Vettem egy donor autót, így amit tudok átmentek az enyémbe.
-Törött hátsó kilincs cseréje
-Küszöb díszlécek cseréje
-Jobb első ajtó kédergumi csere
-Bal hátsó beltér világítás (Kicsit lógott, törött volt az egyik fül)
-Rendszámtábla világítás jobb oldal (állandóan lógott, megőrjít)
-Csomagtérbe néhány hiányzó patent pótlása
Több nem jut eszembe.
Csak az ablakra volt hajlandó levegőt fújni az autó, így kibontottam a kesztyűtartót, a szervómotorok csatlakozóját megfújkodtam kontakt spray-vel, és láss csodát működik. Remélem így is marad.
Rutinszerűen törnek darabokra a csomagtér teleszkópok végei, kicsit (nagyon) már kezdem unni, szóval ha valaki tudja mi a megoldás, mit kell vele csinálni,hogy ne húzza túl a telót az ajtó, az legyen szíves ossza meg velem.
Köszöntem.
Ette a gumik belsejet igy elvittem , hogy valamit kezdjunk vele.
Eloszor megvizsgaltak a lengokarokat, stabilizatorokat.
Minden ok, igy elkezdodott a beallitas.
A baloldalon eleg rossz volt a beallitas, bar kerdes , hogy mitol , mivel nem olyan regen voltam...
A sport alfa erteken kicsit tul allittattam az osszetartast. 0.02 helyet 0.05-re.
Igy most tesztelem. 2°-ot dol a kerek igy kicsit mindig is enni fogja jobban belul. Dehat... Meg gyarilag is eszi.

Új kerekeket vásároltam az autó alá.
Meghirdettem a BMW felniket, másnap már vitték is őket, módosítóstól, közben kerestem az újat.
Egy új Japan Racing-et szerettem volna, de ami tetszett nem volt raktáron, 1 hónapot kellett volna rá várnom, így nem rendeltem meg.
Feladtam egy hirdetést ,hogy nagyságrendileg milyen felniket keresek. Jelentkezett egy ember, O.Z Superleggera felnivel, amit én jól megvásároltam. Évek óta keresek egy ilyen szetett, 18-as is, 5x100-as is. Aki ismeri tudja micsoda kincs, aki nem, nézzen utána :)
Gyári fényezése volt, nem volt olyan gáz, de persze átfényeztem. Fegyveracél szürke fény, mattlakkozva. Gyönyörűek. 1 kupak hiányzik ,rendeltem egy szettet, meg szép fekete szelepsapkákat is.
Gumik jók, csak kicsit nagyok. Ez a 225/40R18 nem igen az én világom...
De Goodyear Eagle F1, szóval marad egy ideig.
Szerintem jól választottam... (ismét)







Elkezdett kattogni a féltengely,így ki lett cserélve.
A bal hátsó nyereg dugattyúja nem volt épp szalonképes állapotban, így azt is cserére ítéltem.
Kicseréltük a másik oldalt is, mert a porvédők feladták a harcot, nem kínlódtam felújítással, vettem felújított tökéletes állapotúakat.
Kicseréltem az ablakspricniket, mert botrányosak voltak.
A csomagtér ajtót remekül lemosták...
Próbálkoztam egy más autó típussal is ,de az zátonyra futott az állíthatóság hiányában.
Így kénytelen voltam gyárit venni, aminek az ára nagyon jó 750/db.
Sokak által itt nagyra magasztalt webshopból rendeltem, hát van hova fejlődni az oldalnak. Design nulla, áttekinthetőség katasztrófa, na meg a szállítási költség 2pár ilyen semmiségre 1600(!)ft. Még a jó magyar postánknál is kijönne 500ból. Szándékosan nem írtam le, a cég nevét, de ha olvassák az üzemeltetők, akkor építő jellegű kritika akar lenni.
Ja a spriccelő beállítás után zsírkirály lett.

Kapott új fékeket az autó, elöl, hátul.
Elöl Speedmax fúrt-mart tárcsa, hátul Textar.
Szétszedésnél kiderült,hogy a bal hátsó nyereg a végét járja, nagyon nehezen jár a dugattyú, így rendeltem egy pár hátsó nyerget ami tökéletes, még várja a beépítést!
Fékeket az autó színére fújtam, és eltérve az Alfa Romeo felirattól akartam valamit ,ami másnak nincs, így gyártattam " Stark Industries" feliratokat. Szerintem király :)



Kicseréltem a bőrbelsőm, egy másik bőrbelsőre.
1; Légzsákos (a gyári is az volt, így talán ki tudom majd ütni a hibát)
2; Kartámaszos
Szereztem már Audi TT kartámaszt, de macerás lett volna a beszerelés, így a gyári mellett döntöttem.
Rendeltem új szőnyegeket is , Alfa Romeo logo hímzéssel.
Bejelöltem ,hogy vannak rögzítési pontok, küldtek egy csomó patentnak látszó műanyagot, de a szőnyeg nincs kilyukasztva, ami bosszant, meg nem is értem ,hogy lehet rögzíteni igényesen. Akinek ilyen "Főnixes" szőnyege van , felvilágosíthatna...
