívóhang lesz erőteljesebb, a teljesítményen nem nagyon dob, annak ellenére, hogy mások mivel hitegetnek. Legközelebbi találkozón viszont el tudom mondani, hogy szerintem mit érdemes csinálni az autóddal! Gadóék biztosan segítenek neked!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak