A neten található cucccok aktualitása "erősen megkérdőjelezhető" kb egy hónapja létezik ott a 2,0 mjet, holott már vagy egy éve árulják.
Próbálj meg (pl) egy fényképet keresni a belsőről, hogy hogyan néz ki a szériafelnivel a Vas, stb.
(Netán bármit megtudni a már nem árusított autókról.)
A Júlia miatt valamit javult a helyzet, de messze nem illő a Márkához :-((((
Piritu - 1.000.0002010-11-24 21:18:31 // 282
Piritu - 1.000.0002010-11-23 22:23:40 // 281
Ki mondott ilyet?
Piritu - 1.000.0002010-11-23 22:22:55 // 280
DE és azt is igazoltak vissza.
Piritu - 1.000.0002010-11-23 22:22:15 // 279
Az enyém 170 lovas lesz a rendelés visszaigazolás szerint. (dec 17, már nem kell sokat aludni)
Piritu - 1.000.0002010-11-23 17:40:00 // 278
Sőt van egy 163 lovas verzió is itthon a 2,0mjetből :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-23 17:36:50 // 277
...itthon is :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-23 17:35:37 // 276
Idehaza is kapható, az adózás miatt lett legyártva.
Piritu - 1.000.0002010-11-22 22:40:19 // 275
Nincs, az Amoren egyetleg 2,0 mjet van, az is a 170 lovas verzió.
Piritu - 1.000.0002010-11-21 21:36:20 // 274
Az oldalon van egy táblázat az összes modell fogyasztásáról.
Piritu - 1.000.0002010-11-21 21:35:23 // 273
Találtam egy ADAC tesztet a 159-ről klatty
Ők 8,2-nek mérték a TiBi átlagfogyasztását:
"Testverbrauch Schnitt pro 100 km (Super) 8,2 l
Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB 11,2/ 6,3/ 8,6 l"
Ők 8,2-nek mérték a TiBi átlagfogyasztását:
"Testverbrauch Schnitt pro 100 km (Super) 8,2 l
Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB 11,2/ 6,3/ 8,6 l"
Piritu - 1.000.0002010-11-20 21:00:04 // 272
Más téma:
A 159-re is célszerű matricarendszámot kérni?
Ahogy nézegetem a "hagyományos" pléh nem igazán mutat jól :-(
A 159-re is célszerű matricarendszámot kérni?
Ahogy nézegetem a "hagyományos" pléh nem igazán mutat jól :-(
Piritu - 1.000.0002010-11-20 14:23:19 // 269
4 ajtós, sima fekete, fekete bürkével, 2,0 literes kormossal :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-20 14:14:14 // 268
25/20/15 ?? abba bele sem fér egy tisztességes mélynyomó, max kickbass.
Lehet venni 200Wattos aktív mélyládát 16 cm-es hangszóróaval is, ami az ülés alá befér, de nem hiszek benne. Normális mélyláda nagy, különben trükközni kell, ami meg a hang rovására megy. Persze bum-bum zenével nincs különbség.
(Bár a helyi fiatalság a kultúrban bulijaikon nagyra értékeli a 4 db 380-as méllyel szerelt 220 literes mélyládáimat)
Én nem tennék sehová sem ledeket, olyan sufnituningos szerintem.
Januárban lesz az átvétel, dec 17-én gyártják le.
Lehet venni 200Wattos aktív mélyládát 16 cm-es hangszóróaval is, ami az ülés alá befér, de nem hiszek benne. Normális mélyláda nagy, különben trükközni kell, ami meg a hang rovására megy. Persze bum-bum zenével nincs különbség.
(Bár a helyi fiatalság a kultúrban bulijaikon nagyra értékeli a 4 db 380-as méllyel szerelt 220 literes mélyládáimat)
Én nem tennék sehová sem ledeket, olyan sufnituningos szerintem.
Januárban lesz az átvétel, dec 17-én gyártják le.
Piritu - 1.000.0002010-11-20 13:47:00 // 267
Kösz az infót, királyság :-)
Nekem nem Bose lesz, tehát a műszerfalon nem lesz hangszóró. Mivel elöl 165 mm-es van az ajtóban oda passzol majd a Focal, a magasak helyére meg mehet a Focal magasa :-))
Viszont ha a hátsóba külön van a magas, akkor lehet hogy kikapcsolható lesz és beleteszem a Magnat szettet, ami a garázsban figyel a polcon.
A végfok mehet a bose erősítő helyére.
A 300-as átmérőjű JBL mindenképp dobozban lesz. A kalaptartóba free air rendszerű kellene, ez nem az.
Már csak a rádió line kimenete a kérdés, de az Petivel megoldjuk :-))
Nekem nem Bose lesz, tehát a műszerfalon nem lesz hangszóró. Mivel elöl 165 mm-es van az ajtóban oda passzol majd a Focal, a magasak helyére meg mehet a Focal magasa :-))
Viszont ha a hátsóba külön van a magas, akkor lehet hogy kikapcsolható lesz és beleteszem a Magnat szettet, ami a garázsban figyel a polcon.
A végfok mehet a bose erősítő helyére.
A 300-as átmérőjű JBL mindenképp dobozban lesz. A kalaptartóba free air rendszerű kellene, ez nem az.
Már csak a rádió line kimenete a kérdés, de az Petivel megoldjuk :-))
Piritu - 1.000.0002010-11-19 21:38:14 // 266
Jut eszembe, utána kérdeztem, hogy hogyan kerül az autó a kereskedésbe.
Nápoly mellett ugye a gyárban elkészítik, majd vonaton (a teljes szerelvényre való mennyiséget összevárva) elviszik Lengyelországba. Ott van a FIAT keleti régió elosztó központja.
A lengyeleknél felrakják kamionra (természetesen két-három kamiont összevárva, hogy ne kelljen a sofőröknek egyedül menni) az egy országrészbe szállítandó kocsikat.
A kamion már a kereskedőnél rakja le.
Ugye milyen egyszerű? :-((
Nápoly mellett ugye a gyárban elkészítik, majd vonaton (a teljes szerelvényre való mennyiséget összevárva) elviszik Lengyelországba. Ott van a FIAT keleti régió elosztó központja.
A lengyeleknél felrakják kamionra (természetesen két-három kamiont összevárva, hogy ne kelljen a sofőröknek egyedül menni) az egy országrészbe szállítandó kocsikat.
A kamion már a kereskedőnél rakja le.
Ugye milyen egyszerű? :-((
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:38:35 // 265
Nekem 17 lesz, terveim szerint, ha levásik róla a nyári gumma valószínűleg én is váltok 18-ra és a gyári lesz a téli garnitúrához.
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:19:55 // 264
Mekkora hely van ott ? :-O
Egy komolyabbnak kell kb 20 liternyi hely, ami dobozzal nagyobb, mint egy marmonkanna...
Egy komolyabbnak kell kb 20 liternyi hely, ami dobozzal nagyobb, mint egy marmonkanna...
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:17:19 // 263
Mekkorák a kerekek?
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:16:20 // 262
lebeszéltél :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:15:41 // 261
Neked van a műszerfalon is?
Piritu - 1.000.0002010-11-19 20:14:33 // 260
Ok, csináljunk! Csak előbb a kocsi legyen kész :-DD
Piritu - 1.000.0002010-11-19 19:08:35 // 259
Berakni azt, ami most a 156-ban van.
Első ajtóhangszóró csere, Hifonics erősítőt akarom átszerelni és a mélynyomót. Bár a mélynek valószínűleg készítek másik ládát, hogy a síalagútba szóljon. Ha bemegy a mostani Magnat a hátsó ajtóba az is cserés lesz.
Egyedüli kérdés, hogy a gyári rádión van-e line kimenet az erősítőre, mert azt nem akarom kicserélni, ahhoz túl jól passzol a műszerfalba.
Szóval semmi olyan, ami látszik.
Első ajtóhangszóró csere, Hifonics erősítőt akarom átszerelni és a mélynyomót. Bár a mélynek valószínűleg készítek másik ládát, hogy a síalagútba szóljon. Ha bemegy a mostani Magnat a hátsó ajtóba az is cserés lesz.
Egyedüli kérdés, hogy a gyári rádión van-e line kimenet az erősítőre, mert azt nem akarom kicserélni, ahhoz túl jól passzol a műszerfalba.
Szóval semmi olyan, ami látszik.
Piritu - 1.000.0002010-11-19 18:47:50 // 258
Hifihez nekem hozzá kell nyúlni. Mint ahogy itt is páran megtették, csak hallgatnak, hogy milyen csuda van a kocsijukban. (Vagy úgy szereltették be, de akkor is érdekes lenne. Ha másért nem, hogy egy talin meghallgassa az ember.)
Igazad van az optikához nem kell nyúlni, mégis megteszik. Ha nem is ugyan azt ragasztod fel, de ha megmutatja ötletet kaphatsz.
Igazad van az optikához nem kell nyúlni, mégis megteszik. Ha nem is ugyan azt ragasztod fel, de ha megmutatja ötletet kaphatsz.
Piritu - 1.000.0002010-11-19 16:35:49 // 257
Akkor már ketten vagyunk, akinek a gyári működik :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-19 16:34:54 // 256
Számomra meglepő, hogy milyen kevés 159 tulaj van jelen itt a fórumban.
Általában csak az ír, akinek segítségre van szüksége, mert valami beteg a Vasban. Élménybeszámolót, kirándulásokról, szerelési dolgokról, optikai tuningról, hifi beépítésről szinte senki sem ír. Fényképet se tesz fel szinte senki semmiről. Ellenben fikázzuk az 1,8 Tibi-t anélkül hogy lenne itt valakinek.
Igazából 5 ember írogat ide.
A 159 tulajok blogjából se sok derül ki.
:-((
Mint leendő tulaj gyakorlatilag semmit se tudok meg az autóról innen a topikból. Főleg, hogy az egyetlen 2,0mjet tulaj be se lép, nemhogy írna.
Általában csak az ír, akinek segítségre van szüksége, mert valami beteg a Vasban. Élménybeszámolót, kirándulásokról, szerelési dolgokról, optikai tuningról, hifi beépítésről szinte senki sem ír. Fényképet se tesz fel szinte senki semmiről. Ellenben fikázzuk az 1,8 Tibi-t anélkül hogy lenne itt valakinek.
Igazából 5 ember írogat ide.
A 159 tulajok blogjából se sok derül ki.
:-((
Mint leendő tulaj gyakorlatilag semmit se tudok meg az autóról innen a topikból. Főleg, hogy az egyetlen 2,0mjet tulaj be se lép, nemhogy írna.
Piritu - 1.000.0002010-11-19 16:21:45 // 255
Az ablaktörlő témához van egy mai friss tapasztalatom.
Az utolsó 100ezer km-en kipróbáltam mindent, többféle fost, aeroizét, csak gumicserét, névtelen lapátor, egyik sem volt az igazi, már elsőre csíkoztak, ugráltak az ablakon vagy ahogy írjátok elemelkedtek ráadásul két hónap után egyiktől se láttam a csíkoktól.
Ma olajcserén volta a szervizben és felfedeztem a gyári ablaktörlőt a polcon, felrakkattam egy párat.
Jelentem elsőre (150 km esőben) jól töröl, simán megy és mivel van rajta légterelő a szél se emeli el.
Lehet hogy kár kísérletezni, a gyárit kell felrakni, ha a régi elkopik? Ilyen egyszerű lenne a megoldás?
Az utolsó 100ezer km-en kipróbáltam mindent, többféle fost, aeroizét, csak gumicserét, névtelen lapátor, egyik sem volt az igazi, már elsőre csíkoztak, ugráltak az ablakon vagy ahogy írjátok elemelkedtek ráadásul két hónap után egyiktől se láttam a csíkoktól.
Ma olajcserén volta a szervizben és felfedeztem a gyári ablaktörlőt a polcon, felrakkattam egy párat.
Jelentem elsőre (150 km esőben) jól töröl, simán megy és mivel van rajta légterelő a szél se emeli el.
Lehet hogy kár kísérletezni, a gyárit kell felrakni, ha a régi elkopik? Ilyen egyszerű lenne a megoldás?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:26:43 // 254
Szeretem ha a Vas gyári állapotban van, nem szeretek semmit sem kiiktatni.
Jobban örülnék, ha a szerelők már kezdettől a toppon lennének (pl. olaj a 2,4-be). Azért márkaszerviz, azért olyan qva magas az óradíj, hogy biztosítsák az üzembiztos autót.
Nekem userként csak a jobb szélső pedált kellene nyomnom és nem "tanácsot" adni a szerelőnek.
Volt esetem, hogy az Alfa márkaszerviz vezetője megkért, hogy figyeljek a szerelőre, hogy ne hagyjon ki egy alkatrészt se, amikor összerakja a kocsit - azt hittem rosszul hallok.
Jobban örülnék, ha a szerelők már kezdettől a toppon lennének (pl. olaj a 2,4-be). Azért márkaszerviz, azért olyan qva magas az óradíj, hogy biztosítsák az üzembiztos autót.
Nekem userként csak a jobb szélső pedált kellene nyomnom és nem "tanácsot" adni a szerelőnek.
Volt esetem, hogy az Alfa márkaszerviz vezetője megkért, hogy figyeljek a szerelőre, hogy ne hagyjon ki egy alkatrészt se, amikor összerakja a kocsit - azt hittem rosszul hallok.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:19:51 // 253
Hm, kösz, de nem a "kopó" alkatrészekre gondoltam :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:12:35 // 252
No mesélj, mi mindent visznek a 159-hez? Top 10-et kérünk! :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:11:36 // 251
"vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......" :-))
Komolyra fordítva, az elmúlt egy-két hónap itteni fórumozása felettébb elgondolkodtatott, hogy a 159 jó választás lesz-e.
Ehhez jött még Csöri, hogy sok tulajt ismer, aki el se mer indulni hosszú útra a Vassal, mert mindig van valami.
Aztán az új 159 2,0 mjet tulaj innen, hogy nem tudják megcsinálni a Vasát, pedig már Comp-ot is cseréltek.
Mégis megrendeltem és optimistán nézek az eljövendő kb 200.000 km elé :-)
Komolyra fordítva, az elmúlt egy-két hónap itteni fórumozása felettébb elgondolkodtatott, hogy a 159 jó választás lesz-e.
Ehhez jött még Csöri, hogy sok tulajt ismer, aki el se mer indulni hosszú útra a Vassal, mert mindig van valami.
Aztán az új 159 2,0 mjet tulaj innen, hogy nem tudják megcsinálni a Vasát, pedig már Comp-ot is cseréltek.
Mégis megrendeltem és optimistán nézek az eljövendő kb 200.000 km elé :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:05:30 // 250
Egyik autó előéletét se lehet tudni. Még a leendőmét se, mert nem tudják megmondani mikor készül el, így még arra sincs esély, hogy az ember végigkövesse az átvételig. Bármi történhet vele, még karambolos is lehet, mire ideér.
(A 147 szélvédőjén pl autópálya matrica is volt a tréleren amikor újként hozták a kereskedésbe. )
(A 147 szélvédőjén pl autópálya matrica is volt a tréleren amikor újként hozták a kereskedésbe. )
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:02:05 // 249
A megoldást a keresésre Te írtad le anno, gyorsan tanulok :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:59:09 // 248
Akkor téged idéznélek:
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."
Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."
Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:55:09 // 247
Tőcsavar: hsz 8670
A többit keresd meg magad :-D
A többit keresd meg magad :-D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:51:07 // 246
Természetesen.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:50:40 // 245
hsz 8680 :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:48:14 // 244
Bizony, ha az ember visszaolvasna, csak arról szólna ez a topik, hogy ezek a cuccok milyen problémásak. Akkor mégse?
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:46:53 // 243
előbb is szólhattál volna :-DD
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:13:24 // 242
nyami-nyami, az enyém fekete alu lesz :-P
Piritu - 1.000.0002010-11-18 07:39:42 // 241
Az angol "Autókereskedők" című sorozatban Ed újított fel egy fabetétes autót. Ott vett egy megfelelő funérlapot és ráragasztotta az idomra, amiről előtte leszedte a megrongált falemezt. Persze mivel nem sík volt a középkonzol a felragasztás után közvetlenül betette egy spéci műanyag zsákba és kiszívta belőle a levegőt, így a vákum mindenhol rászorította a konzolra.
Piritu - 1.000.0002010-11-17 18:25:20 // 240
Személy szerint a rendelkezésre állók közül egyedül a 159-ben találtam meg azt az Alfa-plusszt :-))
klatty
klatty
Piritu - 1.000.0002010-11-17 18:23:26 // 239
A másik, ha ennyire nem mennek az eladások miért van 8-12 hetes szállítási határidő? A megrendeléstől 5-6 hétre igazolták vissza a gyártást. Hogy is van ez?
Piritu - 1.000.0002010-11-17 18:22:15 // 238
Hmmm, én meg örültem, hogy MÉG vehettem újonnan egy olyan autót, amit még Alfának tudok tekinteni és nem arra vajaz, hogy konkurencia legyen pl egy 1-es bömbinek :-DDDD
Piritu - 1.000.0002010-11-12 13:27:48 // 237
2010.12.17-én a 159-es társadalom újabb taggal fog bővülni, mert ekkor kerül gyártásba a leendő autóm :-)))))
Piritu - 1.000.0002010-11-05 18:47:29 // 236
Felvettem emailben a kapcsolatot az egyetlen 2,0mjet tulajjal itt az Amore-n.
Nem sok jót mondott, sokat fogyaszt és néha erőtlen, a rádió vezetékek alatt elhajtva elhallgat...
Pár levélváltás után egyértelmű, hogy a kelet-pesti szerviznek fingja sincs, hogy mi a baj :-(
Nem sok jót mondott, sokat fogyaszt és néha erőtlen, a rádió vezetékek alatt elhajtva elhallgat...
Pár levélváltás után egyértelmű, hogy a kelet-pesti szerviznek fingja sincs, hogy mi a baj :-(
Piritu - 1.000.0002010-10-31 16:19:43 // 234
hsz.9045 :-)
Eddig arról beszélgettünk itt, hogy a 159 2,4-nek elmennek elmennek egyes autók a gyorsulási pályán. Ott a 0-100 játszik :-)
A rugalmasságot össze sem lehet hasonlítani.
Eddig arról beszélgettünk itt, hogy a 159 2,4-nek elmennek elmennek egyes autók a gyorsulási pályán. Ott a 0-100 játszik :-)
A rugalmasságot össze sem lehet hasonlítani.
Piritu - 1.000.0002010-10-31 13:47:19 // 233
Akkor nézz utána, nem kell messze menni 156 :-)
A Spiderre igazad van rosszul emlékeztem, a könyve szerint 8,4
Megnézted a videót?
A Spiderre igazad van rosszul emlékeztem, a könyve szerint 8,4
Megnézted a videót?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
526
Fórum
Friss topicok
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8