Hat en is megerkeztem… soha nem valok meg Q-tol!
Szivem szerint a Velocet is visszavasarolnam! Ezt tudattam a mostani gazdajaval is :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
VeloceTB2022-04-15 20:58:12 // 25391
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2022-04-15 20:38:50 // 25389
Igen, voltak sajnos amore-s autók, innen is mielőbbi gyógyulást kívánok mindenkinek!🍀
VeloceTB2022-04-15 20:33:28 // 25388
Igen, sajnos.
A srac aki megvette nagyon vigyaz ra, da sajnos tortent egy pici malor. Most fiffuzor csere lesz rajta.
( kovetem az ex sorsat folyamatosan! :-) … es ez csak az autora vonatkozik!!! )
:-D
A srac aki megvette nagyon vigyaz ra, da sajnos tortent egy pici malor. Most fiffuzor csere lesz rajta.
( kovetem az ex sorsat folyamatosan! :-) … es ez csak az autora vonatkozik!!! )
:-D
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-15 20:22:00 // 25387
Az ex autód? Az rossz érzés, tudom :-(
VeloceTB2022-04-15 20:18:19 // 25386
Az tuti, hogy egy feher van koztuk 331 rendszammal… :-(
Amikor arra jartam volt sajnos csunyabb eset is egy hatso lokharito cserenel :-(
Amikor arra jartam volt sajnos csunyabb eset is egy hatso lokharito cserenel :-(
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2022-04-15 20:00:38 // 25384
"a bátrak a gázt nyomják 🤣🤣🤣"
😁 ezt mondták a szervizben is Budaörsön, bár 2-3 Giulia épp lakatolásra várt egy-egy nagyobb gázadás után 🤫😉
😁 ezt mondták a szervizben is Budaörsön, bár 2-3 Giulia épp lakatolásra várt egy-egy nagyobb gázadás után 🤫😉
G-MANN🍀2022-04-15 19:55:37 // 25383
😂😂 ezen már kettőt kell visszadobálgatni, akkor lassul is 😉
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-15 09:37:48 // 25381
Ahhh valami ott elromlott 🤣🤣🤣 10 alatt nálam nincs mostanában
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2022-04-15 09:22:45 // 25379
Hátszél? Szakadék?:)
G-MANN🍀2022-04-15 09:11:44 // 25378
Lehet, hogy túl jól megy a Giu, hamar jönnek az akadályok és már fékezni is kell 😊 ezeken az újabb típusokon motorfék is akkor van, ha a féken a lábad, egyébként N-ben sokszor csak alapjáraton gurul amikor leveszed a lábad a gázról 🙈
D-ben ok a motorfék, de akkor a 1-es szabály az érvényes, hogy túl jól megy és fékezni kell 😂😂
D-ben ok a motorfék, de akkor a 1-es szabály az érvényes, hogy túl jól megy és fékezni kell 😂😂
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
aranytl2022-04-14 22:43:43 // 25375
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-14 21:57:19 // 25373
Az nagyon jó!
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-14 21:56:51 // 25372
Ilyet én nem tudok, képtelenség 😄 Dízellel is ritkán jött össze ilyesmi. Mondjuk legutóbb pont 50-nel volt feljebb téve a tempomat mint nálad, lehet ez a baj 😄
Egyébként én sem sokallom, többre számítottam eredetileg, a chipelt, fogyasztásra is megírt 2.4-et kenterbe veri simán. Sőt, ha belegondolok, hogy a 146 jtd 150-160-nal hajtva már elkéregette a 8 litert, ezzel meg max 9 jött össze eddig hosszú úton.. nekem ez így teljesen jó.
És lehet haluzok, vagy megszoktam, de mintha 6500-7000km környékén elmúlt volna az az idegesítő kávédaráló hang alacsony fordulat részterhelésen. Szerintem jobb hangja lett valamitől.
Egyébként én sem sokallom, többre számítottam eredetileg, a chipelt, fogyasztásra is megírt 2.4-et kenterbe veri simán. Sőt, ha belegondolok, hogy a 146 jtd 150-160-nal hajtva már elkéregette a 8 litert, ezzel meg max 9 jött össze eddig hosszú úton.. nekem ez így teljesen jó.
És lehet haluzok, vagy megszoktam, de mintha 6500-7000km környékén elmúlt volna az az idegesítő kávédaráló hang alacsony fordulat részterhelésen. Szerintem jobb hangja lett valamitől.
G-MANN🍀2022-04-14 21:50:48 // 25371
68ekm, álommmm 🤩
első betét csere nálam kb 30ekm-nél lesz a Giulian
🙂
fránya autópályázás 😉
első betét csere nálam kb 30ekm-nél lesz a Giulian
🙂
fránya autópályázás 😉
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2022-04-14 14:59:44 // 25364
Valami jó kis előtte-utána képek? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-04-14 13:15:43 // 25363
no első betét cserét előrébb kellett hozni letörött a széléből egy darab szépen sípolt, míg ki nem esett, Jurid volt a gyári most ATE-t kapott gyorsan lepucoltam a féknyergeket is hideg zsíroldóval elég ganén néztek már ki...
berobbantam2022-04-11 18:22:25 // 25362
Átmenetileg csökken.Hozzáemeledik m8nden és m8ndenki visszaül az autóba aki átmenetileg kiszállt.
zgi5212022-04-11 17:45:11 // 25361
sztem úgy általában borzalom a közlekedés az utakon, főleg Abszurdisztán (Bp.) és környékén az agglomerációban. Vidéken kisimultabbnak érzem, ha olykor bármelyik égtáj felé kell indulnom az országban. Áldás a home -office, hogy az ember kimarad a napi tiprásból, hétvégén, ha egy fokkal jobb.
Meglátjuk az ezer forintos benzin hoz -e változást, vagy max. átmenetileg csökken a forgalom.
Meglátjuk az ezer forintos benzin hoz -e változást, vagy max. átmenetileg csökken a forgalom.
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-11 12:32:36 // 25360
Amúgy pontosan a Suzukit cserélte Octaviára a szomszédom, akivel utaztam. Ő az a kivétel, aki ilyet szeretett volna, erre vágyott, és elégedett is vele. És normálisan is közlekedik vele.
Morfiusz Cédula2022-04-11 11:25:02 // 25359
Az én tapasztalatom ugyanez a skodásokkal. Nem azt mondom, hogy minden oktáviás gyökér (biztosan messze nem), de az én nem rerprezentatív megfigyelésem szerint is az átlagnál nagyobb arányban azok, és folyamatosan próbálnak valamit bizonyítani, finciskednek, bevágnak, seggembe jönnek stb. Sok közülük cégautós (ilyen-olyan lízingcég a rendszámtábla kereten)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2022-04-10 21:14:11 // 25356
"az utóbbi években annyi a gyökér a Skodákban mint régen a BMW-kben volt."
Igen én is így tapasztalom, a céges-skodás barom az új kifejezés a régi béemvés gyökérre.
Igen én is így tapasztalom, a céges-skodás barom az új kifejezés a régi béemvés gyökérre.
Giuntini2022-04-10 21:11:17 // 25355
Eg,etértek! Csütörtökön az M7-esen egy Octavia szórakozott velem. Forgalom miatt nem lehetett menni, beleállt a seggembe. Mikor odaléptem úgy lemaradt hogy gondolim toporzékolt. Mikor utolértem a sort, kezdődött előről az egész.
Ma gondoltam pont el, hogy 77 ló ma arra elég az autópályán hogy beletapossanak az aszfaltba. Régen ilyen teljesítményű autóval itt nálunk a szocialista pályák királyai voltak. Ma meg kérdőre vonják az ember jogosultságát az úton. Ezt csak úgy mellékesen írtam.
Az Octaviás a 159-el szórakozott. Nekik bizonyítási kényszerük van.
Ma gondoltam pont el, hogy 77 ló ma arra elég az autópályán hogy beletapossanak az aszfaltba. Régen ilyen teljesítményű autóval itt nálunk a szocialista pályák királyai voltak. Ma meg kérdőre vonják az ember jogosultságát az úton. Ezt csak úgy mellékesen írtam.
Az Octaviás a 159-el szórakozott. Nekik bizonyítási kényszerük van.
zgi5212022-04-10 21:00:33 // 25354
eloiteletes vagy bar nem pont ez volt a tema.. :) spec nalam mindegy milyen autoban ulok.
alapvetoen defenziv vagyok legyen az alfa, skoda, vagy ford.. :) meg anno a bmw -mben is indexeltem! 🤪
alapvetoen defenziv vagyok legyen az alfa, skoda, vagy ford.. :) meg anno a bmw -mben is indexeltem! 🤪
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212022-04-10 18:23:16 // 25352
en 5+ evig hasznaltam egy ceges kombit. (1.6crdi)79k km -el adtam le.
anno a ceg 6 milla korul vasarolta. ennyit er kb. sztem az uj is.
nem voltam rossz velemennyel rola. de nem is hasonlitanam Julishoz.
klassz nagy csomagter, tetosin jo szolgalatot tesz.
nyilvan sajat reszre nem veszi Alfas. de mint igaslo, hibatlanul tette a dolgat.
20 ev alatt tobb markatol volt ceges autonk. az Octavia a kategoriaban magasan
vitte a primet.
anno a ceg 6 milla korul vasarolta. ennyit er kb. sztem az uj is.
nem voltam rossz velemennyel rola. de nem is hasonlitanam Julishoz.
klassz nagy csomagter, tetosin jo szolgalatot tesz.
nyilvan sajat reszre nem veszi Alfas. de mint igaslo, hibatlanul tette a dolgat.
20 ev alatt tobb markatol volt ceges autonk. az Octavia a kategoriaban magasan
vitte a primet.
Hardy2022-04-10 18:10:25 // 25351
Az Octavia olyan embereknek készül akiknek mindegy hogy miben ülnek. Csak vigyék el őket A-ból B-be. Meg még jó néhány autó. Akinek az autó élmény és szerelem annak biztos egy kínszenvedés. Nálunk van belőle mindenféle. Sima, simának kinéző 200 lóerős, meg RS, abból is több generáció, meg többféle felszereltség. Ezek ilyenek. Mondjuk az a billegés és úszkálás mindegyikben megvan. Az biztos hogy nem élményautózásra tervezték őket. Meg nem az az autó amire visszanézel, ha bezártad.
Kazes☻2022-04-10 17:45:52 // 25350
Ugyanezt mondtam én is neked anno, amikor eladtad a szürkédet és Oszkár, vagy Telekocsival (már nem emlékszem) mentünk le hozzád... és hátul ülve Egernél már szerettem volna kiszállni, mert már nem tudtam hogyan helyezkedni, ülni és egyre több mindenem fájt... szerencsére volt egy 5 perces szünet, de aztán folytatódott a kínpad... alig vártam, hogy nálatok legyünk és végre a kis 146-ba ülhessek! Most már nevetek rajta, de akkor...! 😅
Giuntini2022-04-10 15:34:37 // 25349
Közlekedő edény🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-04-10 15:30:51 // 25348
Fúú gyerekek.. tegnap utasként ültem (hátul) jópár órát egy másfél éves Octaviaban. M35-M3, aztán Mátrafüred felé, majd Parád, Sirok, Eger. Szóval autópályától a szerpentinig minden volt. Ez egy 9 millás autó volt, LED mátrix fényszóró, lcd panel halmaz és minden frincfranc van benne.
És most innentől totálisan nem értem az egészet. 11 környékén anno elérhető volt a Giulia. Bármilyen fapad, halogénlámpás, akár váltófül nélküli változatban is inkább koplalnék még egy évet, annyira távoli univerzum. Jól teleültük, a motor egész jól és takarékosan elboldogult a súllyal, de nem éreztem azt, hogy egy modern 9 millás autóban ülök. Az M3, amin én végigsuhanok, egy tank gyakorlópályának érződött. 140-150-nél kifejezett motorhang, pici zaj innen, pici zaj onnan, közben az a folytonos finom billegés, úszkálás. Jó, relatív, de nekem nagyon szokatlan volt, meglepett és zavart. A szerpentin túlzottan jól sem esett, bár utasként az sosem az igazi :-) Ott is fékezésre is, kanyarban is sok volt a billegés, szédültem a végére mint a részeg matróz.
Belül, a nagynak mondott Octavia pont ugyanolyan szűk 5 (viszonylag vékony) embernek, mint a Giulia, talán fejtérben ad többet, és könnyebb beszállni. Egyébként oldalirányban szűkös. Én voltam a legnagyobb a hetvenpár kilómmal, szóval többet vártam :-) Sőt az ülés háttámlája annyira fura szögben áll, hogy összecsuklott kényszerpózban ültem, tényleg nem volt kényelmes, inkább valahogy kibírjuk kategória.
Szóval aki a tágas hátsó sor miatt választott Octaviát, az mellélőtt. A Giulia őszintén vállalja a hátsó helykínálatát, vagyis aki valahogy behajtogatta oda magát, az viszonylag kényelmesen ücsöröghet. Az Octaviában viszont trükk van, elsőre a látvány sokkal tágasabb, mint aztán a valóság.
Hihetetlen, tényleg. Néha érdemes más autóban ücsörögni egy kicsit, mert ezekkel az Alfákkal el vagyunk mi kényeztetve. Elképesztő a különbség.
És most innentől totálisan nem értem az egészet. 11 környékén anno elérhető volt a Giulia. Bármilyen fapad, halogénlámpás, akár váltófül nélküli változatban is inkább koplalnék még egy évet, annyira távoli univerzum. Jól teleültük, a motor egész jól és takarékosan elboldogult a súllyal, de nem éreztem azt, hogy egy modern 9 millás autóban ülök. Az M3, amin én végigsuhanok, egy tank gyakorlópályának érződött. 140-150-nél kifejezett motorhang, pici zaj innen, pici zaj onnan, közben az a folytonos finom billegés, úszkálás. Jó, relatív, de nekem nagyon szokatlan volt, meglepett és zavart. A szerpentin túlzottan jól sem esett, bár utasként az sosem az igazi :-) Ott is fékezésre is, kanyarban is sok volt a billegés, szédültem a végére mint a részeg matróz.
Belül, a nagynak mondott Octavia pont ugyanolyan szűk 5 (viszonylag vékony) embernek, mint a Giulia, talán fejtérben ad többet, és könnyebb beszállni. Egyébként oldalirányban szűkös. Én voltam a legnagyobb a hetvenpár kilómmal, szóval többet vártam :-) Sőt az ülés háttámlája annyira fura szögben áll, hogy összecsuklott kényszerpózban ültem, tényleg nem volt kényelmes, inkább valahogy kibírjuk kategória.
Szóval aki a tágas hátsó sor miatt választott Octaviát, az mellélőtt. A Giulia őszintén vállalja a hátsó helykínálatát, vagyis aki valahogy behajtogatta oda magát, az viszonylag kényelmesen ücsöröghet. Az Octaviában viszont trükk van, elsőre a látvány sokkal tágasabb, mint aztán a valóság.
Hihetetlen, tényleg. Néha érdemes más autóban ücsörögni egy kicsit, mert ezekkel az Alfákkal el vagyunk mi kényeztetve. Elképesztő a különbség.
Liquid2022-04-08 21:14:32 // 25347
ezt mekkora duma :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2022-04-08 19:51:35 // 25345
Azt hitte, hogy a bab is hús 😂👍🤘
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
