WarbiRunner (Gyuri)2025-02-28 11:07:45 // 38584
Óó sajnálom :-(
RomeoOne2025-02-28 10:00:04 // 38582
RIP :(
Casco volt rajta legalább?
Casco volt rajta legalább?
Peti16V2025-02-28 09:49:49 // 38581
Az én f@$zságom volt, gyorsan mentem, egy olyan helyen, ahol semmi nem jöhet jobbról, jó minőségű út (azon a rövid szakaszon), jobbról végig betonkerítés, kicsit odafestettem neki, jól esett a hosszú dugóban ácsorgás után egy kis gyorsulás. Olyan 90-nel mehettem (50 helyett) amikor balról egy telephely kapujából elém hajtott egy barom, egyszercsak ott volt előttem egy szinte álló autó. Satuztam, de egyértelmű volt, hogy nem tudok megállni, így megpróbáltam balról elkerülni, de sajnos szemből jött egy autó (amit az elém kihajtó autótól nem láttam), így csattantunk. De persze ez az egész pár tizedmásodperc volt, nem volt idő a különböző megoldások közt mérlegelni. Így utólag lehet, hogy jobban jártam volna, ha a barmot tolom meg hátulról, de lehet, hogy akkor meg ő sérül komolyabban, de ülhettek volna gyerekek is a hátsó ülésen..
Liquid2025-02-28 09:20:23 // 38580
uhh, részvátem az autó miatt :( de legalább te jól jöttél ki belőle)
mi történt?
mi történt?
Peti16V2025-02-28 09:12:18 // 38579
Egy csodás Giuliával kevesebb az utakon, szerda este a vérét adta, hogy megmentse az életem. Az autó sajnos menthetetlen (biztos meg lehetne csinálni, de nem érdemes), az A-oszlopig eltűnt a fél eleje, én viszont kis zúzódásokkal kiszálltam.
Tegnap elmentem világosban elhozni belőle a cuccaimat, hihetetlen, hogy mekkora erők hatottak a becsapódásnál, ujjnyi vastag alu és acél lemezek szakadtak szét és gyűrődtek a mp töredéke alatt, hogy csillapítsák a becsapódást. Jól vizsgázott az autó, megcsináltam a frontális töréstesztet, Nektek már nem kell 😊
RIP SNS-300 2021.03.02-2025.02.26.
(Képeket nem teszek fel és azt kérem, hogy ha találtok is róla valahol a neten, akkor Ti se tegyétek itt! Köszönöm!)
Tegnap elmentem világosban elhozni belőle a cuccaimat, hihetetlen, hogy mekkora erők hatottak a becsapódásnál, ujjnyi vastag alu és acél lemezek szakadtak szét és gyűrődtek a mp töredéke alatt, hogy csillapítsák a becsapódást. Jól vizsgázott az autó, megcsináltam a frontális töréstesztet, Nektek már nem kell 😊
RIP SNS-300 2021.03.02-2025.02.26.
(Képeket nem teszek fel és azt kérem, hogy ha találtok is róla valahol a neten, akkor Ti se tegyétek itt! Köszönöm!)
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-27 13:52:56 // 38578
Most nem kerestem. Tavaly ősszel volt.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-27 12:17:23 // 38575
Egyébként ha letekersz az autodoc oldalán, erre írja, hogy high carbon. A fő előnyöknél, remélhetőleg igaz is.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-27 12:12:42 // 38574
A különbség csak úgy jön szembe, ahogy a 159-nél. Nekem is azóta ekkora kérdés a fék, előtte felraktam valamit ami márkásabb, aztán sose volt baj vele.
Hátul egyelőre nem kérdés, hogy újra ezt a mart Rotingert tenném, ugyanilyen betéttel. Előre fogalmam sincs ..
Talán elöl is mart tárcsával kicsit már túl agresszív lenne. Lehet hogy a klasszik ATE megoldás a legjobb elöl valami jó betéttel, PL Ferodo DS2500.
Hátul egyelőre nem kérdés, hogy újra ezt a mart Rotingert tenném, ugyanilyen betéttel. Előre fogalmam sincs ..
Talán elöl is mart tárcsával kicsit már túl agresszív lenne. Lehet hogy a klasszik ATE megoldás a legjobb elöl valami jó betéttel, PL Ferodo DS2500.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-27 11:02:19 // 38572
Az egy darab vas dologban nem hiszek. A szürkeöntvény alapanyagában is van eltérés, szerintem nem mindegy honnan van a vas, mennyi az újrahasznosított benne, mi a pontos összetétele. Ami még nem mindegy, az utólagos hőkezelés. Egyáltalán van e, és milyen "recept" alapján feszültségmentesítik az anyagot. Egyszerű alkatrész, de itt is vannak apró lépések ami minőség különbséghez tud vezetni. Csak nézd meg ezt a táblázatot, hogy a szürkeöntvény fizikai tulajdonságai milyen skálán tudnak változni.
leopop32025-02-26 23:36:54 // 38571
Ugyanez a tapasztalatom a Rottinger fúrt mart grafit line tárcsával Brera alatt. Ahogy lemosom a kocsit egyből rozsdás a tárcsa picit. Szerencsére én esőben illetve rossz időben az autót nem használom így azzal tapasztalatom de valószínűleg akkor is rozsdásodna 😅 Én tavaly nyáron cseréltem őket mert még hiszitek vagy sem de a gyári volt körben az autón, mondjuk a km sem magas nálam illetve én is keveset megyek vele. De egy rossz szavam nem lehet a Roti tárcsára pedig kapott a Laptimingos srácoktól is rendesen, és azért amennyi mazsola és balfasz van az utakon kellett nagyokat fékezzék vele. Kopás nulla mintha új lenne.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-26 17:55:34 // 38568
Na tényleg fogalmam sincs, úgy emlékeztem, hogy olvastam valahol, de nem találom. Megkérdeztem ChatGPT-t, ő is azt állítja, hogy valószínűleg HC, mert a Brembo a prémium márkáknak általában HC féktárcsákat szállít. Ellenben nem talált konkrét megfelelő terméket, hanem javasolt két alternatívát az autodoc-ról.
DELPHI BG9336C: Szellőztetett, bevonatolt féktárcsa, 330x28 mm méretben.
FERODO DDF3052C: Szellőztetett, bevonatolt féktárcsa, 330x28 mm méretben.
És talán a Rotingernek is van első HC tárcsája. Már ha ez fontos egyáltalán, nem tudom.
Így elsőre szimpatikus megoldás a Ferrodo tárcsa (bár biztos drága) DS2500 betétekkel mondjuk.
DELPHI BG9336C: Szellőztetett, bevonatolt féktárcsa, 330x28 mm méretben.
FERODO DDF3052C: Szellőztetett, bevonatolt féktárcsa, 330x28 mm méretben.
És talán a Rotingernek is van első HC tárcsája. Már ha ez fontos egyáltalán, nem tudom.
Így elsőre szimpatikus megoldás a Ferrodo tárcsa (bár biztos drága) DS2500 betétekkel mondjuk.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-26 17:34:27 // 38567
A felületi rozsdától eltekintve igen. Pár ezer km (és egy óvatos Kakucs) van még benne, morcos lennék ha nem lenne jó. A nagy eső után állt pár napot, a bemarások körül elkezdett virágozni, de pár fékezéssel helyrejött. Kopás nulla látszik rajta, a síkköszörű nyomok még szépen láthatók.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-26 13:45:44 // 38562
Rájöttem, hogy van kiszerelt hátsó tárcsám, megnéztem, de nincs rajta gyártó sajnos, csak az Alfa Romeo felirat. A számokból sem jöttem rá semmire. Ráfognám, hogy ATE, de a Giuliettán az ATE két tél után ezerszer jobban néz ki, mint ezek a kikímélt gyári tárcsák, amik sót, latyakot nem is láttak.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-02-25 21:37:59 // 38558
Ugye?
A BMW-s haverok mindig azzal traktáltak, hogy gyönyörű BMW-t csináltunk (Giulia), az FL-el teljes lett a coming out, ne is tagadjuk. :D
Azt mondják, a Neue Klasse-val visszaadják a szívességet, csináltak egy olaszt. És tényleg, mikor elsőre láttam, egyből bele tudtam én is látni az olaszt. Kíváncsi leszek a végleges formájára, akár még valami jó is kisülhet belőle :D
A BMW-s haverok mindig azzal traktáltak, hogy gyönyörű BMW-t csináltunk (Giulia), az FL-el teljes lett a coming out, ne is tagadjuk. :D
Azt mondják, a Neue Klasse-val visszaadják a szívességet, csináltak egy olaszt. És tényleg, mikor elsőre láttam, egyből bele tudtam én is látni az olaszt. Kíváncsi leszek a végleges formájára, akár még valami jó is kisülhet belőle :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-25 21:24:01 // 38556
Az első tárcsák Brembo high carbon ha jól emlékszem.
Shadin2025-02-25 18:23:18 // 38555
Tudja valaki h ki a szállítója a nagyfékes Giu tárcsáinak?
carver2025-02-23 21:36:12 // 38554
Sziasztok, ecotuning-ról van infója/véleménye valakinek?
Köszi
Köszi
leopop32025-02-23 11:03:39 // 38553
Az a baj egyik sem szép :DD
Kéne legyen de hogy mikor ez a kérdés? 😅
Kéne legyen de hogy mikor ez a kérdés? 😅
RomeoOne2025-02-21 10:09:42 // 38550
Sztem határozott előrelépés a hódpofához képest :D
De hátha lesz még földszintes Alfa is a jövőben is.
De hátha lesz még földszintes Alfa is a jövőben is.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-02-20 20:24:34 // 38546
Nyomaték az durva nyilván :DD
leopop32025-02-20 20:23:29 // 38545
Baszki ez borzalmasan ronda megbicsaklott a szemem konkrétan 🤣🤣🤣
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-02-20 08:46:07 // 38542
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-02-19 17:22:06 // 38539
Masszív +1
Meg a króm bajuszkapcsolóvégekre, anélkül élni sem tudnék :-D
Meg a középkonzol is úgy jó ahogy van :-)
Meg a króm bajuszkapcsolóvégekre, anélkül élni sem tudnék :-D
Meg a középkonzol is úgy jó ahogy van :-)
zgi5212025-02-19 16:31:21 // 38538
+1 az analóg műszerfalra😀
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-02-19 14:50:23 // 38535
A visszaváltásoknál jelenkező apró durrogásokat meg egyenesen imádom :D
Még 1-be is vissza kell rakni lassításkor hogy halljam:D
Még 1-be is vissza kell rakni lassításkor hogy halljam:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
393
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05

