Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2021-06-28 09:37:30 // 20305
:-) és 72-es átlaggal :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-28 09:11:58 // 20304
amúgy csak nyáron ennyi, kicsi a forgalom a városban teljesen kiürül... amúgy simán 10L :DDD
szelod92021-06-27 22:02:46 // 20303
Sziasztok!

Pár infóra lennék kíváncsi a 2.2 dízelekkel kapcsolatban.
- Van közöttük hardwares különbség? Vagy az összes ugyanaz, csak más szoftverrel?
- Halogén lámpa mennyire vállalható? (Most a Giulietta bixenonos, imádom.)
- Kézi váltóval van esetleg probléma? Mekkora nyomatékot bír el?
- Magasabb, 150 ezer körüli futásnál mire lehet számítani?
- DNA kapcsoló Race móddal beépíthető utólag, proxy rendezéssel? Ily módon kikapcsolható lenne az elektronika?

Tervben van a Giulietta cseréje, de előtte erre a pár dologra azért kíváncsi lennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-27 21:17:33 // 20302
A váltó és a multiair...
Liquid2021-06-27 21:16:18 // 20301
A Tibor nálam még akkor is többet eszik, ha csak motorfékkel gurulok :)
Jól fogyaszt a Stelvio / Giulia.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-27 20:55:12 // 20300
A mai vegyes város és Balaton etap nem sietve, 110-120...
R33Z2021-06-24 23:25:39 // 20299
Majd figyelmeztess, ha elfelejtém🙂 Hidd el, hogy qrvajo. Nem kellene ide kis motor és nem is főként az Alfa-ra gondoltam, hanem az 1.0 turbo 3henger és társaira... Van ebből egyébként plug in hybrid is, olvastam fórumokon, hogy 6-7L körül elvan, gondoltam persze... Mostmár elhiszem. Azt nem mertem venni, mert USA import, nincs garancia és vannak még velük megbízhatósági gondok. Sima szívó lett, fel is voltam készülve a nagy fogyasztásra. Meglepett.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:17:19 // 20298
Egyébként egyre több Acura SUV is van itthon elég pofás, hasonló mint a Stelvio az is 2.0 VTech turbó 275 nyiha...a Honda meg az euban szenved a fos 1.5 turbóval vicc...az usaban meg szakít..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:13:47 // 20297
A többivel egyet értek, jó is az usaban ott még mindig sok minden V6... fillérekért
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:12:03 // 20296
Majd szeptemberben is linkelj be képet 🤣
R33Z2021-06-24 22:59:27 // 20295
Tévedsz, ennek legalább a fele város, ~300km autópálya😉 Start-Stop megy benne végig, mert ebben nagyon kulturáltan működik.
Éppen ezért írtam,mert én is meg vagyok döbbenve mennyivel jobb ez a 2.0 turbótól, minden tekintetben.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 22:50:57 // 20294
Na jah városban meg 20l ami az átlagnak csőd 😁
R33Z2021-06-24 21:02:07 // 20293
Elgondolkodtató a downsizing őrület...főleg amikor saját bőrén tapasztalja az ember. Inkább extra szemétgyártásnak nevezném.
OFF autó, FCA termék, 2200kg 7 ülés 3.6 V6 300HP ZF9HP.

Itt tart most a technika egy rendes szívó V6 start-stop rendszerrel, oszt jo'van. Gyönyörű hang, változó szelepvezérlés, örömmel forog 7000be.
Bárcsak a Stelvioba is ez a motor került volna. Így is qrvajo autó, de ezzel lenne kerek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 14:36:51 // 20292
Hát ez nagyon nagy XD Tényleg így megy.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 14:09:47 // 20291
:DDD
Csináljunk egy elektromos autót piros, kékes, ződ szinben, átlátszó extrakönnyű akkuval amit 1 perc alatt fel lehet tölteni, menni fog? persze a szagértő megcsinálja :DDDD
RomeoOne2021-06-23 12:22:23 // 20290
Ezt meg birom, így számokban, pár év, és majd kitalálják. Mintha magától értetődő lenne. Mintha nem is emberek agyalnának, kisérleteznének rajta éveken keresztül. hanem csak úgy egyszer lesz, mert eljön az ideje, hogy kitalálják azt, amit mi elvárunk.

Ez így van, hát nem tudtad? :DDD

A szakértő
(magyar felirat is beállítható rá, ha valakinek kellene)
leopop32021-06-23 11:56:58 // 20289
Szerintem ezt a teljesen elektromos dolgot el kéne engedni de nagyon.
Hosszútávon csak a hibridnek van értelme kb úgy mint a Masernal most.
Ezt a Teslás dolgot is mert amíg 17-18 éves voltam és elvittek hogy csináljak videót róluk fuuu de elhittem én is de közel nem a Tesla az életszerű példája az autózásnak. 22 éves fejjel látom ezt sokan meg azt hiszik tényleg ez a jövő.
Budapest-Miskolc távot nem lehet megtenni egyikkel sem. Ha igen 100x megállva tölteni. Pont előző hétvégén mentem versenyre edzőtársam vitt offos Volvoval 1.6 dízel és röhögve néztük ahogy mi a belső sávban 170-180 al mentünk Tesla külső sávban 80 al kamion mögött. Ez nekem nem életszerű egy 1.2 skodával gyorsabban leért az ember.
Kurva menő a gyorsulása az elektro motornak köszönhetően és ennyit itt véget is értek a pozitív dolgok. Pályán egyszerűen meghal.
leopop32021-06-23 11:35:12 // 20288
Aztakurva 😱👌
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:34:12 // 20287
nem értelek áram van a vezetékben, mindig is ott volt, olyan, mint a levegő meg a víz... van és kész, akkor tőtés is lesz, mint a kóbásznál az is van és kész :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 11:25:07 // 20286
200kW veszteséggel számoltál nagyvonalúan. Egy autó töltésére. Mekkorát fűt az? XDDD Nekem kicsit úgy tűnik, hogy ilyen "apróságokon" nem nagyon gondolkoznak. SiC IGBT-kkel a veszteség egyébként lényegesen kisebb lesz a teljes töltési folyamatra, de még mindig egy komolyabb villanykályha fűtőteljesítményéről van szó. Sok autó töltésénél a hűtés fog egy komolyabb problémát felvetni még.
Ezt meg birom, így számokban, pár év, és majd kitalálják. Mintha magától értetődő lenne. Mintha nem is emberek agyalnának, kisérleteznének rajta éveken keresztül. hanem csak úgy egyszer lesz, mert eljön az ideje, hogy kitalálják azt, amit mi elvárunk. Nem az van, mint 100 éve, hogy valamit kitaláltak és annak örülünk, felhasználjuk, hanem toporogva várjuk, amíg a hülye tudósok kifejlesztik, aztán szarunk mi rá, hogy hogy működik, csak működjön. El se romoljon, sőt olcsó is legyen. Már a tudomány eredményeit is csak fogyasztjuk..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:13:37 // 20285
de nekünk az Amperát is 2x16A-ről 4 óra volt feltölteni amivel maximum 80km-et lehetett menni nulla előzéssel, gyökkettővel, max 2 személlyel, szél és esőmentes napon, 14 és 24 fok között, szóval eléggé korlátozottak a lehetőségek mint láthatjuk :DDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:08:59 // 20284
nekem ez mond valamit: "Teccenek tudni, mennyi idő alatt tölt fel az autó egy otthoni átlagos, 16 amperes 230 voltos konnektorról? Nos: a maximális teljesítmény, amit erről a dugaljról le lehet venni, 3,68 kW. És erről még lejön a töltési veszteség, ami a külső hőmérséklettől és egyéb dolgoktól függően 10-20%. Vagyis ha szeretnénk mind a 64 kWh-t beletenni a Konába, alsó hangon 16 óra töltéssel kell számolnunk. "
na azért ez így elég vicces és nem tudom mennyit bír el a trafóház az utcánkban lehet ha 3 autót felraknának tölteni akkor ingyé tűzijáték lenne :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:05:38 // 20283
kb 2010 óta ezt mondják, hogy kb 10 év, most 2021 van ugye ha nem csalódok és erre még 10 évet mondanak, kb hasonló, mint a magyar jólét csak azt már 40 éve mondják :DDDDDD
TtK2021-06-23 10:54:51 // 20282
Hipotetikus számítás: legyen az energiaszükséglet 30 kWh 100 km-re. Ennek elégnek kell lennie egy autópályás etaphoz. Azaz 500 km-re kell 150 kWh. Ezt 15 perc alatt betölteni 600 kW teljesítményt jelent. Legyen 800, hogy a veszteségeket is figyelembe vegyük. Most 350-nél tartanak (max. 500 A és 920 V, ami névleg több is), nincs már olyan messze a 800, alig több, mint kétszeres a szorzó. Nem a töltő az igazi kihívás, hanem az aksi ami bírja is ezt. Még pár év szerintem. Ahogy az egyszeri vak is montda: meglátjuk.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 10:46:03 // 20281
az áram meg a medve nem játék de minél több amper kell annál vastagabb a betápkábel azt látom a szememmel egyéb iránt hülye vagyok hozzá :DDD
TtK2021-06-23 10:41:25 // 20280
P=U*I. Nem az I-t kell növelni, hanem az U-t. Akkor nem kell karvastagságú draút ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:55:14 // 20279
most is bele lehetne 15 perc alatt varázsolni az áramot, csak kell hozzá 5 paks, kb olyan vastag töltőkábel, mint a bicepszem na meg némi szárazjég a hűtéshez :DDDDDDD
TtK2021-06-23 09:51:20 // 20278
Hát az kb. akkor lesz, ha kijön a villany Giulia, ami elmegy a pályán 130-as átlaggal 500 km-t és 15 perc alatt bele lehet az ehhez szükséges töltést varázsolni. Tíz éven belül lesz ilyen autó. Vagy, nem, de akkor Alfa se lesz.. Akkor megtartom veteránnak (bár a rengeteg elektronika 30+év utáni életben tartása ma elég kétesélyesnek látszik)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:32:38 // 20277
ejh...
800 hp
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:03:09 // 20276
spórolnak a drága festéssel, drááága kenyér :D :D :D
RomeoOne2021-06-22 23:51:34 // 20275
Amúgy a magyar Stelvio árlistában már a Montreal zöld sincs benne. Jelenleg csak a Giulia Q-ra elérhető az árlista szerint. Vannak itt variálások...
RomeoOne2021-06-22 23:42:58 // 20274
Az még az áprilisi emelés, amikor minden modell árát 1M-val emelték. Azóta ez már a 2. árlista, nem változtak az alapárak.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 21:52:29 // 20273
Gondolom a bünti miatt...
Kazes☻2021-06-22 21:41:41 // 20272
Meglehet, hisz onnan van... de mégsem önvezető! ;)
:D
zgi5212021-06-22 19:37:29 // 20271
a super szinten ujra dragabb a diesel. erdekes
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 17:02:14 // 20270
Semmi, máshol vannak színek ott nem fogyott el a festék? sajnos ennyi az Alfa nem lesz ebből semmi...pedig a faúvé is megvette volna lehet jobb lett volna na persze nem a TFSI 🤣🤣🤣
RomeoOne2021-06-22 15:33:16 // 20269
Amúgy érdekes, hogy ugye tervben volt még legalább egy piros szín bevezetése is ez a 6C Villa d'Este, de arról nincs sok hír azóta sem. Viszont a német árlistában megjelent egy Rosso Etna nevű piros. Meg ott az Ocra-t (Amit Ocra Lipari-nak hívnak) lehet Veloce-re is kérni, nem csak Q-ra. Fene tudja, hogy aztán meg igazából mit lehet ott is...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 12:43:54 // 20268
már látom előre kb az lesz ezekkel a TBi-kel, mint a 159nél majd 10-11 évesen is még 3-4 millák lesznek a szépek...nem baj ez ... most kell betárazni aki tud, amíg van...
tdemeter2021-06-22 12:21:44 // 20267
Máris hívhatod limited edition-nek amikor majd eladod :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 12:17:07 // 20266
akár csak a Misano... nincs alaphoz
TtK2021-06-22 12:10:35 // 20265
Na, különlegesebb lett az autóm.. Se a fényezés, se a belső, se a felni nem elérhető már..
RomeoOne2021-06-22 12:01:10 // 20264
De amúgy hahu-n szétnézve van választék azért szalonautókból. Külföldön meg még nagyobb. Azért az Alfa az csak Alfa :)
RomeoOne2021-06-22 11:59:13 // 20263
Ez sztem csak az egyik gyári bemutatóautó, amit kivittek a Mille Migliára
tdemeter2021-06-22 11:53:05 // 20262
Kb másfél hónap múlva lesz esedékes nálam, addig csak nézelődök.
Kazes☻2021-06-22 11:43:10 // 20261
Mint Jimmi T. cartárs... hamarabb meg is kapta! :D
Kazes☻2021-06-22 11:41:34 // 20260
Valaki már ilyet hajt...
RomeoOne2021-06-22 11:24:27 // 20259
Vegyél készletről, kereskedőtől.
tdemeter2021-06-22 11:13:46 // 20258
Ezért nem veszek stelviot, sorry alfa...
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-22 10:49:34 // 20257
Az igen... a Superhez bőrülés már nem választható. :-O A műbőr/szövet belsőből is csak fekete van. A Veloce barna bőrös variáció is kuka. Kifogyott a barna festék?
A felni választék is nulla. Superhez nincs hátul szélesebb variáció, de Veloce-hez is már csak 19-es méretben. Nem facelift lesz itt, hanem beszántás, az az érzésem :-(
RomeoOne2021-06-22 10:26:50 // 20256
Na megjelent az új magyar árlista. Ebben már tükröződnek azok az egyszerűsítések, amikről már szó volt. Jó sok választható opció kiesett, nincs pl. bicolor belső sem, a Supertől elvettek egy csomó opciót, de a Veloce sem lett jobban felszerelhető...
AR katalógusok
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.