Fórum >> Típusok >> MiTo

Zool2008-09-07 12:40:34 // 732
Mike, ha nem tetszik a 70LE vedd a 150LE-t. Nem kötelező mindenkinek lomha autóal járnia. Vagy mégis? Ahogy olvastam, az olaszoknál IGEN! Ugyanis a tervek nszerint friss diplomával nem lehet erősebb járművet vezetned. Tahát ha nem készítene ilyet az Alfa, elesne a fő piacának egy jelentős részétől. Nézd meg az A klasse gyengébb változatainak adatait. 0-100 16mp? A Mininek is van ilyenje. Akkor miért lenne necces az Alfának? Én ezen a téren speciel nem látok okot az aggodalomra.
koz2008-09-07 12:19:38 // 731
Nisszán mongyon le! :))
A hátsó lámpája viszont a Ferka 599-é! :)
Mike.2008-09-07 11:43:25 // 730
Nem merek berakni ide egy Nissan micra képet, hátha eltiltást adnak érte. :-))
koz2008-09-07 11:39:05 // 729
Alfásnak azért elég Alfás:

(Alfa Romeo 6C 2500)
Mike.2008-09-07 11:29:36 // 728
De ne a 150 lovast mutogasd hanem a 70 lovast. Na az mennyire gyorsul? Van olyan mint az 1,6 TS vagy az 1,9-es dizel? Szerintem nem.
Elhiszem, hogy ez az új trend meg minden. Kell egy kis fogyasztású (remélem legalább az lesz) divatos autó, de most is tartom azt a véleményem, hogy nem Alfás a külseje. Ez megint csak nem egyedi vélemény mert rengeteg hasonló kritikát olvastam itt is erröl.
Azt is írtam, hogy nem próbáltam még, de volt aki igen és annak volt ez a véleménye a teljesítményről.
Don Gombóc2008-09-07 06:30:01 // 727
A GEORGE az elégedetlen talán a menetteljesítményével, én ilyet nem írtam :) Nekem az árával van a bajom. Meg a kalocsaai bemutatója nem tetszett, ezt az elégedetlenséget én kezdtem az igaz. De ha már teljesítmény akkor szerintem a 150 lovas 1,4 TB bőben elég lenne. Megkockáztatom hogy én nem is csinálnék ebből 230 lovas GTA verziót, ugyanis ez kimondottan egy nőcis kisautó lett. Szerintem. A végén még égő lesz hogy a legkisebb autó lesz a legerősebb és leggyorsabb az Alfánál. :)
Somez2008-09-06 20:52:35 // 726
Nem értem ezt a sírást. Az autó 8 másodperc alatt van százon, és csak egy sima 1.4T-ről van szó. Nem sport meg racing meg type r meg abarth meg tököm tudja még miről :-)
Megígérték, hogy jön majd az 1.8T is 230 lóerővel, és sztem egy nagyobb dízeltől sem fosztják meg a kocsit. Egyelőre én úgy látom, hogy az 1.4T Mi.To remekül egyensúlyozik a sportos menettulajdonságok, a szép külső és az alacsony fogyasztás között.
BadBoy2008-09-06 19:53:04 // 725
Pl. szerinted miért me lehet nyerő?!?!?!?! A Mini sem V8-as motorral van szerelve, és a vw rabbit sem, és még lehetne példálózni. Ha azok sikeresek lehetnek, akkor ez miért nem? És ne ragadjunk le mindig az 1.4 78LE-s változatnál!
GEORGE2008-09-06 13:25:00 // 724
A németnek inkább a kisebb biztosítás miatt kell adott autóból egy gyengébb verzió...annak idején a Tipo 1,6-ot lebutitották 76 lóerőre a 90-ről mert a német 1,6-os fosok is 75 lóerősek voltak...és nem fogyott a Tipo mert arra magasabb lett volna a biztosítás.....
GEORGE2008-09-06 13:22:00 // 723
Lesz nagyobb diersel és lesz 1,8T is csak nem győzzük kivárni...
Amugy mikor megnézhettem élőben ugy döntöttem nem lesz Mitom, főleg új nem lesz inkább egy 2 éves 159 2,4 mjet mint egy új Mito.....
GEORGE2008-09-06 13:18:48 // 722
a német skót nép persze hogy kell nekik a kis lóerős autó...
GEORGE2008-09-06 13:18:04 // 721
Nézhetjük akár honnan 1,4-ből 150-180 lóerőt kihozni csak ugy lehet hogy ki vannak "hegyezve".....nem baj, hogy az Alfa 1,4 T gyárt, csak azt írtam kevés "tartalék" maradt a motorban, mivel ilyen pici ezért csak forgatva él stb stb.....
GT Ɨ|ѯ2008-09-06 12:41:40 // 720
még a végén az USA-ban is kapkodni fogják:-))
BadBoy2008-09-06 12:38:56 // 719
Itt is a marketing viszi a primet, itt pedig az úgynevezett árérzékeny piac szindróma jelenik meg és ez az egész közép-európai régiót érinti, és sjanos a MOi regadó, és a többi költség, ami előnyösebb egy ilyen kis lökettérgfogatú aut esetében.

Akár honnét nézzük marketinges szemmel a kérdést, a kis lökettérfogató gyenge motor, mindenhová kellett, még a németeknél is árulják.
BadBoy2008-09-06 12:34:57 // 718
És ha az olasz és német háztartásbeliek igényét nézzük, akkor meg kell a 78LE-s motor, mert hát nekik az is elég a bevásárló központig elmenni, és még trendik is :)).
BadBoy2008-09-06 12:33:53 // 717
A Grande Punto Abarth SS 180LE ugyan ezzel a motorral. Modjuk lehet, hogy erre a szintre ezzel a motorral is el lehet jutni.

Inkább úgy látom, hogy azok akik az erősebb autókhoz vannak szokva, mint te GEORGE, vagy Don Gombóc, kicsit meg vannak/vagytok rökönyödve, hogy az Alfa ilyen kis lökettérfogatta akar tarolni. De sajna ezek a trendek, és ha az Alfa nyereséget akar produkálni, muszály követni a többi gyártót, és az üzemanyag fogyasztást is belekelkulálni az eladás sikerébe, mert egyre fontosabb szempont a vásárlók számára. De mondjuk én is hiányolom a nagyobb lökettérfogató motrokat. Remélem a benzin fronton az 1.8T-Jet több féle kivitelben üde szinfolt lesz, és reménykedem egy nagyobb lökettérfogatú dizlben is.
Somez2008-09-06 11:56:21 // 716
Vagy csak a sofőr nem nyomja annyira a gázt. Ha megfigyeled, a motor hangja is elcsendesül. Lehet elvette a lábát...
GEORGE2008-09-06 10:34:15 // 715
Nem kevés a kisturbos csak már nagyon ki van hegyezve....
GEORGE2008-09-06 10:33:40 // 714
Akkooooo magyarországra nem küldtem volna :-))) Te marketing felelős :-)
Don Gombóc2008-09-06 10:24:22 // 713
Márpedig kiadtad volna, ugyanis egy kezdősofőrös kis teljesítményű autó kell akkora piacra mint Olaszország. A külcsíny ott számít a legjobban, mivel ronygyrázós egy népség, és ott be is fog jönni ez a verda a kezdőknél. Hülye lenne a cég ilyen szegmenst kihagyni. Ezt híjják marketingnek öcsém! :)
Belga2008-09-06 10:18:15 // 712
Jó, hát az is lehet, hogy majd csak 168-ra lehet chippelni. A régi Punto Gt-ből a SEB3-as chippel is hasolnó teljesítményt csikartak ki.

A nagyobb ccm-el egyetértek, az 1.8assal lesz az igazi, de a kis turbós teljesítménye sem kevés.
GEORGE2008-09-06 09:39:22 // 711
Hamár új model meg váltás meg a sok hozzáfüzött remény...nos én az Alfa helyében nem adtam volna ki a 7x lóerős verziót belöle........
Tedi2008-09-06 09:33:25 // 710
A 156-ból sem volt rakéta az 1.6, meg az 1.9 dízel, ugyanúgy, ahogy 145/6-ban sem, és a 166-ban a 2.0-es, sem...és akkor mivan? Emiatt talán nem kéne fanyalogni.

Van a youtubeo-on egy videó a 150 lovas MiTo gyorsulásáról, kb. 160-ig elég szépen szedi a lábait, aztán előjön a kis löket, meg a kis köbcenti szindróma és utána már visszafogttabb a gyorsulás. Ami mondjuk nem meglepő.

Ímhol a videjó
Mike.2008-09-06 09:26:31 // 709
A 150 az jó, na de nem mindegyikben van ennyi.
Én nem próbáltam az igaz, de mint itt lett már írva, van aki próbálta és nem volt elájulva a teljesítménytől.
És nincs itt ellenszenv. Ha visszaolvasol én azok egyike vagyok akiknek legalább a belső tetszett, bár az is igaz, hogy a külseje meg nem.
GEORGE2008-09-06 07:17:46 // 708
Ez így van, mindegyik motorral nem lehet "rakéta" a Mito sem....
GEORGE2008-09-06 07:12:10 // 707
170?
Azért ez csak egy 1,4-es moci a végletekig nem lehet tuningolni, mert az már a motor rovására megy.....szerintem majd a nagyobb cm3 mocival lesz az igazi a Mito.
GEORGE2008-09-06 07:10:22 // 706
Ez a szín valóban jól áll neki4
Eddig ebben tec a legjobban...
Halesz2008-09-06 05:11:20 // 705
Ízlések és pofonok, szerintem marha jól áll neki :)
Xixo2008-09-06 02:51:27 // 704
Ez még mindig a legszebb szín, de neki nem áll jól...
Halesz2008-09-05 23:49:28 // 703
150 ló ebben a könnyű autóban igenis jó szerintem! Mi ez a nagy ellenszenv? A 78 lóerő miatt vagy kibukva?
Belga2008-09-05 21:57:42 // 702
1.4 T-Jet megcsippelve simán lesz 170Le, az már bőven elég. Sztem. :o)
Mike.2008-09-05 21:48:45 // 701
Ha csak a színen múlna. :-) Mert gondolom ettől nem növekszik meg benne a lovak száma.
Belga2008-09-05 21:26:41 // 700
Lehet, hogy ez a szín lesz az egyik sláger?

BadBoy2008-09-05 19:54:39 // 699
Meglepődtem én is. Én ezt a hozzáállást vártam tőled, amit te mondtál, és ő erre: "Már többször beszélgettek erről Torinoban, hogy kell e vagy sem, de nincs egybenhangzó döntés, de ha rajta múéna lenne ilyen verzió".

Ha azt nézzük, a Grandfeba belefért, akkor a MiToban is elférne, és lenne Cuore Sportivo, de igy nincs.
BadBoy2008-09-05 19:52:37 // 698
Én nme csodát vártam, hanem többet. Ha csodát várnék, akkor nem autóba ülnék, hanem keresném a megfelelő csodaseprűt.
GT Ɨ|ѯ2008-09-05 17:52:03 // 697
akkor nyomod az sms-t?:-))
Tommi2008-09-05 17:09:10 // 696
A 120 lóval nem lenne gond, csak a menetkész tömeg sok hozzá :)))
Mike.2008-09-05 17:04:27 // 695
És mit mondott az észrevételedre?
Gondolom hümmögött és húzogatta a vállát. :-)
Tedi2008-09-05 16:45:56 // 694
Ez van, ha valaki csodát vár 120 lóerőtől...
Competizione2008-09-05 16:10:47 // 693
Na és a 147-es eleje az bakfitty?
Csaba-neblázníííííííííííííííí.
BadBoy2008-09-05 15:36:35 // 692
Én is féltem, hogy hogy fog ezekkel a lámpákkal kinézni, nekem élőben pozitiv csalódás volt, de igazat kell adni neked is, és sokaknak, akiknek nem tetszik, mert azért ezekkel a nagy lámpákkal letértek arról a kislámpás, vagyis inkább egyedi lámpás útvonalról, ami az alfák elejét vaditóvá tették (értem én 156, 166,159 és még sorolhatnánk, melyek eleje, tiszteletet parancsol, ha valaki meglátja a visszapillantóban)
BadBoy2008-09-05 15:34:08 // 691
EZ év közepétől van nálunk külön importőr, mert eddig Cseh-Szlok importőr létezett csak egyben. Ebben igazat adok, hogy olcsóbb lenne, ha a kereskedések egyenes kapcsolatban állnának a gyártóval, nem egy közkerék vinné el a hasznot. Én csak arra utaltam a képekkel, és minden téren, hogy az importőr és a kereskedések sem szabtak gátat abban, hogy a Mi.To a "nagyközönség" elé kerüljön. Mert odaadták az autót, és nem mondták azt, hogy az emberek nem ülhetnek bele, vagy nem nézhetik meg, és ha akarják akkor ne próbálhassák ki. Nem rejtegetik raktárak mélyén az autót. Hát mondjuk itt SKban az 500-as Fiat egy bomba siker jelenleg is fél évet kell rá várni, mert viszik mint a cukrot, és már azért jópár darabbal lehet találkozni az utakon.

Azzal egyet értek, hogy valahol nem igazán agresszive Alfa. Ehhez még egy olyan odalékom volna, hogy én kipróbálhattam az 1.6JTDm motorral, de hatalmas nagy csalódás volt :((((. Igaz hogy a 147-em 1.9JTD 16V, és 140LE, de súlyban nehezebb egyéniség mint a Mi.To, és nagyon nem ment, pedig a DNA-t is Dinamic módba tettem, de nagyon nem akart menni az autó. Sokkal agresszivebb reakciókat vártam tőle, és jobb menetdinamikát. Mondjuk, még kiváncsi leszek az 1.4T-Jet-re is, mert aki azzal ment azt mondta, hogy nagyon jó kis autó.

Az import főnökkel volt szerencsép pár mondatot váltani a Mi.To-ról, mint autóról, és a véleményemet is kérdezte, hát mondtam neki, hogy kezdjenek el harcolni a duplaturbós 1.9JTTD motorért, vagy tegyék bele a 2.0JTD motrot, mert ez a dizel édes kevés, a sportos veztéshez, és élményhez.
Satti2008-09-05 14:31:11 // 690
Hiányzik az az agresszív, sportos morci pofa, ami megvolt a 145/146, 147, 156, 166-ban, ez olyan kis balfasz öcsike megjelenés! :-)
mesa2008-09-05 14:26:15 // 689
Fekete lámpakerettel jobban néz ki, mint krómos Homasitásban ...
Egyébként NIssan embléma is lehetne rajta. Pont olyan mint egy fehér Micra.
Satti2008-09-05 14:13:45 // 688
A fehér szín jól áll neki, de akárhány "valódi" képen nézem, akkor is ugyanoda kanyarodok vissza, hogy az eleje, nagyon nem begyere, és akkor rendkívűl finoman fogalmaztam, mivel csak egy Alfáról van szó, de ezek a gülü szemek, akkor is iszonyatosan rondák.
Don Gombóc2008-09-05 14:08:01 // 687
Nem tudom nálatok is ilyen az importőr? Vagy van egyáltalán? Szerintem egy teljesen felesleges dolog. Inkább motiválnám a komoly kereskedéseket, hogy közvetlen megkapják a gyártól a kocsikat, így olcsóbb is lenne. Ez csak ugyanolyan lehúzás mint a zöldség nagykereskedés. A bolt közvetlenül vásárolhatna a termelőtől. Magyarországon magasan vezet a márkák között a a Fiat abból a szempontból hogy hányan adták vissza a kereskedést, illetve váltottak át más márkára. A regisztációs adónk meg egy külön téma, mert ha az nem lenne akkor még meg is érné MITO-t venni. No meg sok kereskedés be is zárhatna, márkakereskedés és használt is. De így ez a kiskocsi ennyi pénzért ugyanúgy meg fog bukni mint a Fiat 500 is meg fog. Csak divatautó marad egy szűk rétegnek. Amúgy szép meg aranyos de ez rajtunk kívűl nemigen érdekli az embereket.
BadBoy2008-09-05 11:14:52 // 686
Ahogy látom, az importőr MOn, elég érdekes taktikát választott, ami elég nagy felháborodást is keltett.

A hétvégén 2 DB fehér Mi.To volt jelen a találkozón, és aki meg akarta nézni, vagy ki akarta próbálni, nem volt akadáj.

Az import nálunk is a hivatalos bemutatóig azt a parancsot adta ki a kereskedőknek, hogy az autókat le kellene takarni, de mivel Marek az importfőnök is jelen volt, az ő engedélyével mindenki megnézhette, és nekem volt szerencsém kipróbálni az ő autóját, az 1.6JTD Mi.Tot. A másik egy 1.4T-Jet Mi.To volt, és azt is délután 1-4 között a vendégek kipróbálhatták Rebres Mihály atya felügyeletével.


Ők pedig az import által biztositott tesztautók voltak a találkozón:
Mike.2008-09-05 11:02:52 // 685
A hátulja tiszta fiat bravó. Ha a pajzsot nem nézem akkor az eleje is.

A belseje viszont nekem is tetszik. Sokak fitymálják, de haladni kell a korral és beépíteni mindent amit csak lehet. :-)
TarP2008-09-05 09:36:14 // 684
Így van. Nem a régi, de ettől még nem biztos, hogy rossz.

Nekem egy igényes kis jószágnak jött le és eléggé modern is.
Talán a legjobb, amit az egész autó sugároz, az a fiatalosság és asszem ez sokaknak bejön majd. (Nekem is)

Abban igazad van, hogy egyes hagyományokat feladtak. Viszont újításokat is hoznak ebbe a szegmensbe, amivel versenyképes tud lenni a MiTo.
AlfaSignora2008-09-05 09:24:31 // 683
Én a gyorsulásin szemlélhettem + közelről. Nos nem akarok ünneprontó lenni, de nekem nemm "jött" be :(
Számomra ez már nem "igazi alfa". Ha levesszük a jeleket róla kívülről-belülről, semmi sem utal a "régi" alfák jellegére.
Nekem pont az tetszett mindig is az AR-ban, hogy belül a közéső konzol a vezetőre "nézett". Már ez sem a régi....
De ez is csak 1 vélemény...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak