SanyiJTD - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-26

Kicserélődtek végre a lengőkarok, lengéscsillapítók, és a stabilizátorok.

Nem volt könnyű menet, mert össze volt rohadva kb. minden ,mindennel.
Van amit melegíteni kellett lángal, csak úgy adta meg magát.

Elöl nem lehet koppra tekerni ,mert beleér a lengéscsillapító állító anyája, a csonkállványba...

Hátul le lehet rakni koppra, de akkor meg ugye ferde az autó.
Szóval úgy túl alacsony nem lett, kompromisszumot kellett kötnöm.

Olyan 90mm-el vagyunk jelenleg alacsonyabbak, mint egy gyári 56' . /később összemérjük/

A gondok szerelés közben halmozódtak, először egy fém fékcső tört el, azért futkoztam ,hogy szerezzek, réz fékcsövet kapott. Remélem örök lesz, mint a szegénység.

Utána észrevettük,hogy a váltótartó bak ki van szakadva, megint rohangálni-telefonálgatni alkatrészért...

Összerak, újra tesztkör, most is zörög valami. A féktárcsa mögötti fém védőlemez zörgött, hiába volt meghúzva, már megkezdte az idő vasfoga. Ez is csere érett lesz, jelenleg nincs is fent, majd szereznem kell egy másikat.

Röviden tömören most már tudtam használni, pár km-t beleraktam.

Komfort = 0 , rugózás kb. 1cm, pattog,mint egy gumilabda. Nem hiszem ,hogy fogok gyorshajtás miatt csekket kapni :)

Akik el vannak kényelmesedve azoknak ez nem való.
Az emelő sem fér alá, most hurcolhatok egy vastagabb deszkát magammal... :D

Képek hamarosan :)

>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-21

Megjöttek az alkatrészeim.
Holnap ha isten is úgy akarja beépítésre kerül a lengéscsillapítókkal együtt.

-Alsó lenkőkarok
-Felső lengőkarok
-Stabilizátor pálcák előre
-Stabilizátor pálca hátra
-Kormány gömbfej
-Kormánymű gumiharangok jobb-bal

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-20

Felniváltásra adtam a fejem, lecseréltem a féltve őrzött Novitec N5 garnitúrámat, gyári GTA garnitúrára! Régi vágyam volt már, tegnap mentünk el érte.

Ennek a legnagyobb oka, hogy a 18-as kerékre, ami 225/40R18-as gumival van szerelve nem lehet normálisan ráengedni a karosszériát, pedig most az a cél.

215/40R17-es gumikkal van szerelve, ez még csak a 4centis ültetéssel van fotózva, a futómű még nem került alá sajnos. De egész barátságos szerintem :)

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-19

Megérkezett a Gewinde -állítható magasságú futómű- , amit Németországból rendeltem!

Régóta szerettem volna ilyet, már a Puntomnál is ,de mostanra sikerült összematekoznom az árát. Illetve közre játszik az is ,hogy a bal első és a jobb hátsó lengéscsillapítóm kuka lett.

Sajna a lengőkarok, stabilizátorok, nem érkeztek meg, így még nem fog beépítésre kerülni ,csak ha azok is megjöttek.

Nagyon várom!

u.i. ültetünk ,mint az álllllat :D

 
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-17

Miután a gépháztetőmet egy rohadék macska csúszdának használta -amin 3napos fényezés volt- és kis híján szívinfarktust kaptam, Apa úgy döntött, hogy ezentúl birtokba vehetem a garázsát. Ő pedig beáll egy olyan helyre ahova az enyém nem fér be! Öröm bódottááá :))

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-14

2013.04.07-én elkezdtük a vasat szétszedni, a koccanás nyomait eltüntetni, fényezésre előkészíteni!

Volt vele lakatolni való is, a bontott sárvédő alja teljesen el volt korrodálva, az enyém sértetlen volt ,így az lett ráhegesztve. Lökhárító tartó vas a helyére lett huzatva, stb stb.

Fényezésre előkészítés következett, hibák kijavítva, karosszéria visszacsiszolva, maszkolás, majd fényezés!

A fényezést megint csak én végeztem, mattfekete "fényt" választottam, a Novitec-ek giulietta bordó színt kapták meg, egy kis candy pink effectporral megspékelve a lakkba.

Tesztkörön kiderült,hogy a felső lengőkarom kuka,de ami még rosszabb a bal első lengéscsillapító is. Így most vehetek azokat is.

Ha már veszek, kap állítható magasságú futóművet, és kisebb 17"-os feliket!
Aztán leengedjük a bódét -10cm-t.

A segítségért köszönet jár Gonosztevőnek , és Édesapámnak!

A cím 5nap, mert 5nap alatt készült el, ugyanis a 2013.04.13-án megrendezett Balatonfüredi Tuning Találkozón már egészében részt vettünk!

Füreden beálltam az Alfások közé :)

Hazafele Veszprémben kajáltunk a Mekiben.
Mit mondjak....? Megnézik :))) A nők egyenesen imádják :DD

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-12

Kidobtuk alóla a katalizátort, egy 60as csővel pótoltuk, illetve a nagy gyári dob egy pici saválló sportra lett cserélve. A hangja iszonyat király! Olyan, mint ez : 2,4JTD sound
Kegyetlenül süvít a turbó :)) Hamarosan saját készítésű videó is lesz!

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-10

Ma lefényeztem a gépet, fotók vannak ,de nem teszem közzé :D Szombat Balatonfüred Tuningtali. Debütálni kéne, remélem elkészül! :)

>> EgyébAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-08

Haladunk szépen komótosan az 56'-al.

Lebontottuk az összetört sárvédőt, kivettük az elhasználódott dobbetétet.
Az intercooler tartó szörnyű állapotban volt, körül-belül megszűnt létezni, bontott darabra cseréltem.
Volt egy köztes darab, az is elég rossz állapotban volt, azt ledrótkeféztem, le rozsdamaróztam, majd mikor már szép volt lerücsiztem...

A mai nap eljutottunk addig,hogy a bontott sárvédőt nagyjából visszategyük a helyére, holnap fixre kell rakni, letömítőzni, és fasza lesz!

Holnap neki kéne állni fényezésre előkészíteni az autót, a kerekeket...

Elkezdtük felrakni a téli kerekeket -fényezéskor ez lesz rajta- még nem láttam az autón ,de esküszöm tetszik a 17-es seleseed!.
Segítségemre Gonosztevő és Édesapám áll!

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-04-07

Sajna koccantam az Alfával, vizes úton "elfelejtett" kanyarodni az autóm ,egyenesen csúsztam előre, majd egy civicnek neki mentem!

-Lökös
-Rendszám
-Sárvédő
-Lámpa
-Cooler terelő műanyagja kuka!

A lököst tartó egyik vas behajlott,ez spaniferrel a helyére visszahúztuk! Most jó .

Már másnap minden alkatrészt beszereztem (kb 2 hete) mostanra volt időm ,hogy ráfeküdjünk a dolgokra. Ha már festve lesz kissé nekifekszünk ,és kap egy új design-t!

Figyeljétek :)