Alfa Amore2008-09-17 14:51:51 // 857
	De kérdezzétek Mesát :)
	
Tedi2008-09-17 14:50:41 // 856
	Egyébként az alap MiTo pont 4 milla, igaz kicsit mezitlábas, de még így is benne van a DNA kapcsoló.
	
koz2008-09-17 14:49:22 // 855
	Szlovákiában már felébredtek. :)
	
Tedi2008-09-17 14:47:01 // 854
	4 milla, egy olyan autóért, amiben dupla digit klíma, 16-os felni, VDC, 7 légzsák, meg egyéb nyalánkságok vannak? Hmm....Szerintem ébrejd fel :))
	
mesa2008-09-17 14:44:25 // 853
	Minden AR váltó hosszú úton jár, de bepattan. Kivéve a Selespeedekét :)
	
Alfa Amore2008-09-17 14:42:16 // 852
	Hosszú úton jár és elég puha is, de pontatlannak nem neveznénk. Behúzza magát a helyére.
Félreváltás, be nem találás egyikünknél sem volt..
	
Félreváltás, be nem találás egyikünknél sem volt..
Longman2008-09-17 14:40:30 // 851
	Valóban, ez a cikk + a Totalcar abszolút eldöntötté tette, hogy látni és próbálni kell.. Sőt, nem Alfásként hanem kereskedőként vagyok rá kíváncsi..:)
	
raga2008-09-17 14:25:19 // 848
	T.  Mito tesztelő urak, a váltó tényleg pontatlan?
	
Tedi2008-09-17 13:42:32 // 847
	Erről van a beszélgetés :)) Alattomos kis dög, de nem hiszitek el :D
	
mesa2008-09-17 13:28:46 // 846
	Cikk nélkül is bemegyünk 
Igaz tény, hogy a 159/Brera/Spder-nél nem éreztem azt, hogy mielőbb ki akarom próbálni, de mostanában csak ez a kis törpe jár a fejemben !!! :)
	
Igaz tény, hogy a 159/Brera/Spder-nél nem éreztem azt, hogy mielőbb ki akarom próbálni, de mostanában csak ez a kis törpe jár a fejemben !!! :)
mesa2008-09-17 13:26:58 // 845
	a MTo még bejöhet,de a 3 küllős kerék soha ! :)
	
Wickey2008-09-17 13:26:52 // 844
	én majd akkor leszek elragadtatva a súly/lóerő aránytól, ha végre beindul az 1210 kilós gtv a 210 lovas 24V motorral. Na, asszem a jeles ünnepre kap is majd egy feszített sperrdifit. (méghogy kerekeketfékezős e-diff, ráadásul elsőkerékhajtás, peeeeerszeeee) :-PPPPPPPPPPPPPP
	
Halesz2008-09-17 13:02:16 // 843
	Akkor elérte a cikkünk a hatását, bezavar Titeket a kereskedésbe, megnézni közelebbről is :)
	
Tedi2008-09-17 13:02:13 // 842
	Akkor a gyári adat nem klappol. Utánanézek majd, ha lesz rá lehetőségem. Most per pill nincs.
	
Attie2008-09-17 12:49:52 // 841
	Na ez nem csak nekem tűnt fel? Mert én is úgy emlékeztem, hogy a 156-é is 11 m, de azzal lehetetlen forgolódni :) Azt hittem, hogy rosszul emlékszem.
	
Longman2008-09-17 12:30:38 // 840
	"Turbólyuk lényegében nincs, de elmarad az a lúdbőröztető fújtatás, recegés, trombitálás, amit elsőkerekes Alfában utoljára a 145 2.0 Twin Sparkban élvezhetett az ember." 
Hmm, olyan ismerős ez a hasonlat, mintha olvastam volna valahol.. :) A szerző ide jár ihletért? :)
Mostmár érdekel ez a kocsi, egyik új Alfa miatt sem mentem be egy szalonba hogy megnézzem, de ezt már ki kell próbálni. Végre beszélhetünk egy Alfánál (mégha mini is) optimális súly/lóerő arányról.. :)
	
Hmm, olyan ismerős ez a hasonlat, mintha olvastam volna valahol.. :) A szerző ide jár ihletért? :)
Mostmár érdekel ez a kocsi, egyik új Alfa miatt sem mentem be egy szalonba hogy megnézzem, de ezt már ki kell próbálni. Végre beszélhetünk egy Alfánál (mégha mini is) optimális súly/lóerő arányról.. :)
Halesz2008-09-17 11:55:52 // 839
	http://totalcar.hu/tesztek/alfamito/
Totalcar - csakúgy mint mi - el van ragadtatva a súly/lóerő aránytól :)
	
Totalcar - csakúgy mint mi - el van ragadtatva a súly/lóerő aránytól :)
Liquid2008-09-17 11:01:44 // 838
	élőben jobban néz ki mint a képeken, az eleje meg vagy bejön vagy nem. Nekem speciel nemteccik az orra, de egészében helyes kisautó
	
Tom122008-09-17 10:48:18 // 837
	Akkor ne csak olvass róla.;-) Nekem rögtön a szívembe lopta magát, első látásra /élőben/. Egyébként mikor elkezdtem olvasni az 1. cikket /teszt/, nekem is megfordult a fejemben, hogy Gyulai Balázs "házi feladatként" kreálta az Alfa Amore számára, de aztán megnyugodtam...;-)
	
Tom122008-09-17 10:43:51 // 836
	Olyan szép, hogy észre sem vettem, hogy tulajdonképpen egy 3 küllős - én is olyanban láttam.
Egyébként meg az "egyszerű" 3 küllős csak permetező "repcsin" elfogadható, mikor jó magasan száll...:-))
	
Egyébként meg az "egyszerű" 3 küllős csak permetező "repcsin" elfogadható, mikor jó magasan száll...:-))
Tedi2008-09-17 10:34:50 // 835
	Szerinted mennyi lenne a reális ára?
	
GT Ɨ|ѯ2008-09-17 10:33:36 // 834
	minden szép&jó,csak az ára nem:-)
	
Tedi2008-09-17 10:31:11 // 833
	A gépkönyvben 11 métert adtak meg, ezért is szerepel ez az érték a cikkben, az viszont, hogy nagyon könnyű vele forgolódni saját tapasztaltunk. Mivel nincs eszközünk arra, hogy megbízhatóan megmérjük a fordulókört, ezért a gyár által megadottban vagyunk "kénytelenek" bízni.
	
Liquid2008-09-17 10:08:34 // 831
	Olvastam a Mito cikket, jó lett! :)
egy kérdésem/észrevételem van csak, 11m-es fordulókörre írtátok, hogy pirospont és egyhelyben fordul. Nem írtátok el az értéket?
A 156-é 11,1 és gyakorlatolag lehetetlen vele a legtöbb helyen megfordulni, keményen y-onozni kell. Mihez képest jó a fordulóköre?
Szal ezt nemigazán értem.
	
egy kérdésem/észrevételem van csak, 11m-es fordulókörre írtátok, hogy pirospont és egyhelyben fordul. Nem írtátok el az értéket?
A 156-é 11,1 és gyakorlatolag lehetetlen vele a legtöbb helyen megfordulni, keményen y-onozni kell. Mihez képest jó a fordulóköre?
Szal ezt nemigazán értem.
kalizsoli2008-09-17 09:47:41 // 830
	Szerintem az Alfa rajongók egy jelentős része mini Ferrari-t szeretne látni új alfaként. Széleset, laposat, lélegzetelálítóan szépet, gyorsat (mondjuk mint 8C :-)) csak éppen árban 3 millió alatt, nos nekik nyilván csalódás a MITO. A MITO üzenetét is csak az érti meg, aki a környezetével, versenytársaival együtt nézi az autót. Ebben az esetben már működik a MITO érzés, csak el kell vonatkoztatni a szörös, macsó elképzeléstől, hogy annak aki meg lát egy Alfát szembejönni az utcán annak azonnal gutaütést kell kapnia a látványtól, de legalábbis essen az álla :-). A MITO minden képpen egy üde szinfolt (főleg pirosban) a mai tömeggyártásban, és ez már önmagában is pozitív. Nekem sem tetszik minden Alfa, sőt több nemtetszik, mint tetszik, de mindíg megtalálom a kedvencem közöttük, van olyan amey "megszólít" és ez a lényeg. Szóval akinek nem tetszik a MITO az ne keseredjen el, ez nem a világ vége :-))))
	
boyci2008-09-17 09:46:35 // 829
	Hello Nagyok!
A cikket olvasva.....hááát minden oldalban találtam sok(k) negatív megjegyzést, ami nem biztos h eddig belefért az olasz formatervezésbe..., és nem tudom h így olvasva tetszik e az autó vagy nem.
	
A cikket olvasva.....hááát minden oldalban találtam sok(k) negatív megjegyzést, ami nem biztos h eddig belefért az olasz formatervezésbe..., és nem tudom h így olvasva tetszik e az autó vagy nem.
Halesz2008-09-17 00:09:01 // 828
	Neked nagyon nem jön be ez a MiTo, mi? :)
	
mesa2008-09-17 00:04:47 // 827
	Egy Honda Civicen, legfeljebb! :o
	
Halesz2008-09-16 23:32:01 // 826
	Az a 18-as, dupla-3-küllős felni beszarás szép! :)
	
Alfa Amore2008-09-16 22:06:21 // 825
	Cép látvány volt. Íme a saját szemszögünkből az esemény. ;) nem mintha olyan hűde eltérne, ugyanazt láttuk :))
	
Atesz19872008-09-16 19:00:43 // 824
	
	
Vikking 3112008-09-16 18:59:48 // 823
	Akkómeg nem is én vagyok a höje :DDDDD
	
BeeGee2008-09-16 17:54:54 // 822
	..És ezért működik ez a dizájn is, mint az összes, amit Alfa kapott. Minden autónak maximum 100 km-t adunk, hogy nevet kapjon..
..A felhasznált anyagok minősége nagyon jó, különösen a szénszálmintás műanyag tetszik..
..Az ülések rendkívül kényelmesek, szövetborításuk puha és jó tapintású, oldaltartásuk tökéletes – utoljára a GT székei tetszettek ennyire...
..A külső csúnyán rácáfol az autó képességeire, a MiTo tökéletes meglepetésautó, ugyanis senki nem nézné ki belőle azt, amit tényleg tud. Mint motorikusan, mint futómű-ügyileg...
..Előzésekhez csak vissza kell tenni egy fokozatot és – élve egy régi matrica szövegével – tsüsssssss GTI...
..Éppen ezért fogják nagyon szeretni azok, akik hiányolják az érezhető teljesítményeket a mostani Alfákból...
ésatöbbi :) Szerintem a 159es több fikát kapott tőlünk :)
Az elfogultság dolga nem az AA-é, hanem a rajongóké.
	
..A felhasznált anyagok minősége nagyon jó, különösen a szénszálmintás műanyag tetszik..
..Az ülések rendkívül kényelmesek, szövetborításuk puha és jó tapintású, oldaltartásuk tökéletes – utoljára a GT székei tetszettek ennyire...
..A külső csúnyán rácáfol az autó képességeire, a MiTo tökéletes meglepetésautó, ugyanis senki nem nézné ki belőle azt, amit tényleg tud. Mint motorikusan, mint futómű-ügyileg...
..Előzésekhez csak vissza kell tenni egy fokozatot és – élve egy régi matrica szövegével – tsüsssssss GTI...
..Éppen ezért fogják nagyon szeretni azok, akik hiányolják az érezhető teljesítményeket a mostani Alfákból...
ésatöbbi :) Szerintem a 159es több fikát kapott tőlünk :)
Az elfogultság dolga nem az AA-é, hanem a rajongóké.
Kacorka2008-09-16 17:53:23 // 821
	MA 6-10 MITO a lezárt megyeri hídon. Nem nézett ki szarul.
	
mesa2008-09-16 17:42:15 // 820
	Így. Ha elolvasod, a hibákra mind kitértek, a pozitív dolgokat meg természetesnek veszitek, arról alig szól valami. Túlsúlyban van a 'fikázás'. :)
Érthető hogy nem akartatok elfogultak lenni, de Nektek ez a dolgotok, ez az AA!!! :))
1. oldal
a forma nőies
kissé bandzsa szemeket kapott az autó
a kerékívek bénaságát taglaló több mondatot nem másolom be
indexe (..) kényszermegoldás
A tükörház (..) csúnya és nagy
2. oldal
Hiányzik az Alfákban megszokott (..) semmi nem passzol semmivel
apró konstrukciós gondatlanság
A kormánykerék (..) belseje viszont túldizájnolt
nagyon rossz FIAT kormánykapcsolók
A váltógomb csúnya
a rossz helyre eső gombok listáját szintén kihagyom
A Windows logó továbbra sem emeli az autó presztizsét
a középkonzol mélyedéseiből a legkisebb gyorsításra minden repül hátra
A csomagtartó (..) picike (..) nehezen pakolható
3.oldal
kormányzása (..) túlszervózott és érzéketlen
4. oldal
azt gondoltuk, hogy csak a fotókon tud bamba arcokat vágni, élőben (..) De (..) élőben is ilyen
Ezekből az jön le (nekem) hogy csalódás az elvárásainkhoz képest...
	
Érthető hogy nem akartatok elfogultak lenni, de Nektek ez a dolgotok, ez az AA!!! :))
1. oldal
a forma nőies
kissé bandzsa szemeket kapott az autó
a kerékívek bénaságát taglaló több mondatot nem másolom be
indexe (..) kényszermegoldás
A tükörház (..) csúnya és nagy
2. oldal
Hiányzik az Alfákban megszokott (..) semmi nem passzol semmivel
apró konstrukciós gondatlanság
A kormánykerék (..) belseje viszont túldizájnolt
nagyon rossz FIAT kormánykapcsolók
A váltógomb csúnya
a rossz helyre eső gombok listáját szintén kihagyom
A Windows logó továbbra sem emeli az autó presztizsét
a középkonzol mélyedéseiből a legkisebb gyorsításra minden repül hátra
A csomagtartó (..) picike (..) nehezen pakolható
3.oldal
kormányzása (..) túlszervózott és érzéketlen
4. oldal
azt gondoltuk, hogy csak a fotókon tud bamba arcokat vágni, élőben (..) De (..) élőben is ilyen
Ezekből az jön le (nekem) hogy csalódás az elvárásainkhoz képest...
Halesz2008-09-16 15:21:52 // 819
	Elhozhatsz egy biztonsági másolatot róluk :) bár félek nem olyan jók mint az első rész :D
	
HátvédRomeo2008-09-16 14:50:53 // 818
	Kaposújlakra elvigyem. Megvan nekem. :))
	
Halesz2008-09-16 14:50:11 // 817
	Volt ötödik része az amerikai pitének? Sőt! Volt negyedik része???? :)
	
HátvédRomeo2008-09-16 14:47:48 // 816
	Kung Fu Pnda! Ha-ha ez jó :-))
Nekem emg tudjátok mi jut eszembe. Emlékeztek az Amerikai Pite részeire?? Nna Stifler az első 3 részben a kemény odaszólos szoknya betyár karakter. Na a 4. részben az Öccse kiköpött betyár szintén. DE az 5. részben a rokon gyerek egy elbaszott béna esetlen gyáva Stifler, aki nem érdemli ki még azt se, hogy a haverjai Stiflernek hívják. Simán MÁRK.
Nnna a MITO is kb csak egy MÁRK. Aki mostantól bizonyíthatja, mint a filmbéli Márk, hogy méltó a Stifler illetve a mi esetünkbe az Alfa Romeo névre.
Márknak sikerült a film végére bizonyítani.
Hajrá MITO, most te jössz!!! Bizonyíts!!!!
	
Nekem emg tudjátok mi jut eszembe. Emlékeztek az Amerikai Pite részeire?? Nna Stifler az első 3 részben a kemény odaszólos szoknya betyár karakter. Na a 4. részben az Öccse kiköpött betyár szintén. DE az 5. részben a rokon gyerek egy elbaszott béna esetlen gyáva Stifler, aki nem érdemli ki még azt se, hogy a haverjai Stiflernek hívják. Simán MÁRK.
Nnna a MITO is kb csak egy MÁRK. Aki mostantól bizonyíthatja, mint a filmbéli Márk, hogy méltó a Stifler illetve a mi esetünkbe az Alfa Romeo névre.
Márknak sikerült a film végére bizonyítani.
Hajrá MITO, most te jössz!!! Bizonyíts!!!!
Halesz2008-09-16 13:46:25 // 815
	Igen? :) Így értelmezted?
	
BeeGee2008-09-16 13:46:16 // 814
	Igen, pozitív csalódás :)
	
Tedi2008-09-16 13:45:37 // 813
	Hát azért ezt így ÉN nem mondanám. Én pl beleszerettem :) De, mint minden autó ez sem vagy fekete, vagy fehér. Vannak jó és rossz tulajdonsága, amit az ember vagy megbocsát az autónak, vagy nem.
	
Tedi2008-09-16 13:44:22 // 812
	Höje :D
Ez egy tesztautó, ami nem a mienk, hanem a FAM-é és mi raktuk rá a matricát, hogy elkezdjetek találgatni, hogy közülünk ki vette :DD
	
Ez egy tesztautó, ami nem a mienk, hanem a FAM-é és mi raktuk rá a matricát, hogy elkezdjetek találgatni, hogy közülünk ki vette :DD
BeeGee2008-09-16 13:42:29 // 811
	Sajtós tesztautó volt, legyünk pontosak :)
	
mesa2008-09-16 12:43:14 // 810
	A cikkből az jön le egyérterlműleg, hogy CSALÓDÁS az autó.
	
Vikking 3112008-09-16 12:20:30 // 808
	Amores tesztautó? Ilyen jól megy az oldalnak? :PPP Akkor tehát eredményhirdetés:
Haleszék vettek egy tesztautót, amit mindenki kipróbálhat, és a vezetőség személyesen hozza házhoz... :DDDD
	
Haleszék vettek egy tesztautót, amit mindenki kipróbálhat, és a vezetőség személyesen hozza házhoz... :DDDD
Online tag
0
		Vendég0
443