Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-04-20 10:17:51 // 19812
Hát nekem is ez jutott eszembe illetve hogy még mindig olyan áron van ami még nem fér bele a keretbe 🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-20 09:02:38 // 19811
jah a Giulia SUV :DDD 2 modell van elég szánalmas ...
RomeoOne2021-04-20 08:22:42 // 19810
De, 4 éve a Stelviot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-20 06:38:11 // 19809
Rohan az idő... és 5 éve nem adtak ki új modellt sem...
RomeoOne2021-04-19 22:05:32 // 19808
Buon compleanno!
Halesz2021-04-19 21:51:30 // 19807
Ma ötéves az első Giulia 🎂

Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-19 10:40:38 // 19806
pl a gyári sport tárcsák és betét az a negyede sem :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-19 10:10:59 // 19805
Az pont jó, ha a karbon tényleg négyszer annyit bír :-)
samu1262021-04-18 23:32:01 // 19804
Kékecske

Ez mennyire reális? És miért nincs alfatexes Giulia? Az alfatex bézs zsínű 159-es ülése az nekem örök és hiányozna :(

Ezt azért linkeltem mert a sok fekete bőr mellé kb az egyetlen alternatíva
RomeoOne2021-04-18 23:24:56 // 19803
Hát attól függ melyik acél :)

Rendes pályázós acél tárcsa meg ahhoz való betét az simán eléri a 50-60%-át is a karbonnak.
Pl. Pagid Racing RSL 29 vagy Carbone Lorraine betétek

Tárcsákból pl. az AP racing, Stoptech, Pfc ami ütősebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-18 19:02:16 // 19802
Na igen klasszisokkal olcsóbb az acél, mint a karbon kb a negyede...
RomeoOne2021-04-18 18:41:06 // 19801
Ha a pénz nem számít, akkor persze jobb a karbon kerámia, de ha valaki nem akar végtelen összeget erre költeni, akkor egy spéci acél tárcsa meg ahhoz való betét ár-érték arányban sokkal jobb. link
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-18 17:57:38 // 19800
Egyébként adtunk már el Porschera vagy R8ra gyári tárcsát, nincs is hozzá más Brembo volt bennük gyárilag de ilyet közforgalomba nem árusítja a Brembo sem, sokkal könnyebb volt és más volt az anyaga....A közBrembo egy kalap szar, a futottak még kategória...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-18 17:53:41 // 19799
Pedig azt használják sőt rallyeban is...
RomeoOne2021-04-18 17:50:47 // 19798
A karbon kerámia szinte minden tekintetben sokkal jobb, mint a vasfék. Nem is ezt tagadtam, csak sokan azt hiszik, hogy az akkor kell, ha valaki pályázni akar. Ezt cáfoltam.
RomeoOne2021-04-18 17:49:12 // 19797
Igen, az egyel ezelőtti M4 volt duplakuplungos. Az újakba már ugyanaz a ZF megy, mint a Giulia-ba.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-18 15:40:20 // 19796
Ha egyszer elterjed a SiC erősített karbon kerámia mint féktárcsa anyag, és normális ára lesz, akkor azért lesznek előnyei. Nagyon tartós, könnyű, jobb fékhatást lehet elérni vele. Amíg ennyibe kerül, addig nagyjából mindegy. Ha egyszer lejön a technológia az elérhető kategóriába, onnantól egy nagyon jó dolog lesz. Villanyautón egy ilyen fékrendszer kb soha nem kopna el. Jelentősen csökkenti a rugózatlan tömeget is.
leopop32021-04-18 14:52:56 // 19795
Az a sor nekem sem tetszett de csak most láttam mert kiderült hogy 2 oldal volt a cikk én pedig csak egyet olvastam el 😅
Kazes☻2021-04-18 13:08:08 // 19794
Giuntini2021-04-18 12:42:57 // 19793
Aztan még:"Kicsit Homasita a sok szénszál betét"
Fékek terén viszont jobb választás a karbon. Tomi autóján Velencén sikerült elfárasztani a fékeket!
Giuntini2021-04-18 12:39:38 // 19792
Nem igazán van képben, mert a BMW M3-ban ugyanaz a 8 sebességes ZF váltó van mint az Alfában! Én nem is tudom, hogy lehetett ilyet leírni, hogy az M3 duplakuplungos váltója bizonyos esetekben gyorsabb mint a Giulia ZF váltója??!!!
RomeoOne2021-04-18 10:43:04 // 19791
Egyébként pályázós autókat, pl. amiket a Nordschleife-n bérelnek, vasfékkel szokták szerelni. Persze azok spéci tárcsák meg betétek, jóval drágábbak. Azok jobban bírják a magas hőmérsékletet is.

De a tévhitekkel ellentétben a karbon-kerámia fék nem igazán a masszív pályázásra való. Igaz, hogy magas hőmérsékleten sem fárad el, mint a vas, de a tartós magas hőmérséklet károsítja. Plusz nagyon sérülékeny is a mechanikai behatásokra, rácsúszol a kavicságyra, vagy megütöd kerékcserénél a tárcsát, és addig tartott. És ehhez képest, ugye, jó drága.

Ezek a kerámia fékek, amiket személyautókra raknak, inkább csak arra jók, hogy egyszer-kétszer megfuttasd egy pályanapon vagy ha meg akarod rendesen hajtani lefele a Mátrából, azt is kibírja.

Az F1-ben amúgy nem ez a fajta karbon kerámia mátrix (CCM) fék van. Az is karbon, de teljesen más technológia. Karbon-karbon vagy karbon-rost (carbon fibre) féknek hívják.

Egyébként többek között Mór Csabánál olvastam még hasonló kritikát:
Alfa Romeo Giulia QV: maximumra pörgetve

A cikk vége felé írja:
Másfél bemelegítő kör után visszatértem a boxba, beállítani az ideális guminyomást a gyors körhöz. Ahogy megálltam, egy marék hamut vettem észre az első kerekek mellett: porrá vált az első fékbetétek egy része.

Az autón az alapáras acél fékrendszer volt, ahol a problémát véleményem szerint a kicsire méretezett első féknyergek jelentik. A kis fékek miatt kis felületen képződik a súrlódás, ami nagyobb hőt generál, mintha nagyobb felületen tenné ugyanazt. Így az egyébként nem fékgyilkos Pannónia-Ringen is már másfél kört követően olyan hőmérsékletek vannak az első fékeknél, ami nem egészséges.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-18 09:54:04 // 19790
Minden csak viszonyítás kérdése az F1ben a karbonfékeket is sikerül kifárasztani ....
Valaki ökör módon állandóan csak a féket nyomja oda semmi nem elég.
RomeoOne2021-04-17 22:18:27 // 19789
Mondjuk ezt már az elejétől fogva mondták, hogy ha tényleg elkezded használni, akkor viszonylag hamar el lehet fárasztani a vasféket. Ha pl. meg akarod szalasztani Eger és Miskolc között Répáshuta felé a Bükkben, ahhoz kevés lesz.
GEORGE2021-04-17 21:44:52 // 19788
ez a valamit le kell szólni kategória....tökéletes mégsem lehet....
G-MANN🍀2021-04-17 21:39:06 // 19787
leopop32021-04-17 11:56:27 // 19786
Cikk olvasása után ugyanez merült fel bennem is
Liquid2021-04-17 11:03:41 // 19785
Azt az egyet nem értettem én se
Halesz2021-04-17 10:50:51 // 19784
Ez egy elég alapos és korrekt cikk!
Én mondjuk a féket sehol nem éreztem kevésnek, nem tudom mit lejtőztek vele :)))
RomeoOne2021-04-17 10:50:40 // 19783
Van benne néhány tárgyi tévedés, de meglepően képben van a szerző, nem vártam volna ezt az origo-tól.
Jorjie2021-04-16 22:14:23 // 19782
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-16 21:14:16 // 19781
Homeofficera alig volt energiám annyira leszedált az a fos...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-16 15:01:50 // 19780
Sejtettem hogy valami van, nagyon eltűntél. Örülök hogy megúsztad, legyűrted, újra itt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-16 14:27:43 // 19779
köszi mindenkinek!
esvé2021-04-16 13:32:26 // 19778
örülök, hogy már jobban vagytok!!!
Giuntini2021-04-16 09:20:59 // 19776
Ellenszer az olasz vakcina: ALFA ROMEO!!😊
leopop32021-04-16 08:20:09 // 19775
Legyűrtétek ez a lényeg 😁💪🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-15 21:14:46 // 19773
Jah, hát elég cudar volt ez az angol változat de legyűrtük ...
Giuntini2021-04-15 21:10:50 // 19772
De legalább kiütötted a Covidot....
zümi1662021-04-15 20:49:52 // 19771
Mióta megvan a kis Juliska, minden hétköznap 60 km.-t Alfázok :-))
Piritu - 1.000.0002021-04-15 20:18:32 // 19770
Üdv újra a fedélzeten :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-15 20:09:41 // 19769
No másfél 7 után végre Alfáztam, kurva kovid 😁😁😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-12 15:23:42 // 19768
Tényleg :-) Amcsi teszt ha jól látom, nekik meg jár a 280 ló mindenbe :-)
leopop32021-04-12 13:11:40 // 19767
Akkor nem csak én próbálnám ezt ki 🤣🤣✌🍀
Golyszi2021-04-12 07:55:19 // 19766
Annó mikor megvoltak a TI-k én is feltettem...hamar le is vettem. 🤣
Utána kaptam meg a jelenlegiket.
Piritu - 1.000.0002021-04-11 18:18:57 // 19765
Köszi! :-)
RomeoOne2021-04-11 15:58:40 // 19764
280 lovast adtak, de tényleg elég alapot. Ha legalább Veloce ülés van benne...
RomeoOne2021-04-11 15:44:31 // 19763
Tudom, hogy ez az 59 felnije. Úgy értettem, hogy ilyen patkósat most csak a Stelvio-hoz adnak, sajnos.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.