Blog
4db nyári gumi + sikerült szerznem a télihez lemezfelniket.
Reggel elvittem az autóklubhoz, szerencsére nem volt előttem senki.
8fejes kütyü, lézersugár meg mittudoménmi.
Persze a hátsó futómű 5perc alatt megvolt, de az elsővel voltak nehézségek.
Dícsérték is Zoli barátomat, aki szépen letakarította, és átjáratta a hátsó futómű állító csavarokat.
Megszűnt a vonathang, ami 60as tempónál volt eddig:-)
Tegnap (2011. 07. 25.) átvettem a Knoxx segítségével rendezett króm-fekete indexet, a csomag tartalma 2 db oldalindex, valamint 2 db narancssárga W5W izzó. Ma reggel (2011. 07. 26.) első dolgom volt kicserélni, aztán pár gyenge minőségű képet lőni az esetről.
Tegnap (2011. 07. 25.) utam volt Kelet - Magyarországon, és út közben belebotlottam egy szervizbe, ahol futóműveket is állítanak.... érdeklődésem után elmondták, hogy beállítják az autót, csak 1 óra várakozás lesz. A beállítás Bluetooth-os módszerrel történt, ami annyit tesz ki, hogy mind a 4 kerékre felszerelték a 4 mérőműszert, s a mérőműszerek küldték a mért adatokat a számítógépbe, az pedig grafikai úton megmutatta az eltéréseket. Nos... elég ramaty értékeket láttunk. A futóműves meg is kérdezte, hogy a gumik nem nyikorognak-e :) nem csoda, nem ámítás.... 11 mm különbség volt a kerékösszetartásban a két első kerék között. Szerencsére sikerült ezt az értéket 0,25 mm-re csökkenteni, viszont fogtam egy gyönyörű kátyút (halleluja a magyar utaknak), így egy gömbfej meg is adta magát, s balos kanyarban olyan hangokat ad, mintha ki szeretne esni a helyéről.
Az utolsó képen lévő adatok: 1. Utánfutás, 2. Kerékdőlés, 3. Kerékösszetartás (a futómű beállítása előtt)
Az autó nagy része már otthon van,de néhány elem (lökösök,küszöbök) még lent vannak a fényezőnél..Időhiány, ez van. Azért lassan de haladok.Saját magam festegetem a belsejét, és bár nem profi, de egy "versenyautóba" azért jó lesz.
Közben elkezdtem a futómű rendbetételét is,hogy lassan lábra állhasson a gépezet.
Délelőtt megérkezett a szerviz szett az Elaforgtól. Belapátoltam mindent a csomagtartóba, aztán végre kialudtam magam.
Délután aztán bemutattam a mestert és az autót egymásnak. Utóbbi kapott finom friss olajat meg szűrőket, és még egy csomagtérajtó bugfix is belefért.