Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Mózes2009-12-12 18:56:36 // 12551
Hát igen,de sok konkrét ott sincs...
kando.2009-12-12 18:50:28 // 12550
Valamilyen tanulmányautó lehet, de eddig csak a totalcaros cikket olvastam. Öszvérgép, talán a 4-kerékhajtás teszteléséhez :)

De majd valami hozzáértőbb vagy újságíróbb megmondja a tutit :)
Mózes2009-12-12 18:34:08 // 12549
Ciao!

Találtam 3 képet a neten valami Alfáról,nem bírom feltölteni,de a képeim közt megtaláljátok...
AdamV62009-12-12 17:30:57 // 12548
ezzel én is egyet értek! ez a bajom nekem is! jó-jó meg szép is a gt-m,de egy családi német kombi lenyomja mert nincs normális motor hozzá! a régi szar elavult v6-os se egy nagy szám...lássuk be!
Tibe2009-12-12 17:28:32 // 12547
Szerintem azért jutott ide az Alfa mert csak megtűrt mostohagyerek volt a Fiatnál. Amióta válságba került a Fiat pláne nem foglalkozott mással csak magával hogy kilábaljon. Lehetett látni az elmúlt évek során hány Alfával kapcsolatos projektet állítottak le mert volt úgymond nála fontosabb Fiattal kapcsolatos projekt.
Tibe2009-12-12 17:24:42 // 12546
Ezen nem tudom mit rágódtok annyit, a napnál is világosabb ha az Alfát megveszi a Népautó konszern akkor német mocik és német hajtáslánc váltók stb... kerül bele. Most is Fiat mocikat használ az Alfa stb...
147Smz2009-12-12 17:24:26 // 12545
Tom úgy látszik egy hullámhosszon vagyunk :-)
A Saabot asszem a Köenigsegg meg akarja venni, ami nem lenne rossz nekik.
147Smz2009-12-12 17:21:49 // 12544
Öregem te sem érted amit mondok. Nem tanultatok meg általános iskolában olvasni, vagy mi a gond? Nem tök mindegy neked, hogy az Alfának milyen nemzetiségű a tulajdonosa, ha olaszoknál csinálják olaszokkal? Ez is egy lehetőség. Nem kell rögtön arra gondolni, hogy majd Golfokat adnak el Alfa logóval. Persze megvan az esélye annak, hogy ez megtörténik, aminek én sem örülnék. De ez az egész még csak lehetőségek tárháza, és én arra szeretnék rávilágítani, hogy jól is elsülhet a dolog számunkra. Olyan nehéz ezt megérteni, de komolyan?
Tibe2009-12-12 17:16:56 // 12543
Na igen a Lambónál az Ójdival megérkezett a mennyiségi politika is. A Ferka sem véletlenül nem akar több autót gyártani. Az már a minőség rovására menne, nem mellesleg elveszítenék az exkluzívitásukat is ha minden utcán 3 jönne veled szembe. Ez az amit sosem fog elérni sem az Ójdi sem a Bömő gyárthat akármilyen autókat is.
Vasarelly2009-12-12 16:22:16 // 12542
Ok. Éljen a Kínai Ferrari. Mert ugye övék a jövő..... ha német lesz nekem nem kel...új
A mostani is 14 éves és nem fogom lecserélni még jó darabig. Aztán meg majd csak lesz megint egy öreg darab.
Satti2009-12-12 16:01:34 // 12541
A mostani Alfákra gondoltam, nem a klasszikus múltra, az természetesen egy teljesen más világ volt, csak meg kell nézni a 2. vh. előtti Alfákat, na azok az igaziak!
HátvédRomeo2009-12-12 15:57:39 // 12540
Ebben egyet értek. Az Alfa sokat volt már temetve a 100 év alatt, de még a sírásáig, se jutott el! :-) Ne is legyen így!!!
HátvédRomeo2009-12-12 15:56:08 // 12539
Világos!
Annyiban tudnék én függni, hogy amig geba van pénzügyileg legyek a mittomén melyik márkáé, de hagyja a tradiciót, meg, segitsen a piacra, Ő is jól jár abból, és mikor megerősödtem, akkor kenéyr törés, és egyedül megyek tovább.
ondani fogják erre páran, hogy ha valami lovt hoz miért engedje akkor el aki felkarolt, és hagyja az ismételten szolóba felcsillanó konkurenciát?? Azért mert Neki is leeseik, abból ha felkarol. Vagyis fel tud készülni, az elkövetkező, piaci harcra, ha levál Tőle a felkarolt. Mert a befolyt lovéból tud fejleszteni. Csak erre még nem jöttek rá a nagy közgazdászok. Még a mai napig is 1 nagy ötlet van. Vegyünk meg egy konkurenciát, baxuk szét daraboljuk fel, adjuk el ledarálva, mert így jobban járunk.
Pl a Rover. Így szivta meg. Mindig függöt valakitől az elmúlt 20 évben, azt lekapcsolta az utolsó a gyár villanyait. Megérik az Mg-t gyártai pár modelbe meg pár terepjárót a mai napon.
Satti2009-12-12 15:55:47 // 12538
Sztem, nem csak szerintem, de csak azt mondtam, az egyik legsikeresebb modellek az elmúlt 10 évben, olyan átütő sikerű modelljei nem tudom,mikor lesznek megint az Alfának. Ettől még a szépek közé tartozik természetesen a 166, a GTV/Spider is, ez nem is kérdés.
Tom122009-12-12 15:53:33 // 12537
Feltevés, még bármi lehet, a Suzuki is jól megy, a VW mégis érdeklődik az ő házuk táján is, az utóbbi hírek szerint nem is reménytelenül.
...ha tényleg jól fog menni a Fiatnak, akkor meg nincs kizárva, hogy újból megszerzi a többségi tulajdont.
...ha meg annyira szárnyalni fog az Alfa, hogy a VW kezét - lábát töri majd, hogy megtartsa, az sem egy hátrány, mert akkor nagyon felélesztették...;-))
Satti2009-12-12 15:50:09 // 12536
Nem kell ez, akinek nem inge......:-)
Egyébként nem értem minek ez a világvége hangulat, egy kissé el van sztem túlozva a dolog, nem ekkora a baj.
HátvédRomeo2009-12-12 15:48:14 // 12535
Sziasztok! :)
No nézzük: Én ugy értettem a múltkori gyökerekhez visszatérést, hogy igen a gyökerekhez. A FIAThoz valo függést csak pénzügyileg értettem tartozást; Szerintetek 1992 óta Alfázok nem tudom, hogy az Alfa később került a Fiathoz???!

Másik: Elszaladt a Ló. Nem igazán jó konstrukciókat gyártottak, és a piaci mókuskerékbe kerültek, mert majmolták a ásik márkákat. BMW, Ajudi Óriás dögjei után akartak menni. Ezt lehet, Lehet 1700 kilós verdát gyártani, de nem 1,8-as alapmotorral, meg 1,9-es dizel alappal. Majmolás megy, meg a piaci igények, vagyis a kispénzű aki 2,0 alatti autót tud fenntartani, annak is adjunk nagy Alfát, ill autót. Akinek nincs lovéja a sulyadóra, biztosításra, az járjon PUNTÓval, vagy kisebb 147-es Alfával, stb. Azt a piaci helyzetet követi az Alfa, hogy csomagolás kivülről, azt hogy az mükszik e, és pariban van e a konkurenciával már nem számit. Illetve úgy számít, hogy abban akar lenni. DE Egy csecsemő se tud lenyomni engem szkanderban, bármennyire is elvetemülten néz rám. Gondolom értitek. Semmi bajom a 159-el, DE ha meccseltetni akarja a gyár, akkor meccseltesse a megfelelő feltételekkel!!!
Tegye abba az árkategóriába, gyártsa úgy, hogy azt mondja a német a magyar, a sváb, paraszt, hogy adok érte 20 millát, mert a f..nak kell Bömös, meg Ajudi, mert az Alfa ezért a lovéért többet jobbat, szebbet ad. Ebből egy igaz. Szebbet ad, de minőségre, jobbat sajna per nem, tudásba meg főleg nem. Értem itt a motorerőre tudást.
Satti2009-12-12 15:47:04 // 12534
Nem értem mi a baj a Lamborghinivel, még most is egy gyönyörű gép, ráadásul jobban vezethető, mint a korábbi modellek.
Vikking 3112009-12-12 15:45:55 // 12533
Kérdés, hogy fog-e.
Vinnie2009-12-12 15:45:25 // 12532
De ki fog engedni egy jól menő cégrészt kivásárolni?
Mert, ha aZ Alfa a VW szárnyai alatt újra szárnyal majd, akkor szerintem nem lesz a Fiatnak, vagy másnak elegendő pénze megtenni ezt a lépést.
Satti2009-12-12 15:44:26 // 12531
Na, ez az, ezt próbáltam én is, de soxor falakba ütközöm. :-))
Tom122009-12-12 15:38:11 // 12530
"Szerintem egy Alfás sem gazdasági megfontolásból veszi ezt a típust hanem szívből."
Pontosan, amíg van mit megvenni.

...mert, ha mondjuk 2 év múlva csak elgyomosodott gyárak és raktárak maradnak a "tradícióból" és azt röhögve átveszi egy, mondjuk német autógyár, azzal a megjegyzéssel, hogy: "Ugye, fafejűek, ha akkor megegyeztetek volna...", akkor így is, úgy is csak németet vehetsz majd, mert más nem lesz. De, mondjuk, ha az olaszok "kivásárolják" az idegen tőkét majd a "válság után" a cégből és 100% /na jó, legyen 75 :-)/-ban megint az "övék lesz", akkor nem kis remény van a túlélésre és a folytatásra.

A Saab pl. "nem kell senkinek", az még nagyobb gond, pedig nem egy eldobnivaló márka az sem...
Andy2009-12-12 15:28:17 // 12529
Félre értetted egy kicsit! :) Én arra gondoltam amikor azt írtam az igazán szép Alfák régebben készültek , mikor még teljesen Alfa volt az Alfa! :)) Asszem a 75-ös volt az utolsó!
De persze hogy szép mindegyik! :)))
Vikking 3112009-12-12 15:27:09 // 12528
Igen, ahhoz képest, hogy álcázott fiatok :P (Ezt nem egy flame kezdetének szánom, csak tény, hogy fiat alapokon vannak.)

Ha már jól sikerült Alfákról kell beszélni, akkor ezerszer inkább Alfetta, 75, Alfetta GT(V), Giulia, Giulietta (Nuova akár)... Persze, elmúlt azóta pár év, de azért ha tehetnénk, sokan ülnénk ezek közül valamelyikben egy 156-147 helyett.

És szerintem az extrák igazából semmit nem számítanak... Ha valakinek meg masszázsfotel kell az autóba meg fingszellőztetős ülés, akkor amúgy sem Alfát választ.

Persze, nagyon szépek, de ízlés dolgáról vitatkozni butaság, úgyhogy hagyjuk meg mindenkinek a saját véleményét. Szerintem.
Tom122009-12-12 15:25:33 // 12527
+1 :-)
Vinnie2009-12-12 15:21:59 // 12526
Én inkább úgy mondanám, hogy régebben is készültek szép Alfák... :)
Mert ugye, kinek mi tetszik...
És lehet, sok év múlva majd a 156-166-147-re és társaira fogjuk azt mondani, hogy milyen szépek ezek a régi Alfák... Azért vallja be "mindenki", már most is kortalan szépsége van mondjuk a 156-nak.
Saját vélemény. :)
Tom122009-12-12 15:21:21 // 12525
Egy kis pontosítás: Természetesen nem, Alfa Bogárra gondoltam, hanem "újratervezni" mint pl.: a Fiat 500, sikeres is lett.:-)
Tom122009-12-12 15:18:10 // 12524
Szerintem is készülhetne valami "retrós" modell is, mint pl. a "bogár", csak nem olyan otromba...:-)
Tom122009-12-12 15:16:30 // 12523
Van egy olyan érzésem, hogy másra akarnak koncentrálni /pl. amerikai, kínai piac/ és sok energiát, pénzt szívna el, de a másik oldalról meg nem kicsit színesítené a palettát az új piacokon /a Lancia is/, szerintem ezért olyan nehéz a döntés...

Nem irigylem őket...
Andy2009-12-12 15:12:21 // 12522
Nekem igen, de az igazán szép Alfák régebben készültek! :)))))
Tom122009-12-12 15:11:11 // 12521
...meg a 166. ;-DD
Andy2009-12-12 15:10:25 // 12520
Még az is lehet, hogy jól sülne el ez a házasság (remélem soha nem jön létre), de mivan akkor ha fócvágen nem a konkurencia elleni harcba küldené az Alfát. Hanem mondjuk a saját konkurenciáját csökkentené vele?
Egyébként tegye fel a kezét aki látott már szép Seatot. Hiába a Silva mester, ha egy jürgen hagyja jóvá a terveket!
Tom122009-12-12 15:10:18 // 12519
Na, de nekem Pekingben van éttermem... :-DDDDDD

...de tényleg erről van szó. A gyár, az alkalmazottak /gondolom, némi tisztogatás után :-)/ maradnának a helyükön, nem költöztetnének mindent "Farkasvárosba" /Wolfsburg/, csak a "felügyelet", meg a pénz lenne német, ami talán nem is ártana, ha túl lazára vennék a dolgot itt - ott. :-) Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy örülök a dolognak, de, ha egyszer már így lenne, mert a túlélési ösztön erősebb mindennél, próbálom a "szebbik" oldaláról nézni a dolgokat. Egyébként meg lehet, hogy pár év múlva ki is szállna a VW, mint a Seatból /mert szerintem az lenne az egyenes következménye - "szegény" Spanyolok - hacsak nem valami más "szerepet szánnak majd neki/, de az is előfordulhat, hogy csak a véleményünkre kíváncsiak, azért dobták fel a témát...;-))
Andy2009-12-12 15:01:59 // 12518
Szerinted...
Tom122009-12-12 14:56:13 // 12517
Pininfarina? ...mert ő már tervezett.;-))

Egyébként az egyik "kedvenc dizájnerem", ha mondhatom így.:-)
Tom122009-12-12 14:54:31 // 12516
Német munkamorállal és minőségellenőrzéssel...;-)
Tom122009-12-12 14:50:11 // 12515
Nézdd a jó oldalát, legalább lesz reklám.;-)))
Tom122009-12-12 14:49:04 // 12514
Azért a megbízhatót nem emelném ki túlságosan, mert a Skoda - Audi - VW szervizek nagyon jól megélnek, főleg most a válságban az a "húzó ág" a szalonok mellett és természetesen nem csak olajcserékből élnek...;-)
Xixo2009-12-12 14:08:22 // 12513
Hát nem tudom... azért a Fiat se annyira balfax, mert ők azért nyereségesek, pedig elég mélyről jöttek vissza. Nem hiszem, hogy nem tudnák feltámasztani az Alfát is, ha nagyon akarnák. Csak a teljesen saját fejlesztésre az istenpénze se lenne elég, teljesen elFiatosítani meg talán nem akarják. De attól tartok, hogy a fáúvé ezt gond nélkül megtenné...
Vasarelly2009-12-12 14:03:38 // 12512
Na figyeklj! Szerintem egy Alfás sem gazdasági megfontolásból veszi ezt a típust hanem szívből. Ezzel azt hiszem mindent elmondtam. Ha egy jürgenwágen kellene azt vennék, ahogy Costarica a Costaricaiaké az Alfa legyen Olasz baasza meg he te ezt nem érted add el a vasat oszt járjál biciklivel de az is Német legyen!
Tommi2009-12-12 14:01:05 // 12511
Látjuk, hogy most mekkora üzlet az Alfa, évente euroszázmilliókat lapátolnak bele és semmi... Szerintem a Fiatnak lenne rá pénze, csak balfaszul csinálják... És a VW talán azt gondolja, hogy ő jobban tudná csinálni. Vagy mittomén :)
Vasarelly2009-12-12 13:52:25 // 12510
Ezek k... nácik mindenre ráteszik a kezüket. Jópénzért minden eladó. De a a Friccek csinálják többet nem kell akár Alfa akár WV alfa.
Xixo2009-12-12 13:46:13 // 12509
Akkor tőled is megkérdezem, hogy ha ekkora üzletet jelent az Alfa mint márka, akkor a Fiat miért adná el??
Főleg úgy, hogy a 156-166-147 idején már egyszer sikeres volt a történet, aztán most mégis ott tartunk, ahol tartunk...
Xixo2009-12-12 13:41:52 // 12508
Kemény vagy Csoki! Az én hszemre már nem tudsz válaszolni, csak az egyesek-ezés megy...
Xixo2009-12-12 13:40:10 // 12507
Neked legyen igazad!! De sajna erre zéró esélyt látok. A Lambót se hagyták meg, az Alfát se fogják...
Tommi2009-12-12 13:38:44 // 12506
Gyerekek, komolyan nem értelek Titeket... :)

Miért lenne VW az Alfából? :)

Tegyük fel, hogy van egy olasz étterem, ami mondjuk Tom12 kollégáé és ő szereti is az olasz konyhát. Ő eladja nekem, de én meg nem az olaszt, hanem a kínait szeretem. De ez az üzlet nem arról szólna, hogy én milyen kaját szeretek és kínait csinálnék az olaszból. Üzletileg nézem a dolgot és ha sokan szeretik az olasz kaját, akkor meghagyom az éttermet olasznak és nem lesz belőle kínai.

Ezzel nem változna semmi: ugyanaz maradna a hely, a szakács, a pincérek, stb... Tudom kicsit hülye példa, de attól, hogy más lesz a tulaj, másnak a pénze van benne, még nem jelenti azt, hogy egyből át is alakítja a saját szájíze szerint.

Pl: a Land Rover már rég nem az angoloké, hanem az amcsiktól megszerezték az indiaiak. Változott valami? :)
kando.2009-12-12 13:25:21 // 12505
Jól sikerültek, oké, de nekem a Pininfarina studio munkái meggyőzőbbek :)
A 147 meg nem is jön be annyira :P :DD
kando.2009-12-12 13:23:11 // 12504
Tudom, de én nem az év autója alapján választok.
Régebben is születtek szép, szebb alfák, akár a gtv vagy más típusok.

Tervezne inkább konyhabútort :P
Satti2009-12-12 13:22:40 // 12503
156 és 147, az egyik legjobban sikerűlt modellek, még mind a mai napig.
Satti2009-12-12 13:21:35 // 12502
Nem kell ezt ennyire felfújni, vannak akik túlságosan elvakultak, a világ változik, ezt tudomásul kell venni, nem hiszem, hogy hátrányára válna az Alfának, ha egy erős, stabíl céghez kerűlne, akik biztosan megtartanák a stílusát a márkának.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak