A LED használatát előírják az autógyáraknak, ésmivel az Alfa is autót gyárt, így Ők is teljesítik az előírásokat.
Szerinted meg kéne maradni az elavult technológiánál?
Én örülök, hogy már nem mécsessel kell világítani :-)
A privát véleményem meg az, hogy jól néz ki az Alfa is LEDES világítással :-)
Én valahogy nem tudok audira gondolni ettől.....
GEORGE2009-12-20 20:49:41 // 12851
Piritu - 1.000.0002009-12-20 20:48:51 // 12850
"A klíma gombsorai felett látható kapcsolók első ránézésre a 8C-ből „valóak”." - itt is megállt a fantázia? A műszerek meg a 147-re vajaznak, a középső kijelző szerintem egy az egyben azé :-(
Piritu - 1.000.0002009-12-20 20:46:35 // 12849
az Alfát eddig sokkal kreatívabbnak ismertem meg, most se kéne beállni a majmolók közé :-((
GEORGE2009-12-20 20:46:25 // 12848
Ezen képek közt található a beltérről fotó.
Na most volt az a balhé a beltérről, ezen új képek alapján még sem változtatták meg a belsőt......
Nekem nagyon tetszik az autó úgy ahogy van.
De kár, hogy nem cserélhető le a gyári "rádió" ........
Na most volt az a balhé a beltérről, ezen új képek alapján még sem változtatták meg a belsőt......
Nekem nagyon tetszik az autó úgy ahogy van.
De kár, hogy nem cserélhető le a gyári "rádió" ........
GEORGE2009-12-20 20:42:44 // 12847
Mindenkinek nem tetszhet, de azért mert ledes a világítása, nem lesz belőle Audi....
GEORGE2009-12-20 20:41:28 // 12846
Ezen motorokkal fogják szerelni
Benzines erőforrások:
1.4 TBi MultiAir 135 és 165 Lóerővel
1.8 TBi 235 lóerővel
1.8 TBi Dupla turbós 265 lóerővel
Dízel erőforrások:
Ezek már a Multijet 2 verziók.
1.6 JTDm 16V 120 lóerővel
2.0 JTDm 16V 170 lóerővel
2.0 JTDm 16V Dupla turbó 220 lóerővel
Benzines erőforrások:
1.4 TBi MultiAir 135 és 165 Lóerővel
1.8 TBi 235 lóerővel
1.8 TBi Dupla turbós 265 lóerővel
Dízel erőforrások:
Ezek már a Multijet 2 verziók.
1.6 JTDm 16V 120 lóerővel
2.0 JTDm 16V 170 lóerővel
2.0 JTDm 16V Dupla turbó 220 lóerővel
Mirkó2009-12-20 20:21:06 // 12845
Akkor szavazzunk! Nekem valahogy nem jött át ez az új design. Nem tudom mit akartak vele sugallni a tervezők de sportosságot azt tuti nem. Márpedig egy alfa szerintem legyen sportos.
GTVili2009-12-20 20:08:47 // 12844
Nekem tetszik....jöhet! ;-D Bár ahogy a műszerfalat elnézem....lesznek gondok a hifi beépítéssel.....;-))))))
Kacorka2009-12-20 19:48:34 // 12843
Jaaj, csak egy kicsit legyünk már nyitottabbak.
Hagyjuk már ezt az agresszív külső mantrázást. Az alfa sosem csak agresszív volt, ha végignézed a teljes modelpalettát volt összhatásában mindenféle front, a lényeg a harmónia és az egyediség. A 159 jól néz ki, de én spec nem örülnék, ha a brera, 159 után még egy model megkapta volna azt a lámpaszerkezetet még módosítva sem.
Kurva messze van ez a Toyotától, de az igaz, hogy ízlések és pofonok.
Hagyjuk már ezt az agresszív külső mantrázást. Az alfa sosem csak agresszív volt, ha végignézed a teljes modelpalettát volt összhatásában mindenféle front, a lényeg a harmónia és az egyediség. A 159 jól néz ki, de én spec nem örülnék, ha a brera, 159 után még egy model megkapta volna azt a lámpaszerkezetet még módosítva sem.
Kurva messze van ez a Toyotától, de az igaz, hogy ízlések és pofonok.
Grando2009-12-20 19:13:59 // 12842
Esetleg s(z)avazás arról, hogy kinek hogy tetszik-nemtetszik-majdmegszokja-stb...?
Már úgysem volt szavazás emberemlékezet óta. ;)))
Már úgysem volt szavazás emberemlékezet óta. ;)))
Piritu - 1.000.0002009-12-20 19:06:11 // 12841
Hát tuti hogy nem ilyen lesz a következő Alfám :-((
Az első képen egy Fiat Bravo-t, a másodikon MiTo-t, a harmadikon nappalifényes Ódit látok :-((
Az első képen egy Fiat Bravo-t, a másodikon MiTo-t, a harmadikon nappalifényes Ódit látok :-((
1372009-12-20 19:02:02 // 12840
Aha. Látszik, hogy a korábbi képeken csaltak az arányokkal. Ezeken magasabb, és keskenyebb az autó, így persze még kevésbé sportos.
147Smz2009-12-20 18:52:02 // 12839
Szerintem kib***ott jó ez a kocsi. Szemből a fotókon szokatlan, de csak annyira mint a MiTo. A beltere fantasztikus, nem találok szavakat. Már csak azt kéne tudni, hogy milyen motorok lesznek hozzá és mennyiért.
Satti2009-12-20 18:35:23 // 12838
A francia autókon, a psa konszern autóin voltak először hasonló stílusú lámpák, Picasso, Xsara facelift, peugeot 206, 207, 307, 308.
Mirkó2009-12-20 18:14:29 // 12837
Mirkó2009-12-20 18:01:57 // 12836
A fara az frankó,meg a belsejével sincs semmi gond,de az eleje ezekkel a "peugeot"lámpákkal nem az igazi.Inkább a 159-esel elkezdett lámpákat kellene folytatni nem a Mitóst,erőltetni.Nem tudom ki.hogy van vele,de kezdenek nem Alfás kinézetűvé válni az Alfák. Hol marad a sportos,agresszív külső?Ha nem lenne rajt semmilyen jel elsőre azt mondanám hogy megint egy új tolyota! Ez nem alfás! "szerintem"
GTPeti2009-12-20 16:13:31 // 12835
Nem egy agresszor, de elfogadható. :)
GT Ɨ|ѯ2009-12-20 16:10:21 // 12834
a belső sem szégyellnivaló:-)
Putyesz2009-12-20 15:48:48 // 12833
Tedi2009-12-20 14:50:52 // 12832
Belga2009-12-20 14:24:42 // 12831
GTPeti2009-12-19 15:42:10 // 12830
Ilyen vasa van Ribipeti cartársnak is egy 9-5 kombi "személyében". :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-19 15:38:32 // 12829
ez a legtalálóbb a "nagy turbos" Saabokra:D
Tom122009-12-19 15:38:32 // 12828
Szinte már "nyomasztó", de valahogy nálam sem akar fogyni az olaj...:-))
...ja és még ilyen hidegben /-6, -12/ sincs gond vele, természetesen, nem is eröltetem, amíg fel nem melegszik...
...ja és még ilyen hidegben /-6, -12/ sincs gond vele, természetesen, nem is eröltetem, amíg fel nem melegszik...
GTPeti2009-12-19 15:35:03 // 12827
Ha megkérdeznél egy arra professzionálódott hölgyet, hogy ő arra professzionálódott-e, lehet, hogy érdekesen nézne. :)))
GTPeti2009-12-19 15:33:44 // 12826
Ha jó olajat használsz (márpedig ez így van), és hidegen kíméled (márpedig ez is :), akkor ez nem sok. A Fiat-omban is kb. ennyi van és vígan kimegy a világból is (nulla olajfogyasztással). :)
Tom122009-12-19 15:29:50 // 12825
Azért ez nem törvényszerű, nálam tegnap este pl. ez volt az "állás":

...és még sosem hagyott cserben sehol az "út szélén", ha fél lábbal, vagy fél szemmel is, de hazahozott - mindig, ezért kicsit lelkiismeret furdalásom is van, mikor az utódját "keresgélem" /3.2 GT/.
Egyébként nyáron volt "nagy ellenőrzésen" és a szerelő is azt mondta, hogy ezzel senki nem fog "rosszul járni", mert a futóműtől a motorig mindent rendben talált, igaz én azért szeretem "rendben tartani".
...ha meg nem kell senkinek, mert "sok a km", stb., akkor megmarad a fiamnak...:-)

...és még sosem hagyott cserben sehol az "út szélén", ha fél lábbal, vagy fél szemmel is, de hazahozott - mindig, ezért kicsit lelkiismeret furdalásom is van, mikor az utódját "keresgélem" /3.2 GT/.
Egyébként nyáron volt "nagy ellenőrzésen" és a szerelő is azt mondta, hogy ezzel senki nem fog "rosszul járni", mert a futóműtől a motorig mindent rendben talált, igaz én azért szeretem "rendben tartani".
...ha meg nem kell senkinek, mert "sok a km", stb., akkor megmarad a fiamnak...:-)
Tom122009-12-19 15:02:46 // 12824
mesa2009-12-18 19:17:02 // 12823
Max az autóm mellett!
Az út szélén állást meghagyom az arra professzionálódottaknak.
Az út szélén állást meghagyom az arra professzionálódottaknak.
147Smz2009-12-18 19:09:32 // 12822
Goromba vas :DD ez mekkora szöveg :DD
Atesz19872009-12-18 19:06:04 // 12821
Nyugi pajtás, még Te is álldogálhatsz az út szélén. :)
Buksi2009-12-18 18:43:47 // 12820
Sajnálom, hogy vége! Mindig is tetszettek a Saab-ok!
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-18 18:41:51 // 12819
RIP Saab.... :( pedig voltak ott is goromba vasak...
ystuc2009-12-18 18:28:01 // 12817
Offosban is bent van...
Kár érte bizony...
Kár érte bizony...
mesa2009-12-18 18:15:42 // 12815
OFF
SAAB : VÉGE !!!
R.I.P

Néhány éve még a GM markai között vártuk a hóhért... De jó, hogy a FIAT akkor okosan kilépett!
SAAB : VÉGE !!!
R.I.P

Néhány éve még a GM markai között vártuk a hóhért... De jó, hogy a FIAT akkor okosan kilépett!
Kazes☻2009-12-18 13:05:30 // 12813
UFF!
Ez lemaradt. :)))
Ez lemaradt. :)))
mesa2009-12-18 12:48:57 // 12812
Atesz ne haragudj, de nagyon sok hülyeséget hordasz össze!!!
Sajnálom, egy darabig türtőzteti magát az ember, de ennek most itt -nálam- vége. Szóltam! :)
Sajnálom, egy darabig türtőzteti magát az ember, de ennek most itt -nálam- vége. Szóltam! :)
BeeGee2009-12-18 09:58:05 // 12811
A mito 6 sebességes, a 145 5. Ez már elég egy mp-hez. Fogyasztásban, végsebességben valszeg már a mito felé billen a mérleg.
147Smz2009-12-17 22:30:16 // 12810
Tnx a válaszokat, kezdem érteni a lényeget.
Xixo2009-12-17 22:24:45 // 12809
Amiért a Grandéban csak 120ló az 1.4 turbó, míg az egyes Puntoban 136 volt. :)
Xixo2009-12-17 22:22:36 // 12808
Na igen a tizenéves sokgazdás autók esetében elég butaság típushibáról beszélni. Ha minden második TS kifingana 50ezernél a legnagyobb gondoskodás ellenére, akkor lehetne...
Atesz19872009-12-17 20:49:21 // 12807
Ezt sokszor olvasni a népítéletben is, meg itt is... Nem csak az elhanyagolt, és a külföldről behozott ellenőrizhetetlen múltú TS mocik hullanak szét. Széhullik Józsi bácsi megkímélt rendszeresen karbantartott TS mocija is. Aki ezt nem látja be, az aznap fogja megútálni az alfákat, amikor otthagyja a nagybecsben tartott kincse az út szélén. Szerintem az szereti igazán az Alfákat, aki az ilyen kockázatokat tudomásul veszi, és ennek ellenére tudja szeretni a márkát. Ismerek ilyet is, nem a levegőbe beszélek.
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-17 20:44:56 // 12806
"No replacement of displacement" mondja a művelt francia...:-)
Szép nagy számok, de jobb volna látni a görbéket egymás mellett. A kisköbcentis dízelek sokkal szűkebb tartományban fakítanak, mint a nagyok. Hiába a bazi max nyomaték, ha meredeken indul, meredeken esik. A max teljesítmény 3750-nél van, a régi JTD-nél 4000-nél. Szóval sűrűbben kell a kis kávédaráéót kapcsolgatni :-) Ettől függetlenül nem rossz ám egy akkora motortól amit tud...
Szép nagy számok, de jobb volna látni a görbéket egymás mellett. A kisköbcentis dízelek sokkal szűkebb tartományban fakítanak, mint a nagyok. Hiába a bazi max nyomaték, ha meredeken indul, meredeken esik. A max teljesítmény 3750-nél van, a régi JTD-nél 4000-nél. Szóval sűrűbben kell a kis kávédaráéót kapcsolgatni :-) Ettől függetlenül nem rossz ám egy akkora motortól amit tud...
Atesz19872009-12-17 20:37:02 // 12805
Szeretem az Alfákat. Továbbra is a kedvenc márkám. Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy az esetem után sokáig úgy volt, hogy egy 156-osba fogok átülni. Ha annyira rossz lenne a véleményem, nem gondolkodtam volna egy 99 körüli 2.0TS 156-osba, amit Szabi pajtásom tulajdonképpen bontásra vett, de a kedvemért talpra állította volna. Azért ez elég elvakult döntés lett volna annak fényében, hogy a pár, filléres javítás elhanyagolása mellett az Én autóm jó kondiban volt, mégis szét dőlt a motorja. Csak azért nem lett belőle semmi, mert közben döntöttem a sorsom felöl, és ezért más irányba kellett keresgélnem.
Ha lehúznám az Alfákat, akkor Én is egy lennék azon majmok közül, akik vesznek egy "suzuki"-t, és utána itt verik a nyálukat, hogy eljárnak 3 literből, de semmivel sem megy kevésbé az autójuk, mint a 600 köbcentivel, és 40 lóval nagyobb előző Alfájuk. Legfeljebb vigasztaló hangnemben emlegettem fel eddig, hogy a kangoo legalább csak 5 litert eszik, és van benne hova pakolni. De ez nem kárpótol az Alfám hiányáért. Egy Perdix féle fax verné a nyálát, hogy a 106 lovas 1.5 dci kerek 1 lóval erősebb az első generációs 1.9JTD-nél, és 2 lóval az 1.4 TS-nél. PAPÍRON... :DDDDD Kipróbáltam, tudom, hogy az 1.4 TS 145 úgy ment fel előttem a magyarszéki emelkedőnek, mintha szembe jöttem volna, pedig nem apróztam el a visszaváltást, és nem finomkodtam a gázpedállal sem.
Szal ennyit arról, hogy mire tartom az Alfákat.
Olyan "típus", de sokkal inkább tervezési hibákról beszélgettünk, amiket illet volna 10-en év alatt javítani. Erre mondtam pár példát, nem árt ha tisztában van velük az ember. Ugyanis a saját esetemig nem is hallottam ilyesmiről, pedig majd 1.5 évig amoreztam aktívan. Sőt, itt többen nekem estek annak idején, hogy mekkora amatőr, azt már 50 km-el előre hallani, ha csapágyas lesz a motor. Hát nem. Én azt képmutatásnak tartom, hogy senki nem meri kimondani az ilyen dolgokat. Miért nem? Ezzekkel a hibákkal együtt szeretjük az Alfákat. Majd ha steril, megbízható, precíz, keveset fogyasztó, de mégis erős autót szeretnék, akkor elgondolkodok egy Hondán, vagy Mazdán. De amég azok nem hoznak lázba, addig le van szarva Giovanni trehánysága. Ettől még ez a trehányság létezik, hiába folytatunk strucc politikát. Sőt, annál gázabb, ha még le is tagadjuk. Pláne más fórumokon...
Ha lehúznám az Alfákat, akkor Én is egy lennék azon majmok közül, akik vesznek egy "suzuki"-t, és utána itt verik a nyálukat, hogy eljárnak 3 literből, de semmivel sem megy kevésbé az autójuk, mint a 600 köbcentivel, és 40 lóval nagyobb előző Alfájuk. Legfeljebb vigasztaló hangnemben emlegettem fel eddig, hogy a kangoo legalább csak 5 litert eszik, és van benne hova pakolni. De ez nem kárpótol az Alfám hiányáért. Egy Perdix féle fax verné a nyálát, hogy a 106 lovas 1.5 dci kerek 1 lóval erősebb az első generációs 1.9JTD-nél, és 2 lóval az 1.4 TS-nél. PAPÍRON... :DDDDD Kipróbáltam, tudom, hogy az 1.4 TS 145 úgy ment fel előttem a magyarszéki emelkedőnek, mintha szembe jöttem volna, pedig nem apróztam el a visszaváltást, és nem finomkodtam a gázpedállal sem.
Szal ennyit arról, hogy mire tartom az Alfákat.
Olyan "típus", de sokkal inkább tervezési hibákról beszélgettünk, amiket illet volna 10-en év alatt javítani. Erre mondtam pár példát, nem árt ha tisztában van velük az ember. Ugyanis a saját esetemig nem is hallottam ilyesmiről, pedig majd 1.5 évig amoreztam aktívan. Sőt, itt többen nekem estek annak idején, hogy mekkora amatőr, azt már 50 km-el előre hallani, ha csapágyas lesz a motor. Hát nem. Én azt képmutatásnak tartom, hogy senki nem meri kimondani az ilyen dolgokat. Miért nem? Ezzekkel a hibákkal együtt szeretjük az Alfákat. Majd ha steril, megbízható, precíz, keveset fogyasztó, de mégis erős autót szeretnék, akkor elgondolkodok egy Hondán, vagy Mazdán. De amég azok nem hoznak lázba, addig le van szarva Giovanni trehánysága. Ettől még ez a trehányság létezik, hiába folytatunk strucc politikát. Sőt, annál gázabb, ha még le is tagadjuk. Pláne más fórumokon...
GTPeti2009-12-17 20:31:10 // 12803
"Ha már van Q4 összkerékhajtásunk, az azt jelenti, hogy a padlólemezben hátra tud menni a hajtás. Nem lehetne abból RWD-t csinálni valahogy? Elölről kivenni a hajtást és csak hátul kaparna. Vagy faxságokat beszélek? :)))"
Szerintem nem faxság.
Már írtam pár hónapja erről. (Na ezért nem faxság. :)))) Biztos lenne vele egy kis barkácsolás, de az AutoDelta pl. nyugodtan megcsinálhatná!! A lényeg, hogy megy hátra is tengely, innentől már "csak" a diffin kéne változtatni. Igazából hülyeség, hogy nem aknázzák ki ezt a lehetőséget.
Szerintem nem faxság.
Már írtam pár hónapja erről. (Na ezért nem faxság. :)))) Biztos lenne vele egy kis barkácsolás, de az AutoDelta pl. nyugodtan megcsinálhatná!! A lényeg, hogy megy hátra is tengely, innentől már "csak" a diffin kéne változtatni. Igazából hülyeség, hogy nem aknázzák ki ezt a lehetőséget.
Punisher2009-12-17 20:05:45 // 12802
TS motor szar? Sok a gond? Hehe.
Karbantartás a lényeg! Normális olaj, és 10.000-enként csere.
Valamit pedig tudomásul kell venni! Nagyon sok autó szalad magyarországon, amiben akár 6-800.000 km is van vagy még több. Azért mert mindenki el akarja hinni, hogy a szervizkönyv nélküli autóval évi 12.000-et mentek, attól ez még nem így van. Azért egy olyan sportos karakterű motor mint a TS dicséretére válik az amennyit kibír.
A vezérlés módosító felújító készlete pedig filléres téma, amit bele kell számolni a rendszeres szervizköltségbe. Ez egy ilyen motor.
Még senkit semm hallottam siránkozni, hogy 200-250.000-emként elpusztul a turbó a dízeleken. Valószínűleg azért, mert tudják hogy ez normális.
Karbantartás a lényeg! Normális olaj, és 10.000-enként csere.
Valamit pedig tudomásul kell venni! Nagyon sok autó szalad magyarországon, amiben akár 6-800.000 km is van vagy még több. Azért mert mindenki el akarja hinni, hogy a szervizkönyv nélküli autóval évi 12.000-et mentek, attól ez még nem így van. Azért egy olyan sportos karakterű motor mint a TS dicséretére válik az amennyit kibír.
A vezérlés módosító felújító készlete pedig filléres téma, amit bele kell számolni a rendszeres szervizköltségbe. Ez egy ilyen motor.
Még senkit semm hallottam siránkozni, hogy 200-250.000-emként elpusztul a turbó a dízeleken. Valószínűleg azért, mert tudják hogy ez normális.
Online tag
0
Vendég0
526
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Adok-veszek
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Stelvio
- 155
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV