SanyiJTD - főkép
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-12-20

Kb. 2hónapja kartercsere történt az autómon , bizonyos okokból ,ami szerintem világos.
Vettem egy bontott kartert, majd egy cimborámra bíztam a cserét.
10óra fáradságos munka után lecserélte, hát ugye megfelelő szerszámok hiányában lassan megy a móka...

Úgy tűnik nem lett tökéletes, mi több napról napra jobban folyatta az olajat.
Már KUL-on is elég drasztikus volt a helyzet.

Töltögettem utána a friss olajat. Az olajfogyasztásomban szerepet játszik még a turbóm ,ami már az utolsókat rúgja, de egyszerűen sehol sem találok normális turbót...

Úgy voltam vele,hogy majd turbo cserekor újra tömítjük a kartert is, már megvettem az olajat (Liqui Moly5w40 ,6l) , olajszűrő, légszűrő, LOCTITE tömítő egy vagyonért.

Már 1hónapja ott áll a garázsba a sarokba a beépítésre váró olaj, én pedig szorgosan töltöm utána, és apám szentségelését hallgatom nap-mint nap az olajfoltok miatt (jogos) .


Nem várhattam tovább, felhívtam a cimborám ,hogy most ráérek, segítek, de csináljuk meg,mert ez nem állapot.
Így is lett elérkezett a nap, tegnap mentem hozzá ,és nekiláttunk.
A garázsa neki is ilyen ház alatti, hát egy vicc volt lejárni, de végül sikerült. Itt-ott leért, nemgond, megszoktuk már.

Rutinból 4óra alatt végetünk már vele, Loctite-al tömítve, hát rohadtul remélem,hogy 4ezerért (kedvezménnyel) tudja is majd a dolgát :)

Kész, autó összerak, új olaj bele (ja igen ideiglenes olajat míg nem kap turbót 10w40-et kapott) , alul nézegetés, nem folyik, úgy néz ki jó. Kijárás a garázsból, kabaré ismét, de sikerült. Nézzük a betont bazdmeg valami folyik.

Hát rájöttünk ,hogy ez bizony gázolaj, egyik hibát elhárítva előjött egy másik.

Erről a következő blogbejegyzésemben fogok beszélni.