Egy délután a pályán elkezdett csúnyán szólni a szervó. Felhívtam Csöri mestert, első ráhallásra szivattyúcsere. Összehoztuk az időpontot, elvittem hozzá a kocsit, és otthagytam.Végül úgy néz ki elég volt az olajat kicserélni. Ha már szervízben volt, akkor már ki lett ütve a légzsákhiba is (ez már a 2. eset volt, hogy egyszer csak égve maradt a lámpa).
A költség tartalmazza az utiköltséget is.
Kicseréltem a gyári fakormányt bőrkormányra. Bontóból származik, egész jó állapotban van. Simán megment a csere. Ezzel eltűnt minden fa és fa utánzat a gépből.
A fakormányt megvette "koli" CarTárs. Így 10800-6000 lett az összköltség.



Régóta szeretnék könyöklőt. A gyári facelift utáni nyitható tetszik nagyon. De olyat nagyon nehéz szerezni, újan pedig horror drága.
Találtam egy egész jóarcú univerzális könyöklőt. Műbőrrel egész igényesen bevont, favázas.
A hozzá adott konzolokkal sajnos nem fér el, ezért azok helyett újat kellett készíteni. vaslemezből hajlítottam a megfelelő formára, majd befestettem. 4 csavarral rögzítettem. 2 a "kardánboxot" tartó csavar, 2 másiknak pedig fúrtam lyukat a műanyag boxba, ez utóbbiak inkább csak támasztékul szolgálnak. Stabil és kényelmes lett :)
Továbbra is vadászok gyárira, ha kapok kicserélem.




Megcsinálták az elektromos csomagtér nyitást. A távirányító 3. gombja nyitja. Külön, a központizár kinyitása nélkül is működik.
Kitisztíttattam és feltöltettem a klímát (kellett bele 350g gáz).
Kicserélték a pollenszűrőt is, hihetetlen hogy mennyi kosz ment bene szűk 4 hónap alatt.
Komolyabb kanyarodáskor volt hangja a szervónak és az olaj is a min. szinten állt és sötétbarna színű volt. Mivel nem volt módom a teljes cserére, ezért kiszívtam-feltöltöttem 3x. Mobil 1 olaj került bele. Megszűnt a kellemetlen hang. Majd a vezérlés cseréjekor, vagy a köv olajcsere alkalmával kicseréltetem. 2L olaj nagy részét elhasználtam.
A nyárigumikat költségkímélő módon Dunakilitin a Darázs szervízben centíroztattam. Ők csak a felhasznált súlyok függvényében állapítják meg az árat. Csak egy súly kellett. Győrben 500-800Ft / kerék + a súlyok.
Farad Locky kerékőr. Egy kolegám hozta el a Pásztóy-tól így szállítási ktg. nem volt.

Sajnos általános betegség, az hogy az első jel lakkozása lepattog és előbb utóbb a színei is kifakulnak. Mivel az új ára kb. 5000Ft, a feleségem műkörmös így megpróbáltuk felújítani. Egész jó lett. A festés után Akryl lakkal lefújtuk.




Teszkógazdaságos pohártartó kicsit megtuningolva. Az 5letet Fangio adta.



2
359
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
