Blog

>> SzervizSaLL // Alfa 90 2.4 // 2011-08-26

Eljött a pillanat, a váltó kicserélve
Annyira furcsa a reccsenés mentesség.
+új főfék,fékerőszabályzó,tárcsák
már csak egy jobb első féknyereg kell :)

 

Sajnos a Szatyi cartárstól beszerzett szinkron gyűrű nem passzolt, mivel az nem a 2-sé,hanem a 3-4 sebesség szinkronja, tehát gyorsan kellet cselekednem, szerencsére a Dunaautoba tudtak nekem rendelni újat, bár az ára az nevetséges 72-euro egy réz karikáért :S na de már mindegy, ezt megint megszivtam...a lényeg ,h már ott a szerelőnél az uj szinkron aztán összerakás,s megy vissza az autóba a váltó,remélem már nem fog recsegni-akadni a 2sem,de majd meglátjuk a vallatásnál :) a képen a szinkron gyűrűk a balodali a 2-es,a jobb oldali a 3-mas..ha valakit érdekel akkor van elfekvőbe 3-4-es sebességre jó szinkron gyűrűm TS váltóhoz!!!

 
>> Eseménymesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-08-26

Tegnap a tatabányai Gyémánt strandfürdő előtt találkoztam ezekkel az Alfákkal, illetve, kifelé még egy 156-ost láttam a parkolóban. Ahhoz képest, hogy mekkora a parkoló, és mekkora az Alfák aránya Magyarországon, feltűnően nagy számú tulaj tette autójának jelenlétével szebbé a helyszínt :)

>> SzervizGyöki // Alfa 147 1.6TS Distinctive // 2011-08-26

Bal felső lengőkarcsere LargeGyurinál.

 
>> EgyébG-Burt // Alfa 155 2,0 ts 8v "GRÉTA" // 2011-08-25

Sikerült teljesen szétszedni az új motort. Egészen korrekt állapotban van, a hengerfejet is sikerült a gépműhelybe eljuttatni némi kompresszió gyűjtésre és felújításra. Látszik, h osztrák autóból volt, mert mindent időben cseréltek. Következő lépés lesz a jelenlegi szív szétszedése és a legózás. Holnapra nálam vannak a tömítések és az apróságok, a hengerfej hétfőn vagy kedden érkezik az új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az még nincs eldöntve, h az eredeti blokkba lesznek befűzve a dolgok, vagy az újba, majd szétszedéskor kiderül.

>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2011-08-25

Kapott négy új gumit. ContiPremiumContact 2 lett. Igazából SportContactot szerettem volna, de nem volt. Hát mintha egy másik autóba ülnék. Azt hiszem soha többet nem lesz V mintás gumim. Bár itt nem tudom a jobb-bal oldalt megcserélni, ha valamelyik oldala a guminak kicsit jobban kopna, hogy ellensúlyozzam azt.
Igazából a másik bírta volna még egy kicsit, mert a közepe 4mm volt, a széle kettő, de úgy érzem és hát az okos más kárán tanul, hogy esőbe, már nem az igazi. Szoktam is mondani, embereknek, hogy már cserélni kellett volna azt a gumit, mikor esőben elesnek. "De 1,6 fölött van, jó az még" szokott lenni a válasz. Hát magát nem nagyon vigasztalja, hogy felette van szoktam válaszolni a rommá tört autóra mutatva. Ilyenkor néha azért elgondolkodnak.

 

101000 km -el vettem a gépet 2011.07.12.-én
Műszakilag minden rendben,semmit gond vele.
103000 km
Légszűrő: 5700.-
Pollenszűrő:2600.-
Szervó olaj csere: 2.l. DEX3 4600.-
Fékolaj csere: 1.l DOT4 1760.-
Fékek:
Első tárcsák 2.db. Brembo 16000.-/db
Első betét: ATE 20500.-
Hátsó betét: TRW 16852.-
Bal oldal index csere beázás miatt: 2500.-
Első Alfa embléma: 8500.-
Munkadíj: ingyen volt én csináltam

Nagy szervíz :
Motor olaj: 6.liter Castrol Edge 5W30 14236.-
Olajszűrő: 3169.-
Vezérmű szett: 33982.-
Vízpumpa: 15161.-
EGR, MAP szenzor, szívósor tisztítás
(brutál dzsuvás volt minden)
Munkadíj: 40000.-
2011.08.11. öszzesen : 201560.-

 
>> Tuning és extraosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-08-18

Ystuc ajánlásával rátaláltam egy személyre, aki 2 napos előjegyzéssel lefóliázta a hátsó szélvédőmet, meg a két oldalsó üveget. Nem volt tervben, de végül az új első szélvédőre is felkerült egy csík.

 
>> Egyébosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-08-16

Újra megvan a vizsga, szélvédő-, forgalmi cserével egybekötve.

 
>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2011-08-24

Zimmermann