Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2010-03-12 11:31:14 // 5301
Mértük, rendben van.
dfg (Tanárúr)2010-03-12 09:10:25 // 5300
Naná! és nem hiszed el, mi a nick nevem :D
dfg (Tanárúr)2010-03-12 08:14:57 // 5299
Az Ncore-on fenn van :D majd letöltöm .
dfg (Tanárúr)2010-03-12 08:04:29 // 5298
HAHÓÓÓÓ


Megszűnt az autóm újraindulási kényszere. eddig mindig leállt az első indításután, mostanában azonban nem. a gondolatmenetem a következő, eddig mindig egy megszakítatlan mozdulattal gyújtás, indítózás volt, most közben megállok kicsit: gyújtás-3mp-indítózás, és azóta nem állt meg egyszer sem.
dfg (Tanárúr)2010-03-11 14:25:38 // 5296
Nincs ezen mit magyarázni :D asztal alá itatlak, aztán odadoblak eledeléül a szolnoki véresszájúaknak :D
dfg (Tanárúr)2010-03-11 09:59:03 // 5295
Asszem el kell beszélgetnem veled... a következő bulin melléd ülök, ha nem gond... katát hozd el, mert hazafelé neki kell majd vezetni :D
dfg (Tanárúr)2010-03-11 09:58:07 // 5294
nanana!!! ne juniorzd itt le nekem ezt a csecsemőt!!!
dfg (Tanárúr)2010-03-11 09:57:14 // 5293
én látom... akkor vagy a pocakom kics, vagy a farkam nagy ;)
dfg (Tanárúr)2010-03-10 21:05:52 // 5292
Vagy vegyél egy fejlámpát, és akkor mindig csak az van fényárban, ami t látni akarsz :D
dfg (Tanárúr)2010-03-10 20:57:56 // 5291
mnidig is mondtam, hgy az vagy...
hogy sikerült?
dfg (Tanárúr)2010-03-09 17:36:00 // 5290
Ez valami belterjes olasz cucc lehet. exportra sztem nem gyártottak ilyet tekerős ablakkal. vagymittomén...
dfg (Tanárúr)2010-03-08 21:29:53 // 5289
:D nem tudom, ehhez absz nem értek, de akkor hihetőnek tűnt amit magyarázott.
dfg (Tanárúr)2010-03-08 15:14:57 // 5288
ehhez nem(sem) értek, de azt mondta az egyik itteni főhempeszkátor, hogy meg lehet állapítani, bontás nélkül, hogy gyűrű, vagy hengerkopás. magyarázta sokáig, de már nem most volt, így nem emlékszem pontosan, de a sűrítési végnyomás mérését említette úgy, hogy egy mérés "szárazon", és egy mérés úgy, hogy felülről beönt valamennyi olajat. esetleg ha érdekes lehet, akkor felhívom, és megkérdezem, vagy leírhatná valaki itt nekem.
dfg (Tanárúr)2010-03-07 14:55:54 // 5287
97-ben már csak TS motorral szereltek alfát, ez meg boxi. ha itt stikli van, akkor máshol is lehet...
dfg (Tanárúr)2010-03-06 09:25:04 // 5286
a csapott végű csak akkor jó, ha követi a lökös vonalát. de létezik olyan is, valamelyik hathengeres mercié pont jó fejjel lefelé. lásd az én autómon :D
dfg (Tanárúr)2010-03-05 15:11:38 // 5285
inkább fújasd színre a gyárit...
dfg (Tanárúr)2010-03-05 14:43:58 // 5284
erre van egy jó megoldás, beszarsz milyen egyszerű, én is 2 év után leltem rá véletlen.


bemész a boltba, és utángyártott fiat antenna, ami jó a mienkre 1700 forint :D
dfg (Tanárúr)2010-03-05 14:42:42 // 5283
félinformációk...

1,5 hétig volt fenn, majd most nyár elején kerül vissza, de akkor már tényleg rendszer lesz, és nem egy cső a kocsi alatt...
dfg (Tanárúr)2010-03-05 11:33:55 // 5282
ember, ha nem tudod az előzményeket, akkor kevesebbet vau-vau! a csőrenszer készen volt, a dobok meg nem! és a markazi találkozóra fel akartam tenni, hogy meg tudjam mutatni annak a 10-12 embernek, akik oda meghívót kaptak. namost dob nélkül azért nem akartam feltenni, ezért az egyébként a közepére készült dobot feltettem a végére.
dfg (Tanárúr)2010-03-05 11:05:49 // 5281
Nincs bocsánat :D

én nem mondtam, hogy azért kap az autó 60as rendszert, mert 300 lovat várok tőle. azért kap ekkora rendszert, mert hiszem, hogy ennek a motornak ekkora cső kell, és azt sem mondtam, hogy nem módosítom a szívóoldalt, a hengerfejet, és a vezérlő elektronikát. Erre pont te elkezdtél észnélküli behatvanascsövezésről beszélni...
dfg (Tanárúr)2010-03-05 10:43:37 // 5280
mondtam én olyat, hogy ilyet nem tesz? nem kötekedésképp, de én azt mondtam, hogy:

a kipufogóoldali fojtás nem emeli négyütemű motornál a teljesítményt.
dfg (Tanárúr)2010-03-05 09:35:37 // 5279
van egy haverom, csípőficamos, és ha iszik, akkor magas fejhangon beszél.

na ő szarul megy, és buzis a hangja :DDDD
dfg (Tanárúr)2010-03-05 09:30:52 // 5278
Lekopogom, hogy az enyém 25000 km óta lett felújítva, és még mindig fasza. Tisy-é meg 2000 után beadta a kulcsot, pedig ugyanaz a szerelő, ugyanaz a felújítókészlet.

én 1 szíjlevétel után még nem cserélném a szíjat, bár tudom, hogy sokan javasolják.
dfg (Tanárúr)2010-03-05 09:25:49 // 5277
csak hogy legyen egy kis vita alap: a négyütemű motoroknak a kipufogóoldali fojtás nem eredményez teljesítmény növekedést. de ettől még ez nem jelenti ez azt, hogy észnélkül nyitott rendszer segítene neked, hisz a kipufogó nem csak hangtompítást csinál, hanem pl segít a motornak az üzem hőmérséklet fenntartásában.
dfg (Tanárúr)2010-03-04 21:34:30 // 5276
25-35 közt itt van egy profi srác, műbizonylattal, 3M-es fóliával.
dfg (Tanárúr)2010-03-04 14:32:13 // 5275
Itt szó nincs észnélküli átcsövezésről. de majdnem elfelejtettem, hogy úgyis mindent jobban tudtok...
dfg (Tanárúr)2010-03-04 08:49:17 // 5274
pb_ az tudja!
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:59:45 // 5273
kb okés ár...
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:43:42 // 5272
az enyém jó szondával is annyit eszik a városban...
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:42:14 // 5271
akkor lefordítom:


ha túl nagy az égéstermék sebessége, akkor a gáz mintavételezés nem biztos, hogy kielégítő, hisz a nagy sebességgel áramló gáz nyomása kisebb, mint a kis sebességgel áramlóé, és így nem biztos, hogy a szondán megy át.


de ezt én sem hiszem el :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:35:27 // 5270
javaslom, hogy mielőtt hozzányúlsz bármihez csinálj egy diagot. nálunk itt van aki csinálja 3 forintért
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:30:56 // 5269
aszem nem gyorsul annyit a gáz, hogy ez jelentős legyen, hisz 7500-as fordulatnál már alapból nagy az áramlási sebesség
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:25:03 // 5267
azért nem tudok nyilatkozni, mert sajnos tavaly nyáron egy szar lambdával jártam.

majd idén kiderül. nekem inkább az a bajom, hogy a katalizátor nélkül alul bejön egy csörgő hang, ami nem bejövős. de remélem a katalizátor helyére tett átmenődob majd elfojtja ezt a hangot.
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:23:15 // 5266
igen, kb olyan 10 centivel :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:22:30 // 5265
hát nem tudom, az biztos, hogy megnövekszik az áramlási sebessége a gáznak a szondánál, de szerintem ez nem befolyásolja a működést.

most nyárra középre bekerül az a dobom, ami eddig hátul volt, és a végére meg kerül egy nagy hangtompító. :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:20:36 // 5264
képzeld el ugyanezt 60as csőből, és egy egészen kicsi átmenő dobbal a végén :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:19:21 // 5263
azoknál sem kell. egy cső, azt jóvan. :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:18:30 // 5262
elméletileg minél kevesebb a fojtás, annál erősebb.
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:16:13 // 5261
egyszer gyere erre, és megnézzük. nem távolság, és ha jó, akkor üzletelhetünk is.
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:10:58 // 5260
jobb volt a hangja.... :D

nem ment jobban, de nem a fojtáson múlik szerintem. a négyüteműnek nem kell fojtás.
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:03:46 // 5259
igen, ha csak levettem már csendesebb lett a kocsi :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 21:01:02 // 5258
a legújabb rendszeremnek nekem is csak annyi hijja van. ez most sokkal csendesebb lesz. :D
dfg (Tanárúr)2010-03-03 20:53:43 // 5257
attól függ, h igazi sport rendszer, vagy egy kókányolt sz.r. :D
dfg (Tanárúr)2010-03-01 22:32:02 // 5256
mi a megoldás?
dfg (Tanárúr)2010-02-28 18:01:50 // 5255
Biztos jól mutat, de el nem fér, az is biztos... 205/45R16 is beér időnként
dfg (Tanárúr)2010-02-27 15:54:35 // 5254
Megmértétek a főtengelyt? nem lehet, hogy valami kontár előttetek csak azt az egy csapágyhelyet felköszörültette, és oda már a 2. méretes csapágy kellene? csak egy ötlet...
dfg (Tanárúr)2010-02-27 15:49:27 // 5253
kicsit el van árazva, ennyiért nemigen megy el.
dfg (Tanárúr)2010-02-25 08:59:08 // 5252
ja igen. én nem a futóművet félteném, hanem a kereket magát. 17esben eleve felejtősek az alesio-mim-stb gyengusz cuccok. még 16ban is sok a baj, pedig speedline.

a futóműnek sztem már nem basz semmit, hogy 16, vagy 17, mindkettő olyan, mintha fakeréken gurulna a kocsi :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.