Blog

Sikerült időt szakítani egy kis kastélylátogatásra. A Hohenzollern kastélyt néztük meg. Érdemes megnézni, ajánlom mindenkinek. Az eredeti korona is itt van a kincstárban.

 

Pár napja beesett a kabala érmém az ülés és a középkonzol közé. Az útját követve egyértelmű volt, hogy a szőnyeg alá ment. Ma nekiálltam, hogy kivegyem. Első lépésként az ülés jobb oldalán lévő műanyag burkolatot szedtem le. Majd a sínek hátsó részén lévő torx csavarok kitekerése után az ülés előre billenthető. A csatlakozókat széthúzva már felhajtható a szőnyeg. Meg is lett az érmém, sőt még egy 2 Zlotys érmét is találtam. No ez hogy került oda? Csak a lengyel átrakóhelyen eshetett bele, amikor átkerült a vonatról a kamionra.

 

Ma reggel kihúnyt a fény, a jobb oldali tompítottban. Mindkettőt kicseréltem.
A vezető oldali cseréjekor elég sűrűn kellett Giovanni rokonságát emlegetni. Nem sok helyet hagyott, de sikerült.

 

Ma visszakerültek a gyári Michelin gumik a Párducra. Tavaly már egy szezont mentek, most folytatjuk a koptatást. Kíváncsi vagyok mennyit mennek el.
A téli Contihoz képest hangosabb, más különbség nem tűnt fel.

 
>> AutóápolásRizzo // Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 // 2012-11-20

1558614km
A gyerekek összekenték csokival a hátsó üléslapot. Nem tudtam nyomtalanul
kitakarítani, ezért leszedtem a kárpitot az ülésvázról és a szivacsról és a kádban nekiugrottam.Aztán persze végigmentem a teljes belsőn, kb.:4 napom ment rá
de megérte mert most öröm beülni.

 

Németországban az autópályán többen ismét bepróbálkoztak, nem sikerült nekik.
GPS szerint közben új csúcsot futottunk.

 

Délelőtt nagyméretű levelet hozott a postás. Megjött a 2012-es naptár, csupa-csupa 159-essel megtöltve.

 

ECU ISO Code: FD 86 E9 08 49
2011.12.17. 13:22:51
CONNECTED TO:
ALFA 159 2.0 JTD 16V
Bosch EDC16C39 CF5/EOBD Diesel Injection (1.6, 1.9, 2.0)
--------------------------------------------------------------
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod
READ PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,356 V
Kilométer számláló: 38485,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Üzemanyagszint mérô: 54,054 %
Részecskeszûrõ állapot: nincs eldugulva
Részecskeszûrõ eldugult: 15,84 %
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Km-állás utolsó regen óta: 47,8 km
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 973 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 604 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 621,76 °C
Regenerálások teljes száma: 64
Olajcserék száma: 2
Olaj elhasználódás foka: 83,99 %
Utolsó olajcsere km-száml.: 32684,0 km
Következõ olajcsere távolsága: 29400 km

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-12-09

Délelőtt beszereltem a másik ajtóba is a Focal szettet.
Bekapcs, széles vigyor...
A gyári hangszórók nagyon durván csak a középhangokat adják, emiatt a gyári rádió alapban is magas és mély emelést csinál. A gyári rádiót lecserélve szégyenszemre a loudnest be kellett kapcsolni, hogy valami szóljon. Most hangszín lineárisra és mégis minden megvan!
Nagyon jó az akusztikája a 159 ajtajának, akár sub nélkül is el lehetne lenni...
Délután nekivágtam a végfok rendes bekábelezésének. Két pár RCA hátra és hangszóró vezetékek előre.
A felállás:
- Blau rádió
- Hifonics TXi 6400
- JBL P1222 mély
- Focal szett elöl
- hátul nincs bekötve az ajtóhangszóró
K I R Á L Y ! :-)))))))))

 

Nem hagyott nyugodni a futómű. Mitől állítódott el és mikor?
A korábbi fényképeket nézegetve beugrott megoldás.
2011.10.07-én Bp-en boltról boltra rohangáltunk a családdal. A kocsiban ülve a navit bogarászva vártam a családot, amikor "megmozdult" a kocsi hátulja. Felnézve látom, hogy egy piros kocsi kanyarodott be mellém. A helyzet tiszta volt, ez nekem jött. A fickó már indult volna a bolt felé amikor ráköszöntem. "Csak nem mentem a kocsinak? Észre sem vettem!" - csodálkozott.
Aztán kiderült, hogy a bal hátsó kereket találta el a jobb elejével. A Párducon semmit sem látni, neki a lökösét rendesen megjelölte a gumi/felni kombó.
Mivel semmit sem láttam napirendre is tértem a dolog felett. De mivel szeretek fényképezni megörökítettem.
Nos uram, ha olvassa jön nekem 15 ezer Ft-al.
Magyarország én így szeretlek...