Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2022-06-01 10:46:13 // 25776
Én is ilyet sejtek, a téli felniket én is egy olasz gumis műhelytől vettem eléggé olyan áron, hogy el sem hittem amikor kihozta a GLS. És minden stimmelt vele, nem volt semmi trükk, eredeti, gyári felnik, hibátlanok. Érdemes néha szétnézni itt-ott :-) A subito-ról lehet még érdemes venni ezt-azt, de abban nincs tapasztalatom még.
Karbon cuccokban pedig érdemes a Koshi Group oldalán is szétnézni.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-01 10:05:13 // 25774
van egy olasz csávó olyan gyári dolgai vannak szerintem nyúlják a gyárból :DDD szinte minden 200 euró hátsó TI diffuzor, bőr váltó kar, QV kormány ... hátsó QV füst lámpa készlet az már 700 euró, belső QV karbon cuccok....QV kipuff 900 euró... minden is van
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-01 09:56:17 // 25773
230 E-ért dobálják a gyári váltófület....
quash2022-05-31 18:10:30 // 25772
Bocs!
Ahonnan húztam a képet, ott csak annyit írtak hogy Maserati :)
Valaki meg itt írta a ghibli-t, összeraktam :D
RomeoOne2022-05-31 15:57:33 // 25771
Ennyire nem gondltam végig, de tényleg ez tűnik a megoldásnak: Grecale váltófül
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-31 15:53:01 // 25769
Banyek igazad van.. és akkor a megoldás is megvan asszem. A Maserati stílus azonnal felismerhető volt, szóval Grecale. Az van Alfa technikán.. lényegében :-)
RomeoOne2022-05-31 15:30:06 // 25768
Ha az a Ghibli váltófüle, amit linkeltél (és gugli alapján én is azt találtam), akkor a berakott képen a Giuliában nem Ghibli váltófül van.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-31 15:16:05 // 25767
Nem tűnik kompatibilisnek, inkább egyedi megoldásnak tűnik (csak minek :-))
Giulia vs Ghibli
RomeoOne2022-05-31 14:32:11 // 25766
Olyan kép nincs, ahol a kormány is rajta van? Vagy ahol látszik, hogy az eredeti váltófülhöz képest hol helyezkedik el? Gondolom nem pont ugyanaz a pozíciója
quash2022-05-31 14:09:07 // 25765
Dehogy az enyém! :)

Ghibli váltófül a jó válasz, bár szerintem a gyári Alfa jobban mutat.
De ezek szerint lehet cserélni, és van aki cseréli is.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-31 12:34:03 // 25764
És QV műszerfalas is. Akkor nem a te autód :-))
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-31 12:33:21 // 25763
Áhh, de látom ez egy piros (tudom tusom rosso) Giulia :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-31 12:32:28 // 25762
Ha ez a te autód, akkor szinte csak oda nem illő dolgokat látok XD Egy bőrözött műszerfal, Koshi Group-os(?) karbon betétek és Ghibli váltófül. Watizdisz? :-))
quash2022-05-31 11:54:33 // 25761
Keresd a hibát a képen! :)

Competizione2022-05-30 09:37:42 // 25760
Na puff,,,,,,,,hát ez telitalálat,ahogy leírtad,,,,,,és ,,igazságos Mátyás még úgy néz ki sokáig hatalmon marad,Vlagyimir Vlagyimiroviccsal együtt és jöhet az új KGST meg hasonló badarságok.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-30 07:08:46 // 25759
Jah ez mindenhol így megy a világon a folyamatot fent kell tartani, az adót be kell szedni...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-29 23:02:44 // 25758
Na hogy ezt hogy kanyarítottad a magyar politikához azért az komoly 😂
SanyiJTD2022-05-29 22:39:58 // 25757
“Van manapság ilyen?”

Audi A3 3.2, A6 4.2 , Skoda superb 3.6 Régebbi Merci s classe benzinmotorral, amugy se kell senkinek hat meg igy. Bangle 7es eddig is csak a tesók jartak vele kb, porsche cayenne (2005 koruli) , renault laguna 3.0 , opel vectra B,C 3.2 , rohadós e mercik tomkelege 3000cm3-el felett, vw touareg stbstb hany szazat soroljak még?
2001-es 2011 kozott 3000 köncenti felett 885 hirdetés benzinmotorral. Kitalálhatod ebből mennyi izgalmas autó, kb 50.

Nyilván egy 5literes mustangot akkor is majd megvesznek ha 1000lesz egy liter uzemanyag. Így már remelem erted a gondolatmenetet, szerintem nem volt bonyolult :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-29 21:54:02 // 25756
Ennyire nem egyszerű a matek, amíg azokból az adókból lehet a legtöbbet lopni amit befizetnek azt fent tartják ...majd biztos lesz ilyen is de akkor jön csak az igazi sötét középkor, Mátyás az igazságos már itt van, csak majd jön még a a hatvanad, nyolcvanad, ingyen robot, már csak az elhálás első joga hiányzik 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-29 21:27:46 // 25755
Mennyivel elegánsabb úgy elvenni az autót az emberektől, hogy valójában van termék, megvehető, sőt trendi és modern. Picit drága, és értelmetlen így, de mire ez kiderülne már benne vagyunk az egyirányú utcában. Még szép zöld magyarázat is van a sztorihoz, meg a fránya vírus, és a gonosz Putyin. Ejj ejj ennyi szerencsétlen körülményt...:-)
Kétezer Ft benzinárnál különben is boldogan röppennek rá majd a népek mindenféle megoldásra. Bérelnek, naná! Elektromost, naná. A biciklin fázós télen XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-29 21:18:42 // 25754
Jó kérdés, hogy a veterán autó mizéria meddig és hogy folytatódik. Most kb minden 30+ éves rozsda kupac értékes 'projekt' veterán. Aminek persze semmi értelme... vagy mégis?
Logikusan, ahhoz hogy valóban eljusson oda a helyzet, hogy az emberek bérlik az autót, el kell tűnnie a régi használható autóknak valahol. Az új autók fenntarthatósága romlik, 10-15 év és a többség fenntarthatatlanná válik. A maradék régi használható vas vagy aranyárban lesz, vagy pl. nem mehet a közútra csak útvonal engedéllyel (lásd Csikós vízióját a témáról) és akkor a valódi ritkaságok kivételével filléres lommá válnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-29 20:59:32 // 25752
Csak a kicsiknek van értelme...
Liquid2022-05-29 20:50:09 // 25751
a kicsiknek lenne értelme mint pl. az 500e, csak nem azon az áron...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-29 20:16:04 // 25750
Jah elektromos autó...most már egyre több a tapasztalat normál körülmények között ha nem kell fűteni, hűteni és nem esik az eső akkor tudja a gyár által megadott km-et de max 100-110es tempóval, ahogy közbeszól az időjárás egyből leugrik egyharmad így már nem olyan fényes a hatótáv, jelenleg ott tart a fejlődés, hogy 3x nagyobb akkukat pakolnak bele a suvokba amik elmennek 300kmet 🤣🤣🤣 Valahogy nem igazán fogynak ezek az elektromosok az áruk és a kompromisszumok miatt...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-29 19:45:01 // 25749
Itt már nagy köbcentis egy 3000 vagy feletti autó és bizony tömkelegével lesznek eladók de a hitel miatt sok vállakozó vett 50 millás autót 30-40 millás hitellel, mert ugye száguldott a gazdaság de pl az építő ipar most kezd behullani az meg visz magával mindent na meg az űber erős forint és a 10-15%os kamatok...mert ugye előre megyünk, nem hátra ...és még csak most kezdődik 🤣🤣🤣🤣
Lakás külföldön, sosem volt kint 30%nál magasabb a saját tulajdon mivel mindig is drága volt...
RomeoOne2022-05-29 19:17:45 // 25748
a nagy köbcentis benzinmotoros autók meg bagóért kongnak majd a HAHU-n.

Ez egy érdekes kérdés egyébként, nekem is eszembe jutott, hogy mi fog történni az autópiaccal, de nem látom ennyire egyértelműnek a dolgot. Valószínűleg a 70-es évek olajválsága utáni folyamatokat kéne megnézni, lehet, hogy valami hasonló várható. De amúgy meg "nagy köbcentis benzinmotoros" autók, ami "nem kultusz vagy sportautó", az mi? Van manapság ilyen?

Már egy Giulia Q sem nagy köbcentis, legalábbis a - nem is annyira - régi sztenderdek szerint. Nincsenek már ilyen autók tömegével. Ahhoz, hogy lemenjen az ár, ahhoz az kéne, hogy sok ilyen autó legyen, amitől előbb-utóbb szabadulni akarnak, miközben a kereslet rájuk tartósan csökken. Ez történt ugye a dízelekkel az utóbbi években.

De ilyen benzinfalókat már jó ideje leginkább csak fanatikusok vesznek, és ritkán azért, hogy napi használati funkciója is legyen. Az ilyen tulajdonosok meg nem fogják eladni azért, mert kicsit drágább lett az élvezkedés.

Szóval értem az alap logikáját annak, ami alapján ezt jósolod, de szerintem, ha minden tényezőt figyelembe veszünk (mint pl. amiket fentebb is írtam), már közel sem ennyire egyértelmű a dolog. A piac az mindig tud nagy meglepetéseket okozni.
Ugye, amikor 2020-ban nagyon beütött a járvány és mindenki gazdasági összeomlást vizionált, akkor is azt jósolták, hogy lemennek majd az autóárak, Aztán épp az ellenkezője történt. Emlékszem valahol volt is egy cikk, ami arról szólt, hogy valaki még az elején eladta gyorsan a majdnem új autóját, hogy aztán kicsit később olcsóbban visszavásároljon egy hasonlót és nyerjen egy jót rajta. Majd az árak elkezdtek felfelé menteni és alig tudta minél kisebb bukóra menteni a helyzetet.

Egyébként szerintem ez a villanyautók további terjedésének fog kedvezni, ehhez még csak nagy gurunak sem kell lenni. Az autók kezdenek hozzádrágulni a villany szintjéhez, most már az üzemanyag is egyre csak drágább bele... Záródik az olló. Egyre több ember lakik nagyvárosban is, ott meg amúgy is kín az autózás. A villany is, de az még mindig kevésbé frusztráló egy fokkal.

És nagyon fontos, amit Gyuri is szokott emlegetni (meg Várkonyi is), hogy az olcsó mobilitás eltűnik az eddigi formájában. A kevésbé tehetős rétegek nem engedhetik meg majd maguknak az autót. Pontosabban a magántulajdont. Ha nyugatra nézünk, láthatjuk ezt a tendenciát a városokban a lakásokkal, házakkal. Az emberek már nem akarnak sajátot venni, nem is tudnák megtenni, életük végéig csak bérlik a lakást - fizetnek érte életük végéig és utána nem lesz az övék. Még pozitívumként is állítják be, hogy mobilisebbek maradnak, nincsenek egy helyre lekötve... Ami igaz is, de azért látni kell a hátulütőjét is a dolognak.
Az autóval is most ez az irány látszik előretörni. Aggasztó ezt úgy nézni a mi szemszögünkből, akiknek még az autó a szabadságot jelenti. Hogy oda megyek, ahova akarok, amikor akarok.

De ha azt nézzük, hogy készül a Meta a saját virtuális valóságával és mennyien érdeklődnek iránta... Nekem egyből a Mátrix jutott róla eszembe. Csak ott a sztori szerint a gépek kényszerítették az embereket bele, most meg önszántukból mennének. Nem elég izgalmas az életed? Élj a virtuális valóságban. Nem nagyon látom, hogy mitől jobb az, mint alkoholba vagy drogokba menekülni...

Na, de nagyon elkanyarodtam a témától. Lényeg, hogy én nem számítanék azért tömegével olcsó benzinfalókra a növekvő üzemanyagárak hatására sem.
Liquid2022-05-29 18:59:09 // 25747
Én is ebben bízom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-29 18:13:11 // 25746
Stelvio sehol nem ér le akár új, akár régi 🤣🤣🤣
Liquid2022-05-29 18:09:47 // 25745
köszi ez is segít, mert a Ti-vel se volt egyszerű bejárni, de ha annál magasabb akkor az már jó.
Morfiusz Cédula2022-05-29 18:07:17 // 25744
Én azt tudom mondani, hogy a mi beállónkban, ahol 159 Ti leér, a 2020-as Q4 Veloce nem.
Liquid2022-05-29 17:40:17 // 25743
Köszi, ezek szerint egy "új" Giulia vagy egy Stelvio kell nekem :)
zgi5212022-05-29 15:30:27 // 25742
bizony sokaknak at kell alakitani a garazsbeallot, h ne erjen le ki v befele az elso kerek mogott a kuszob. talan ott a legalacsonyabb. kerekcserenel is pogacsa kelll a kerekek ala mert a normal kroki nem fer ala.
Piritu - 1.000.0002022-05-29 14:43:29 // 25741
az enyém 2019-es akkor ez még az alacsonyabb? Mondjuk sose volt gondom vele...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-29 14:08:48 // 25740
Az első szériás Giuliák a legalacsonyabbak, és 2019-ig biztosan alacsonyabb az RWD az AWD változatoknál. Nekem ez is fejtörést okozott, amit itt nem értettek páran hogy miért. Jártak volna Ti-vel 5 évig XD Emlékeim szerint a Veloce 1.5-2 centivel magasabb.
A MY21-nél a Superen emeltek, hála az égnek, kb 14 centin van az amúgy sík alja, ez már a mindenre jó, használható kategória.
SanyiJTD2022-05-29 12:04:01 // 25739
A 2020 elöttiek jóval alacsonyabbak, sima változatoknál is és a Q verziónál is, erősen látható a különbség.
carver2022-05-29 11:25:47 // 25738
hát a Maseratiról (még) kevesebbet tudok mint az Alfáról, de pontosan ez a kép alakult ki bennem is. Ha eltekintek attól hogy ütős Versace stílusó logója van (és nekem nem jön be a Versace sem) és nagyon kevés fut belőle - ennek önmagában presztizs értéke van - akkor nem nagyon van más ami miatt rákívánnék...

Én megmondom őszintén simán el tudom képzelni hogy 5 év múlva beleülnék egy 166 utódba - szóval sokkal jobban örülnék ha az Alfának lenne 5-ös, 7-es kategóriájú változata. (most nem megyek bele abba hogy milyen autók lesznek 5 év múlva azt már sokszor kitárgyaltuk...)

A luxusra nem vágyok, nekem az understatement sokkal jobban bejön mint a kivagyiság és a Giulia pont az az autó ami nem tolja az arcodba hogy műremekkel van dolgod...
Liquid2022-05-29 10:46:37 // 25737
"elöl és középen is szerintem necces" - elöl és középen is nagyon necces
Liquid2022-05-29 10:45:57 // 25736
A különböző Giulia változatok között mekkora az eltérés (ha van egyáltalán) hasmagasságban? Tegnap megkértem egy ismerősömet, hogy próbáljon beállni az udvarunkra. 150 lovas dízele van. Hááát épphogy nem ért le (elöl és középen is szerintem necces). Kifele tolatáskor más ívnem ment és le is ért kicsit az eleje. Azt mondta hogy a Q4-ek magasabbak. Ez igaz? Úgy néz ki kiesett a Giulia...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-28 23:20:48 // 25735
Maser...hát nekem a Levante egy nagy csalódás szerintem nagyon messze van az a luxus kategóriájú autótól...műszakilag egy Stelvio sokkal komolyabb
Zselé2022-05-28 22:15:58 // 25733
Ez is egy érdekes nézőpont, és belegondolva tejesen egyet is értek vele
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-28 22:12:29 // 25732
Eleve más volt az olasz stratégia. A BMW egy márkanév alatt kínál 3-mast, 5-öst, 7-est (és köztes kupét, ezt azt). A három alap méretosztály külön célcsoport és prémium szint.
Az olaszok külön márkaként kínálják ezt. 3-mas az Alfa, 5-ös 7-es közt valahol a Maser. Kb.
Eleve így lett felépítve, ezért lett a Maserati exkluzívabb brand. Ha visszatekintünk a történelmükre, a Maser lényegesen vacakabb autókat gyártott, főleg a De Tomaso érától számítva. Valahol az m5 verő QP IV téveszménél a Ferrari vezetése alatt tolták följebb a Maser pozícióját. Az Alfa műszakilag amugy mindig korrektebb autókat épített, a Maserati úgy lett luxus brand, hogy drágán adtak valamit, amit kevesen mertek megvenni. A fenntartása, üzemeltetése horrorisztikus, tehát tökéletesen jó arra, hogy a gazdagságot mutassa vele a kifinomultabb ízlésűnek mondható tulaja. :-)
Egy Ghiblinél egy Giulia műszakilag ma is jobb autó.
Én valahol ezek miatt úgy latom, hogy az Alfa siker lehetőségeit a Maserati rontotta. Maser nélkül az Alfának lettek volna zászlóshajói, sokat hozott volna a márka prémium megítélésén.
VKG699!!! (4x156+75)2022-05-28 21:45:30 // 25731
Várj, legendát de, abból épített, a háború előtt.
A 8C-k Bugatti kategóriájú autók voltak...

Azóta nem ez a cél, és én nem is bánom, hogy őszinte legyek.
Zselé2022-05-28 21:10:55 // 25730
A példa miatt hoztam, mint pozícionálás. Nyilván nem tart ott az Alfa brand, de közel(ebb) van hozzá. A Citroennél biztosan. Ebből el lehet mozdulni felfelé meg lefelé is megítélésben.
carver2022-05-28 18:32:51 // 25729
(a DTM alatt azt értettem hogy a "Touring" kategóriájú versenyekben való részvétel szerintem az ami az Alfának igazán "hazai pálya" volt, mert az ős Alfa - Nuvolari, stb - egy teljesen más korszak volt az F3, F1 az meg inkább megszállottságról szólt)
carver2022-05-28 18:17:17 // 25728
azt ne felejtsd el hogy a Maserati meg az AR nem ugyanabban a ligában játszanak. A Maseratinak nincs B meg C kategóriás autója és nem abból épített legendát, hogy olyan autót gyárt amivel a gyereket is el lehet vinni az iskolába és a szerpentinen is lehet vele vigyorogni (és DTM-et is lehet vele nyerni "apróbb múdosításokkal).

Az Alfa Romeo, nem a Rolex kategória és a vevőközönsége sem az. Nézd meg akik itt a fórumon írogatnak, csupa rendes ember. De feltételezem kevésnek van Rolexe (Patek Philipje, stb), (igen tudom előítélet és igen nekem is van több ismerősöm akinek rendes ember létére sok(kap több) pénze van (mint nekem:) ). Akinek meg mégis van Alfája az meg max gyűjtószenvedélyből veszi és van mellett más autója is, mert kövezzetek meg, de akinek meg nagyon sok pénze van az vesz Porschét meg Ferrarit (is), mert azok még nagyobb mérnöki műremekek. És azzal nem akarod a gyereket iskolába vinni mert inkább veszel mellé egy Macant bevásárolni. Ha meg feljebb akanád tolni az Alfát akkor megeszed a Maser piacát.

Értem (azt hiszem) amit mondasz, de akármennyire és szimpatikus - szerintem - az Alfa Romeo legendája nem a szupersport, meg a luxuskategóriából jön ahol gáz hogyha meglátsz mellette egy közlekedőedényt hanem a DTM-ből és nézd meg hol van ma a DTM...

És még mindig mondhatnád hogy dehát a BMW, meg Mercedes szalonban sem kapsz KIA-t meg nem tom mit lásd Hovány, de hoppá a Pappasnál mondjuk pont kapsz KIA-t. És (még?) Alfa Romeot. És megoldották kulturáltan, nem keveredik a "közönség". (És igen, félek hogy a Stellantis nem ilyen, nem ilyen lesz).

Szerintem valami olyasmit akarhatnak mint azok az áruházak (Van Graaf, Peek&Cloppenburg, stb) ahol megkapod a normál márkákat is és (elkülönített helyen) a Boss-t, meg Polo Ralph Laurent is. De nem kapod meg az Zegna-t meg a Burberry-t meg a Kingsman öltönyt...

Hogy örülök-e neki hogy nincs dedikált szalon egy 18 millás autóhoz. Persze hogy nem. De ha így kapom meg azt az autót ami minden (fontos) elvárásomat teljesíti, hosszú távon is örömet okoz és meg is tudom fizetni akkor ettől még nem fordulok ki a szalonból...
Liquid2022-05-27 23:14:38 // 25727
Nem csak az olaszok, de kb. senki se tervezhet már rendes autót, csak egyen-villamost. Ezen kesereg a Gyuri (is).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.