Rendeltem kipufogó véget (60-101mm), és lecseréltem.
Nekem nagyon bejövős :)
A terv az volt, hogy szegecselem, mint a gyárit, de mivel mostanáig nem szereztem be szegecset, így maradt a bilincses megoldás...
Rendeltem az első szélvédőre egy dizájnos napvédőt.
(A Giuliettába is rendeltem, de abba sajnos nem lett jó...)
Raktam egy gumi vízelvezetőt a hátsó szélvédő alá.
A cél az, hogy a kosz ne rakodjon be oda a résbe, és ne follyon ki onnan a dzsuvás lé. Idővel majd elválik, hogy ez egy hasznos dolog, vagy éppen elzártam egy természetes vízelvezetést.
D profil szigetelést kapott a motortér szinte körbe. Így utólag ezeket egy kicsit másképp vágtam volna. Illetve Z profilt az első ajtók első élei. (A D és Z profilú szigeteléseket már két hónapja felragasztottam, nagyon jól bírják...)
Cseréltem a biztonsági öv csat lecsúszás gátlóját, mert el volt törve. Pont mint a gyári.
Nem volt valami szép a hátsó embléma, és ha már faceliftesre cserélték az elejét, csak jobban mutat, ha hátul is olyan. Itt a blogok között már találni leírást, hogyan lehet kicserélni a komplett gombot. Én pedig azt írom le, hogyan lehet ezen a fajta gombon lecserélni a logót. Nagyon egyszerű.
Ha a gomb már kint van, a mozgó részt első sorban egy zegergyűrű fogja a mikrokapcsoló előtt, majd öt vezető tüske, ami pici karmokban végződik. A kapcsoló alján hagytak lyukat, ahol belehet nyúlni kicsit szét feszíteni a kapcsolót, hogy a karmok összenyomkodásával szét ugorhasson. Majd erről a fekete műanyagrol, le lehet fejteni a kétoldalú ragasztóval rögzített logót, és jöhet az új a helyére. Az enyémet tömítő ragasztóval raktam fel, mert ez már egy visszafejtett embléma, és hiányzott róla a kétoldalú ragasztó. Innentől már csak össze kell rakni, én még megkentem szilikonzsírral surlódó részeket, meg a tömítő gumit.
Az új logó, az a 74mm-es Ali-rol rendelt fajta.
Miután nem tudom, hogy mikor volt utoljára csinálva, és még is csak egy másik motorral kell együtt dolgoznia a váltónak, igy megejtettem egy váltó kalibrálást. Nem sikerült elsőre. Csak hatodik, vagy hetedik nekifutásra, mert mindíg kiállt a kalibrálásból valamilyen hibával. Az első pár alkalommal úgy gondoltam, hogy csak azért mert hideg motornál álltam neki, de az üzem meleg motornál is csak harmadik alkalommal futott végig a folyamat. Lényeg, hogy sikerült :)
Autodoc-ról rendeltem féktárcsát, fékbetét. Korrekt ár, viszont a szállításra tíz napot rá kell számolni. Jó, hogy nem sürgősen kellett...
03.09. Most már a felnik is megvannak a nyárra. (5x110_8J_R18_ET38)
A téliek adatai: (5x110_7.5J_R18_ET41)
03.10. Ma megejtettem a főpróbát a gumizás előtt, biztos ami biztos. ET41 helyett ET38, elvileg 3mm-el kilyebb lesz a kerék, és majdnem így is van. Mivel a felni szélessége is különböző, így annyiból változott, hogy a kölső széle a felninek 9mm lett kijebb, és a belső széle 3mm-el beljebb...
03.11 jöhet a nyár, gumik a felnikre felkerültek...
Úgy néz ki, hogy a jobb oldalon, nem bírta a kapcsoló. A fűtőszálak jók, rövidre zárva fűt is. Elvileg a kapcsoló is kapcsol, még sem fűt vele. Egyébként csoda, hogy fűtött, itt is el volt tolva az ülőlap. Korábban rendeletem Aliról egy szettet, ezt most beépítettem, a gyárit meg kivettem.
Kis érdekesség. Face csoportban téma volt a nívó pálca hossza. Kíváncsiságból lemértem a sajátot. Érdekes, hogy az előző motorban hosszabb volt a pálca. Egy A822 számozást találtam a nívópálca tetején az azonosításra, viszont ez megegyezzik, lehet ez csak a műanyag azonosítója. Szóval a hossz a műanyagig 548mm, és 558mm