Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002020-12-12 16:46:39 // 18218
"ez ilyen és kész?" - ez ilyen és kész. (pont)
Legalábbis nem találtam eddig rá megoldást és a szakszervizben is csak vakargatták a fejüket amikor megkérdeztem.
(Mint ahogy az automata tükörbehajtás kikapcsolására is.)
DKori2020-12-12 16:18:07 // 18217
OFF autónál is így működik a kulcsnélküli rendszer (igaz Erhard? :D ), és én is gyanítom, hogy azért, hogy csukott ajtóknál ne maradjon kívül a kulcs (nem is feltétlen azért mert kint "felejtenéd", hanem pl mi az OFF-al jártunk úgy, hogy mondjuk bementem dolgozni az autóval, de feleségem jött velem mert egyautóztunk és ment volna tovább...a parkolóban átült a bal egybe a kulcs meg a zsebembe volt >>> jo, hogy szólt, hogy ne sétáljak be vele hanem adjam oda az asszonynak :)))). De egyetértek: lehetne ezt finomabban is, pl csak akkor szóljon ha már elindul az autó, addig csak az egérmozin figyelmeztetne (így gyakorlatilag amikor hazaérek és kiszállok kinyitni a kapunkat akkor ha rendesen csukom be a bal egyet akkor már sípol is...).
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-12 16:06:08 // 18216
Értem, de kikapcsolható? Vagy ez ilyen és kész? Ha leteszem télen hetekre, majd lehet az összerohadt hátsó fékkel küzdeni? Nagyon nem bánnám, ha kikapcsolható lenne.. bár gondolom te már kikapcsoltad volna XD
Piritu - 1.000.0002020-12-12 15:49:24 // 18215
Az amúgy tök jól működik hogy a kulcsa farmer órazsebében van egész nap.

Ha "P"-be teszed behúzza, ha leállítod a motort automatikusan "P"-be teszi. Szóval nincs olyan hogy a garázsban 10 centit hátrébb tolod, mert kéne egy kis hely előtte.
...és ebben csak ennyi automatika van, mi lesz itt 22-től?
Piritu - 1.000.0002020-12-12 15:46:38 // 18214
"ha te bent ülsz a kocsiban, de a kulcs nincs bent, akkor jelezzen " - így el se tudom elindítani a motort. Vagy van aki azért száll ki a járó motorú autóból hogy a kulcsot valahová kitegye? Írja ki a műszerfalra, ne engedje ki a kéziféket (mint ahogy a becsatolatlan övnél), de a nyomorult utasokat hagyja békén!

Már 84-ben is azzal kezdte az oktató az első órát, hogy a kocsi tetejére nem teszünk sose semmit :-)
Kazes☻2020-12-12 14:29:29 // 18213
Grat, sok boldog km-t kívánok! 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-12 14:25:24 // 18212
Ezért kell rendes kulcs, amit bele kell dugni. Vagy egyáltalán ne legyen kulcs, azonosítson másképp. Szerintem is bénaság így. Amúgy ha már eszembe jutott. Az automata kézifék behúzás kikapcsolható a Giulián?
RomeoOne2020-12-12 14:20:18 // 18210
Nyilvánvalóan arra, hogy ha te bent ülsz a kocsiban, de a kulcs nincs bent, akkor jelezzen :) Hányszor volt olyan, hogy valaki a kocsi tetejére tette pénztárcáját, napszemüvegét, egyéb holmiját, elindult és csak kilométerek múlva vette észre, hogy kaka van a palacsintában? Ha a kulcsot hagyod ott, akkor szól.
Piritu - 1.000.0002020-12-12 14:13:43 // 18209
Megint egy csipogó extra amit nem értek, segítsetek megfejteni!
Szóval a kulcsa zsebemben, járó motornál kiszállok (ma konkrét esetben hogy megtisztítsam a tolatókamerát) és a nyomorult bent, a zárt utastérben elkezd visítani mint a fába szorult féreg hogy nincs a kocsiban a kulcs. Ezt meg minek? Az ajtó zárva, így én kint nem hallom, tehát nekem nem ad infót. Ha meg utas marad a kocsiban csak a fejük fájdul meg a visítástól, mert tenni ellene nem tudnak.
Szóval mire gondoltak a fiúk amikor ezt a csipogót beépítették?
Ki lehet kapcsolni?
Piritu - 1.000.0002020-12-12 14:09:20 // 18208
Az ebay-en 15ezer körül láttam hatástalanító dobozt.
Piritu - 1.000.0002020-12-12 14:08:43 // 18207
Gratula! Sok örömteli km-t! :-)
leopop32020-12-12 12:31:11 // 18206
Gratula hozzá!
leopop32020-12-12 12:29:57 // 18205
Úgy vágnám ki azt a dobozt belőle ahogy csak lehet :DD
leopop32020-12-12 12:27:45 // 18204
Ja így vágesz 👍
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-12 12:00:05 // 18203
Gratulálok, sok vidám Alfázást vele! Szabó Lászlónál én is voltam, nagyon segítőkész, korrekt volt. Lehozta volna nekem a dízelt a galériáról kipróbálni. Pedig nem lehet egyszerű onnan levarázsolni :-)
Competizione2020-12-12 11:45:59 // 18202
Hölgyeim és Uraim,2020.december.10-én büszke Giulia tulajdonos lettem.Tipus:Giulia Super 2.0T,fekete Kyalami,belül minden piros varrással,tökéletes.Csak dicsérni tudom a nyiregyházi Autóméry szalont ahol az autót átadták és Szabó László értékesítési vezetőt kedves és hozzáértő munkájáért.Forza Alfa Romeo.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-12 11:17:36 // 18200
Passzolom melyik volt, de 0-100-at mértek benne. A színeket nézegettem, véletlenül figyeltem fel rá, a teszt részeként mértek egy gyorsulást, 7.3 alatt jött össze a 200 lovassal. Aztán találtam másik, direkt 0-100 videót, szintén 7.2 körül. A 100-200 is valami 22-23 sec. Én el az eu6d-temp nagyobbat megy.
RomeoOne2020-12-12 11:03:24 // 18199
Milyen tesztben nem olyan fickósak? Én nem láttam olyan tesztet, ahol panaszkodnak, hogy nem megy úgy.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-12 11:00:03 // 18198
Volt egy ilyen sejtésem, a MY20-as tesztekben a 200 lovasok nem valami fickósak. Ugyanaz van mint a Giuliettáknál eu5 eu6 váltásnál, valószínűleg visszaveszik őket ténylegesen a névleges teljesítményre. Csak itt már a chipelés problémásabb lesz. Telemetria dobozt kapnak, ami kommunikálhat az FCA szerverekkel.
RomeoOne2020-12-12 09:35:56 // 18197
Rossz helyre került az idézőjel az első mondatban, de értitek.
RomeoOne2020-12-12 09:35:28 // 18196
Nem írta ki Warbi, de az E6D-temp -> E6D final átmenetre gondolt.
RomeoOne2020-12-12 09:35:00 // 18195
Ami érdekes, hogy úgy néz ki, hogy a "MY20 is E6D final" már. R33Z mondta, hogy neki a MY20 Stelvio forgalmijában már a "final" szerepel. Legfeljebb csak nem reklámozták. Szóval lehet elég csak a MY20-asokat megnézni.
leopop32020-12-12 00:24:12 // 18194
Eddig is Euro 6d volt legalábbis a QV az biztos
leopop32020-12-12 00:19:14 // 18193
Ez kurvajó ötlet amúgy 😁👌
Zsolt1552020-12-11 21:54:33 // 18192
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-11 18:30:23 // 18191
Sőt, itt azt írják, hogy fog, kérdés hogy mi. Nyilván jobb az nem lesz tőle.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-11 18:13:39 // 18190
Nincs valakinek infója arról, hogy a MY21-ben az Euro 6d miatt fog e változni valami? Váltó hangolás, motor nyomaték, stb.
esvé2020-12-11 17:56:40 // 18189
én..
az oka nagyon prózai, küldtem pm-t
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-11 16:44:21 // 18188
ma is be lett kapcsolva :DDD
Tommi2020-12-11 16:06:57 // 18187
Csatlakozom :) Én is kértem a Stelvioba kormányfűtést, zseniális találmány :)

Az mondjuk számomra értelmezhetetlen, hogy ülés szellőztetés nem kérhető, nem tudom a ráncfelvarrásnál bekerült-e a listára, nem böngésztem végig... A Jeep-nél elérhető az extrák között, elég lenne leemelni a polcról a rendszert és elérhetővé tenni az Alfában is.
Piritu - 1.000.0002020-12-11 16:01:22 // 18186
Majd eladás előtt szerelsz bele egyet :-)
A kormányfűtés hatalmas királyság. Amíg nem volt én se láttam értelmét :-)
Fornitore2020-12-11 15:49:35 // 18185
Na akkor én mit szóljak még ülésfűtést sem kértem bele , feleségem kocsijában van és én mindig kikapcsolom ezért ez engem nem èrdekelt , bezzeg csomagtér rendező meg sportcsomag és színrefújt nyergek az van😁.Ezt hogy fogom majd eladni egyszer valakinek aki meglátja hogy nem hogy kormányfűtés meg szellőztetés de még ülésfűtés sincs. Bár lesz benne korához mérten kevés kilométer és 10000 kilométerenkénti szervìz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-11 15:33:32 // 18184
MIndezek mellé még egy dowtuned v6-os utazósabbra hangolt futóművel, és egy újabb igény és vevőkör pipa.
tdemeter2020-12-11 15:31:37 // 18183
Te akartad így, vagy kényszerűségből kell megválnod tőle?
esvé2020-12-11 13:27:48 // 18182
úgy alakult, hogy eladom a Veloce-t és ott áll Budaörsön, a szervíz előtt, várja új tulajdonosát...
RomeoOne2020-12-11 12:41:49 // 18181
Mi történt?
esvé2020-12-11 12:25:14 // 18180
köszönöm:) én sem vagyok hepi...
carver2020-12-11 12:04:38 // 18179
egyébként meg szerintem nem csak neked fontos ez. Végül is az autózás 99%-ában belülről nézed az autót, egyáltalán nem mindegy mi vesz körül.

A Volvo ezzel dobbantott nagyot, csinált egy faxa skandináv belső teret (és egy kellemes külsőt) és viszik az autót mint a cukrot közben meg minden baja van (már a statisztikákban is hátul kullog) mert a technikából meg kispórolták a cementet.

Én Halesz videója alá is ezt írtam, szerintem az Alfának a csúcstechnika mellé be kéne húzni egy híres egy olasz designert (végül is hol vannak a legobb bútor ruha stb tervezők a világon?) és csinálni egy egyedülálló belső teret (és belerakni a kütyüket). És ez még csak nem is áll távol az Alfától ráadásul nem is kerül annyiba a fejlesztése mint a technikának...

Ezzel egy teljesen új célközönséget is be tudnának húzni szerintem...
carver2020-12-11 11:36:55 // 18178
ezt nem tudtam, ez tényleg hülyeség akkor :( azt tudom hogy a hajam kihulott mire összeraktam a konfigot, hogy mit mivel lehet/kell/nem lehet, de legalább jó lett a végére (szerintem)
carver2020-12-11 11:24:11 // 18177
teljesn egyetértek, sőt én az olaj(?)hőmérséklet, meg benzinszintmérőt is analóggá tenném. De középre meg odatennék egy nagy tabletet (szépen integrálva ám ahogy a Giuban) annak aki egérmozit akar. Csak a gombok maradjanak meg a klímának... A FIat500e-ben tök jól megcsinálták (mármint a gombokat a tablet az a szokásos odatpasztott...)
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-11 10:51:10 // 18176
Egyetértek, illetve a CR cikkel nagyon nem. A baj, hogy mégis megjelennek ilyenek, mert az agyakban ez örökre az olasz autókhoz kapcsolódott. Ha meg kell húzni egy csavart, az hiba. HOgy gyárthatnak le ilyen slendrián módon valamit? He egy BMW motorhibás lesz.. na az mááás. Ezen szerintem kb soha nem tud túljutni az Alfa Romeo.

Értem, hogy felszerelhető mondjuk egy Veloce egész szépen, de még azon a szinten is fura nekem, hogy az ajtópanel egy színes műanyag. Oké, biztos a BMW-ben is, nem tudom megmondani, hogy műanyagba nyomott mű varrások vannak egy 3-masban, vagy (mű)bőr. Lehet csak nekem nem tetszik ez, és persze nem a leglényegesebb pontja egy autónak az ajtókárpit, de fura. Eddig minden autómon valamiféle kellemes szövet, plüss, bőr betét volt ott.

A Te autód az eleve különleges, mert már jó ideje nem lehet a 200 lovashoz ilyen belteret társítani. A Super szint alap és kész, lehetetlen kompromisszum mentesen felszerelni. Mellesleg az autoscouton eladó Giuliák 90%-a alap üléses, nem luxus csomagos, nem prémium hifis, nincs kirívóan felszerelve. Sőt most a felni választék is leszűkül a Supernél 2021-től ha jól láttam. Biztos gyártástechnikai oka is van, hogy egy egy kombinációt lehet e kérni, vagy nem, nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-12-11 08:32:55 // 18175
egyet tudok érteni kivéve a SUV állásponttal :DDD Ez nem SUV inkább emelt Giulia számomra... a Landrover SUV volt de ennek semmi köze ahhoz a vonulathoz...
zgi5212020-12-11 07:42:55 // 18174
nekem pont tökéletes az analóg km óra, és fordszámmérő. teljesen elég az az infó, amit a középső egérmozin leolvasok. örülök, hogy nem kis tv, hanem integrált a középső kijelző. amit 3 éve beállítottam 22 celsiust, azóta úgy teszi a dolgát. car play nem használok, elég ha a telóm összecsicsereg induláskor.

sztem sokan vannak ezzel így, konzervatívocskán :)

ui,
tegnap behuppantam a szerviz alatt az egyik kiállított Giuba, azok a belső -nevezzük faceliftnek- újítások nem izgattak fel cseppet sem, hogy hű, de azonnal nekem váltanom kellene újra. a Stelvióba be sem ültem, annyire hidegen hagy az SUV mánia.
carver2020-12-10 21:43:12 // 18173
a Consumer Reportot próbáltam elmagyarázni az amerikaiaknak hogy miért félrevezető ez alapján autót megítélni.

A rövid verzió az, hogy a Consumer report tesztelési módszertana alkalmatlan komplex termékek tesztelésére (de turmixgépre pl remek). Ha minden hiba ugyanolyan súllyal esik latba akkor az én Giuliám aminek meg kellett húzni az ajtózsanérját miután megérkezett meg egy kigyulladt BMW ugyanolyan megbízhatóként fog szerepelni...

Lehet hogy ha alap verziókat hasonlítasz össze akkor a németek jobban jönnek ki , szerintem az Alfánál azt hiszik úgysem vesz senki alap modellt, ez nyilván hiba. A szálcsiszolnak tűnő műanyag szerintem sem prémium autóba való de az nem igaz hogy ne lehetne szépen felszerelni.

Én pl Business csomaggal vettem és a pihe puha bőr műszerfal borítás meg az ajtóborítások simán hozzák a prémium szintet. Nem német prémium - minden apró bizbasz, gombtekerés érzet stb tekintetében - de "józan földlakó" mércével pont eléggé prémium. Az elektromos kütyüket aláírom, abban le vannak maradva, és sajnos ma szerintem ez az amivel igazán meg tudja különböztetni magát egy gyártó, itt valóban elaludtak. Még akkor is ha egy Alfásnak ez parasztvakítás, de hát ha a villogó ledes oldalú mobiltelefontól kell az Istenadta népnek akkor azt kell adni hátha akkor beül oszt rájön hogy némá ez megy is :(
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-10 20:17:06 // 18172
Így van. Illetve a világos bőrös fás luxus csomaggal bukó a sportülés is. Érdemesebb maradni a barna Veloce ülésnél szerintem.
RomeoOne2020-12-10 19:39:37 // 18171
Veloce TI nem biztos, hogy olyan jó vétel. Ha felkonfigolsz egy sima Veloce-t, kb. ugyanott vagy árban. Cserébe kihagyhatod belőle azt, amiért nem fizetnél. Egyedül QV ülést, küszöböt meg hátsó légterelőt nem tudsz rárakni a simára.
Giuntini2020-12-10 18:30:18 // 18170
Hű de randa!!😂😂😂
Ezzel a Visconti zölddel nagyon össze lehetne állátani egy Veloce TI-t! A bőr ezzel a színnel fenomenális ebben az autóban, fa betétekkel valami csodaszép, és igazi luxusautó!
zgi5212020-12-10 18:10:31 // 18169
kb olyan mint a Lada, ‘83 ban ;) szaga se jó🤪
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.