Fórum >> Típusok >> Giulia

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-04-25 09:18:09 // 39002
Én C10-zel 123-at fizetek egy évre a Giulia-ra az Uniqa-nál, az sok(k)?
RomeoOne2025-04-25 08:30:28 // 39001
Kértem tőlük kapcsolatfelvételt, kíváncsi vagyok.

Cristo-n én is gondolkoztam, de annak sajnos vége...
SD2025-04-25 06:07:53 // 39000
Itt azt érdemes tisztázni hogy ez a biztosító résztvesz-e a bonus/malus fokozatok rendszerében. Nekem a Tesla a cristo-nál van biztosítva mert a magyar biztosítók olyan árakat adtak ami nem reális. Ennek előnye hogy km alapú, hátránya hogy nem válik kedvezményesebbé az idő előrehaladtával.

Igaz a Giulia Cascoja sem lett kedvezményesebb hiába C6.. annyit tudtam elérni hogy legalább ne dráguljon ezt meg a cristo is tudja:D

Az ördög a részletekben lakozik a Cristo pl. arra adja a legnagyobb kedvezményt ha átadod nekik a jogot hogy ők döntsék el melyik partnerüknél állítják helyre az autódat.

Ez a Giuliánál azért elég kérdéses, ha mégis történne valami és nem tk akkor hol kalapálnák ki...
RomeoOne2025-04-24 20:44:58 // 38999
Csak Alfára és Fiatra köthető casco, erről hallott már valaki?
quash2025-04-24 20:37:55 // 38998
https://megosztasom.hu/s/HA8sFwqn63iXwNS
https://megosztasom.hu/s/4QBg5BWP8a8qaBz

de amúgy Alfától letölthető, fentiek is onnan vannak.
SD2025-04-24 20:36:03 // 38997
ezek le is tölthetők digitálisan, maga a szervízkönyv nyilván nem, de a használati utasítás az benne van a mobil app-ban is ha jól tudom
szana82025-04-24 20:01:43 // 38996
Sziasztok, félve kérdezem meg, de hátha valaki tud segíteni. Egy 2019-es Giulia-hoz keresnék magyar nyelvű dokumentumokat amiket adtak az autóhoz. Kezelési könyv, stb, nyílván szerviz könyv nem szükséges. Tud valaki segíteni benne? Szalont kérdeztem, de nem nagyon tudnak adni. Köszönöm
10 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 11:43:40 // 38985
Igen, kb a hegytetőig az a szakasz az igazán különleges rész autózás szempontból. Amúgy ide a Bihar hegység van viszonylag közel, Nagyvárad, Belényes felé hamar el lehet érni a hegyeket. A Pádis fennsík is arra van, de igazából Belényes után egyből balra meg lehet támadni a hegyet. Kb 2 óra alatt oda lehet érni Debrecenből. Már kinéztem, hogy fel a Jadolina vízeséshez, aztán Jádremetéig fel a hegyre. Ott jobbra még fel a hegyen, és át az 1-es útra, ahonnan vissza lehet jönni Nagyváradra sima jó aszfalton, vagy balra mégegyszer átmászni a hegyen a Pádis fennsík felé. Vagy ugyanez fordítva. Vicces, hogy ezeken az utakon még eddig csak családdal és 146-tal, vagy Giuliettával voltam.
De majd egyszer nekiállok felfedezni ezt a részt, hogy hol vannak jó utak, szép helyek.
RomeoOne2025-04-22 11:02:01 // 38984
A nagylaki határátkelő sztem terheltebb volt ilyen szempontból. Mondjuk, ha én is közelebb laknék a keleti határhoz, akkor kevesebbet agyalnék rajta, de az út 40%-a így a határig eljutás az Alföldön keresztül :D
Meg igazából az a 25 km-es szakasz az igazán érdekes, ami Obarsia és Ranca között van. Az út többi része semmi olyasmit nem tud, mint amit bárhol máshol - jóval közelebb is - találni. Akkor inkább egy jó felvidéki túra :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 09:19:40 // 38983
Mi korán mentünk, 10 perc alatt átértünk, inkább hazafelé volt gond a határ (45p). Tervben csak a Pádis túra van, és az sem Alfával, de bármi lehet még idén. Nagy élmény volt, biztos megyek még oda.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-04-21 22:34:41 // 38981
Idén tervezel menni? Most, hogy már nem kell 1-1,5 órát szívni a határon, vakargatom a fejem, hogy talán beleférne egy kiruccanás ez éven is.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-04-21 14:29:55 // 38979
Inkább felesleges dobok :D A "nyitott állás" az egy hátsó dob bypass-t jelent gyakorlatilag. De a középdobot se lenne hülyeség egy X-pipe-ra cserélni. :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-04-21 13:54:52 // 38977
Kipu sztem felesleges a Q-ról, jobban jársz egy 2.0T-hez hangolt jó kipufogórendszerrel.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-04-21 11:52:33 // 38974
A gödöllői emelkedő, az a kedvencem :D
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...

Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
RomeoOne2025-04-21 11:44:09 // 38973
A Dynamic, de méga Race is adaptálódik a pillanatnyi vezetésedhez. Ha nem nyomkodod nagyon, akkor a Dynamic is papásabban váltogat. Még a Race is elvált 3-3,5 ezernél, ha csak lábujheggyel nyomom a pedált. De ha elkezded taposni, akkor elkezd úgy viselkedni, ahogy kell neki.

mit rakjak rá egyenes csövet?;D

Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-04-21 10:38:42 // 38971
Én is újabb tapasztalattal lettem gazdagabb:D 140-160 körül 1900-2200 rpm körül nyomatékból megy a gép én ezt a mai napig nem tudom felfogni:D

A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)



Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D

De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D

Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D

Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D

A
RomeoOne2025-04-19 18:36:32 // 38970
A jó időre való tekintettel meghajtottam kicsit a gépet itt a Tolnai Dombság izgalmasabb szakaszain. A gép továbbra is egy álom. TB alapon kellene támogatni ennek a vezetését, mert gyógyterápiás hatású.

Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.

A kötelező képek:


Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D
Shadin2025-04-18 12:13:42 // 38969
Tök jó, már van burnout módom IS :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-04-17 11:22:54 // 38966
dobd le az akkusaru-t megmutatja az autó a valós énjét:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D

Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D

Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 15:57:20 // 38961
Az Eurocompulsion flash cucca tudja ezt a funkciót!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 22:54:34 // 38957
Az az eLSD, pontosan 😄 Onnantól hogy számítasz rá, már nem is annyira alattomos. Egyébként valószínűleg tényleg másképp viselkedik keskenyebb gumival, és a féked is más hátul. Az eLSD-t szerintem sokan azért nem szeretik, mert drasztikus. A sima sperr áttol mondjuk 25% nyomatékot az ív belsőre, mindegy milyen a tapadásod. Ez meg kirántja alólad a szőnyeget egy szempillantás alatt ha nem figyelsz. Ilyen a programja. És nem rossz az a program, mert egy pályanapon határon autózva befordít a kanyarba, szerintem elég érezhetően, és semmi igazán drasztikusat nem művel, nem dobálja el magát. Ha huligánkodsz, azt kapod amit kérsz, kanyar közepén ha megrúgod, instant összefékez.. Alattomos? Inkább rohadt gyors. THX brake by wire. Tartom, hogy a nyomaték elvételt ki kellene írni, és csak az esc-t benthagyni, és úgy lenne a tökéletes.
SD2025-04-15 20:06:25 // 38956
Nekem a hosszú ívű kivezető kanyaroknál szokott megesni, hogy meglépem és egyszercsak alattomosan elindul, és gyanítom hogy ezesetben mindkét kerék, így kell utána seggel az árokban kikötni tetőn:P Na erre jó azzelektronika.

Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D

Meg hogy könnnnyyyűűű:)
SD2025-04-15 20:03:59 // 38955
Én is úgy mostam le hogy néztem közben az időképet és még mielőtt csepeg visszadugtam a garázsba, csak már bántott hogy poros az alja meg ilyenek:D

Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D

De néha végig kell simogatni:P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.