Blog

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-09-13

A szivárgás a termosztátról a hűtő felé menő cső termosztát felőli végénél volt. A bilincs nagyon a cső szélére volt visszahúzva és a vége elrepedt a csőnek. Szerencsére a sérült rész kicsi volt, így annak eltávolítása után, még elég hosszú maradt a cső ahhoz, hogy normálisan vissza lehessen tenni és rögzíteni.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2012-09-13

Zé kolléga is megvizsgálta a motor- ill. váltótartó bakokat. A bal oldalon valóban nem volt meghúzva az egyik rögzítőcsavar, a jobb oldali tartóbaknak pedig nem volt semmi baja, "csupán" a "függő" csavar nem volt meghúzva normálisan.
Mindkettő orvosolva, jóval csendesebb lett, megszűnt a zörgés.
Így most tisztábban hallom, hogy vmi még mindig koppan.. :)

>> SzervizRoll1983 // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-09-13

Ma reggel megtörtént a futómű beállítása. Nem csak elöl kellett rajta állítani, vártam is rá egy egész órát mire elkészültek vele. De megérte, mert nagyon jó lett. Remélem jó ideig így marad.

118050 km-nél kerültek be a futóműalkatrészek, kíváncsi vagyok meddig bírják majd.

Egy multiméter segítségével megfejtettem a csatlakozó bekötését:
1-2 kép: +12 Volt
3-4 kép: Test
5-6 kép: A három pólusú csatlakozó "egyedül" lévő érintkezője
7-8 kép: A három pólusú csatlakozó középső érintkezője (test)
9-10 kép: A három pólusú csatlakozó másik oldali szélső érintkezője

 
>> Szervizatis_166jtd // Alfa 166 2.4 Jtd // 2012-09-13

2012.06.20. Ekkor került magyar forgalomba az autó. Ekkor kötelező olajcsere+ vez.szíj csere.
Fékbetétek elöl nagyon vékonyak voltak, következő héten féktárcsa szabályozás betétek cserélye.
Klíma elég gyenge volt, azt hittük elég csak tölteni, de a végére bontott kompresszer került rá.
Két felső lengőkar csere, két alsó hátsó szilent csere.
Ez a művelet 2 hét alatt lezajlott, viszont azóta csendben megy az úton.

 

Fentiek tehát megejtve Zé.-nél.

>> EgyébHakesh // Alfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-09-13

A minap sikerült megpuszilni egy karót, így a jobb első sárvédőm, a jobb első fényszóróm és az első lökösöm kuka...

Elgurítottam a vasat az autoandor műhelybe, segítőkészen fogadtak, most várom a fejleményeket. Van hozzá bontott cucc, ráadásul színben, de ha már ott van 1-2 apróságot még megcsinálunk rajta.

Mindig vigyáztam az autóra, mikor megtörtént a baj és megláttam, megállt bennem az ütő. Igaz mondták, hogy sokkal komolyabb is lehetett volna, de azért nah...

Költség még képlékeny, majd frissítem az adatokat.

UPDATE:

Jobb első sárvédő színben, bontottan került felhelyezésre, jobb első ajtó bontottan, fényezve került felhelyezésre, jobb első fényszóró bontottan, illetve első lökös bontottan, fényezve került fel.
Ha már ott volt, a jobb hátsó sárvédő kerék előtti rozsdától rágott részét is megcsináltattam, kapott még új szelepfedél tömítést is, plusz 1-2 apróság.

Az egész művelet 150.000-be fájt. Rosszabbul is járhattam volna...

 
>> Tuning és extraATE TR // Alfa 156 1.6 // 2012-09-13

Képek a kész autóról. :-)

>> EseményGery83 // Alfa Alfasud Sprint 1.5 Veloce Trofeo // 2012-09-12

Ezt a csodás tortát csinálta a cuki barátnőm szülinapomra. :)

 
>> SzervizPityukoma // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-09-14

Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.