SanyiJTD - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-04-09

Kicsit átalakítottam a lámpám (megint).
Mivel hiába a projector, és abban a xenon semmit nem láttam vele akár, hogy állítgattam ezért minek kockáztassak átalakítottam halogénre, a refibe viszont raktam 55W-os xenon szettet, ez az erdő között nagyon jól jön, évek óta így használom az autóim.
Ha már szétszedtem kapott szélességjező, avagy USA modult, eddig nem tudok ilyen 156-ról amibe lenne.
Van eredeti Californiai rendszámom, veszett jól néz ki vele az autó szerintem. Kár,hogy ilyen ocsmányak a magyar nagy dög rendszámok... Ez van.

Szerk. Kikötöttem az angyal szemeket, nem tetszettek, vissza lett csinálva gyári helyzetjelzőre, és kivettem az USA modult is ideiglenesen.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2014-03-17

Minden esti autózásom gyertyafényes volt, és itt most nem a terülj-terülj asztalkámra kell gondolni, meg a csinos leányzóra az oldalamon ,hanem a lámpáim fényereje egy gyertyáéhoz volt mérhető körül-belül.

Beállíthatatlanok, az autó elött 2m-re elhaladó hangyákat kiválóan észleltem éjjel.

Ennek felelősei, az új, utángyártott DEPO lámpák, amibe új kora óta nem működnek a helyzetjelzők (se a led, se a halogén) , beállíthatatlanok, max állásba is a kocsi elé világít. Rendesen féltem közlekedni este az autóval...

Ennek véget kellett vetnem, 4 lámpából csináljunk 2-t.
Az új lámpákon a "búra" tökéletes volt 0 perces kora óta fóliázva volt, így azt szerettem volna átműteni a gyári CARELLORA. Sikerült is, a végén beleapplikáltam a hónapokkal ezelött megvásárolt xenon szettet is a refibe, itt az erdő között rengeteg a bambi...

(Nem azért nem került be a xenon ,mert lusta voltam, hanem mert állandóan gond volt a gyári kábeleivel, de karaktert erre az ügyre többet nem is ütnék le, mert biztos vagyok benne ,hogy valami szívbaj elvisz így a 20-as éveim elején... :D )

A xenon izzó se fért bele a gyári helyére, kicsit kellett fúrni faragni, megszoktuk már...
Végülis össze állt, a lámpafóliát le kellett szednem ,mert annyira nem "lájkolta" a 180fokot a sütőben, vagy fél óra volt lesikálni a lámpáról a ragasztót, frenetikus kikapcsolódás, próbáljátok ki. (ne!) :D

Persze rakok rá másik fóliát ,csak épp nincs. Azt a pár napot kibírja talán :P

A xenon 6000kelvin színhőmérsékletű, a tompított Osram Night Breaker +

Konklúzió : Látok éjjel is !

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-07-08

Le lett fóliázva a szép új első lámpa.
Védve van most a naptól is, meg a kavicsoktól is, meg már nem annyira króm végre :)
Füstöt kapott, nem feltűnő, szerintem nagyon jó lett ;)
Szokott lenni nálam minden féle fólia ha valaki kedvet kapna, de perpill most elkapkodták!

1. kép : a különbség. -bal gyári, jobb fólia-
2. kép : Gyári
3. kép: Füst

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-06-29

Történt,hogy kitaláltam ,hogy meglakkozom a lámpáim, mert már kívül és sajna belül is matt volt. De ha már lakkozom ,legyen kicsit extrább, kapjon kék gyöngyházat.

Meg is történt a csiszolás, maszkolás, kék gyöngyöt felfújom, majd meglakkozom. Tele van hajszálrepedéssel a lámpám, meg fehér foltokkal. Na fasza, jobb volt,mint lett, ahogy a mondás tartja.

Ma vettem új lámpákat, mert a lakkozást is csak végső elkeseredésembe csináltam.
Hozzáteszem a kék gyöngyház világbajnok ötlet volt (szerintem) no mind1.

Most krómos lámpát kapott, elegem van már a fekete belüből, a fél társadalom olyannal futkoz, ( na meg drágább is volt az ) ,ez kap majd egy lámpafóliát, és öröm bódottá!

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-05

Szombaton lefóliáztam a hátsó lámpáim.
Füst színűt kapott.

Nem most csináltam először a Puntom is levolt pirosra, majd feketére.
Attól függetlenül 'opás, és még van mit gyakorolni, de egész korrekt!

Teljesen jól átvilágítja a lámpa, és az index is sárga marad.
(Piros fóliázás esetén pirosan villog)

A fólia ebayről van ,de itthon is beszerezhető! Lámpa fólia néven keresd!

Létezik már sok féle :piros,sárga,kék,pink,átlátszó,füst,fekete ....

>> AutóápolásAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-07-09

Nekiálltam ma felpolírozni az igencsak bemattult,mondhatni ronda első lámpáimat.
Nagyon oda voltak szegények, meg pattogott le róla valami réteg is.

Fogtam, vizben 800al megcsiszoltam, majd 1200-al , majd 2000 , aztán már csak a polír kellett neki!

(ha valaki nekiáll mindig jó vizesen dolgozzon,mert a porszemcsék megkarcolják a felületet)

Lényegében tisztába voltam a technikával,csak nem tudtam, hogy mi az a szemcsefinomság amire le lehet menni, amit még kihoz majd a polír!

Szabeee kollégával hamar egymásra találtunk, mondta ,hogy 800-al nyugodtan kezdhetek.

Miután megcsiszoltam , áttöröltem a felületet és géppel felpolíroztam!
Na itt jön a csavar :
Nem ám méregdrága 3M pasztával, nem spéci lámpára valóval :
Lidlbe vettük 800ft körül ha jól emlékszem,mondom majd ezen letesztelem :)
Tökéletes lett,meg is lepődtem.

Átmentem rajta carsystem-es pasztával is, hátha jobb lesz ,de ugyan olyan szóval tökéletesen megtette a hatását az olcsó is.

Beszéljenek helyettem a képek:
(elötte képet nem csináltam,de a másikat lefotóztam kb az is olyan)


u.i. (Következő ,hogy szétszedem és kifestem a belsejét, meg erősen gondolkozom egy füst lámpafólián is)