Fórum >> Típusok >> MiTo

Halesz2008-08-24 19:06:03 // 582
Ha van eszük, a GTA verzió ilyesmi lesz :)
Attie2008-08-24 19:05:26 // 581
Nekem jobban bejön krómmal.
Attie2008-08-24 19:04:20 // 580
Nekem most a képek alapján tecc :)
Egy dologban lehetne szebb szerintem. Az első lámpa belsejét, úgy ahogy a 156 GTA-nál feketére kellene festeni.
Halesz2008-08-24 19:02:35 // 579
Szerintem is fekete színben lesz a legvagányabb! :)
Szilárd2008-08-24 19:00:05 // 578
Fehérben jobban néz ki...
Xixo2008-08-24 18:58:45 // 577
Köszi!!

Nekem fehérbe jobban bejön. Ilyen pici autóhoz nem annyira illik a sok króm szerintem. Az eleganciát sugall, a fehér meg inkább sportosabb a fekete keretekkel.
És tán ez az első autó, amire azt mondom, hogy nem a fekete áll neki a legjobban.
Halesz2008-08-24 18:54:17 // 576
Cöcöcö, ne túlozz :P pl. mások az anyagok is :)

De ha a csereszabatost úgy érted, hogy kiveszed a műszerfalat, és berakod a 147-esét, akkor talán igazad van :)
Tedi2008-08-24 18:53:12 // 575
Hát azért teljesen nem cserekompatibilis. És sokkal szebba a kalligráfiája. De mondok Neked jobbat. A GT-nek a komplett belseje csereszabatos a 147-ével. Vagy az smafu? :))
Satti2008-08-24 18:50:13 // 574
Az első lámpa nagyon hasonló a Thesis-éhez.
Alfa Amore2008-08-24 18:46:05 // 573
Felkerült a MiTo fotógaléria a cikkhez!



Tessék nézegetni. Meglepetésként van kép egy fehér MiTo-ról is :)
Halesz2008-08-24 17:28:35 // 572
Feltéve ha a FAM marketingje megfelelő lesz a hazai piacra történő bevezetéshez

magánvéleményem, hogy ez már most el van késve... pedig még az autós szaklapok sem húzták le, mint a többi Alfa modellt mostanában...
Xixo2008-08-24 02:27:58 // 571
Skacok! A fotókat tőcsétek mán fel lécce!!! :))
mesa2008-08-24 00:12:38 // 570
MiTo cikk: Kamudiffúzor nélkül ratyi. Élőben lehet, hogy jobban néz ki, de ezek is csak fotók ... Lemezcsavar+műbőr fityma a kormány előtt pont azt az érzetet sugallják, hogy egy összecsapott kaka az egész. Műszeróra együttes csereszabatos az új Lancia Delta egységgel. Bocskor-papucsban új autót tesztelni? Hááát, túl nagy lazaság... :P :D
Blondy2008-08-22 13:34:51 // 569
Én csak azt mondom aki ilyen itéletet mer kiverni a klavibol csináljon magának kistestvért,ennyi!
TarP2008-08-22 12:51:37 // 568
Miért jó ez neki?

Pl ha ő éppen egy Mini szalonban eladó és minden autó után jutalékot kap, megérheti neki kicsit hazudozni, hátha az új konkurrenst le tudja kutyázni ingyen, nagy olvasótábor előtt...
GT Ɨ|ѯ2008-08-22 11:21:47 // 567
na,az ilyet fejbe kell( ene ) lőni a helyszínen:-((((
Grando2008-08-22 10:26:49 // 566
Ha igen, akkor csak azért, mert nem ez az egyetlen ilyen kamu ítélet a totalcaron. Sajnos csak ez bukott ki. Egy rahedli viszont fent marad. :(((
GTPeti2008-08-22 10:22:00 // 565
Hülye f...
A szöveg első részénél még azt hittem széthajtotta a hülyéje. A végén már látszott, hogy nem normális...
Somez2008-08-22 10:18:32 // 564
Tényleg megér ennyit egy egyértelműen kamu népítélet a Totalcaron, amit még aznap le is vettek? Ne vicceljünk már!
GEORGE2008-08-22 09:47:41 // 563
Itt ez a hírhetd hazugság a Mitoról....



ALFA ROMEO MITO 1,6i
megbízhatatlan gyorsaság
Modell
1,6i

Szöveges ítélet
nem a leg kényelmesebb de szép és jól is megy én németországba
dolgozom egész nap megyek vele nem megbízható én a német autó pályán 190-200 km/h val megyek úgy eszik 12 litert már 120 ezer km tettem bele majdnem minden nap miskolctól-münchen-ig
az autón rengeteg minden elromlott mert nem foglalkoztam vele semmit, ja amugy az autót olaszországban vettem

Hibalista
Hengerfej,komplett sebesség váltó,cd-s rádió bedöglött,
a motorja besült, mert nem tettem bele olajat

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 1


és a netről levadászott kép.....



Fenntartási költség **
Évjárat 2008
Kényelem ***
Használati időtartam 1 év
Teljesítmény ****
Km vásárláskor 0
Megbízhatóság **
Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat * és egy fél*
Átlagfogyasztás 12
Előző autója? sx4 Következő autója? skoda 120
Ennyire szerette *
Megérte a pénzét? nem




no comment...de annyi még is csak hogy már 1 éve használja az amugy sem létező 1,6 motoros Mitot :-) :-D
GEORGE2008-08-22 09:39:15 // 562
Ráadásul Alfa Mito 1,6 i....nincs is ilyen Mito :-)
Grando2008-08-22 09:23:01 // 561
Óh, bocs! Nem láttam, hogy már linkelted. ;))
Grando2008-08-22 09:19:13 // 560
Pontosan itt.
Szánalmas! Soxor szó volt már erről (vagy ilyenekről), de sosem fogom tudni megérteni, hogy miért jó ez az illetőnek. :(((
ystuc2008-08-22 08:38:48 // 559
Még ellehet olvasni. Törölve lett, da a kukában megtalálható.
ImO2008-08-22 08:32:55 // 558
Köszönöm a helyesbítést! :-)
BadBoy2008-08-21 21:44:13 // 557
Ez jó ötlet volt! Végre egy hazugsággal kevesebb.
Don Gombóc2008-08-21 20:19:39 // 556
Tudom. A piac is kevés és a háttér is meg a regadó stb.stb. Ha az anya vállalat nem adott volna el annyi Puntot, régen bezárhattak volna. Már hosszú évek óta az a húzó típus. Most talán a Bravo is beáll a sorba, meg a Linea. Ezek azok a népautók amik megfizethetők és jók is a maguk kategóriájában.
Somez2008-08-21 20:12:09 // 555
Én nem a magyar piacról beszéltem, hiszen az is téma volt a hozzászólásomban, hogy kihúzza-e a Mi.To a szarból az Alfát. Már pedig a magyar piac ehhez kicsi :-)
Nem oszt nem szoroz, hogy a kis országunkban hány Alfát adnak el, ezt szerintem ti is tudjátok.
Kazes☻2008-08-21 19:39:12 // 554
Nagyon klassz ez a MiTo. és a cikk is, de sajnos csak 4-est adhattam rá, a már korábban is említett szóhasználatért: "magasan hordja a seggét ". :) Bocsika! :)
Blacky2008-08-21 19:35:56 // 553
A kukában még olvasható a cikk
Mike.2008-08-21 19:34:54 // 552
Na igen, ez a 6 mill, na ez az ami miatt itt nem lesz csúcs eladás belőle.
Don Gombóc2008-08-21 19:27:40 // 551
Nem beszélve egy felesleges szervről ami a kereskedéseknek dirigál. Ezért sokan vissza adták a Fiat kereskedést, illetve váltottak.
GTPeti2008-08-21 19:20:01 // 550
Sztem senki sem gondolta, hogy be fog jönni Mo-n. Kevés kisebb piaca van az Alfának... :(
Don Gombóc2008-08-21 19:18:24 // 549
Sajnos ez nem fog bejönni Magyarországon. Max Alfa fanoknak akik ugyebár kevesen vagyunk. Az Olaszok amilyen gigerlik biztosan bevásárolnak belőle, bár ott van pénz is. Itt max vesznek egy Yarist mert ugyebár olcsóbb is és elvisz A-ból B-be Rajtunk kívűl nem motivál senkit mert kevés embernek van szépérzéke és pénze is rá. Így jár az 500-as Fiat is. Szép aranyos kis veda de az ára az csücskös. Ha még egy kis bőrt is rendelsz bele némi aprósággal akkor ott van 6 millánál. Így eléggé ritkaság lesz. Én eddig vidéki körutaim alatt 2 db 500-as Fiatot láttam. A többit a Csiki szalonban. AZ is 3,7 miller egy 100hp vagy egy Mjet kivitelben. :(
Somez2008-08-21 18:45:18 // 548
Egy modell nem tud kihúzni a szarból egy ekkora céget. De a Mi.To az eddigiek alapján szerintem jó irány. Alacsonyabb a tömege, mint a 145-nek, viszont mégis sokkal jobb a töréstesztje. A turbó motor is jó ötlet volt, és kit érdekel, hogy Fiat?

Ha sikerül a vásárlók torkán egy komolyabb árat lenyomni, akkor elég jót kaszálhatnak a Mi.To-n. Pont ez a jó a presztízs márkákban (gyártói oldalról :-)), hogy megcsinálják ugyanazt a tömegautót kicsit jobban, hangzatos márkanév alatt, de baromi drágán adják. Én összedobtam magamnak egy extralistát az 1.4 T-jet Mi.To-ra, és 6,3 milla jött ki. Egy Swift méretű autóra...

Okosan csinálják szerintem, de azt is megértem, hogy az elvakult (nem rossz értelemben) alfásoknak nem ez kell, hanem BMW-ket alázó szörnyeteg, ami olyan gyönyörű, hogy bepisilünk ha meglátjuk, de mégsem Ferrari :D
Mike.2008-08-21 15:52:16 // 547
Ezzel az extra biztosítás engem is zavart.
Mondjuk sokat nem tököltem, kioldottam a biztonsági ővel produkált sorompót és megnéztem úgy. :-)
Az első képek alapján nekem nem nagyon tetszett, viszont így élőben kicsit pozítívab lett a véleményem. Pár apróságot leszámítva, mint pl. az első lámpa, nem olyan rossz ez az autó. A belső kimondottan tetszett. Az óra csoport tetszett és a kormány is jó fogású. Az már más , hogy nekem ilyen "kis" autó nem kellene. Biztos lesz olyan aki bevállalja, de mint itt olvasom, hogy "majd a MITO kihúzza a xarból az Alfát" , szerintem csak ábrándozás. Úgy mint a 159 ből sem, ebből sem lesz rekord eladás.
pleiades2008-08-21 15:23:23 // 546
Én szóltam, reagáltak is.
SKrisz2008-08-21 15:14:50 // 545
Én még el tudtam olvasni... Hidd el, nem vesztettél semmit azzal, hogy már törölték... :)
Csöri2008-08-21 14:58:20 // 544
Tudom.
BadBoy2008-08-21 14:54:54 // 543
Én linkeltem be, én olvastam, csak szerettem volna belenézni még 1x. :)
Csöri2008-08-21 14:49:57 // 542
Hasonlóképpen jártam én is.:)
BadBoy2008-08-21 14:47:01 // 541
Most akartam megnézni az itéletet, és már nincs fennt a totalcaron. Szóltnekik valaki innét, vagy rájöttek a hibára? :)
BadBoy2008-08-21 14:45:43 // 540
Én tudom, és értem, hogy ez kamu, de a totalcar szerkesztőinek sem szabadott volna aktiválni ezt a hozzászólást, mert az egész egy kamu. A kép az elsők között volt, ami megjelnt a progeton az autóról hivatalosan.

Csak az a baj, hogy sokan nem tudják, hogy ez az autó mikro jött ki a piacra, és azt sem tudják, hogy mi az a progetto955.it.
Kompressz úr2008-08-21 12:39:11 // 539
Jövőbe lát a fickó. 2008-as autót már egy éve használja. Vagy az olaszoknál az időgép is széria? Nyuszi vagy, McFly! :DDD
Halesz2008-08-21 12:30:11 // 538
Még a Progetto vízjele is ott van a képen. De szánalmas....
Tedi2008-08-21 10:52:58 // 537
Akinek van egy kis esze, az látja, hogy ez kamu és nem veszik komolyan. Németországban használja olasz rendszámmal, aha...Ezt a képet a Progetto955-ről lőtte az arc, én legalábbis ott láttam először.
Don Gombóc2008-08-21 10:24:40 // 536
Következő autója Skoda 120. Ennek még az sem való, max egy szamár húzta kordé, bár amekkora gyökér lehet, az állatvédők elvennék tőle. :)
Don Gombóc2008-08-21 10:22:49 // 535
120 ezret az anyjában ment amikor farfekvéses születése volt, azt is tolatva vissza az anyja seggébe. Mekkora köcsög ez. Mondjuk tényleg megnézhetnék miket tesznek fel. Azt is tudhatná hogy egy ország van ahol nem Németautó pártiak az emberek elvakultan, és ez pont Németország.
BadBoy2008-08-21 10:07:53 // 534
Megszületett az első népitélet a Mi.To-ra, és nem is akár kitől, 1 németautóbuzi funtól. Nem tudom, hogy lehet egy ilyen irást nyilvánosságra hozni. AZt mondják a totalcar szerkesztői, hogy ők minden irást elolvasnak. De hát nem úgy néz ki.
Népitélet ala németauto fun
ImO2008-08-21 09:46:04 // 533
Gratulálok a cikkhez, csak egy kis helyesbítést szeretnék kérni:

Dynamic módba állítva a középső kijelzőn egy digitális turbónyomás mérő jelenik meg. Jópofa, de igazán elférhetett volna a műszerfalon egy manuális kijelző.

A manuális kijelző helyett én analóg kijelzőt írnék.

Köszi! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak