Megtörtént a bal első felső lengőkar, illetve a bal első kerékcsapágy cseréje. Ismét csend és nyugalom van.
A futómű másik problémája a kopogás, ami valahonnan (talán bal) előlről hallatszik. Ma reggel rántópadon voltam Samu-nál. A bal első felső lengőkart mondták mint 99%-os hibaforrást.
Már régóta kergetjük a futóműből jövő morgás, csapágyhang okát. Jobbos kanyarban erősebb a hang. Szombaton meglátogattam Vincééket Móváron. Mentünk egy kört, majd felemelve vizsgálták. A bal első kerékcsapágy morog.
Hamarosan ki lesz cserélve
Az utóbbi (hidegebb) időben, egyre többször fordult elő, hogy nehezen indult, főleg ha nem a garázsban állt. Múlt hétvégén aztán kiírta, hogy probléma van az izzítógyertyákkal.
Kicseréltük az összeset egyben. Ezenkívül bal előlről hallok kopogást rossz úton. Ennek is utána akartam járni. Úgy néz ki alapvetően minden rendben, nem lett meg az oka. Talán a stabrúd szilentek, de nem tuti, más nem akar mozogni. Egyelőre marad minden, aztán meglátjuk...
Még augusztusban vettem egy MPPS kábelt, lementettem a programot és elküldtem Manky-nak felülvizsgálatra. Azt mondta alapvetően kulturált cucc, egyedül az injektor nyitási időket nem tudta ellenőrizni a gyári verzió hiányában. Pár napja írta hogy megvan a gyári program, és valóban módosított a srác rajta. No ezt visszaállította a gyári értékekre. Fel is töltöttem és úgy néz ki eltűnt a füst, legalábbis ami az üzemmelegen, padlós indulást illeti, mert csak azt tudtam hirtelen tesztelni.
És ami fontos, úgy néz ki a lovak is megvannak.
Szóval eddig tetszik, majd KUL-on meglátjuk mit tud :)
GT CarTárs segítségével Alfásítottam a hátsó rendszámkeretet.


Újabb 2 évre bizalmat kapott a Gép :)
A kézifék eltérése befért a határértékbe, valszeg megégett az egyik betét, mikor beragadt a kézifék, előbb-utóbb fékbetét csere lesz.
Ma megtörtént a szükséges javítás az első futóműben. Az alsó lengőkarok hátsó szilentjei lettek cserélve. (RPM Max. Levi) Illetve a kézifék is be lett állítva.
Ismét nekifut a műszakinak...
Lassan lejár a műszaki érvényessége, így elvittem előműszakira, azzal hogy alapvetően minden okés, és mehet élesbe is ha megfelel az előműszakin.
Sajna enm ennyire egyszerű a dolog, 35%-os kézifék eltérést mértek, illetve mondták hogy csereérett az alsó lengőkarok hátsó szilentje.
A bőrbelső megfelelő ápolását ezidáig kissé elhanyagoltam, csupán pár alkalommal töröltem át sima bőr törlőkendővel (nem emléketem a márkára). Éppen itt az idő. Sokan ajánlották az AutoGlym termékeit, gondoltam kipróbálom én is.
Rendeltem egy tisztítót és egy ápolót.
Nagyobb meló volt mint előzetesen gondoltam, de megérte szerintem. Szebb élettel telibb lett, és egész kellemes illata van.
2
458
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Találkozások
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
