Blog

1pár ablaktörlő gumi: 4095 jó magyar forint...

 
>> SzervizMárk85 // Alfa 156 SportWagon // 2012-09-20

Megvolt a vásárlás után az első szerviz. Selenia olaj, görgők, szűrők, vízpumpa, termosztát, fagyálló, a szokásos dolgok.

 
>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-20

Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!

>> SzervizZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2012-09-20

Ma ismét Zé.nél sor került az olajcserére. 15w40-et kapott.. Öreg motor, nem vén motor szereti a vastagabb olajat na, ez már korral jár. Kapott még 1 Filtron szűrőt is.

Óra szerinti: 231191 KM

qgedeak volt kocsija. Donornak érkezett az Alfarium udvaráról, lábon. Hát nem kis kalandtúra volt ez a kb 35km...
Egy srác vette felújítási szándékkal, de tüzetesebb vizsgálat után kiderült, hogy nem igazán éri meg a dolog, így átvettem tőle. Egy rakás rozsda az egész. Tulajdonképpen menthetetlen sajnos. :(

 
>> EseményTtK // Alfa 159 SW 1750 TBi // 2012-09-20

Levizsgázott az autó a Mozaik utcában. Sok várakozás, iszonyú bürokrácia (hét (!) ember foglalkozott velem és az autóval - beleértve a portás nénit is, akinek szintén pecsétet kellett nyomnia a papírokra..), de rendesek voltak, nem szivattak olyan hülyeségekkel, hogy pl. van-e EU-s jel az elakadásjelző háromszögön. Megnézték ami lényeges - fék, kormány, futómű - és már állították is ki a papírokat.
A második vizsgabiztos (ketten nyomták a soron) első reakciója: végre egy benzines autó..:)

>> Tuning és extraMárk85 // Alfa 156 SportWagon // 2012-09-19

Ma reggel nekiláttunk beépíteni a hifit. A autó nyomokban sem tartalmazott Bose rendszert annak ellenére, hogy azzal hirdették. Az előző autómból megörökölte az első szettet, a ládát, és az erősítőt. A hátsó ajtókban egyenlőre maradt a gyári hangszóró.

 
>> EgyébLaller156 // Alfa 156 2.0 jts Selespeed // 2012-09-19

Hosszú vívódás után úgy döntöttem,eladom!:(
Ha valakit érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.0_16v_jts_distinctive_selespeed_77240km-6146358

 
>> SzervizSKrisz // Alfa 159 SW TI 2.0 JTDm 170 Bhp // 2012-09-19

A következő eseményláncolatot mindenképp meg szerettem volna írni egy blogban, de egész addig vártam, amíg végre pont nem kerül a történet végére és a pont az megnyugtató lesz, nem pedig további idegesítő kálváriázás... Szóval a 159 idestova másfél éve van a családban és nagyon úgy néz ki, hogy a "szokásos" 159 bajok elkerülik a mi kis bianco csodánk háza táját... Na persze ennyire nem rózsás a kép, mert van (VOLT :-)) 3 olyan idegesítő probléma ami folyamatosan és minden egyes szervízprobálkozás után hoszabb - rövidebb idő után visszatért. Ezek a következők:

1. Vezető ülés nyikorgás - Ha jól számolom 6-szor szedték ripityára és szerelték össze az ülésem, mire végre elhitték, hogy nem az ülés, hanem annak emelőszerkezete nyikorog. Tegnap szétkapták, bekenték és láss csodát, azóta csend van :-) 1:0

2. A vezető oladli tükör lapja 90-es tempó felett erős lambadába kezd és onnantól fogva, gyakrolatilag használhatatlan, mert nem látok benne semmit. Már 2 -szer cseréltek tükröt, mire végre (ismét a tanácsomora) levették a tükörlapot, beragasztózták szélvédőragasztóval azt az 1 pontot, amit elengedett a ragasztás, visszatették a lapot a helyére és ismét látok a visszapillantóban rendesen :-) 2:0

3. A harmadik és legbosszantóbb probléma az ablaktörlő volt. Működni működött, túlságosan is jól. Ha egyszer bekapcsoltam, akkor az bizony meg nem állt hosszú percekeig, néha fél órákat is ment, kikapcsolt állapotban is, csak akkor állt le, ha levettem a gyújtást... 3 -szor cseréltek motort, mivel folyamatosan azt szajkózták, hogy itt minden egyben van, csak és kizárólag ez segíthet... Hát nem segített... Aztán jött ismét az ötlet, hogy akkor már csak 2 megoldás lehet, kapcsoló, vagy body computer. Első körben megrendelték a kormánykapcsolót, beszerelték és láss csodát, minden úgy és akkor működik, ahogy és amikor kell :-) 3:0

 
>> SzervizPepe147 // Alfa 147 1.9 JTD // 2012-09-19

Este picit ráértünk így folytattuk az autóval való ismerkedést.Idáig csak jó tapasztalatom van.