Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212025-02-19 16:31:21 // 38538
+1 az analóg műszerfalra😀
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-02-19 14:50:23 // 38535
A visszaváltásoknál jelenkező apró durrogásokat meg egyenesen imádom :D
Még 1-be is vissza kell rakni lassításkor hogy halljam:D
SD2025-02-19 14:35:53 // 38534
Alkotás u. aszfalt elég fényes, amikor egyesben elindulsz finoman mert tudod, majd kettesben fél gázzal nagyobbat lép a fordulatszámláló mint a hosszirányú elmozdulás mértéke adná:D és közben egy kis segg tolás, hát ez mennyire jó:D
Aztán ráváltod a 3-as mert minek nyomni ha úgy is forog a kerék:D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-18 18:04:10 // 38532
Akkor ez a közös pont, az enyém is. :-) Kár hogy csak 120km-t kellett autóznom vele ma.
Shadin2025-02-18 14:29:30 // 38531
Enyém is :-) Kimegyek és meghajtom :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-02-18 12:14:40 // 38529
Az biztos ezt tanúsíthatom! 😉😎
G-MANN🍀2025-02-18 11:43:46 // 38528
Viszont Halesz 2018 Supere álom, ahogy megy!!!😊
G-MANN🍀2025-02-18 11:42:24 // 38527
Tetőablak témában:
tetőablak billenőre, jobb hátsó ablak picit le, nyáron ez a kombó ÁLOM a szellőztetésnél. Lágy szellő a nyakon és csak élvezem a vezetést.
Nálam csak 200 fölött kezd hallható lenni a szélzaj, ami ugye ritkán van, sztm picit lejjebb kellene állítani a jobb első sarkát (2 pici csavar)
G-MANN🍀2025-02-18 11:37:05 // 38526
2019 utáni 20 FL-brn szerintem jobb a váltókar, kormányfogás, középső könyöktámasz szivacs nem süllyed be, mint a korábbin, belső szigetelés pl. csomagtér burkolat alatt. És nálam még van alu taposó, kilincs világítás hátul is, ilyesmi 😁 23FL már kevésbé mozgatott meg, jó ez a régi lámpa és műszerfal nekem.
leopop32025-02-18 11:27:20 // 38525
Nagyon félre értettél a gyártás elei FCA illetve gyártás végi Stellantis minőségre gondolunk Warbival 😅
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2025-02-18 09:46:22 // 38523
(SZVSZ) )Nekem pl. a 2019-es rugókról sem az jött le, hogy jaj de jó komfortos és milyen szép tágas a kerékjárat. Simán anyagi szempontok alapján beletették a Veloce rugóit, így nem kell két fajtát gyártani. Legjobb downgrade-em a 2017-es rugókkal a ~20mm "gyári ültetés" volt. Jól néz ki, teszi a dolgát ahogy azt kitalálták a tervezésnél. De számos példa van amit nem tekintek előrelépésnek, sőt inkább a legtöbb csak rontott rajta, vagy felesleges volt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-02-17 21:17:04 // 38521
Akkor mások is alátámasztották azt amit mi Halesszal észrevettük a forgatás során. Ez nem jó hogy Stellantis óta minőség lefelé megy :/
leopop32025-02-17 21:15:19 // 38520
Sajnos nagyon én erre gondoltam :/
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 17:47:12 // 38517
Szerintem ezek felszereltség függő dolgok is. Ajtózseb világítás? Olyanról nem is hallottam még. Mondjuk ami oda befér, azt kár megvilágítani XD Lábtér világítás? Nekem van olyan? Mittudomén, sose figyeltem, pláne nem tudom, hogy állítható e, a menüt így 3.5 év alatt még nem vizsgáltam meg alaposabban. Ezek nem kötnek le túlzottan.
Viszont a lányom belepiszkált a Spotifyomba és kiderült, hogy a Giulia K-pop zenére jobban csúszik XDDD Még hogy satnyulás.
RomeoOne2025-02-17 17:44:05 // 38516
Ja, az világít pár helyen. De most hirtelen fel sem tudnám idézni, hogy hol. Állítgatni biztos nem próbáltam soha :DDD
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-02-17 16:27:31 // 38512
Itt most beltérről van szó? Mert én a külsőre gondoltam, ami a kulcsnélküli nyitáshoz járt (én nem kértem bele).
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2025-02-17 10:41:58 // 38508
Nekem első kilincsvilágításom sincs. Pedig biztos sokat hozzátesz a vezetési élményhez :DDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 09:33:16 // 38506
A facelift lámpás az már my23, azzal nincs tapasztalatom, de szomorú ha downgradeltek.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-17 09:29:48 // 38505
Vezettem kéziváltós dízelt, automata dízelt kettőt is, az egyiket hidegindítástól meleg motorig egész hosszan, és vezettem 2l-es benzinest is.
Volt bőrüléses, félbőrös, xenonos, halogénes. Nekem az ezüst gomb a kapcsolós végén pont fura volt XD Na de amúgy ami szerintem különbség:
- A hangszigetelés egyértelműen, a benzines is hangosabb/szélzajosabb volt mint az enyém. És nem csak a szélvédő, az oldalablakok is vastagabbak (megmértük), számomra ez egy nagyon fotos upgrade, nagyon érezhető.
- A beltér szerintem minőségibb lett.
Az alap bőrülés bőr anyaga szerintem vastagabb a fl után, az előttin nagyon vékony, gyűrődős volt. Ilyet egyet próbáltam, barna bőröset, 60e-nél egy gyűrött rongy volt az ülőlap. A középkonzol és gombjai nekem sokkal jobban tetszik a sajátomban, összeszedettebb. Az infotainment pedig egyértelmű különbség, nyilván utólag is legózható aki upgradelni akar.
- A kormányzás. Érdekes módon ez nem teljesen konzisztens a próbált autóknál, de általánosságban azt modanám, hogy a fl előtti érzékenyebb. Az egyik dízelnél (automata) konkrétan zavaróan könnyű volt kis sebességen, ami aztán olyan 70km/h-tól összeállt a szokásos zseniális Giulia vezethetőséggé. Öcsémet a szélzajon kívül pont ez zavarta még, autópályán 140-e tempón állandóan korrigálgatni kell. Számomra is túl "ideges" kormány volt, az enyém egyenesfutása egyszerűen jobb, anélkül hogy bármit elvenne a kanyarodási hajlamából, vagy a visszajelzésekből. Nekem a fl utáni hangolás jobban bejön. Érdekes módon a különbségek kb 60-100km/h közt eltűnnek, vagy nehéz kiérezni. Alatta, fölötte érezhető inkább.
- Futómű. Az összes próbált fl előttinek a hátsó futóműve kicsit ütött keresztbordákon. Bizonyos szempontból Alfásabb élmény volt :-) 18-as felnivel, rávaló méretű gumival mentünk amikor ez feltűnt. Egyszerűen onnan tűnt föl, hogy ösztönösen lassítgatni kezdtem a keresztbordáknál, közel sem döccent át azzal a laza természetességgel, mint a sajátom. Igen, tudom, van aki nem szereti, hogy nem ül rajta agyig a kerekein, de a MY21 használhatóság szempontjából egyszerűen jobb. A korábbiak is bőven billennek (kivéve talán a 16-17 eleje szériát, amikor valóban a kerekein ült) ekkorát, de a fl finomabban csinálja.
Ezek egyike sem kizárt, hogy adott felszereltség egyedi tulajdonsága, de ennyi próba után merek általánosítani, Giulia próbából már egy is csodaszámba megy, nemhogy 4-5 XDDD

A dízelspecifikus dolgok számomra durvább különbségek, de ez betudható egyéni érzékenységnek, nekem nagyon nem.. Pedig volt pár dízelem.

Az enyém belső sportcsomagos, minden betét valódi fém, és nagyon szép a textúrája is, nekem nagyon bejön. A pedálok fémek, puhák a műanyagok, és valami textilbőr bevonat lehet az ajtókon. Az ajtó betét nyilván műanyag, de eddig mindenki fehér bőrnek nézte, úgyhogy az se lehet annyira rossz :-)
leopop32025-02-17 09:29:20 // 38504
Köszi Zoli te gyorsabban reagáltál konkrétan ezekre gondoltunk mi is Halesszal, mikor a facelift lámpásat videóztuk.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32025-02-16 14:23:22 // 38501
Az nem lehet, hogy amiket próbáltál nem voltak jól felszereltek vagy alap dízel volt? Az nem lehet?
Mert konkrétan azt néztük Halesszal mikor forgattuk az új facelift lámpás Giuliáról a videót, hogy ami neki a 2018-as modellben igazi fém és alumínium a beltérben az gagyi műanyag lett az újban sajna 😕

De te a hang szigetelésére gondolsz nem? Azon lehet javítottak, de szerintem a dízel motor hangjára gondolsz az rémlik nekem azzal volt ilyen tapasztalatod, hogy nagyon be hallottad az utastérbe.
leopop32025-02-16 14:07:00 // 38500
Az már nagyon komoly, főleg ha összkerék velocén lenne a konfig, kíváncsi lennék mit tudna ha a QV ellen lenne össze eresztve 😉

Tudom hogy te 5 hengereznél de nem konszern motort nem tennék bele, ördögtől való :)

Persze bőven jó a 200 lovas is én is olyat vennék. Plussz azzal mentem/vittek a legtöbbet és azt néztem hogy nagyon jó bőven elég a teljesítmény. Persze mindig eljátszik az ember a gondolattal, főleg ha ennyire jó tuning alap a 2.0T blokk, hogy még mit lehetne belőle kihozni 😉😎
leopop32025-02-16 10:47:32 // 38499
Szia! Mentünk Giuliával picit többel is mint 200 és ott nem volt ilyen baj, az 2018 as modell volt. Akkor azzal valami baj van alapból nem szélzajosak. Nézesd meg valakivel.
G-MANN🍀2025-02-15 21:42:04 // 38498
21-22 kb 1 év volt, illetve korábban is, de akkor csak a Veloce Ti-nél volt sötét felirat körben. Később Competizione felirat pl fekete oldalt, miközben minden más króm😁
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2025-02-15 13:52:40 // 38495
Nekem az elférés kérdése döntött:)
Erre már csak magyarázatként fűztem fel hogy egyel kevesebb dolog romolhat el:D

Pedig tetőablakos autót kerestem mert tényleg jó fentről fényt kapni.

Az én Giuliámnak FULL fekete a belseje, a tetőkárpit is:D
Na ez a másik véglet és teljesen jó így.

Elfogadtam mint azt is hogy 100-as benzinnel kell tankolni:D
Ez ilyen nő:)))) személyisége van és az ilyen:)))

De mennyivel rosszabb lenne helyette egy szép tetőablakos családi kisbusz... 1.2-es motorral:D:D:D

Plusz nekem a tetőcsomagtartó egyes esetekben indokolt:D:D:D
Zselé2025-02-15 12:30:10 // 38494
Sziasztok, tudja valaki, hogy mettől meddig voltak a Giuliák fekete emblémások? Azaz pl. Veloce felirat, Q4 felirat, Giulia felirat.

Nekem ilyen, és 2021-es gyártás - de kíváncsi vagyok, mettől meddig volt ez, mert ritkán látok…
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-14 21:37:18 // 38492
Azért ültem be hátra, hogy kipróbáljam, hogy a gyerekeim hol fognak ülni. A lányom már majdnem utolért magasságban. A látszat ellenére nem csak magamnak veszek autót, és igen, ülnek néha ott, mindhárom kölyök. Brutál kalusztrofób volt az alacsony plafonnal, hiába volt fent lyuk :-) Elöl sem győzött meg annyira, a Stelvio tetőablak sokkal jobb. Egyszerűen úgy szálltam ki a próba ücsörgés után, hogy ez nekem nem kell. Van ilyen.

Az már csak plusz szempont, hogy a saját logikámat köptem volna szembe, a legkönnyebb benzines Giulia verziót szerettem volna. 40-50 kiló plusz súllyal a tetején, jó messze a tömegközéppontjától ez így egy kapufa lett volna, mégha elméleti is.
A zúgást meg nem bírnám ki, ha valóban zúg, eladtam volna rég.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2025-02-14 19:01:41 // 38490
Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett.

Több kérdésem is van. Minek ültél hátra? Azóta hányszor ültél hátul? :)

Viccet félretéve, hátul hány Veled egymagasságú ember ül rendszeresen, akik miatt lemondtál arról, hogy ne legyen tetőablakod? :)
leopop32025-02-14 18:56:48 // 38489
Ez így van. De a Giulia/Stelvio párosnál ezt nem láttam. Nem rossz értelmében mondom hanem az anyaghasználat nem javult az elején is jó volt. Pont Halesszal beszélgettünk erről, hogy olyan sok mindenben nem is kellett belül fejlődnie az “autós újságírók” is egyedül a belső képernyőre húzták a szájukat. Később ezt frissítve is lett.

Kipróbálva és imádom. Nem zúg, nem búg. Biztos el tud romlani de szerencsére nem ültem olyanban ami zajos lett volna. Giuliában is kell de Stelvioban meg zseniális. Egyszerűen kell. Nem szeretem ha felülről nem jön fény.

Lakást is így választottam, sok ablakkal és világos legyen.

Ui: Napi szaladgálós, munkába járós Peugeot 1007-ben sajna nincs. Bánom is, hogy nem találtam akkor olyan amiben van, mert ugyanolyan 2 részes mint a Giuliában vagy a Giuliettában. Úgyhogy mégegyszer nem veszek olyan autót amiben nincs, mert baromira zavar :/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.