Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-06-03 21:51:46 // 1084
Hmmm, "full fapad....":
"ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), automata (6 fokozatú) sebességváltó, állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, defektjavító készlet, digitális kétzónás klíma, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, hátsó oldal légzsák, hűthető kesztyűtartó, immobiliser, ISOFIX rendszer, kikapcsolható légzsák, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, oldallégzsák, plüss kárpit, riasztó, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák."
Mit mondunk az első GL mutyukira, ahol még kalaptartó sem volt?? :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:23:45 // 1083
...akkor esélye sem lett volna a Párducnak. Nézd meg a videót, amit feltöltöttem Neked. 8-on belül volt 100-on :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:13:57 // 1082
Méréseim alapján a 159 2,0mjet megy úgy, mint a156SW 1,9mjet. Adatok vannak a blogomban.
Bár újra kéne mérnem, mert az első olajcsere után mintha jobban menne a Párduc.
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:09:01 // 1081
Hmmm, szóval ezért húzott a szíved a 156 1,9mjet-hez :-DD
Piritu - 1.000.0002011-06-02 22:07:49 // 1080
Ez azt jelenti, hogy igazából nem kell semmit "írni"? Csak a vákumcsövet ledugózni, hogy ne érzékelje a két oldal közti nyomás különbséget?
Piritu - 1.000.0002011-06-02 21:34:47 // 1079
Mondjuk attól amit a Cartárs is írt: "persze hozzá is tette h valszeg nekik csak a hibalámpákat írták ki,"
Piritu - 1.000.0002011-06-02 07:13:07 // 1078
Egy dolog viszont kimaradt a cikkből.
A motornak más a karakterisztikája, mint az átlag dejzelnek. Nincs a 3ezertől kókadunk effektus. Sőt 3,5-től még rátesz egy lapáttal. Gondolom a nagyobb turbó miatt tudja ezt megtenni...
Piritu - 1.000.0002011-06-01 21:11:12 // 1077
A súllyal nincs semmi gondja a motornak, 160 felett is vígan mozgatja, csak legyen turbónyomás, márpedig ott már van :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-01 21:09:45 // 1076
Nem gyenge az, csak az euro5 miatt rettenetesek a gázreakciói. Van, hogy 4-5 mp is eltelik, mire engedi felépülni a turbónyomást. Pont ahogy írja, a főútra kikanyarodáskor érhetik kellemetlen meglepetések az embert, ha nem pörgeti a motort induláskor 1500 fölé.
Pl. azt sem értem, hogy padlógázas gyorsításkor, váltáskor miért engedi leesni nullára a turbónyomást. Évek telnek el, mire újra felépül.
Piritu - 1.000.0002011-06-01 20:33:52 // 1075
"így már pont azt sugalja az autó kinézte ahogy megy " - tehát kormos a hátulja, mert mint tudjuk ami megy, az füstű :-))
Piritu - 1.000.0002011-05-27 11:19:38 // 1074
Azt is meg tudod nézni, hogy az utolsó pucolás hány km-el ezelőtt volt. Innen már számolható, hogy mikor lesz a következő és utána már látod, hogy mire jut az öntisztításnál.
Piritu - 1.000.0002011-05-24 19:36:51 // 1072
Ma tankoltam, olaszból (Tarvisio) a sebességhatárokat betartva és a környéken 130 km-t csavarogva 6,27-es fogyival fordultunk meg a Párduccal :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-23 20:37:40 // 1070
"hibákkal hívnak" - nem telefonnal? :-O
Piritu - 1.000.0002011-05-21 18:27:05 // 1069
Szép estét mindenkinek! Kicsit megjárattuk a Párducot.
Piritu - 1.000.0002011-05-17 16:44:47 // 1068
35 az a 30 :-)
(A szerviz számláló is onnan kezd visszafelé számolni a reset után.)
Piritu - 1.000.0002011-05-17 16:44:00 // 1067
35k, de a kocsi kiírja, hogy mikor esedékes. A használattól függ, az olajcsere intervallum.
Piritu - 1.000.0002011-05-16 22:56:30 // 1066
Arra gondolsz, amelyiknek ilyen elegánsan lóg a kézifékkötele? :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-16 22:39:58 // 1065
Nem igazán pörög a topik...
Piritu - 1.000.0002011-05-12 20:29:43 // 1064
Látod ezért lett sedanom, az eleve könnyebb :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:31:02 // 1063
Tény, hogy már régóta hiányzik egy vérbeli sportkocsi (ugye nem hisszük, hogy a Júlia a TiBivel az) és egy könnyed olaszos kabrió.
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:29:11 // 1062
Nem értek egyet :-)
A 159 nem arról szól, amiről alfásként megszoktuk. A klasszikus értelemben (kövezzen meg aki akar) nem nem hozza a szokásos alfás dolgokat. Ahogy a topikcím is mondja: egy új korszak. Ahogy a Júlia meg a MiTo is. Valakinek bejön, valakinek nem.
Nehéz? Nem mondanám egyértelműen, hogy igen. Persze nehéz, amikor lámpánál el kell rajtolni az OFFosok elől, de ugyan ez a súly nagyot dob a stabilitáson és a kényelmen 1000 km autópályázás során.
Mellesleg a 2,0-es dejzellel a pályán partiban vagyunk a hasonló bömbikkel is, akkor mi a baj?
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:12:18 // 1061
Mint írtam, ha berakták volna nagy eséllyel benzint tankolnék...
(Ma megint mentünk vagy 110 km-t a benzinpusztítóval, jó az a bowdenos gázpedál...)
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:06:01 // 1060
Miért rossz húzás? Az hogy 235 lovat kiszedtek a TiBi-ből vagy hogy nem tették be a 159-be?
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:01:05 // 1059
Pontosan, miért nem lehetett betenni a 159-be is?
Piritu - 1.000.0002011-05-11 20:41:24 // 1058
??
Az 1,6 van legfelül, felette csak a műszerfal. Kimászik a mutató a műszerfalra? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-05-11 20:34:20 // 1057
A felső vonásig, vagyis maxig.
Piritu - 1.000.0002011-05-11 16:49:07 // 1056
Nálunk ennyi, holnap megnézem a céges bömbik elszámolását...
Piritu - 1.000.0002011-05-11 16:46:46 // 1055
A Júliában 235 lovat tud ez a motor gyárilag, ha a 159-ben is lett volna ilyen, lehet, hogy azt választottam volna...
Piritu - 1.000.0002011-05-10 20:51:09 // 1053
Gratula Cartárs! :-))
Piritu - 1.000.0002011-05-08 22:48:20 // 1052
Jó éjt mindenkinek!

(Memorial - de la Ligne Maginot)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 22:40:47 // 1051
hsz 14039 - Ti lista
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:12:03 // 1050
Csak a szőnyeget védő szőnyegre tett OFF-os pótszőnyegről nincs :-)))
A tavaly előtti cucc is jó volt.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:05:31 // 1049
Tökéletes volt :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:02:19 // 1048
Pontosabban az alap Progressionnál írja: "Elektronikus Q2 differenciálzár" - magyarul fékezget
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:00:47 // 1047
Nem hinném:
"Fekete belső tér, fekete alumínium betétek a műszerfalon
Sportos műszerek
Bőr borítású sportkormány ("FRAU® Pieno Fiore") piros varrással, rádióvezérlő gombokkal
Krómozott kipufogó vég
Sport futómű (feszesebb csillapítás, 20mm-el csökkentett szabad magasság),
Brembo első féknyereg 330 mm-es tárcsával, piros fényezés a féknyergeken
Küszöbspoiler
Billenthető vezető és utasülés lap (8 irányban állítható ülések), ülésfűtéssel, deréktámasszal
Osztottan dönthető hátsó ülések
Sportos pedálok (alumínium)
TI feliratos alumínium betétek a küszöbben
Típusjelzés nélkül, TI-jellel"

Az extra listán még csak nem is szerepel a Q2.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:46:59 // 1046
Nem igazán vagyok híve a vadnak. Egy jó marhapörkölt nálam mindent visz :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:45:39 // 1045
"Egészségesebb az íratás.Azt mondják."...akik abból élnek. Akik meg box forgalmazásból, azok meg mást :-DD
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:44:00 // 1044
Akkor az is a CR nyomás manipulálásával avatkozik be. Nekem a 156-hoz volt ilyenem, az is állítható volt. Brutális lett tőle a Vas.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:42:16 // 1043
14k = 14000
Tied lett a tizennégyezredik hozzászólás. Ilyesmit képpel szoktak itt az Amorén megünnepelni. (A kerek hsz-be rak fel az illető egy topik témába illő képet - vagy később)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:38:49 // 1042
Beírtam a naptáramba :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:36:11 // 1041
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:35:27 // 1040
Majd elfelejtem, az olajra meg azt írta ki, hogy 78 %-os még. (kb 8 ezret mentem a csere óta.)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:30:57 // 1039
Soha semmit sem vettem észre, pedig figyelem a fogyimérőt. A legtöbbször országút és autópálya a menetvonal.
A szervizes szerint nálam már "csak" 12 liter körül ír ki, ha tisztít. Más a DPF-em, elöl van a leömlőben.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:24:30 // 1038
Akkor nincs mese, meg kell szerveznetek újra Dunaújvárosban a talit :-))
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:19:22 // 1037
A dolog nem arról szól, hogy nem megy, hanem arról, hogy hogyan indul meg. A jelenség leginkább 1-2-ben feltűnő. Nekem se tűnne fel, ha nem ülnék át néha a jó öreg euro II-es motoros Spiderbe. Ott ha csak gázadásra gondolok már megemeli az orrát.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:13:32 // 1036
Csatlakozó típus. Van I-es és II-es szabvány. Ezen keresztül lehet felcsatlakozni a kocsi számítógépére.
Egy USB-ODB II így néz ki:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.