Dante - főkép
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V Distinctive // 2019-06-08

Kezdjük azzal hogy az autónak 3 féltengely gumi harangja ki volt szakadva. Bal oldalon külső belső, jobb oldalon csak a belső. Emellett piros rugók voltak a kocsi alatt, amik legalább 5-6 cm-t ültették az autót. Veszélyes élet ez egy olajteknőnek...
A megoldás: féltengely gumiharangok cseréje, balos külső féltengely csukló csere (kattogott), és futómű felújítás.
Kapott 4 új gátlót (Magneti Marelli), H&R rugókat (hála ezeknek kb 3 centit magasabb lett), két felső lengőkart előre (TRW), 4 toronycsapágyat, 4 lengéscsillapító porvédő+ütközőt, előre 2 új stab pálcát. Meg egy új ablakmosó szivattyút.

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2017-07-27

Futóműátvizsgálás: Bal első felső lengőkar gömbfeje van oda, meg ugyanennek a jobb oldalon a szilentjei döglöttek meg.
Bal oldal kopogott, jobb oldal nyöszörgött előtte.

Mindkét felső lengőkar kidobva.

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2014-04-22

Olajcsere: Mobil 1 10w60.
Olajszűrő: Mann W75/3
Jobb első felső lengőkar csere.
Mindkét sabilizátor pálca csere.

Km óra állás: 138.126 km

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2013-08-05

2013.08.02 - Futóműátvizsgálás (500 Ft) majd bal első felső lengőkar csere (22.000 Ft). A 133.000 km ellenére még gyári volt benne (2002-es gyártási év volt beleütve). Szóval elég jól bírta.