Amig te 1 autót használsz addig én 2szer 3szor másikba ülök. Változatosabban töltöm az éveket :-)))
Egy 1-3 éves kocsival nehéz nagy "lyukra" szaladni...persze nem kizárt.
De az új autóval is lehet komolyat szívni........
Én továbbra is azt mondom nem éri meg elbukni cirka 2 év alatt 4 millát egy 10 millás kocsi árából.....
GEORGE2009-12-24 02:16:14 // 13001
Kau2009-12-24 00:46:00 // 13000
Kau2009-12-24 00:45:20 // 12999
Buksi nincs itt? :)
Tedi2009-12-23 23:51:04 // 12998
Najó, azért kp-nak nem kell venni, ezek az én infóim. De több gyártó is ezt csinálja, a Fiat is sokáig gyártotta párhuzamosan a Grande Puntót és a III-ast, az opel is még vagy 2 évig gyártotta korábban az Astrát. Bevett gyakorlat.
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-23 23:08:04 // 12997
Ennyire bíznak a Juli sikerében...:-)
147Smz2009-12-23 22:29:14 // 12996
Azt mondjátok, hogy kijön a 147 utódja (Giulietta) és nem állítják le a 147 gyártását? Van ennek értelme? Így is már egy közel 10 éves modellről van szó.
Tom122009-12-23 18:37:30 // 12995
Van egy olyan érzésem, hogy ez a Marchionne kizárólag a Fiatot nyomja, biztos megéri neki... :-/
GT Ɨ|ѯ2009-12-23 16:58:10 // 12994
De még mindig jobb mint a Saab esete...:-)
Balázs156SW2009-12-23 16:49:17 // 12993
Öngyilkos marketing. Még ha így is van, minek kell ezt kipofázni. Arra nem gondolnak, hogy ezzel a nyilatkozattal hány "minuszos" Gulietta vásárlót gyártottak.
Wickey2009-12-23 15:33:12 // 12992
azér nemt'om figyeled-e a csávó bal hüvelykujjánál a csavar fejét, nem éppen biliacélból van :-)
Junior2009-12-23 14:36:18 // 12991
ez felér egy vegetatív üzemmóddal :((((
Azért többet érdemelne ey 100. évét "ünneplő" autógyár a "nagy" konszerntől
Azért többet érdemelne ey 100. évét "ünneplő" autógyár a "nagy" konszerntől
Tedi2009-12-23 14:33:25 // 12990
Én úgy tudom, hogy a 147/GT-t nem állítják még le, valami olyasmit olvastam, hogy 2011-ben szervezik csak át Pomiglianóban a termelést. Akkortól kezdik el gyomni az új Pandát. Alfát meg már csak a 159-et., Brerát csinálnák ott, a Giulietta a testvérmodellekkel együtt Cassinóban készül, a MiTo meg Mirafioriban rakódik össze szép passzívban megmondva.
Kau2009-12-23 14:11:38 // 12989
Ugye? Nekem is ez tűnt fel. Vagy nagyon szépek legyünk vagy nagyon sportosak. Jó lenne a kettő együtt, mint régen, de ez mostanában nem megy. Nincs igazi izom Alfa. A németek, japánok simán elhúztak e téren. Pedig régen a 33-as és Sprint a maga idejében vert mindent. Egyik kisautó se bírta az 1.5-ből kihozni a 105 lovat. Ráadásul könnyű is volt. A 155 Q4-esek után már nincs is komolyabb teljesítményű Alfa. A V6-ok és GTA-k iszonyat nehezek, mint az összes mostani kocsi. A Brera és 159 legalább szép... De versenyezni azzal se érdemes az utcán :)
Vikking 3112009-12-23 14:05:20 // 12988
Na, lehúzhatjuk a rolót. Se nagyautó, se könnyű - erős gép...
A GT-t gondolom leállítják a 47-essel együtt...
F.A.SZ.A... :(
A GT-t gondolom leállítják a 47-essel együtt...
F.A.SZ.A... :(
Tedi2009-12-23 13:46:32 // 12987
Hogy egy klasszikustól idézzek:
"Ne bánkódjatok testvéreim! Egy ilyen totális csőd nem a vég, hanem a kedzet!"
"Ne bánkódjatok testvéreim! Egy ilyen totális csőd nem a vég, hanem a kedzet!"
Putyesz2009-12-23 13:17:43 // 12986
nekem meg a visszapillantó nem tetszik.....tudnak sokkal szebbet is az olaszok....ja meg a kilincsen is dolgozhatnának még....
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-23 11:55:40 // 12985
Ferko2009-12-23 11:32:27 // 12984
Nekem igazából egy pivit nem tetsztik, hogy mélyebben van a pajzs. Mint ha be lenne süllyesztve. De ettől még bejövős az autó.:-D
Putyesz2009-12-23 11:18:07 // 12983
mostanában ez a divat....lásd:peugeot,citroen,audi....tátott szájjal várják a kaját:D
Kau2009-12-23 10:17:58 // 12982
Ha valakinek nem tetszene a pajzs... ;)
Ferko2009-12-23 10:16:04 // 12981
Tuning??-.DDD Ezt minek tuningolni?:-DDD
Kau2009-12-23 10:13:30 // 12980
Meghagyják a tuning lehetőségét olyanoknak, mint te ;) :P
Ez így tökéletes ;)
Ez így tökéletes ;)
Ferko2009-12-23 10:11:35 // 12979
Talán kicsit a pajzson alakíthatnának, mert így úgy néz ki, mint ha nagyra nyitná a száját és várna valamit bele.:-DDD
GT Ɨ|ѯ2009-12-23 09:49:23 // 12978
( ha ) Nagy radírozások nélkül,akkor OK:-DD
Buksi2009-12-23 09:13:57 // 12977
Nagyon nagyot hibáznának! :-/
Don Gombóc2009-12-23 09:09:20 // 12976
Majd Kriszbangle állít a formán, és az lesz a végleges. :)
GT Ɨ|ѯ2009-12-23 08:46:37 // 12975
addig még lesz rajta facelift...:-DDDD
Putyesz2009-12-22 18:06:37 // 12974
:D:D:D....hétköznapi szaladgálós V8.....ez jó:D:D:D
Andy2009-12-22 18:03:22 // 12973
A 166 szerintem örök darab, de kell majd egy "hétköznapi szaladgáló" V8-as. :))
Putyesz2009-12-22 17:55:34 // 12972
nem sajnálnád eladni a bellád????vagy a 166 mellé akarod?
Andy2009-12-22 17:48:30 // 12971
Úgyis veszek ilyet! :))
Putyesz2009-12-22 17:40:33 // 12970
hát rem a zászlóhajó tekintetét nem butítják el.....
Buksi2009-12-22 17:39:32 // 12969
Kitaláltad a gondolatomat! :-DD
Kau2009-12-22 17:37:53 // 12968
Ennek már most, így meg kéne jelenni! Ez nagyon jó. Félek, hogy az idő múlásával ez is MiTos lesz.
Putyesz2009-12-22 17:30:10 // 12967
a dizájn párját ritkítja:D!
pezsgőmetál színben....egy 3.0 twinturbó JTD-vel vagy ha nincs válság V8 benyás:D....
pezsgőmetál színben....egy 3.0 twinturbó JTD-vel vagy ha nincs válság V8 benyás:D....
Buksi2009-12-22 17:24:39 // 12966
Csak nehogy változtassanak rajta! Így ütős, ahogy van! ;-))
Putyesz2009-12-22 17:20:03 // 12965
Tommi2009-12-22 15:06:45 // 12964
Kezdesz fejlődni :)
Tedi2009-12-22 15:01:32 // 12963
LOL annyira tudtaaaaaaaaam :DD
Pont a minap néztem össze a Bravo, a Delta meg a Giulietta beltrét. Megállapítottam, hogy egy kurva szavunk nem lehet, mert a Deltáé, ami kívülről viszont zseniálisan néz ki, belülről tök ugyanaz, mint a Bravo. A kormányt, meg a műszereket kicserélték, minőségibb anyagokat használtak, aztán ennyi. Ehhez képes a Giu egyedi lett.
Pont a minap néztem össze a Bravo, a Delta meg a Giulietta beltrét. Megállapítottam, hogy egy kurva szavunk nem lehet, mert a Deltáé, ami kívülről viszont zseniálisan néz ki, belülről tök ugyanaz, mint a Bravo. A kormányt, meg a műszereket kicserélték, minőségibb anyagokat használtak, aztán ennyi. Ehhez képes a Giu egyedi lett.
147Smz2009-12-22 14:48:33 // 12962
Che bella macchina!
SD2009-12-22 13:02:38 // 12961
így 2009-es szemmel még kicsit vad a belső de mivel minden ebbe az irányba mutat, 1 év mulva már a többi autó is így fog kinézni:D így az kell mondjam jóóóó!!!:)))
mesa2009-12-22 12:55:35 // 12960
Teddy,
kezd tetszeni a macchina! :)))
kezd tetszeni a macchina! :)))
Blade2009-12-22 11:48:18 // 12959
Öö igen, de ez a fajta finanszírozás más kategória, azért nem is említettem. Ez inkább már egy üzleti tranzakcióról szól, mint a tényleges autó vásárlásról. Akkor igazán jó az ilyen finanszírozásnak a hatásfoka, ha minél magasabb értékű autóról van szó, a gyakorlatban ez kb 20 millió forint feletti értékű tranzakciótól kezdődik azaz Maserati, Ferrari kategória:) Ebben az esetben ha venni fogok újonnan ilyen értékű autót ( és fogok az tutti:)) ) , akkor én is finanszíroztatva csinálom majd:)
Seriff2009-12-22 10:37:12 // 12958
Ne kötözködj megint :D
Az elmúlt 50 hsz-ben egy kép sem volt, ennyi tán belefér :P
Az elmúlt 50 hsz-ben egy kép sem volt, ennyi tán belefér :P
Tommi2009-12-22 10:36:29 // 12957
Kisebb nem volt? :)
Seriff2009-12-22 10:35:37 // 12956
Egy kis rosso Giulietta:








Tommi2009-12-22 10:33:12 // 12955
Ezt már sosem tudjuk meg, de a lényeg, hogy Montezuzmó nem ad oda "minket" nekik :)))
BeeGee2009-12-22 10:21:00 // 12954
Lehet hogy elkaptak egy "italienisch werk" (még leírva is csúnya :) ) szókapcsolatot és kombinálni kezdtek :)
Tommi2009-12-22 10:18:21 // 12953
Nekem is ez jutott eszembe, bár nem tudom a sok okos újságíró honnan szedte, mert az olasz származáson és a vörös színen kívül sok közös nincs bennük :)
BeeGee2009-12-22 10:17:34 // 12952
Nekem a 159es jobban tetszett, szokni kellett, de tradicionális. Ha valamin, akkor ez nagyon fiatos..
Viszont az ülések tetszenek - érdekes h vízszintes lett a hurkázás, ami eléggé ferráris. Kár, hogy az ajtókról lemaradt a varrat..
Összességében a belseje csak a MiToénál tetszik jobban nekem..
Viszont az ülések tetszenek - érdekes h vízszintes lett a hurkázás, ami eléggé ferráris. Kár, hogy az ajtókról lemaradt a varrat..
Összességében a belseje csak a MiToénál tetszik jobban nekem..
Online tag
1
Vendég1
608
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV