Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-05-11 20:01:10 // 80811
most olvasom vissza: torony is lenne benne!!! :-)))

mindegy, a kérdés költői mert úgy néz ki az új jövevények (egy környékbeli útépítés gépei kéredzkedtek be és úgy tűnt minden m2 számít) szépen elférnek a donor mellett így lesz időm visszatenni a cuccost normálisan, illetve a kereszttartó is nyugodtan visszamehet amíg elbánok ezzel...
(merthogy "ez is megvan mégsincs este" :-p)

127_sud2020-04-26 17:14:36 // 80810
Megpróbálhatod ha azt akarod, hogy a kerekek lekoptassák a festéket a doblemezről vagy teljesen szétszakadjanak a szilentek :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-04-25 14:52:03 // 80808
KÉRDÉS:
ha nincs a verdában a motore - telken belüli guriNgatáshoz, trélerre rakáshoz - elég a lengőkar + kormányösszekötő?
(a motor alatti kereszttartó és a futó hosszmerevítői nem lennének benne)

kösz!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-04-02 17:00:05 // 80807
Hakuna2020-03-22 10:29:13 // 80806
Kapcsolj rá egy rakás elektromos fogyasztót. egyből -500 fordulat! :)
Kazes☻2020-03-21 23:35:42 // 80805
Gyors volt, grat! :)
Zselé2020-03-21 21:51:23 // 80804
Elkelt!
Zselé2020-03-15 11:23:08 // 80803
Sziasztok, eladó lett a 33-asom! LoneWolf cartárstól vettem szűk két éve, aki értő gonddal vigyázott rá 10 éven át. Nekem második hobbyautó lett volna a Spider mellett, de most építkezek, tehát egy is bőven sok :)

Képek, információk a linken, de üzenetben, személyesen is elértek!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/33/alfa_romeo_33_1_5_i_e-15558549
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-03-08 13:14:30 // 80802
ja, nagyon úgy néz ki...a vákuumpontokat még átnézem, a bibis hengernél kivettem szemlére a szelepet és az o gyűrűje annak is kőkemény volt :-(
annyi, hogy ami a műszerhez volt, az a csavarra alig megy fel - a szelepre meg nagy, de éppen be lehet csavarni.

csak kurvára kell vigyázni, 8-as kulcs kell rá, van egy 8-9 csillagkulcsom ami olyan hosszú hogy már bicajon is a fékbovden befogóból jópárat eltörtem vele, egyszerűen nem érzed vele az Erőt :-)

Ja, és egy karbiházam már kuka mert ebből a rézszarból egy úgy beletört hogy nem lehet kiszedni :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-03-07 17:34:45 // 80800
carbis cartársak! :-)

nemrég vettem egy szinkronizáDort, próbaképpen csatlakoztam vele - még elég homály a dolog, mindegyiken összevissza reszketnek a mutatók, tekergettem amit értem de nem úgy tűnt mint amivel bármit be lehet állítani :-(

mindegy, ezek a karbik régen voltak felújítva egyrészt az is kéne -meg utánanéztem megy-e mindegyik henger? Egyik (3.) nem és nem is lehetett életre kelteni. Keverékcsavart cseréltem+egy nem kőkemény gumi O gyűrűt rá a szinkronhoz adottakból - most már megy!

eddig OK, alapjárat is kismult - viszont maradt egy idegesítő jelenség
néha, főleg ha úgy megyek hogy elváltás helyett 2500-3000 körül járatom a fokozatokat - lámpánál vagy hasonló forgalmi megállásnál felmegy az alapjárat közel 2000re! Ha ilyenkor fokozatba teszem és felengedem a kupplungot hirtelen de gyorsan visszanyomva nem hagyom lefulladni - akkor visszaáll..
-illetve mikor indulok, a legtöbb váltásnál érzem hogy "fennragad" a fordulat, nem szép a váltás :-(

Valakinek hasonló?
pb_2020-02-18 16:51:50 // 80799
Ez nézőpont kérdése.)
kertecs2020-02-18 07:12:54 // 80798
Hello!

Ősszel hozzám került egy boxer 145, és a hátsó ülésen voltak ezek a kerekek:

speedline

Legjobb lenne helyette típusnak megfelelő. Felraktam volna próbára, de a lemezfelni csavarjai rövidek hozzá. Ha volt is hosszabb csavar, az már nem volt az autóban...

Valaki Sprint felnit? Vagy valakinél elfekvőben megfelelő hosszú csavar? :)
Kazes☻2020-02-17 16:40:23 // 80797
Legalább nem okoztam csalódást! :)
pb_2020-02-17 15:50:07 // 80796
Seytettem, hogy linkeled, felesleges volt.)
Kazes☻2020-02-16 22:56:28 // 80795
pb_2020-02-05 00:00:37 // 80794
Biztosan akarod?😊
pb_2020-02-04 23:59:47 // 80793
Nem kellenek ilyenek bele.😁
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-02-04 14:12:28 // 80792
Megírtam a szokásos éves visszatekintő blogomat - lehet oltani! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-02-02 21:41:58 // 80791
akartam írni a héten, hogy igen, az eredeti 25-30 évesek már valóban semmit sem érnen - én viszont gyári anyagból megcsináltam nemrég és igenis komoly szigetelő hatása van...

erre ma voltam látogatóban a donorná' és gondoltam kiveszem az első dobon lévőt - naivan még az is megfordult afejemben hogy mehet át az enyémbe...
nyilván nem, szétszáradva a bitumen, foszlik a rongy :-S

nem baj, legalább szabásmintának jó lesz! aha: ahhoz még egy régészeti tanfolyamot el kell végezzek, úgy kell majd tenyérnyi darabból rekonstruálni :-P
(kb. ilyen lehet bárkié, ami eredeti még..)
pb_2020-01-30 01:08:48 // 80790
Mentem már én is Lget ezzel a xarral, hogy nem volt benne 1db ilyen xigetelő fos TSak a sima padló kárpit. Nem vettem éxre, hogy nagy különbség lenne a 2 állapot között. Vixon azt igen, hogy több a probléma vele, mint amennyi lenne az Lőnye
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-29 11:30:11 // 80789
ez így leírva igaz meg tudom...

eper elején kérdi:
drive L/R, mellette már úgy jelölöd hogy Sx/Dx
bejelölöm az Sx-et (balkormányos),
be a szőnyegekhez : pont az szürke/inaktív, amire ha rámész ott " Left hand drive "-ot mutat :-o
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-29 11:27:03 // 80788
ehh, báttya, nem jaszkarizni kell az az ótó mindenkinek!
én túraautózást preferálom, 2-3000 km-en hidd el megérzed a hiányát :-)

(meg tettem be egy kihangosítós-digilejátszós lomot. kesztyűtartó mélyén ott az USB-aljzat., CD-gyűjtemény vaw-ba- és egész igényes LENNE de elölről és a kerekek felől (az sincs benne elöl) nagyon jön a zaj...
pb_2020-01-28 17:21:11 // 80787
Minek ez bele?)))
Örültem, hogy ki lehetett baxni belőle.D
127_sud2020-01-28 12:28:28 // 80786
Az RHD a jobb kormányos, az LHD a bal kormányos. Mindig a kormány helyét jelöli és nem az úton elfoglalt helyet, az SD a bal kormányos (sinistra olaszul) a DS a jobbkormányos (destra). Nem bonyolult, egyszer meg kell tanulni és kész :) A jobbra tartás és a balra tartás más azt nem kell ezzel keverni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-28 12:13:07 // 80785
ja meg fax kivan hogy ez az SD/GD most hogy van, a Righ Hand Drive nekem a mienk, a jobboldali közlekedés , de ha rémész meg "Driver seat"-ként értelmezi, az meg nálunk a balkormány :-o
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-28 11:55:00 // 80784
bővebben: a 8 és 10 hez két cikkszám tartozik, jobbos/balos kormány szerint (így a képen nem tűnik logikusnak, de ez egy egyik oldalán hangszigetelő rongy, a másikon bitumenlap rétegződés ,azaz megfordítva nem ugyanúgy működik)

A 9-re egy cikkszámot ad és egyiknél sem (8-10) írja hogy verziótól függően csak az egyik vagy a másik kellene
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-28 11:51:41 // 80783
hát de... hogy akkor mikor-melyik? :-)
pettinke2020-01-28 11:26:37 // 80782
a 9 és a 10 az szerintem vagy-vagy.
vagy nem ez a kérdés? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-01-28 10:57:24 // 80781
Üdv Urak!

MÁS:

Ezt most akkor most hogy?

A Ricambi szerint a 8-asból van B/J kormányhoz , a 9 mindegyikben uaz, a 10 szintén kétféle lehet...
Nekem már semmi nincs a műszerfal mögött, a donoréban meg ez van:

Azaz 8 és 9 és 10 nem?! (annyi, hogy ez "ó-klímás" azaz a hűtőbox még nincs egybeépítve a fűtés/szellőzéssel , hanem a kesztyűtartó mögött lakik és van neki lyuk a tűzfalban ugyanúgy mint középen a fűtésboxnak csak a klíma nem lóg be annyira a beltérbe)
pb_2020-01-27 23:50:20 // 80780
Ahhoz képest, hogy van vagy 4 vevőyelölt nem tudom, hogy miért került fel.😀 Amúgy pedig drága.
127_sud2020-01-27 16:21:40 // 80779
Azért kíváncsi vagyok mennyiért fogják megvenni. Vagy valami fertőzött lesz a vevő vagy egy Csikós fan :)
Gergely2020-01-27 13:39:59 // 80778
Na fel is került a hahura az országos hírű járgány:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/33/alfa_romeo_33_1_7_i_e-15351721
Gergely2020-01-20 12:47:35 // 80777
Nyilván mér csak hobbi célra érdemes, hacsak vlakai nincs tele annyira, hogy néhány százezret kidobjon, aztán rövid úton használja el.
De ha jól láttam még nincs is meghirdetve, vagy már meg is vették.... :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-20 11:44:44 // 80776
A túl műanyagság teljesen relatív :-) Én megbékéltem egyelőre a csicsafiat szinttel. Normális embereknek ez pont az érdektelen vacak kategória. Réginek új, napi autónak régi, a motorja dízel, különösebben nem erős, hobbi autónak gagyi. XD Tudom én.
Nekem máshogy fordítódik a dolog. Már érezhetően régi, mindene mechanikus és közvetlen (komolyan,nagyon birom az adagolót :-))), kellően nyomatékos, és főleg rengeteget mehetek vele. A hangja sem olyan gáz, csak terhelni kell. Nem szabad megállni :-) Egy patinásabb régi vassal nem tenném ezt, egy harmadik hobbi autó már más lenne. Tegnap este is piszok jól esett autózni egyet, épp kezdett lefagyni foltokban az út.. jó volt. A vágy egyszer valami régebbi, még intenzívebb, és lehetőleg karbis..ugyanakkor nem tudom elengedni ezt a kis napi dózist egyelőre :-)
A bokszer hangja szerintem vagány. A régi Nordé még vagányabb, Viktor barátom megfertőzött vele gyorsan a múltkor. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-20 11:18:19 // 80775
Jól jár, ha tisztában van vele, hogy mit vesz. Az öreg autó az öreg autó :-)
Gergely2020-01-20 10:51:40 // 80774
Mindenesetre jól jár majd, aki megveszi tőle. Én is ellennék vele úgy érzem :)
127_sud2020-01-20 09:14:55 // 80773
Tényleg nagyon más a két autó, az Alfa 33 sokkal inkább 70-es évek idézi főleg ha karburátoros. Nemcsak nyersebb, a súlybeli különbség nagyon érződik. Nekem mindig nagyon tetszett a 145-ös Alfa kinézetre de csak a legerősebb boxermotoros változat miatt vettem meg. TS motorral nem igazán kellene, persze egy QV nagyon megy az más de lehet arra annyira nincs is szükségem. Amúgy Csikós 1,7 i.e. 33-asa megy kb. úgy mint az én 145 1,7 16V-m 129 lóerővel. Persze "napi" használatra kellemesebb a 145, sokkal masszívabb jármű csak túl műanyag már.
Az Alfa Boxer nagyon megosztó még az olaszautós ismerőseim körében is, sokan valóban nagyon imádják másoknak meg olyan a motorja mintha le lenne húzva egy gyertyakábel :) Érdemes kipróbálni egyet, állítólag egy alap 105-ös Alfa nem annyira nagyon jó autó (lehet megköveznek érte sokan) de a motorja annak is zseniális. A futóművön is érdemes fejleszteni sokak szerint.
pb_2020-01-19 22:56:31 // 80772
Nem ezt írtam, de ha így gondolod legyen így.☺
Valakinek tetxik, valakinek nem ninTS is ezzel semmi gond. Akkor ezek xerint mindenki felismert mindent.☺
kérd(nem hinném, hogy történt ilyen), de Lőbb olvass vixxa, hogy pontosan mi és , hogy volt.☺
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-19 22:16:18 // 80771
Akinek nem sok babér terem az életben az itt hadonáxik.. értem :-)
Nekem tetszik a cikk, bocs. És felismertem a dolgokat amiről ír, nem gondolok számító magatartást mögé. Ki hogy viszonyul az emberekhez ugye... A személyeskedést pedig itt zárd rövidre, kikérem magamnak.
pb_2020-01-19 22:02:15 // 80770
Ilyen lett a dolog.😀
pb_2020-01-19 22:00:58 // 80769
Perxe, hogy nem, akkor miért nem íródott + pl 2018ban?😀
A. Ha ez az igazság, akkor azon ninTS mit xépíteni.☺
B. De értem, némileg átzuhant ló túloldalára(ahogy a Vályi is).
C. Ahogy látom te sem sokat változtál, még mindig maradt a minden lében hozzáállás.Na igen akiknek nem sok babér terem az fbn, az maradtak AAn.😀
RomeoOne2020-01-19 21:58:09 // 80768
Már máskor is meg akartam kérdezni, de te miért írsz ilyen hülyén? :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-19 21:26:20 // 80767
Csak ez a cikk nem erről szól.
A . Attól hogy arrogánsan írod ide a véleményed, attól az nem feltétlen igaz. Csak egy vélemény.
B. Ha értenéd amiről Csik cikkei, könyvei szólnak, akkor értenéd ezt a cikket is és nem kérdőjeleznéd meg.
C. A helyesírásod ugyanazt juttatja eszembe mint rég... XD
pb_2020-01-19 20:50:12 // 80766
Túlmixtifikált cikk, kell 1 kis reklám, hogy kisebb buktával túl lehessen adni a verdán.) Azon + nem kell TSodálkozni, hogy 1 több mint 30 éves verda rohad. Azon inkább, hogy 1 "rutinos róka" így bele rohan a TSőbe.)) Az 1.7 IE nem 1 nagy durranás, a QV sem, sőt a 16v sem, pedig fényévekre van a 8vtől főleg a QV.

"A többi eleme? Hulladék."
Az egéx az, mind az.😀
"az autó maximum hétszázat ér"
Lófaxot, 1ik sem ér NNYit.😀
pb_2020-01-19 20:27:49 // 80765
Látom most mindenki ide sereglik.D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-19 20:06:14 // 80764
Sejtem, a 33 nyersebb, közvetlenebb, könnyebb. Sőt régebbi, ami számít :-) A két 146-om közül is a régebbi technika egész más élményt nyújt, mint az újabb. 146 bokszit csak láttam párat közlekedni, de sosem ültem benne. Értem Csik mániáját, hogy miért szereti a régi és még régebbi autókat, és valahol borítékolható volt hogy a 105-ös Alfáknál köt ki.
Nekem ez egyelőre bakancslistás, de távoli. Fiatalabb is vagyok, így a 90-es évek nekem a nosztagia, és ez szerencsére egybe esik a már napi szinten is használható szintű autókkal. A 33 mindig tetszett, de nekem pont holt térben van valahogy (jó hogy pont ebbe a topicba írom, bocs :-)) . Elsőkerekesnek a 146 bármilyen változata jöhet, mert nagyon jó autók, sok élménnyel. Ha megyek visszább, akkor 75. Vagy még visszább :-)
127_sud2020-01-19 17:03:26 // 80763
Hát azért az Alfa 33 és az Alfa 145/146 nagyon-nagyon más autó, minden előnyével és hátrányával együtt. Nekem teljesen más élményt ad a kettő és mindkettőben csak a boxermotorosra gondolok :)
RomeoOne2020-01-19 16:33:27 // 80762
Hát... ez az, amit én valószínűleg sosem fogok megtudni :D De azért olvasgatni jó :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak