Blog
Július elején sikerült fateromnak jó áron GTA style fényszórókat beszerezni, valamit beépíteni. :) Szerintem mutatósabb lett így. A képek azért "gyengék", mert csak telefon volt nálam.
Ismét csomagot hozott a futár. Egy garnitúra hátsó gátlóvédő gumiharangot. Legutóbbi kerékcserekor felfigyeltem, hogy a mostaniak már szinte nincsenek is, szétvannak porladva, szóval a közelgő futómű felújítás során ez is korrigálva lesz. Nemszámítottam, hogy MONROE-kat kapok, engem is meglepett, amikor meghozta a futár-gyerek :) Rokon ezt nem említette a telefonban :) Holnap lesznek megrendelve az első lengőkarok és ha minden flottul megy, péntek estétől indul is a művelet. Jajj, csak minden rendben legyen...
Éjjel hazafele megint sikeresen beállt a főtengely. Ismételten motorcsere előtt állok, vagy kénytelen leszek így eladni a kocsit. Azon gondolkodom, beadom egy bontóba, akkor legalább más életét nem keseríti meg úgy mint az enyémet.
Megvettem a 2 zsír új Monroe hátsó lengéscsillapítót rugóval.
Filóztam használt és új között de úgy döntöttem, hogy nem akarok 1 év múlva újat venni.
Ezer köszönet érte András kollégának aki végigbumlizta érte pestet :) és a pesti emberkének aki roppant rugalmasan állt az egészhet és nem próbált meg lehúzni....
lehúzni.. miért is mondom ezt?
mohácson bementem az autósboltba. 1 db Monroe lengéscsillapítót rugó nélkül akartak nekem 29ezerért eladni.
Csak mert fiatal vagyok azt hiszik hülye is?
Így 17ezer volt a lengéscsillapító és 6 ezer a rugó. x2 :)
Be is lettek szerelve. Ezek most már végtelenségig bírni fogják :)
Km.:151355
A matt rosso gépTSiga ma levizsgázott. :-DDD
Nem kamun, hanem a hírhedt Mozaik utcában. Atyám vitte du. 4-re. Én is el tudtam volna menni, de babonából nem mentem el. A kézifék miatt izgultam, mert ugye hagyományosan xar a 155-ök kézifékjei. Szinte mindegyik be van rohadva. Hét végén kapott egy tartalék féknyerget, de az első úton forróak voltak a hátsó felnik. A CO miatt előző este tankoltam bele E85-öt felesben. Úgyhogy a Nardi visszamegy és nyugalom van 2 évig. :-D
Névnapi ajándékom végre sikeresen megérkezett.
A fotók valahogy nem jól sikerültek, de nagyon szép fekete plüss anyagú és valóban piros szegélyű a szőnyeg.
Egészen más lett az autó belső tere vele, mondhatni felöltözött. :)
A szőnyeg a következő helyről lett rendelve:
www.autoszonyeg.com
A típusa: "Style" típusú szövetszőnyeg.
Mivel szerettem volna ezt is egyedivé tenni, így a szokásos Alfa Romeo mellé a 145 QV típusjelzést is belehímeztettem.
Egy kollégám lehozta nekem így a futárköltséget /1500Ft/ sikerült elboltolni 2 sörben. :)
Telefonban az alfaamore-ra hivatkoztam így a hímzések /darabonként 500 Ft, összesen 1000Ft/ ajándékok voltak.
Elégedett vagyok velük, szerintem elegánsan mutatnak az autóban. :)
Ma beszereltem az első szettet. Gyári ki, új be, gondoltam én. Hát lúpikulát. Mélység, átmérő stimmel, de a Jbl kosara nagyobb, mint a gyári szutyoké, úgyhogy kicsi lakatosmunka is kellett (ajtóban lévő lyuk bővítése). Megoldás még a kiemelő keret, de én mindenképp a gyári kinézetet akartam megőrizni. Mivel egyenlőre még a fejegység hajtja, így elég lightos a hangzás, de már ez is klasszisokkal jobb mint a gyári. Hamarosan bekerül a lent említett erősítő, majd ha minden kész, illesztünk hozzá egy ládikát.
Az utolsó képen a Zsolti159-től boltolt zseb látható beépítve. Ezúton is köszi!
Pár héttel ezelőtt (miután egekig magasztaltam a 8 éve birtokomban lévő GTV-t :)) gyanúsan elkezdett hidegen csattogni a motor... Egy métert sem gurultam vele, majd pár nap múlva ismét elindítom és mégjobban jobban csattogott... Ajjajj, gondoltam itt nagy a baj. Óvatosan elgurultam vele Csörihez (nagy bátorság kellett hozzá, mert ez ugye 130Km nekem) Mire odaértem Csörihez, üzemi hőfokon a csattogás alább hagyott, de még mindig erősen baljós hangok jöttek a motorból, magasabb fordulaton pedig már szó szerint bántó hangja volt a V6 -nak. Gondoltunk mindenre ami szóba jöhetett, volt itt már vez.tengely cserétől elkezdve minden ami csak lehet. Aztán az kiderült, hogy a 15 év megtette hatását és kiégett az egyik henger kipufogó tömítése és ettől volt a motornak igencsak beteg hangja. Csöri azonban a problémát orvosolta, tömítés cserélve! :) A V6 ismét a megfelelő bariton hangon dorombol és ordítva süvít, ha úgy hozza a kedvem :) Nagy öröm és bódottá, ismét tökéletes a kicsike :)
Hétvégén barkács szakkört tartottam. Kiszereltem a klímapanelt és szétszedtem, mivel már jó ideje nem üzemelt a 3 tekerő "racsnija" :) A tartó műanyagok mindhárom helyen megrepedtek és a rugós pöckök kiestek a helyükről. Egy kis kézügyesség és kevés Loctite nedű felhasználása után újra olyan, mint régen. Véleményem szerint ez nem egy masszív konstrukció. De így van ez a korábban javított ablakemelő gomboknál is. Vajon a tervezés és tesztelés fázisában a mérnökök tényleg úgy gondolják, hogy amit alkotnak, az örök? :) Az elgondolás nem rossz, csak véleményem szerint kevés az anyag....