Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Thomika2004-11-08 11:37:32 // 185
Én is a XI.ker ben lakom :) Bár a szervíz nincs túl közel (Kispest), de 33asokhoz ők értenek legjobban a városban! 13 éve szerel a srác 33asokat, neki is olyan volt most nyárig! Norbee-val már évek óta oda járunk (jópárszor vontattuk is egymást) :))
Stee1462004-11-08 10:23:47 // 184
Oké mindenképp szólok, lehet hogy idén már nem tökölök vele, még téli guma sincs rajta. :( Ráadásul jön a karácsony, 146 szervíz + egyebek, annak is örülök hogy meg tudtam venni. Tehát nem sürgős, de mindenképp megkereslek ha aktuális lesz a szerviz. Ha esetleg közelebb lenne a XI. ker-hez mint a Szamosi szervíz az még külön jó lenne.
Thomika2004-11-08 10:18:40 // 183
Stee: Csak egy jó tanács: a 33ast ne Szamosihoz vigyed!!! Tudok jobb helyet! Ha majd akutális lesz a dolog,szólj !
Stee1462004-11-08 10:12:02 // 182
Kösz a help-et mindenkinek. Majd megoldom ezeket is előbb utóbb, egyenlőre a 146 igényel némi anyagi támogatást a Szamosi szentélyben.:)
Thomika2004-11-08 09:57:16 // 181
Szutyok: Lehet,hogy túl sok benyát kap...
Thomika2004-11-08 09:54:47 // 180
Stee: Gartula a szerzeményhez :)) Annyira nem nehéz a manuális szivatós játék,csak meg kell szokni! És mint már említették, nem igazán hiszem,hogy meg lehetne ezt csinálni automata szivatósra (vagy ha mégis,az csillagászati összeg). Nekem pöccre indul szivatóval.... még télen is! Ha nehezen indul,akkor több apróság is lehet: 1. gyertyákat nem árt kicserélni Golden Lodge HL25-re ( a 33as jobban szereti ezt mint a NGK-t), 2. Karbik legyenek jól beállítva (erre ha kell, tudok jó helyet), bár előfordulhat,hogy a karbikat fel kell újítani, ez kb 6000Ft(a két javító csomag)+ munkadíj. Így a tűszelepek is cserélve lesznek,rgo ezután már pöccre kellene indulnia... A lényeg,hogy olcsóbb és egyszerűbb módszer pár nap alatt hozzászokni a kézi szivatóhoz...úgyiscsak a hideg motornál kell! Ha jól van minden beállítva,akkor nyáron enélkül is beindul (saját tapasztalat)
Olasz2004-11-08 09:51:04 // 179
ÉN ALFA FÜGGŐ VAGYOK? MÉG HA NEM IS SOROLNAK ODA! LÁZADJUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá Előre kis proletárok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Olasz2004-11-08 09:49:34 // 178
Stee146: Megkaptál minden infót tökéletesen: fordulatszámmérő betanul, gázfröccs még nyáron is kellhet induláskor (így az önindító sem köszörül annyit)
Wickey2004-11-08 09:49:32 // 177
Ahamm. Csak ezért nem érdemes elvinni, de ha csomó más apróság is befigyel (pl olajcsere, légszűrőcsere, fékbeállítás, futóműállítás, karburátor tisztítás, állítás), ezek mellé elfér.
Stee1462004-11-08 09:18:16 // 176
Ezek szerint kell egy alapos szervíz/átnézés, viszont nem lesz horibilis összeg. Engem ezek a hibák nem zavarnának, csak tényleg használnánk egy páran (nők is többen) és emiatt muszály lesz mindent megcsináltatni rajta. :-))) Bár úgy látszik semmi komoly gond nincs vele.
Wickey2004-11-08 09:03:32 // 175
nekem is ilyen a gtv-ben. Kontakthibás. Megtanultam a fordulatszám mérőt átvetíteni. Ötödikben az RPM ugyanannyit mutat, mint a km óra. Szóval ha függőlegesen áll, akkor asszem 130 :-) Nem tudom, a tied milyen, elektromos-é avagy spirálos. Mindkettőnél lehet egy csomó fajta egzotikus bug.
szutyok2004-11-08 09:02:02 // 174
Szva! A váltóban szokott lenni egy műanyag pöcök, az szokott vacakolni! Az egy 200.-Ft-s dolog! A váltót viszont le kell venni, az húzósabb! Nekem sem mutat semmit! Engem nem zavar!
Stee1462004-11-08 08:57:29 // 173
Köszi mindenkinek. Leteszek az autómatáról. Az hogy a km-óra nem működik az nagy gáz? (forintálisan) Az túlzás hogy egyáltalán nem megy ikább néha megy néha nem, viszont amikor működik akkor is marhaságot mutat.
szutyok2004-11-08 08:56:39 // 172
Ha már szivatónál tartunk! Szerintetek mitől van az, hogyha a szivatót próbálom használni, lefolytja a motort! Beindul a gép nélküle ugyan, de le is áll! Igaz szivatóval is!
Wickey2004-11-08 08:51:30 // 171
Nem érdemes automata szívatózni. Sőt. Viszont a szivatót tessék bátran használni. Azért van. Ilyenkor már majdnem rá lehet küldeni tökig, és gázfröccsel indítani. Abból nem lesz baj. És várj vele 20-30 másodpercet, hogy magához térjen a motor, mielőtt elindulsz vele.
Attie2004-11-08 08:49:12 // 170
Stee! Szivatóval pöcre kéne indulnia. Esetleg az alapjárati fúvókával lesz valami gond (?) Autómata szivató? Igazából nem sok autót hallottam hogy ilyennel szereltek volna :) Elég macera, hogy a szivató mechanikát vmi kis kütyü autómatikusan mozgassa. Nem lehet olcsó mulatság. Télen szivató nélkül el lehet indulni, de szerintem sokkal tovább tart, míg elmagyarázni hogy hogyan kell használni azt a kis kart :) Ha meg valahogy átállítod, hogy sok benyát kapjon, akkor egyrészt fogyasztani fog majd 15 litert másrészt pár km-en belül le fog fulladni a gép és nem lehet majd beindítani, mert tocsogni fog a karbi a benzinben.
Attie2004-11-08 08:42:17 // 169
Wickey! Na megvan Csek tisz áut Éééés az ominózus alkatrész:
Attie2004-11-08 08:31:27 // 168
Naná hogy van :) Keresek is képet róla.. csak nem emléxem merre találtam :(
Stee1462004-11-08 08:21:37 // 167
Sziasztok! A hétvégén vettem egy szép 33-at a 146-om mellé. (az oldalamon megtekinthető) Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Jelenleg reggelente kicsit nehezen indul a vas, ha ráhúzom a szívatót akkor egy kicsit jobb a helyzet de gázzal így is rá kell segíteni. Namost ez nekem nem nagy gond, de más is vezetné rajtam kívül aki nem igazán használt még szívatós autót. Meg lehetne oldani autómata szívatósra a kocsit? (1986, 1,3S boxer, benzin). Esetleg úgy beállítani hogy télen se kelljen szívatózni?
Wickey2004-11-07 23:54:59 // 166
Hogyisvanez? A 75 2.0 TS 8V, vezérműláncos cuccban is vanik vezmódosító? Aszt az hogy is műxik? Amúgy is szét akartam kapni a motort egy lájtos felújításra (nagy baja nincs, de szimmeringeket, tömítéseket cserélek), majd meglesem miva'. :-)
Attie2004-11-07 22:26:43 // 165
Egyébként a 16V-s TS mocikból is a 2.0-ba rakták először ezt az elromlós vez.modot, mert az 1.6 16V 96 végén 97 elején jött ki, míg a 2.0 16V 95 óta van.
Attie2004-11-07 22:06:28 // 164
Jajj Lala, nem mondj már hülyeségeket!!!! Ez a Hondás baromság neked is kimosta az agyad, vagy mi? :))) 1987-ben a 75 TS-ben már változó szelepvezérlés volt! Csak az olaszok nem verték olyan nagy dobra, mint a 90-es években a Honda... A 8V TS-ben egyébként nem szokott behalni a vez módosító
Wickey2004-11-07 20:11:39 // 163
Próbáld ki. Vegyél levegőt a szádon át úgy, hogy csak résnyire nyitod ki. Meg úgy is, hogy kitátod. Szívó hang "a" esetben lesz, mint atom, ellenben levegőt is kevesebbet kapsz. "b" esetben no szívóhang, de tudsz lélegezni rendesen. Hogy ultrarealisztikus legyen, irány az utca, és fuss párszáz métert mindkét üzemállapotban. :-)
Giorgio2004-11-07 19:51:13 // 162
Köszi az infót! Akkor nem aggódom, úgy is szinte állandó felügyelet alatt van a motor, (tenx to José) Báj dö véj, Én sem vagyok Alfa-függő! A teremburáját! :-)
M-GEGE2004-11-07 19:24:23 // 161
Most csak nálam nem okés a kép, vagy tényleg nem kicsinyítettte le?
M-GEGE2004-11-07 19:23:34 // 160
Lala! Akkor ha nincs vez.módosító akkor tényleg passz. A dobtól és a szűrőtől nem vártam csodákat. Az az igazság, hogy szívóhang terén sem tapasztaltam változást. Előtte volt benne egy kissebb ami 1.6-ig volt ajánlott. Azzal jobb hangja volt mint a mostanival. Ez méretre is jóval nagyobb pedig a ccm stimmel (1.6-1.8) Erről van szó: Ha kisebbet rakok rá akkor szerintetek jobb hangja van?
Lala2004-11-07 18:32:31 // 159
Tényleg Olasz! Én sem...miért is nem? :)))
Lala2004-11-07 18:29:49 // 158
M-GEGE! Ismét Neked, csak Neked! :) Chip-tuning max 10%, ha javít az autó teljesítményén. Többet ettől ne várj! A direktszűrőtől meg csak a szívóhang lesz erőteljesebb, a teljesítményen nem nagyon dob, annak ellenére, hogy mások mivel hitegetnek. Legközelebbi találkozón viszont el tudom mondani, hogy szerintem mit érdemes csinálni az autóddal! Gadóék biztosan segítenek neked!
Lala2004-11-07 18:21:03 // 157
M-GEGE! Neked nem egy 33 16v-d van? Mert abban nincsen ám vezérlés módosító! Valaki félretájékoztatott! Az injektornak semmi köze a vez. módosítóhoz. Csak a vezérlésnek, mint a neve is mutatja. Amennyiben így könnyebb, akkor a V-Tec Hondákban találták ki ezt, ehhez kell a vez. módosító. Alfákba először az 1.6 16V TS- be rakták. Giorgio! A vezérműtengely szétverődését pedig nem igazán lehet ellenőrizni, csak úgy, ha szétszedik. Viszont mondtam, hogy ez nagyon ritkán történik meg. Ahhoz kimondott pech kell!
Olasz2004-11-06 18:48:28 // 154


No ez is egy szépecske darabocska :-))))
Olasz2004-11-06 18:45:09 // 153
MIÉRT NEM VAGYOK ALFA FÜGGŐŐŐŐ????? :-(((((((((
Giorgio2004-11-06 13:32:53 // 152
Tegnap harmadik típusú találkozásban volt részem. :-) Az Alfa Romeo fekete bárányaként ismert ARNA típussal találkoztam délután a petőfitelepi lejárónál (szoci otthonnál) Vki ismerős arrafelé? Monnyuk nem volt túl alfás hangulató a fiatalember, mert integethettem ám...bambult mint borjú az újkapura. :-)
M-GEGE2004-11-06 10:28:53 // 151
Szóval szerited hidrotőke? Legközelebb szervízben járok megnézetem.
Attie2004-11-06 10:08:14 // 150
Olvastad a 132-es hozzászólásom?
Attie2004-11-06 10:04:28 // 149
Asszem ezzel a sárgával leveleztem régebben. 1351-ről 1854 ccm-re van felfúrva :) Eredetileg 2 literesre akarták, de nem lehetett biztonságosan megoldani.
M-GEGE2004-11-06 10:01:34 // 148
alfika33 ez biztos? Azt hittem injektorosban már van vez.módosító. Mind1 igazság szerint annyira nem értek hozzá. De akkor nem értem, volt(van) egy olyan problémám, hogy melegen nehezen indul a kocsi. Olyan mintha szorulna, olyan nyögve-nyelősen akarja forgatni az indító. Azt mondták ki kell pucolni az önindítót, vagyis hát a motorját. El is vittem a szerelőhöz aki (elvileg) kitisztította. Na most ehhez képest ugyanolyan szarul indul melegen, és hidegen kerreg 4-5mp-ig. Most a legújabb amit egy másik szerelő mondott, hogy szerinte, nem jó az előgyújtás, és előbb robban a benya, minthogy a henger átérjen a holtponton. Hát ez nekem már kínai, úgyhogy nem tudom mitévő legyek.
M-GEGE2004-11-06 09:41:44 // 147
Hát nekem meg a rosso (Bad Girl), bár gondolom az a sárga vmi "hekkelt" motoros (Savali).
alfika332004-11-06 08:49:21 // 146
Talán a sárga :)
alfika332004-11-06 08:43:51 // 145
alfika332004-11-06 08:37:56 // 144
Nem is tudom melyik.....
alfika332004-11-06 08:32:28 // 143
M-GEGE "indításkor a vez.módosító kerreg 4 mp-ig, aztán elhallgat." A 33 biztos,hogy nincs vez.modositó!!!!! Kerregés nekem az öninditó adta,szétszed tisztít és ok. A szürcsögő hangot én is hallom háturól,szerintem a vízelvezető környékéről jön,mert csak akkor szoktam hallani ha elötte nap esett az eső.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-11-05 21:32:00 // 142
Hi Robesz! mi lett a lefülelős - szívátültetéses balhéval?
Robesz72004-11-05 18:45:30 // 141
Sziasztok! Először vagyik itt, nem is tudtam, hogy van már forum, csak ma kaptam emailt.... nekem 146-om van, 1.6 boxer
Giorgio2004-11-05 18:33:47 // 140
Ma voltam fogorvosnál, hadd ne mondam turbóra kellett állítania a nyálelszívót, mert ezek a gépezetek jártak a fejemben. :-) Olasz, köszi a pikcsőrt, veri nájsz! Kicsit furi rajta az alfa pajzs, de attól még ez is remekmű! Szörcs-Slutty-Szörcs
count M2004-11-05 18:21:13 // 139
Szvsz a "-tól" azt jelenti mint mindig, hogy: "hát igen, kicsit horpadt, nem ártana egy újrafény, meg új kárpit... nem-nem, a motorral minden rendben, csak egy apró alkatrész hiányzik belőle... és amúgy sajnos el is vitték már, de mit szólna egy ugyanilyen hibátlanhoz, ha már benézet, csak 8.2 millió, szinte ugyanannyiba kerül..." :))) r.cM
M-GEGE2004-11-05 18:09:29 // 138
Én valami, ilyen veteránautós-behozó-cégnél láttam, hogy Bertone 4,5 milláTÓL, lehet hogy rosszul emlékszem és az is kérdés, hogy az a "-tól" mit jelent. Mindegy majd ha bankigazgató leszek, akkor veszek egyet a 166 mellé! :-)
count M2004-11-05 18:02:53 // 137
Lehet rosszul emlékszem, de egyszer láttam a neten egy kicsit rosszabb, viszont eredeti állapotút, és az mintha csúnyán 12-14 körül lett volna... de mondom, nem biztos. Nem akarok pánikot kelteni. :))) r.cM
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-11-05 17:52:11 // 136
Boxerbrummogásos szép estét! kérdés-kérés: - ismeri-e valaki pontosan a mechanikus pumpa hajtását a blokkon belül? nekem anno az eladó-szerelő szart vele foglalkozni és típushiba jelszóval rábaszta a az OFF elektro-AC-t,amivel 120 a vége és ami folyamatosan zakatol :-( utána egy manus megcsinálta a mocigenerálnál,sajna nem néztem meg szétkapva mentem vagy 4-5 e-t vele és egy téli fagyásos balhé után már megint nem nyomott az eredeti AC eleget, pedig vettem újat. na azóta megint az ElektroAC van rajt' de már kurvára unom,főleg hogy pályán nem bírok haladni rendesen :-( Most úgy döntöttem,megcsináltatom a szerelőmmel,de még ő se csinált ilyet és nem akarom megszívatni azzal,hogy pl. mittomén ha a főtengely bütyke hajtja és az el van kopva akkor szét kell miatta szedni az egész motort darabokra és mindez csak menet közben derül ki. Köszi előre is minden segítséget!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak