Blog

>> Tuning és extrathealfa156 // Alfa 156 1.6 16V TS // 2013-04-12

ma végre visszakerültek a küszöbjeim:)) még nem végleges a rögzítés...mert a patentok középen nagyon jól tartják, de a szélei kicsit lógnak...azt majd szerintem valami csavarozásos módszerrel fogom rögzíteni, mivel a ragasztó sem nyert...:S de ha azt nézem akkor két "darab műanyag" nagyon sokat dob a kinézeten..:)))

 
>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-12

Kidobtuk alóla a katalizátort, egy 60as csővel pótoltuk, illetve a nagy gyári dob egy pici saválló sportra lett cserélve. A hangja iszonyat király! Olyan, mint ez : 2,4JTD sound
Kegyetlenül süvít a turbó :)) Hamarosan saját készítésű videó is lesz!

 
>> Tuning és extrajankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2013-04-12

Adódott egy lehetőség a munkahelyemen és bevittem a felnijeimet. (felni gyár)
Lemarattuk, megcsiszoltuk, majd megkapta a 3 réteg festéket. (alapozó+szín+lakk)
Első körre sikerült. Pedig eléggé le volt padkázva a pereme, de szinte tökéletesen megjavítottuk és szinte újnak néz ki! :)
A festés gyártási technológiával készült.
Jaguar gyöngyházfényű festéket kapott.
Igazából csak a gumisnak kellett fizetnem a le-fel gumizásért, a szelepekért, a súlyokért és a centírozásért. Ez az összköltség. :)

 
>> SzervizLacci33 // Alfa 33 1.7 8V I.E. // 2013-04-14

ma végre megjöttek az új nyári papucsok, maradtam a márkánál, és tipusnál is, az az Falken ZIEX ZE912. az előző szettel megvoltam elégedve, le is jártam őket gyakorlatilag slick-ekre. kapott az alfi új akksit is, de nem most, hanem két éve, amit be is raktuk anyum brava-jába, és nekem maradt megint a rossz batri a fiatból, mivel azt nem gyújtotta be, de az alfát még igen. csak ez az akksi se bírta, így a lanciából megkaptam a használtat, mert az kapott újat, ami pár hónap használat után ok nélkül lemerült magától.. azt visszavittük reklamálni még februárba, de csak csak nem jelentkeztek a boltból, így vettünk egy másikat a lanciába, és a hét elején meg elfogadták a reklamációt, így kaptunk egyet ingyen (illeve nem, mert az előzőt megkellett venni, csak kaptunk egy másikat), ami végre az alfába kerülhetett..

 
>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2013-04-12

4 gátló, fűtőradiátor, klímahűtő, féltengely gumiharang, 2 relé, pollenszűrő csere - ez az utóbbi 1,5 nap mérlege - éppen időben lett meg minden, a futómű-állítással együtt egy 7végi borozós túrához. köszönet az önfeláldozó kollégáknak!

 

Bár nem volt könnyű, de sikerült vennem 4 db gyakorlatilag új (a futófelületen levő festékek épp elkezdtek lekopni) Pirelli PZero Nero nyári gumit, így szerdán fel is kerültek a nyári felnikre. A nap negatívumai, hogy két felnim is megsérült, részben Norauto-s szerelőknek köszönhetően, akik tönkretettek egy 2011-es Falken gumit is közben, persze természetesen ők nem hibáztak, úgy vittem oda... Részben pedig a csomagtartó telerakásakor dőlt el az egyik felnim, és sérült meg rajta a lakk, ősszel nézek majd egy jó felnijavítót... Pozitívum a jó gumik mellé, hogy végre át tudtam venni Knoxx-tól a segítségével rendelt új váltógombom ami angliából érkezett, fel is került a kocsira, váltózsák még igényel egy kis igazítást, de egy nagyobb Bara kárpit projekt része lesz majd az is. Képek amint lesz időm készíteni, és az eső sem rondítja össze a szépen letakarított autót... :)

 
>> SzervizTom_156 // Alfa 156 1.9 JTD 8v // 2013-04-12

Megvan az új termosztát, Behr.
Szóval jövőhéten termosztát csere, plusz hátsó főtengely szimering és bal oldali féltengely szimering csere is lesz, meg váltóolaj csere.
Az önindító is meg lesz vizsgálva, hátha cserések a szénkefék, elég sokat teker indításnál. Bár ezt okozhatja az 55 Ah-ás akku is :D

 
>> EgyébG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-04-11

Ezennel Öreglány blogját is megnyitom...

Kicsit furcsa a helyzet, mert nem is tudom hol kezdjem. Elég sok minden van. Egy kicsit talán mesélek az autóról.

Kaszni: elég jó bőrben van. Az alja szinte gyári, lakatolás mentes, közel makulátlan állapotban, ennek megőrzése érdekében az a minimális felületi rozsda ami van, kezelve lesz, majd az egész kap egy friss alváz és üregvédelmet, állapotmegőrzés címszó alatt. A karosszéria többi része pár apró hibától eltekintve szinte sérülésmentes. Bal első sárvédő horpadt, nemsokára javítva lesz. Hátul egy, szerintem elég csúnya lökhárító volt, ezt ma cseréltem gyárira. A lökössel együtt vettem egy szárnyat is, alkalomadtán felkerül.
Motor: Zé. rakta össze decemberben, szerintem ezt nem is kell részletezzem. Nekem ez elég garancia arra, hogy jó. Egyébként tetszik a 16v, nem tolakodóan, hanem kellemesen erős. Iszonyat jót lehet autózni vele anélkül, hogy feltűnne az, hogy mennyi bírságot kéne fizetni ha készül egy sztárfotó.
Futómű: Elöl ok, hátul a gátlók cserések.
Beltér: elkezdtem a zenét is beszerelni, csak elég lassan haladok vele. Az autó belsejében minden kárpit, minden patent megvan, nem lehet csak úgy gányolni. Tervben van egy bőr belső is, a gyári belteret szépen lassan felváltja, persze először legyen meg hozzá minden (ülések pipa). Eddig a két első ajtókárpitot sikerült lecserélni olyanra, ami már át van alakítva 16 centis hangszórókhoz, ez később bőrözve lesz, hogy passzoljon az ülésekhez.

Hirtelen ennyi, ahogy haladok, részletezem majd a dolgokat.

>> Tuning és extrahering*dani // Alfa 147 1.9 JTDm 8v // 2013-04-11

Kapott egy alu tanksapkát a gyári tartozékokból.Jól is áll neki igaz csak én látom:)

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-04-10

A tempomatom nem működött a kuplung felső munkahengeréek cseréje óta. A pumpálásnál felcsapódott a pedál, és beküldte a kapcsolón lévő gombot a ház belsejébe. Emiatt úgy érzékelte,mintha folyamatosan ki lenne nyomva a kuplung. Bontódott bele egy kapcsoló és kész.