Az élet apró örömei: Megvolt a nívó csövének tövében található tömítés cseréje is.
Nálam is bemondta az unalmast a duda. Több külföldi fórumon olvastam, hogy erről a kormányban lévő nyáklap tehet. Nem volt nagy munka kivenni, 3 csavar tartja a légzsákot (5mm-es imbusz). Ezután 4 csatlakozót (2 abból a rádió távvezérlése) le kellett húzni, majd kipattintani a műanyag keretével együtt a nyákot. Ekkor hasonló látvány fogadott mint itt a képen látható: kép
Multiméter elő, kiderült hogy középen van egy 0 Ohm-os ellenállás (000 számokkal jelölve) mely csak áthidalás céljából van ott. Ez megdöglött, pótoltam egy darabka kis kábellel, és láss csodát, a duda újra él! :)
Az egész ügymenet pontos leírását innen el lehet érni.
Ózonos klímatisztítás: 5000 Ft
Pollenszűrő: 3500 Ft
Olajcsere: Mobil 1 10w60.
Olajszűrő: Mann W75/3
Jobb első felső lengőkar csere.
Mindkét sabilizátor pálca csere.
Km óra állás: 138.126 km
Kialakult már pár hete egy enyhe /alig hallható/ csapágyhang a hosszbordásszíj felől. Mielőtt komolyabb baj lett volna belőle inkább kicseréltettem a tettest amelyről kiderült hogy a vezetőgörgő volt.
Mindemellett beszereztem ma egy komplett garnitúra kerékcsavart is.
Felkerültek végre a TI felnik. Atyaég de gyönyörű :)
NGK BKR6EKPA 4x cseréje
Régebb óta vadásztam már egy csomagrögzítő hálóra, de sokáig úgy tűnt lehetetlen küldetés beszerezni egyet... Végül Ebay-en bukkantam rá egyre, és 17,80 EUR-ért az enyém lett. Most már lehet sportosabban kanyarodni, annélkül hogy átrendeződnének a dolgok hátul :-)
A tavaszias idők kedvéért kapott vasárnap egy vaxolást a gép. Ma pedig meló után volt 1-2 szabad percem, gondoltam valami hasznossal töltöm, úgyhogy lőttem pár fotót-
Véééégre! Teljesült egyik álmom, sikerült vennem 4 db 17"os TI felnit (köszönöm ezúton is Seriff cartársnak az üzletet!).
Tavaly eladtam a 16"-os Rial felniket, így a költséget azalapján írtam be, hogy mennyit kellett erre ráfizetnem.