Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2020-01-29 11:19:15 // 13532
Ahogy nézem, meg lehetett ezek nélkül rendelni, alapból nincs benne (a tavaly őszi árlista szerint). A Veloce TI-ben van először benne alapáron. Mondjuk ezzel én sem értek egyet :(
Halesz2020-01-29 11:12:45 // 13531
Ez tök jó, én sem nagyon tudom megkülönböztetni ezeket. Mégis veszik őket, mint a cukrot.
Aztán álmodozva néznek át belőle, amikor melléjük állok egy Alfával :)
TtK2020-01-29 11:10:16 // 13530
Az a baj, hogy van már ilyen a konszernen belül, úgy hívják, hogy Maserati..
RomeoOne2020-01-29 11:06:19 // 13529
Most hívott haverom, hogy van nála egy Veloce. Misano kék, 18-as turbina felnik, piros féknyergek, barna bőr belső. Gyönyörű volt, vitt is vele egy kört, de sokra nem volt idő, vezetni sem tudtam. Majd legközelebb. Neki Mazda 6-osa van, de nagyon tetszett neki, érezte a különbséget. Mondjuk elég cink volt, hogy egyből check engine-t dobott, dna kapcsoló így ki volt lőve. Meg lehet az, hogy Veloce-ban se tolató, se aprkradar, se tolatókamera? Ezt azért joggal jegyezte meg nagy hiányosság egy 15 millás kocsiban. Rendszáma alapján '18 végi, '19 elejei forgalomba helyezés.
Hardy2020-01-29 10:50:03 // 13528
Sziasztok!
Befogott a bal hátsó kézifékem és nem enged. Nincs valami mód amivel ki lehet oldani?
Sajnos a használati utasítás nincs nálam.
sas-1592020-01-29 10:40:01 // 13527
Egyetértek, de eladási mennyiséget így lehet csinálni.
Amíg nem szűnik meg a márka és csúcs minőséget tudnak adni 10 évente, addig engem nem zavar ha csak pár ezer db fogy belőle.
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-29 08:58:22 // 13526
Aha, az nagyon jó, de meg tudod mondani, hogy melyik az új fasszát vagy góf?
Nem ér csalni, ha a régit mellé rakod, biztos megtalálod mind a 4 különbséget :D
Audi ugyanez... Ott a sablon is stimmel, mekkorát fújnak a lufiba, attól függ... illetve a platformba...

Jut eszembe a most új hármasbéjemvét se tudom felidézni.
Kazes☻2020-01-29 08:34:25 // 13525
Érdekes felvetés... és néha, mint a Giulietta esetében, kategóriát/méretet ugrott... lefelé, hiszen a 147 utódjaként jött ki, pedig a korábbi eggyel feljebb, a jelenlegi Giulia sorban volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 08:33:58 // 13524
én a helyükben rámennék a sportautó gyártásra 4C, 6C, 8C és mellette pár hétköznapi modell, ez a mostani szegmens telített.... lehetnének a "csóró" Ferrari, vagy olcsóbb sportautók Ferrari alapokon címmel...
RomeoOne2020-01-29 08:26:00 // 13523
Ezzel nem értek egyet. Van jelentősége, tuti, de azért nem tucatmárkát kell csinálni az Alfából, mint a felsoroltak, csak a mostaninál nagyobb eladásokat. 1,5-2%-os piaci részesedéssel már az Alfa nagy király lenne. A mostani 0,5% körüli az nagyon gyenge. Sokkal fontosabb lenne ezért, hogy mindennel rendelkezzen, ami a vele egy kategóriában lévőkben, meg főleg amik az olcsóbbakban is benne vannak. Az, hogy a modellek évtizedekig ugyanazt a nevet viseljék, az már a tucatosítás kategóriája...
sas-1592020-01-29 07:19:41 // 13522
Arról nem beszélve hogy csak 10-15 évente jön ki új modell, egyszer csak varázsütésre megszűnik egy komplett kategória. 164, 166.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
sas-1592020-01-29 07:12:09 // 13521
Egy Passat 30 éve Passat, egy Golf 30 éve Golf, egy BMW 3, 5, 7, egy Mercedes C, E, S osztály, stb neve évtizedek óta változatlan.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Kazes☻2020-01-28 22:18:55 // 13520
Ehhez igazán gratulálok... bárcsak több ilyen vásárló (szép a levezetés is) lenne, aki aztán szépen alfássá avanzsál! :)
carver2020-01-28 22:03:37 // 13519
A Stelviónál meginogtam, de ellent mondtam a kísértésnek :) De, egyértelmű 3 gyereknek kicsi. De van két nagy meg egy kicsi, és a legnagyobb már csak akkor jön velünk ha valami családi összejövetel vagy valami extra uticélt választunk, az meg belefér, Pár éve egyébként úgy alakult hogy egy Honda Jazzel is végigjártuk Erdélyt, összeszokott már a csapat :D

De a Giulia csomagtartóján azért remélem még faragnak, literre lehet hogy megvan de a formája - hát nem optimális....
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 21:55:31 // 13518
Jajj de ismerős szitu:-) És nem szűk a Giuia három gyerekhez? Ma Kingát is elvittem,nézze meg, mit mond. A konklúzió ugyanez. Az autó szedan. A gyerekek nem férnek be, de legalább szép autó. XD Látványosan kicsi egy családnak,mégis mindkettőnknek a Giulia kéne inkább.
A Stelvio viszont belül nagyon kellemes, tágas, hátul az ülőlap három utasnak jobb, mert síkabb. És a panoráma tetővel nagyon jó hangulatú a beltér.
carver2020-01-28 21:48:23 // 13517
:))) köszi, az a szép ebben hogy ez sokkal jobban néz ki mint Zion csatornarendszere :)
carver2020-01-28 21:46:36 // 13516
ja még egy "apróság" a legelején kitűztem egy határt amit hajlandó vagyok kiadni az autóért, az Alfánál elég sokáig tartott a sakkozás az extrákkal, ezért is maradt a Mazda sokáig versenyben...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 21:44:58 // 13515
Végre egy normális júzer ebben a kifordult világban, Isten hozott a mátrixon kívűl :)))
carver2020-01-28 21:35:08 // 13514
Nekem eleve csak szedánok jöttek szóba,minden józan megfontolás ellenére (3 gyerek 1 kutya stb). Egyterűt soha az életbe nem fogok venni, kombit egy kezemen meg tudom számolni hányba ülnék bele (és új nincs közte), de még a SUV sem játszott hiába mondták körülöttem sokan. Nekem az autó az szedán. Nagyon sok tesztet olvastam, összehasonlító videót néztem végig.

Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.

Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)

Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.

Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.

Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.

Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
RomeoOne2020-01-28 21:10:17 // 13513
Te hogy jutottál oda, mi vett rá, hogy utánanézz az Alfának és végül azt vegyél?
carver2020-01-28 21:03:22 // 13512
Én még tovább mennék, teljesen lényegtelen mit tud az Alfa és mit nem. Ti mikor találkoztatok utoljára Alfa hirdetéssel, óriásplakáttal, bannerrel bármivel?

Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...

Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
RomeoOne2020-01-28 20:58:36 // 13511
De nem veszed :)
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-28 20:38:47 // 13510
Ugyan már, a legfapadosabb dízel Giuliát is megvenném...

Akinek az alfás értékek a fontosak, az leszarja ezeket. Aki nem, az meg... na.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 20:38:40 // 13509
Már az is kevés 10 év és 300e km kéne... még az is hülye aki ezt elhiszi :)))
RomeoOne2020-01-28 20:34:12 // 13508
Rengeteg elméletünk van, hogy hogyan lehetne eladásokat csinálni. SW, ülésszellőztetés, 360° kamera, LED fényszóró, HUD, vezeték nélküli telefoncsatlakozás, kiterhesztett gari, hibrid, elektromos stb. stb. Most vagy mi vagyunk nagyon süketek és nem látjuk, hogy ez nem így megy vagy az Alfa management full dilettáns. Hajlok az utóbbira.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 20:28:29 // 13507
Erre az emberek igen kis százaléka vevő :-) A mai forgalmi viszonyok közt egyre nehezebb jót játszani annak is, aki vevő rá. Műszaki jósággal autót eladni ma.. fikció :-)
Öcsémnek vam igaza, ha az Alfa kiírná, hogy 200e km, 8 év gari, nem kiát vennének sokan. Überelni kell, legtöbbet ígérni, bekerülni köztudatba. Nem. lenne nagyobb bukó, mint ami most megy. Csak aztán még eladások is lehetnek belőle.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 20:23:32 // 13506
Az, ugyanis a kuplungok belül vannak az olajtérben. Ami azokról lemorzsolódik, bekerül az olajba. Nagyrészt ez az a szürke trutyi ami a szeleptömb tekervényeiben le tud rakódni. A rendszeres olajcsere ezeknek a valtóknak az Alfája és omegája :-)
Giuntini2020-01-28 16:38:46 // 13505
Akkor te meg hozd fel a karbon kardánt, a közel 50-50%-os súlyelosztást, a fékrendszert, a motorokat (benzin), a QV-t, aztán lehet tátani a szájat....
zgi5212020-01-28 16:33:54 // 13504
ennek függvényében nagyon lényeges lehet az időszakos olajcsere, amit érthetetlen módon nem prognosztizálnak a UM -ban. (persze tudjuk, hogy kell)
zgi5212020-01-28 16:29:46 // 13503
nyugtassuk magunkat ezzel, hogy emiatt emelkedik majd az eladás. sztem a valós oka eddig sem ez volt, aki akart és tudott, vett Alfát.
a fiatalabb generáció autót sem akar birtokolni, csak nyűg neki. látom a kamasz gyerekeimen. de igen, nekik a leglényegesebb az infotainment volt az első beüléskor, hogy a spotify -t letudja e játszani. :)
követtem, -mert kíváncsi voltam- egy amerikai srácot/tinit a yt-on, lelkendezett az Alfájára
-sokáig. nem akarok spoilerezni, ha vki kiváncsi végül miért adta/cserélte le.
Josh
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 16:19:29 // 13502
Mindenkinek más fontos. Ha az Alfa látható darabszámot akar eladni, a vevők kedvére kell tenni. A telefon tukrözés nekem is kéne. Más meg másnak. Nekem a legtöbb off tulaj ezeket sorolja, ha az Alfáról van szó, és 2020-ig joggal tették, sokkal lejjebb pozicionált autók tudtak sokkal többet infotainment szinten. Ideje volt felzárkózni, még ha egy ős Alfás a felét se pipálja be a kütyü extráknak :-)
zgi5212020-01-28 16:06:47 // 13501
ezen ment a rágódás lassan egy éve, hogy jajj, csak a my2020 ban legyen alap vagy legalább lehetőség a tükrözésre, meg az érintőképernyő kegyeb bla-bla. nem én mondom, állítom. sajna ez az általános igény :) mondjuk nekem biztosan nem :) de most már béke van, mert az Alfa is felzárkózott a trendhez. :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 16:03:28 // 13500
N-ben nem visz át nyomatékot, nem kering az olaj sem. Semmit sehova nem kapcsol a váltóban amúgy, max a szeleptömb kopik, amiben meg pont azok a fokozatok kotlanak meg, amik nincsenek használva (?) .. Melegben, autópályás hajtás után nem illik N-be rakosgatni, pont az olaj keringés hiánya miatt, amúgy nyugodtan ki lehet tenni N-be. Tudtommal a zf is bolygóműves automata, a kuplungokat az erős gyorsításkori váltások terhelik csak. Van még egy lock-up kuplung, ami szintén nyitva van, csak haladás közben, 2-es,3-mas fokozatban zár össze. Addig a citromban áramló olaj viszi át a nyomatékot a bolygóműre.
RomeoOne2020-01-28 15:27:10 // 13499
Évi 80 körüli Giulia és kb. ennyi Stelviot helyeznek itthon újonnan forgalomba. Vajon a külföldről exportált használtak aránya hogy viszonyul ehhez vagy hogy fog ehhez viszonyulni idén?
RomeoOne2020-01-28 15:00:35 // 13498
Mit kell ezen függővé tenni? Lehet bele rendelni, csak kipipálja az extralistán és kész is.
zgi5212020-01-28 14:33:22 // 13497
nagyjából a kutyát nem érdekli, de van aki reszket ezért és függővé teszi a vásárlást.. :o
esvé2020-01-28 11:39:33 // 13496
mé'?? mi van a tükrözéssel? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 11:17:12 // 13495
majd jön az E10 tapasztalat is nem kell sokáig várni
Halesz2020-01-28 10:59:43 // 13494
Én nem tudom!? :D
RomeoOne2020-01-28 09:43:41 // 13493
Mert hol vannak ezek az új tulajok, ahol feldobják ezeket a témákat?
zgi5212020-01-28 09:35:12 // 13492
van pár visszatérő téma,ahogy érkenek az új tulajok.. az egyik ez. :) aztán jön a tükrözés, a rsz keret miatti téves riasztás stb... :) itt az E10 még nem (igazán) buggyant fel :o
zgi5212020-01-28 09:31:33 // 13491
pár év használat után érzed mikor engedi ki üresbe, olyan 5-10 sec-n belül. egyébként nagyon finoman teszi. tapasztalatom szerint akkor lehet picit érezni, ha enyhe lejtőn álltam meg pl. egy lámpánál.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 21:53:20 // 13490
Alapjáraton nem igazán, inkább városi közlekedésnél talán 4. fokozatig nem kapcsol be a hűtés... ez a legnagyobb ellensége, meg persze a többi általános hiba
carver2020-01-27 21:53:15 // 13489
márminthogy ha forog az olaj akkor melegszik is... egyébként pont ezt is említik a D előnyeként hogy ott forog az olaj...
carver2020-01-27 21:46:27 // 13488
jó kérdés, nem tudom, de ezt több helyen is említik. Ha forgatja az olajat akkor melegszik is nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 21:30:14 // 13487
Miért melegedne a kuplung Dnél álló helyzetben nem kapcsol össze, az olaj forgása miatt kúszik az autó
carver2020-01-27 21:24:56 // 13486
egyébként úgy tűnik vannak olyan automata váltók is amelyek egy idő után automatikusan átrakják N-be...
carver2020-01-27 21:23:40 // 13485
utánanéztem külföldi oldalakon mit mondanak erre és bár sok helyen hol az egyiket hol a másikat ajánlják, a legtöbb helyen és egy svájci váltóóspecialista szervíz szerint is az ajánlás az hogy:

hagyd D-ben
legfeljebb hosszabb ideig tartó megállásnál tedd N-be

Az "N" mellet az szól hogy kevesebbet fogyaszt az autó és nem melegszik a kuplung
A "D" mellett az szól hogy minden váltás elhasználódással jár és ez többet árt mint amennyit az üzemanyagmegtakarítás vagy a melegedés elkerülése használ
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 20:59:54 // 13484
Az a kuplungja :)
Halesz2020-01-27 20:28:17 // 13483
nekem is! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.