SanyiJTD - főkép
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-10

Végre visszakaptam az autóm, megvan a rendszámom is!
Nagy a boldogság! Mostmár tényleg van egy igazi ALFÁM :)
Vicces a biztosítás olcsóbb lesz, mint a Puntomra .... :)

Rendszámtartó természetesen offolva lesz!

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-08

-Olaj (Mobil 5W30)
-Olajszűrő
-Légszűrő
-Pollenszűrő
-Üzemanyag szűrő

Most jutottunk el a cseréig, 9.000km volt az előző olajba, így cseréltük.
Azért a légszűrő meg a pollenszűrő valami brutálisan piszkos volt...

Holnap megy KPM műszakira a gép :))

 
>> EgyébAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-07

2012.10.02. Csütörtök!
Elvitték a Puntómat...

2 évig volt velem, ezen tanultam meg mindent.
Ezen idő alatt sikerült 5 szín variációt összehoznom rá.
(szürke-kék-matt fekete-barna-fehér)
Igazi kis kaméleon volt :)
Több száz munkaóra, és több százezer forint után őt sikerült összehozni.
(A végére már a milliós tételt is átléptük....)

Vártam már,hogy elvigyék, ugyanis kellett ahoz,hogy a 156 projectemet előre lendítse.
Egyik szemem sír, a másik meg nevet.
Viszont biztos,hogy sok boldogságot fog hozni az 56' :)

Ha a jó isten is úgy akarja szerdán már papirokkal, MAGYAR RENDSZÁMMAL hozom haza. Úristen.... Alig várom!!!

Utolsó képen az látható ,hogy miből lett a cserebogár.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-29

Nagy örömömre bekerült a powerbox az autóba!
Az egész nem jöhetett volna létre zee cartárs nélkül. Ő intézte, köszönet érte neki!

Olaszországból lett rendelve, italianspeed.it-ről.

Mondjuk nem italianspeedeset kaptam,hanem Drakebox2-t de lényegtelen :D
/Egyébként ua. csak a matrica más rajta/

Nézegettem, unalmamba feldobtam kicsit, nem tetszett az a színes csicsás gyári feliratot.. Alapból "carbon" mintás volt a doboza, így én is azzal fedtem le az eredeti logót, és kapott tőlem egy Novitec(micsoda képmutatás :D) ,és egy Alfa Romeo matricát.

4-5 munka nap alatt haza is ért, FedEx hozta repülővel.
Kaptam linket amin nyomon tudtam követni, így jött :

FIUMICINO(Italy)->Paris(France)->VIENNA(Austria)->
VECSÉS(Hungary)->BUDAPEST(Hungary)->NYIRÁD(Hungary)

És ,hogy valami tapasztalatot is írjak...
Érezhetően gyorsabban pörög az autó, nyomatékosabb lett, ez tény.


1-9 fokozat között lehet állítani, 9-esen elvileg 190nyihaha jönne le a draketuning.com szerint, na az egy baromság.
6os beállításon találtam a legjobbnak,most ez marad.

160Le-t viszont röhögve tud... :)

Tehát a konklúzió:
Hoz teljesítményt, rugalmasabb, főleg nyomatékosabb lesz az autó. Ezért a pénzért nem lehet nagyobb teljesítményt elérni semmivel!

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-26

Megérkezett az ideiglenes, Alfa jelet helyettesítő matricám!
A matricát megint GT intézte!

Sajna mivel a gyári jelek 8K/db ba kerülnek, bontottat meg nem teszek fel ,így addig ezek szolgálnak. Mellesleg nem is néz ki rosszul, főleg az eredetihez képest.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-05

Végre megjöttek a "reklám" rendszámaim (Ha már igazira nem fussa' még) :)
Talikra, fotózni, ilyesmikre szánom... Nekem tetszik!
Azért remélem mihamarabb lesz már rendes rendszámom amivel útra mehetek :(

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-04

Csak a mihez tartás végett felraktam az alfa kígyóhoz. Így már tudják a cartársak,hogy hova tartozunk... :)
A matricákat GT-től vásároltam, köszi!
Vettem még tőle Novitec feliratot is, annak még helyet kell találni.

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-02

Kicseréltük a fékbetétet.
Az egyik oldalt szinte újak voltak a betétek, a másik oldalt szörnyű állapotban voltak.
Így műszaki elött megejtettük a cserét.
A tárcsákat szabályoztattattam, jóknak bizonyultak, majd gyönyörűen összekopnak.

A csere itt sem ment zökkenőmentesen, az istenért nem ment vissza a munka henger.
Mire kiderült,hogy ezt nem nyomatni kell,mint általába,hanem tekerni és nyomatni.
Jó móka volt...
Akkor a jobb oldalon az alsó csúszka teljesen bevolt rohadva,semmit nem mozgott.
Azt is orvosoltuk.

Az egész művelet vagy 3órán keresztül tartott (általában kb 30perc alatt megvan)

 
>> AutóápolásAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-02

Megkapta ma a vas a telipolírt!
Elötte alaposan visszacsiszoltam a lakkot minden elemen 2000-es papirral, majd amikor kellően bemattult jött egy barátom, profi Festool géppel felnyomatta.

Először zöld kupakos 3M pasztát használt, majd kék kupakos 3M-et ezzel fényesítette, szedte vissza a hologrammokat.
Még kap majd egy wax réteget,ezt már én intézem.
A lámpa kapott egy alaposabb polírt, 400gép, 1500 gép, 3000 gép , majd paszta.
Az egész meló közel 6órát vett igénybe.
A képek nem adják vissza közel sem ,hogy milyen.

Sajna egy ajtót újra kell fújnom....

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-08-29

Ma végre felkerült a küszöb!