147Smz2009-12-12 13:18:06 // 12501
Nem vagyok a VW alkalmazottja, ezert nem tudom mik a terveik. De ha a sajat szarjukat teszik Alfa emblema ala, akkor az hulyeseg, Seat2 projekt. En a helyukben penzt tolnek bele es hagynam az olaszokat kreativkodni.
Vikking 3112009-12-12 13:17:36 // 12500
A kettő nem biztos ám, hogy egyértelműen összefüggésben van. :)
De ízlésről vitatkozni nem sok értelme van. Ettől még szerintem sem a legszebbek a Dasilva Alfák az összes Alfa közül.
De ízlésről vitatkozni nem sok értelme van. Ettől még szerintem sem a legszebbek a Dasilva Alfák az összes Alfa közül.
Satti2009-12-12 13:16:26 // 12499
Azokat az Alfákat is, amik év autói lettek, De Silva tervezte többek között.
Xixo2009-12-12 13:04:37 // 12498
Szerinted a fócvágen nem a saját szarát rakná be az Alfákba, hanem euró százmilliókat???
Ne viccelj már...
Ne viccelj már...
Xixo2009-12-12 12:57:27 // 12497
Na már látom magam előtt a jövő Alfa reklámjait: olasz szépség, német megbízható technikával... :((
147Smz2009-12-12 12:32:26 // 12496
Ja és igen, a topicot nevezzük át "A múlt Alfái" címre, mert itt mindenki a múltban él és azt sírja vissza.
147Smz2009-12-12 12:29:51 // 12495
Apám te annyira sötét vagy, hogy csodálom, hogy írni tudsz. GTpeti meg átcímkézett Passatról ír basszus, ami szintén egy vicc. Mondtam én ilyet, hogy átcímkézett Passat? Ti tényleg ennyire 0 IQ-val rendelkeztek, vagy direkt élvezitek, hogy hülyeségeket lehet írogatni a fórumra?
Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket? Ha te ezek után nem vennél Alfát, mert a VW konszern tulajdonában van, akkor ne vegyél semmilyen más autót sem, mert az meg egy másik cég tulajdonában van, aminek meg a részvényesei között biztosan találsz egy-két német magánszemélyt, akiket aztán utálni kell, hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége.
Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!
Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket? Ha te ezek után nem vennél Alfát, mert a VW konszern tulajdonában van, akkor ne vegyél semmilyen más autót sem, mert az meg egy másik cég tulajdonában van, aminek meg a részvényesei között biztosan találsz egy-két német magánszemélyt, akiket aztán utálni kell, hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége.
Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!
Tom122009-12-12 11:34:29 // 12494
Elalvás előtt jót tesz...:-DD
Tom122009-12-12 11:33:56 // 12493
Van benne valami, de sajnos ebbe nem látunk bele - szerintem nekik sem teljesen világos még az egész jövő... /Fiat/
ystuc2009-12-12 11:33:42 // 12492
Off:
Hehe... Happy Tree Frinds... Beteg, deimádom vicces... :-D
On
Hehe... Happy Tree Frinds... Beteg, de
On
ystuc2009-12-12 11:32:42 // 12491
Hát, én több opciót nem olvastam most a VW-n kívül... :-/
Tom122009-12-12 11:31:55 // 12490
Vinnie2009-12-12 11:27:41 // 12489
Még jó, hogy ne szűnjön meg az Alfa!
De...nehogy már VW!
Miért nem a Lancia-t vágják ki? (Most biztos sokan szörnyűlködnek... :) ) Van két és fél modell, a Puntóra épülő Y, Musa, meg a Bravo-ra épülő Delta. Ennyi.
Vagy kezdjenek el dolgozni a Fiatnál most már az Alfán is, ne csak az amerikai vasakon.
De...nehogy már VW!
Miért nem a Lancia-t vágják ki? (Most biztos sokan szörnyűlködnek... :) ) Van két és fél modell, a Puntóra épülő Y, Musa, meg a Bravo-ra épülő Delta. Ennyi.
Vagy kezdjenek el dolgozni a Fiatnál most már az Alfán is, ne csak az amerikai vasakon.
ystuc2009-12-12 11:19:53 // 12488
OK, az csak egy lehetőség volt... :-)
Akkor szűnjön meg létezni az Alfa?
Akkor szűnjön meg létezni az Alfa?
ystuc2009-12-12 11:19:07 // 12487
És lenne több ezer ember, aki meg igen... Sajnos a rajongás nem ment megy egy gyárat...
kando.2009-12-12 11:17:46 // 12486
Én azért erősen vitatkoznék, hogy a legszebbeket tervezte.
Jó, nem csúnya de azért voltak itt más tervező zugcégek, akik szebbet alkottak, mint holmi szilva
:)
Jó, nem csúnya de azért voltak itt más tervező zugcégek, akik szebbet alkottak, mint holmi szilva
:)
Vinnie2009-12-12 11:17:16 // 12485
Szerintem a VW konszern nem fog csak az Alfának kifejleszteni egy hátsókerekes plattformot, hogy lenyomja a bmbét....mert ha nem tévedek, nincs nekik raktáron rwd a középkategóriáig.
Marad az átcimkézés.
Marad az átcimkézés.
Blade2009-12-12 11:15:58 // 12484
Nem minden a pénz , fogd már fel. Én pl. ha VW megvenné az alfát, addig nem vennék újat , amig az övék lesz, az tutti. Mint ahogy lambót sem vennék most...
ystuc2009-12-12 11:10:09 // 12483
Viszont ha a BMW ellen mennének vele, elképzelhető, hogy lehetne újra hátsókerekes Alfa...
Félre értés ne essék, a szívem nem támogatja a VW-hez csatlakozást... De inkább éljen tovább a tradíció (esetleges későbbi visszaszerzési lehetőséggel), mint hogy meghaljon... Vagy inkább ne is legyen többé semmilyen Alfa?
Félre értés ne essék, a szívem nem támogatja a VW-hez csatlakozást... De inkább éljen tovább a tradíció (esetleges későbbi visszaszerzési lehetőséggel), mint hogy meghaljon... Vagy inkább ne is legyen többé semmilyen Alfa?
GTPeti2009-12-12 11:05:54 // 12482
Hatalmas előny lenne egy átcimkézett Passat, tényleg.
147Smz2009-12-12 11:04:36 // 12481
Inkább te nem látod át a dolog üzleti oldalát és az ebből származó előnyöket.
GTPeti2009-12-12 10:59:27 // 12480
A VW az utolsó márka, amit egy hithű Alfás venne. Ehhez képes ők akarják átvenni szeretett márkánkat. Tényleg nem érzed ennek a súlyát?
GTPeti2009-12-12 10:49:07 // 12479
...legalább valami bosszúság neki is jut az életben. :)
Tom122009-12-12 09:36:58 // 12478
Indulhat a "forradalom".;-)
Tom122009-12-12 09:35:42 // 12477
...meg akkor a dubai-i csávó is már a "szarolasz" gépeket szidja...:-DDD
Satti2009-12-12 09:34:09 // 12476
Nem hülye emberek dolgoznak ott felelős posztokon, tudják, hogy az egyéniségét meg kellene örizni, mint az említett márkáknál is, ráadásul a főtervező az Walter De Silva, aki az eddigi legszebb Alfákat is tervezte, nagy baj nem lenne.
koz2009-12-12 09:33:06 // 12475
Montezemolo rakja rendbe az Alfát!!!
-Tom12
-koz
-
-Tom12
-koz
-
Tom122009-12-12 09:32:52 // 12474
...akkor még van mit fejleszteni...
Tom122009-12-12 09:31:07 // 12473
Kösz´, hogy összefoglaltad "helyettem", pont így érzek én is az üggyel kapcsolatban.:-))
Szóval a Fiat a "keresztapa" és a kezében a döntés.:-)
Nem lesz egyszerű menet, bárhogy is dönt...
Szóval a Fiat a "keresztapa" és a kezében a döntés.:-)
Nem lesz egyszerű menet, bárhogy is dönt...
Fater (Norbi)2009-12-12 09:30:59 // 12472
A volt főnököm veje kint dolgozik a lambo gyárban - az Audi által gyártott motorokért felel.
Nemrégen küldtek vissza egy murcit, mert beállt a motorja, amikor a dubaji turbános nagyon meghajtotta. A kocsi csak 0,5 éves volt...
A hiba oka: van olyan része a motornak, amelyet a forgácsolás után semmivel nem tudtak teljesen kitisztítani. Oda került be a finomszemcsés homok és megült, majd beleolvadt...
Nemrégen küldtek vissza egy murcit, mert beállt a motorja, amikor a dubaji turbános nagyon meghajtotta. A kocsi csak 0,5 éves volt...
A hiba oka: van olyan része a motornak, amelyet a forgácsolás után semmivel nem tudtak teljesen kitisztítani. Oda került be a finomszemcsés homok és megült, majd beleolvadt...
Tom122009-12-12 09:22:34 // 12471
bocs´, nem elszavalhatnánk, hanem elszavalhatnák, ők, hogy jól a szürkeállományba véssék.:-)
Tom122009-12-12 09:20:16 // 12470
Szerintem a "helyrepofozást" RÁ bízhatnák, benne valahogy bízok...;-))
Pár dolgot kiemelnék a cikkből:
Ma a Ferrari név magas színvonalat és kiváló minőséget jelent. Montezemolo volt az, aki elérte, hogy eltűnjön az az általánossá vált negatív jelző a Ferrarival kapcsolatban, ami még akkor lebegte körül a céget, amikor átvette a vezetését. Az 1990-es években feltámasztotta az utcai autók iránti keresletet és a részleg profitot kezdett el termelni. Hamar felismerte, hogy a megváltozott világba kicsit más típusú autókat kell gyártani. Szerinte „egy Ferrarinak különlegesnek kell lennie. Emellett szükséges az extrém külső, a sebesség és fontos a gyorsulás, a könnyű kezelhetőség, a fékek minősége és a kis tömeg. És persze legyen lenyűgöző és csodálatos.”
Ebből sok minden az Alfával kapcsolatban is "aplikálható" lenne...:-)
...vagy:
"A személyessé váló kapcsolat egy autó és a tulajdonosa közt nem normális. Mint egy ló akit szeretsz, egy festmény a szobád falán; valami egészen egyedülálló. Egy szenvedély.”
Ehhez meg nincs mit hozzáfűzni...
...ha a VW igazán érdeklődik, ezt minden reggel elszavalhatnák ...;-)))
+ visszacsábíthatnák a "csapatba" da Silvát... ...vagy túl sokat akarok...? ;-D
Pár dolgot kiemelnék a cikkből:
Ma a Ferrari név magas színvonalat és kiváló minőséget jelent. Montezemolo volt az, aki elérte, hogy eltűnjön az az általánossá vált negatív jelző a Ferrarival kapcsolatban, ami még akkor lebegte körül a céget, amikor átvette a vezetését. Az 1990-es években feltámasztotta az utcai autók iránti keresletet és a részleg profitot kezdett el termelni. Hamar felismerte, hogy a megváltozott világba kicsit más típusú autókat kell gyártani. Szerinte „egy Ferrarinak különlegesnek kell lennie. Emellett szükséges az extrém külső, a sebesség és fontos a gyorsulás, a könnyű kezelhetőség, a fékek minősége és a kis tömeg. És persze legyen lenyűgöző és csodálatos.”
Ebből sok minden az Alfával kapcsolatban is "aplikálható" lenne...:-)
...vagy:
"A személyessé váló kapcsolat egy autó és a tulajdonosa közt nem normális. Mint egy ló akit szeretsz, egy festmény a szobád falán; valami egészen egyedülálló. Egy szenvedély.”
Ehhez meg nincs mit hozzáfűzni...
...ha a VW igazán érdeklődik, ezt minden reggel elszavalhatnák ...;-)))
+ visszacsábíthatnák a "csapatba" da Silvát... ...vagy túl sokat akarok...? ;-D
Tom122009-12-12 09:02:09 // 12469
Itt a városban is pont fejlődésben van pár 15 - 20 cm mély kátyu, amit kb. egy rikító narancssárga színű festékkel be fogok jelölni, ha már az illetékesek "nem veszik észre", ha egy hasonlót talált el párszor, akkor az nem a Lambo, de még az Audi hibája sem...:-)
Tom122009-12-12 08:56:52 // 12468
Valahogy én is így érzem, elkel a "vérfrissítés" a VW-nél is. Mondjuk, nem kimondottan örülök, hogy pont ők érdeklődtek, de még mindig jobb, mintha pl. a SsssangYongg "tenné rá a kezét".:-))
Tedi2009-12-12 08:16:00 // 12466
Ezt én sem értem, de hogy tovább menjek, a VW konszernehz közel álló tanácsadók sem. Valamiért most nagyon vásárlási lázban van a VW: Suzuki, Ducati, most meg az Alfa...nem ketten vannak, akik nem értenek ezzel egyet.
Hogy a VW-t, pontosabban Piech-et miért érdekelheti arról gőzöm sincs. Nyilván nem hülyék, látják, hogy hogyan teljesített eddig. Lehet, hogy vannak konkrét elképzeléseik arról, hogy a meglévő technológiát hogyan adják el Alfaként és úgy gondolják, sikeresebb lehet, mint a Seat, aminek egy deka tradíciója sincs, mégis dupla annyit vesznek belőle, mint Alfából.
A Fiatot meg lehet azért nem érdekli nagyon a dolog, mert 23 év alatt azrt kiismerték az Alfát, tudják, hogy milyen potenciál van benne és mennyi zsetont kéne beletolni. De ez csak tipp.
Hogy a VW-t, pontosabban Piech-et miért érdekelheti arról gőzöm sincs. Nyilván nem hülyék, látják, hogy hogyan teljesített eddig. Lehet, hogy vannak konkrét elképzeléseik arról, hogy a meglévő technológiát hogyan adják el Alfaként és úgy gondolják, sikeresebb lehet, mint a Seat, aminek egy deka tradíciója sincs, mégis dupla annyit vesznek belőle, mint Alfából.
A Fiatot meg lehet azért nem érdekli nagyon a dolog, mert 23 év alatt azrt kiismerték az Alfát, tudják, hogy milyen potenciál van benne és mennyi zsetont kéne beletolni. De ez csak tipp.
Xixo2009-12-12 02:37:11 // 12465
Én csak azt nem értem, hogy ha a fócvágen megvenné, akkor ugyi lát benne fantáziát=pénzt! A Fiatnak miért nem éri meg kiaknázni ezeket a lehetőségeket? Mert, hogy a jürgenek nem a 100 éves tradíciót akarják megmenteni, az hótziher!
Vagy hogyezvanez???
Vagy hogyezvanez???
Xixo2009-12-12 02:29:37 // 12464
Pont erre ment ki a játék! Mivel nem volt egy tradícionális sport márkájuk, vettek egyet és abba rakták bele a maguk szarát. A sok birka meg meg is veszi, mint az olasz sportautót... :((
Xixo2009-12-12 02:25:42 // 12463
Sajnos így van. Nekik csak név meg a köntös kellett.
És ez a sors várna az Alfára is. Lehet szép lenne, de a technika már biztos egy az egybe jönne a fócvágentől. :(
Akkor meg lehetne visszasírni a szép régi Fiatos időket...
És ez a sors várna az Alfára is. Lehet szép lenne, de a technika már biztos egy az egybe jönne a fócvágentől. :(
Akkor meg lehetne visszasírni a szép régi Fiatos időket...
Tommi2009-12-12 00:22:55 // 12462
Érdekes a cikk és ellentétes gondolatokat szült bennem :)
Jó lenne, mert:
- lenne pénz, biztos háttér, nem térdelne le az Alfa
Rossz lenne, mert:
- nem az lenne, ami régen volt és elgermanizálódna (említette valaki a közös platformot meg hasonlókat)
- az olaszok tutira nehezen adnák be a derekukat
Viszont: nézzétek meg, hogy az elmúlt időszakban amibe "belekeveredett" a VW, az általában egész jól sült el. Életet leheltek a Seatba, a Skoda él és virágzik, a Lambo sikeresebb, mint valaha, stb... Jó, elismerem, az pl elég frusztráló, hogy pl egy RS6 Avantot (ami sportos családi kombi lenne vagy mifene) ugyanaz a V10 hajtja, mint a Gallardot :)
Egyetértek és hasonlóan érzek, hogy az olaszok egyik nemzeti büszkesége veszne oda és soha többé nem lenne az Alfa az, ami az elmúlt 100 évben volt. A Fiat zseniálisan csinálta, hogy összeszedte az olasz autómárkákat és egy kézben van az egész. Az elgondolás jó volt, csak a megvalósítás sikerült olaszosra... :)
Az, hogy a németek kezébe kerülne, nem feltétlenül jelenti azt, hogy elvesztené minden identitását a márka. Csak az olasz tőke (ami nem nagyon van mostanában) helyébe német lépne, de ettől nem hiszem, hogy végünk lenne. Biztosan sokmindenbe beleszólnának, de ha van egy kis eszük, nagy fokú önállóságot hagynának.
Ez az Audinak egyedül kell megközdeni a Mercivel meg a BMW-vel dolog kicsit sántít... Azért a két másik márka "viszonylag" kisebb és függetlenebb, illetve nem áll mögöttük olyan konszern háttér, mint az Audi mögött a VW.
A németek a Seatot szánták sportos márkának a családon belül, de nem jött össze. Oké, hogy a dízel Seatok jól mennek a WTCC-ben, de szerintem erre nem nagyon lehet sportos presztízst építeni :))) És a VW-nek sokkal egyszerűbb lenne készen venni egy tradicionális és sportos márkát, mint évtizedek alatt kiépíteni a Seat arculatát (ami valljuk be, igen szerény történelemmel büszkélkedhet hozzánk képest). Azt sem zárom ki a távoli jövőben, hogy megveszik az Alfát és eladják a Seatot, mert hosszabb távon lehet, hogy jobban járnának az Alfával.
Ez mind feltételezés és sok a kérdőjel meg a "ha", de nem tudom... Ha szívvel gondolkozom, akkor azt mondom, soha ne kerüljön germán aljanép kezébe szeretett márkánk. De ha ésszel, akkor azt mondom, hogy talán ez lehet a túlélés kulcsa - a Lambo is kibírta és köszöni jól van.
Jó lenne, mert:
- lenne pénz, biztos háttér, nem térdelne le az Alfa
Rossz lenne, mert:
- nem az lenne, ami régen volt és elgermanizálódna (említette valaki a közös platformot meg hasonlókat)
- az olaszok tutira nehezen adnák be a derekukat
Viszont: nézzétek meg, hogy az elmúlt időszakban amibe "belekeveredett" a VW, az általában egész jól sült el. Életet leheltek a Seatba, a Skoda él és virágzik, a Lambo sikeresebb, mint valaha, stb... Jó, elismerem, az pl elég frusztráló, hogy pl egy RS6 Avantot (ami sportos családi kombi lenne vagy mifene) ugyanaz a V10 hajtja, mint a Gallardot :)
Egyetértek és hasonlóan érzek, hogy az olaszok egyik nemzeti büszkesége veszne oda és soha többé nem lenne az Alfa az, ami az elmúlt 100 évben volt. A Fiat zseniálisan csinálta, hogy összeszedte az olasz autómárkákat és egy kézben van az egész. Az elgondolás jó volt, csak a megvalósítás sikerült olaszosra... :)
Az, hogy a németek kezébe kerülne, nem feltétlenül jelenti azt, hogy elvesztené minden identitását a márka. Csak az olasz tőke (ami nem nagyon van mostanában) helyébe német lépne, de ettől nem hiszem, hogy végünk lenne. Biztosan sokmindenbe beleszólnának, de ha van egy kis eszük, nagy fokú önállóságot hagynának.
Ez az Audinak egyedül kell megközdeni a Mercivel meg a BMW-vel dolog kicsit sántít... Azért a két másik márka "viszonylag" kisebb és függetlenebb, illetve nem áll mögöttük olyan konszern háttér, mint az Audi mögött a VW.
A németek a Seatot szánták sportos márkának a családon belül, de nem jött össze. Oké, hogy a dízel Seatok jól mennek a WTCC-ben, de szerintem erre nem nagyon lehet sportos presztízst építeni :))) És a VW-nek sokkal egyszerűbb lenne készen venni egy tradicionális és sportos márkát, mint évtizedek alatt kiépíteni a Seat arculatát (ami valljuk be, igen szerény történelemmel büszkélkedhet hozzánk képest). Azt sem zárom ki a távoli jövőben, hogy megveszik az Alfát és eladják a Seatot, mert hosszabb távon lehet, hogy jobban járnának az Alfával.
Ez mind feltételezés és sok a kérdőjel meg a "ha", de nem tudom... Ha szívvel gondolkozom, akkor azt mondom, soha ne kerüljön germán aljanép kezébe szeretett márkánk. De ha ésszel, akkor azt mondom, hogy talán ez lehet a túlélés kulcsa - a Lambo is kibírta és köszöni jól van.
1372009-12-11 23:29:20 // 12461
Alfa most se nagyon van. Ezzel nem leszek népszerű, de ha a valóságot nézzük, az utolsó Alfa a kifutóban lévő 159/Brera. A Giulietta egy az egyben újruhás Fiat Bravo, a Mito meg Gpunto. Még Giulietta még csak annyira sem különbözik egy Bravotól, mint egy A6 a Passattól. Olyan érzésem van a Giulietta kapcsán, mint a 10 évvel ezelőtti VW konszernes autóknál, ahol a Golf IV-Jetta-Octavia-A4 műszakilag ugyanaz az autó volt, de még a formai, és műszerfalemek nagy része is hasonló volt.
Sajnos az Alfa jelenlegi formájában nem maradhat. Prémiumnak nem prémium, sportosnak nem sportos, presztízse a VW-nek is több van. A motorok pl. hol vannak a BMW-hez képest? Néhány éve még pariban voltunk, most ezt nem mondanám. De sorolhatnám. Rendesen le vagyunk csúszva.
Sajnos az Alfa jelenlegi formájában nem maradhat. Prémiumnak nem prémium, sportosnak nem sportos, presztízse a VW-nek is több van. A motorok pl. hol vannak a BMW-hez képest? Néhány éve még pariban voltunk, most ezt nem mondanám. De sorolhatnám. Rendesen le vagyunk csúszva.
mesa2009-12-11 23:26:52 // 12460
Örök igazság: a használtautót is akkor kell eladni, amikor még van aki meg venné!
Tedi2009-12-11 23:01:26 // 12459
A Fiatnál sem csak azzal van a baj, hogy nincs pénz. Pénz az van, főleg most, hogy a Fiat nagyon jó eladásokat produkál, a kérdés inkább az, hogy a konszern betoljon-e további eurószázmilliókat az Alfába csak azért, hogy életben tartsák és ugyanúgy veszítsen évi 4-600 millió eurót.
GTPeti2009-12-11 22:06:23 // 12458
"De egy VW konszernen belül nehéz megőrízni az egyediséget. Mondjuk a Porschénak és a Bugattinak sikerült."
A Porschénak? Várj 3 évet...
Mint tudjuk Bentley=Phaeton... (Ettől még lehet jó, de...)
A németek nem arról híresek, hogy ne áldozzanak fel MINDENT a racionalitás oltárán (minimális számú plattform). A külsőségek kivételével persze + erős marketinggépezet.
A Porschénak? Várj 3 évet...
Mint tudjuk Bentley=Phaeton... (Ettől még lehet jó, de...)
A németek nem arról híresek, hogy ne áldozzanak fel MINDENT a racionalitás oltárán (minimális számú plattform). A külsőségek kivételével persze + erős marketinggépezet.
Junior2009-12-11 21:57:30 // 12457
Ez tényleg szentségtörés és mély szívfájdalom, hogy még agyanú is felmerülhet. Onnantól vége lenne a tradíciónak, egyediségnek és mindennek amiért az Alfa az Alfa.
De az is lehet, hogy jobb lenne, mert több lóvé jönne fejlesztésekre, új modellekre, stb.
De egy VW konszernen belül nehéz megőrízni az egyediséget. Mondjuk a Porschénak és a Bugattinak sikerült.
De az is lehet, hogy jobb lenne, mert több lóvé jönne fejlesztésekre, új modellekre, stb.
De egy VW konszernen belül nehéz megőrízni az egyediséget. Mondjuk a Porschénak és a Bugattinak sikerült.
GTPeti2009-12-11 21:45:46 // 12456
Van egy olyan weboldal, ahol a műszaki hibából eredő baleseteket gyűjti össze egy csalódott ex-Lambo tulaj. (Nála az egyik kerék tört ki a helyéről.) Hogy propaganda, vagy tényleg igaz, nem tudom...
Tibe2009-12-11 20:51:43 // 12454
Persze világos hogy kurvajógép, nem is mondtam hogy szar, csak azt hogy nem olasz, hanem német.
Vinnie2009-12-11 20:22:58 // 12453
Nekem egyik lehetőség sem.
Tedi2009-12-11 20:20:26 // 12452
Ezeket a képeket két hete linkeltem ide a fórumba, úgy néz ki ennyi idő, amíg elér Olaszországból ide :)))
Online tag
0
Vendég0
577
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV