3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2023-03-03 22:22:31 // 29596
A kinézet izlések és pofonok! Vasárnap kipróbálhatod!:)
Liquid2023-03-03 22:12:40 // 29594
Nem kell meggyőzni senkit, csak annyi hogy ha csak az 5 kilós kalapács volt a a kezedben, akkor fogalmad sincs milyen fogni egy sárgarépát :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Liquid2023-03-03 22:05:41 // 29593
úgy-úgy :) De valami olyat kell találnia amit kedvére szétszerelhet :D
Liquid2023-03-03 22:04:19 // 29592
Az Alfatex kárpit (hihetetlen kényelmes volt), vagy akár a 156 plüss ülése szerintem is sokkal jobb mint a TI, legalábbis ülni benne, kinézetre nem kérdés: mindent visz a TI.
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:22:42 // 29591
Az biztos hogy nagy különbség lehet típuson belül is, a 2.4 automata egyértelműen autópályás/utazó autó volt. A TBi Ti lehet ennek tipusnak a csúcsa. Belül, igen, azt a belteret nagyon szerettem :-)
RomeoOne2023-03-03 21:07:26 // 29590
Amúgy simán lehet. Nem azért mert hétfői, de mert 2,4 és elölhajtós, plusz automata. A Shadiné meg 1,75 Tbi, azaz sokkal kisebb súly elöl és puttonyos, ami még inkább hátrébb helyezte a súlypontot. Plusz manuál, tehát annyival is könnyebb. Ezek azért már együttesen elég nagy különbséget adnak, hogy egész más autó feelingje legyen.
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.
Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.
Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2023-03-03 21:04:30 // 29587
Kéne már neked egy Giulia, hogy többet járj a topikba :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2023-03-03 20:32:09 // 29585
Ki kell próbálni! Sajnos nagyon sokszor valótlanságolat írnak a "szalértők". Az a baj hogy mennek vele 20 km-t, és úgy írnak róla mintha megismerték volna a típust. Én is a MiTo-t több ezer km után ismertem ki igazán.
G-MANN🍀2023-03-03 19:41:40 // 29584
A kevés km sokat segít 😊
7 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2023-03-03 18:38:04 // 29576
Én is rohadtul nem szerettem a Giulietta-t, de a múltkor az Érdi Turul utcai bontó előtt bambultam egy fehéret (egyhelyben állt) unalmamban, míg Petire vártam és simán megtaláltam azt a nézetet, ahonnan egyáltalán nem volt zavaró a lámpája. Sőt véltem benne felfedezni azt amiről formázták.
Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )
Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)
Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.
Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(
De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.
Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.
Ja igen, Metaxa-t ittam...
Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)
Giulietta ue.
Megyek inni...
Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )
Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)
Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.
Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(
De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.
Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.
Ja igen, Metaxa-t ittam...
Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)
Giulietta ue.
Megyek inni...
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2023-03-03 17:59:43 // 29570
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2023-03-03 16:29:28 // 29567
Na a MITO még megosztóbb :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2023-03-03 15:27:33 // 29564
Egy kivétel azért van!:) Az Arna, abban semmi alfás értéket nem találni!
Giuntini2023-03-03 15:24:53 // 29563
Én értem hogy mit akar mondani Shadin! A MiTo tényleg férfias játékszer. Annak idején mikor Zoliét kipróbáltam, engem kilóra megvett a 135 lovas Multiair. Én is vettem egyet, igaz az enyém csak a 77 lovas Junior, mert városi strapabíró autó, de futóműve ugyanaz. Hihetetlen stabil, a városi szűk kanyarokban tűpontosan lehet vele nagy sebességgel kanyarodni. A MiTo-t elkönyvelték női autónak, de azok a csajok akik vezetik, nincsenek tisztában vele hogy ez az autó mit tud, mert sohasem próbálták. Erhard is vett egyet, és ő is megállapította, "ezt nem gondoltam volna róla". GT meg egyenesen el van halva a QV-től.
Minden Alfában megvan az érték, a Sudtól kezdve a Tonaléig!
Minden Alfában megvan az érték, a Sudtól kezdve a Tonaléig!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2023-03-03 14:14:06 // 29560
Ha már pariba raktátok a 159-et és a Giulietta-t, akkor meg kell jegyeznem, hogy a MiTo férfias, a GT egy gyönyörű hintaló az S-Max pedig hosszában fekete...
:-)
:-)
Liquid2023-03-03 14:10:51 // 29559
"cinkes elem" lesz mindegyiken. Majd az idő eldönti mi lesz az. Így előre nem lehet látni milyen lesz a jövő, gondolj csak a 70-80-as évekbeli scifikre :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2023-03-03 13:33:23 // 29557
nekem a giulia mikor megjelent, nem is tetszett..., aztán elmentem Hondával alfa találkozóra, megnéztem beleültem... szorított az ülés... az áráról ne is beszéljünk:D
Utána letoltam még egy részleges házfelújítást Passattal:D
És beütött a vírus, nem az... az Alfa:D és úgy mentem át minden addig áttörhetetlennek vélt falon, mint a kés a vajban... és most imádom, tényleg, tesztvezetés nélkül vettem meg és csodás!
5 év alatt nem tudtam kizsarolni senkiből hogy oda engedjen a volánhoz... Tudod az ilyen kapcsolatoknak házasság a vége, az meg hosszú mint az orosz tél :D
Utána letoltam még egy részleges házfelújítást Passattal:D
És beütött a vírus, nem az... az Alfa:D és úgy mentem át minden addig áttörhetetlennek vélt falon, mint a kés a vajban... és most imádom, tényleg, tesztvezetés nélkül vettem meg és csodás!
5 év alatt nem tudtam kizsarolni senkiből hogy oda engedjen a volánhoz... Tudod az ilyen kapcsolatoknak házasság a vége, az meg hosszú mint az orosz tél :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2023-03-03 13:24:57 // 29555
Az a maga módján jól néz ki, főleg az első gen. :)
SD2023-03-03 12:59:38 // 29554
eszemben sincs lefikázni a 159-et, nem csúnyúl, nem öregszik csak patinásodik, most már jobban néz ki mind újonan, nekem akkor annyi pénzért megmunkálatlan volt a belseje.
De ez szubjektív, aki akkor tartott ott hogy olyat vegyen annak ássz ajánlat volt nyilván.
A Giulietta ugyan az, a formája ma is ássz, ami meg kicsit az akkori techno irány mára megöregedve az minden autón ilyen lesz azt nem lehet megúszni.
A Giuliában nekem az tetszik hogy most nem látok rajta olyan elemet ami később cinkesen béna lesz, ez már most future classic:)
De ez szubjektív, aki akkor tartott ott hogy olyat vegyen annak ássz ajánlat volt nyilván.
A Giulietta ugyan az, a formája ma is ássz, ami meg kicsit az akkori techno irány mára megöregedve az minden autón ilyen lesz azt nem lehet megúszni.
A Giuliában nekem az tetszik hogy most nem látok rajta olyan elemet ami később cinkesen béna lesz, ez már most future classic:)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2023-03-03 11:50:07 // 29552
erősen bal lábbal keltél, ugyanis azt elfelejted, hogy ez a műszerfal - kormány - középkonzol kombó 2005-ben született. akkoriban marhára jól nézett ki, annyira, hogy az akkori 3-as Bömbit lekörözte. (onnan tudom, hogy végigültem az akkori párhuzamos márkákat, mikor 2008-ban cégautót kellett választanom).
az akkori automatát se a mostani ZF-hez hasonlítsd, mert akkor az nem volt.
a 159 a maga korában nagyon jó volt, de most azért az a konstrukció meg dizájn 2023-2005=18 éves! és igen, kívülről valóban merész az eleje még mindig (nagyon jól öregedett) de az autóipart továbblépett.
az akkori automatát se a mostani ZF-hez hasonlítsd, mert akkor az nem volt.
a 159 a maga korában nagyon jó volt, de most azért az a konstrukció meg dizájn 2023-2005=18 éves! és igen, kívülről valóban merész az eleje még mindig (nagyon jól öregedett) de az autóipart továbblépett.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
386
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Találkozások
- Zenebutik
- Tonale
- Motorsport
- Giulietta
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

