Az 1.4 multiair-ban egy kereszt irányú szűrő van, amit ki lehet csavarni oldalról, erre volt jellemző hogy eltömődik az olajsártól, vagy ráegett csuszpájztól. Ebben az esetben a MA egység nem kap elegendő olajat.
A 2.0-án stílusosan egy ledobható bomba alakúra csinálták az egységet azonban nem cserélhető, komoly bontás nélkül. Jó hír hogy a szűrő felülete többszöröse a réginek, mivel hosszában tölcsér alakú. Rossz hír hogy csak a HF levételével orvosolható. Így a 10k km olajcsere selenia-val javasolt. Egyelőre nem teljesen tiszta, hogyan adja meg magát a MA egység mert nem javítják, csak csere. De potenciálisan két fő hibaforrás lehetséges: 1. Maga a szelep emelő dugattyú hullik szét, vagy 2. a selenoid ami az olajnyomást szabályozza fárad el, esetleg valamilyen lerakódás dugulás is ronthat a helyzeten, de addigra szét is kopik tehát úgy is csere:/ egy biztos darabosra égetett olajjal nem igazan jól működik, szóval érdemes nyomonkövetni, dédelgetni:D
Mérnöki nyelven ez azt jelenti előbb robbantod szét a hengerfejtömítést mint azt cserélni kellene:D én azt gyanítom hogy nem ez fogja megölni a motort, mivel eleve csak azért van hogy az MA “hidraulika nem tudom” részébe ne kerülhessen semmi gezemice:D
Ha ott már támcsapágy vagy egyeb dolog lering az rég rossz:D
Ha csal pörc, az meg szomorú:(
