Nem volt vészes a törés, az első lámpánál volt megreccsentve.
Zsolték visszaépítették.
Valóban tuningolt volt akkiriban, kb 240 lóra esküdtek az esküdtek...
Meg kell nézni, ki kell próbálni.
TarP2008-08-05 10:21:37 // 3079
TarP2008-08-05 09:18:46 // 3078
Egyetértek. Pár száz kiló cucc belemegy aGTV-be is, a bográcsot meg hozza valaki más, akinek egyébként is vonatja van...
TarP2008-08-04 15:43:11 // 3077
Eh, megyek is dr. Csernyushoz.
Ő állítolag olcsón tud szerezni racing olajat :)
Ő állítolag olcsón tud szerezni racing olajat :)
TarP2008-08-04 15:34:01 // 3076
Vasárnap meg egy Posche carrera, egy Z4-es BMB, meg egy R8 Audi jött mellettünk a Hungária körúton, keresték az M3-mast, gondolom...
No most az R8, ahhoz képest, hogy Audi, nagyon állat, de ahhoz képest, hogy negyvensok milló Ft, nem is olyan nagy puki.
Kiürült előttem a sáv, így mondom nekik, hogy höörrgg--pussz, höörrgg--pussz :)
Gondolom az Audis, meg mondja a barátnőjének, Ufumufunak:
" Shut the electric window up to avoid the oil sprinkling! "
No most az R8, ahhoz képest, hogy Audi, nagyon állat, de ahhoz képest, hogy negyvensok milló Ft, nem is olyan nagy puki.
Kiürült előttem a sáv, így mondom nekik, hogy höörrgg--pussz, höörrgg--pussz :)
Gondolom az Audis, meg mondja a barátnőjének, Ufumufunak:
" Shut the electric window up to avoid the oil sprinkling! "
TarP2008-08-04 13:31:55 // 3075
Ja, hogy piacozni voltatok?
Akkó nem szótam :)
Akkó nem szótam :)
TarP2008-08-04 13:00:39 // 3074
Ja, mert kellett neki a tükröd :)
TarP2008-08-04 12:00:39 // 3073
Bár termosztátusz is lehet, ha 1-ben ragadt, má' hogy az informatematikusok is értsék :)
TarP2008-08-04 11:56:53 // 3072
Hengerfejelés?
Mi a paszé' nem a GTV-vel mentél?
El ne kezdj nekem itt a fogyasztásról hadobálni :)
Mi a paszé' nem a GTV-vel mentél?
El ne kezdj nekem itt a fogyasztásról hadobálni :)
TarP2008-08-04 08:39:52 // 3071
Papó, jó ötlet volt Massának köccsönadni a túrnyót a pócodról, mert legyorsulta vele a Merdzsókat a rajtnál, viszont a verseny végére megette a rozsda basszamek!
És a drága Selénia 10W40-et kifúttta magábul bele a nézők dekoltázsába...
Na ennyit a Forma1-rőh'
És a drága Selénia 10W40-et kifúttta magábul bele a nézők dekoltázsába...
Na ennyit a Forma1-rőh'
TarP2008-08-01 13:13:36 // 3070
Ne má' Japó statisztikák serint 6ezer km-et sem mehet egy Alfa problémamentesen :)
TarP2008-08-01 09:23:21 // 3069
Nemtom, ők pl a vezérlésmódosítót szidalmazták...
TarP2008-08-01 08:55:54 // 3068
Hmmm, én kezdetben TS-t akartam, mert minden okostjás kioktatott, hogy a turnyó az szétrottyan, meg hogy a V6 az leeszi a gatyámat, meg a sok szervízkőccség...
Most meg beviszem a 100ezres szervizre és mondják a sok Alfát látott szakik, hogy
"Eh, végre egy normális motor. Ezek nagyon jók műszakilag, a TS-ek nem is hasonlíthatóak az öreg V6TB-hez megbízhatóságban..."
Szóval jó motor ez. Csumidáré-hajj!
Most meg beviszem a 100ezres szervizre és mondják a sok Alfát látott szakik, hogy
"Eh, végre egy normális motor. Ezek nagyon jók műszakilag, a TS-ek nem is hasonlíthatóak az öreg V6TB-hez megbízhatóságban..."
Szóval jó motor ez. Csumidáré-hajj!
TarP2008-07-28 09:45:50 // 3067
Kicsit össze vissza találgatnak, de ami látszik:
Egy blokk kéne 3.0 körüli.
Abból jó 275 lojjerő a csóróknak, mint pl én. akár a GT kasztniba is bevállalnám.
A Gazdagokank, meg két kis túró rá, 340 ló. Ennyi még a Brerát is pusztító állattá tenné!
A Csilliárdosoknak meg két nagy túró rá, 400 ló. És csinálni egy nem limitált szériás 6C Competicione-t, a Porsche kismodelljei ellen.
Olyan egyszerű, nem? :)
Egy blokk kéne 3.0 körüli.
Abból jó 275 lojjerő a csóróknak, mint pl én. akár a GT kasztniba is bevállalnám.
A Gazdagokank, meg két kis túró rá, 340 ló. Ennyi még a Brerát is pusztító állattá tenné!
A Csilliárdosoknak meg két nagy túró rá, 400 ló. És csinálni egy nem limitált szériás 6C Competicione-t, a Porsche kismodelljei ellen.
Olyan egyszerű, nem? :)
TarP2008-07-28 09:12:41 // 3066
Halihó!
Hétvégén nagy szerelésre szántam el magamat:
Por szag jött be az utastéri fúvókákon, mondom megnézem mi okozza. Szétszedtem a motortér felől a lemezeket, meg az ablaktörlő alatti részt. Sok por, falevél, döglégy( ganxa:) )... minden jött ki onnan is, de aztán az utastér felől is nekiláttam.
Középkonzol szétbont, no onnan is kipucoltam egy marék port, meg nemtommit.
Most finom levegő jön be végre:)
Tanulság: Ez egy olyan puzzle, amiből ha kiveszel egy-két darabot, ugyanúgy-ugyanoda biztos nem lehet visszatenni :) Lehet jobbat, rosszabbat összerakni belőle, de biztos, hogy más lesz, mint amikor elkezdted:)
Ja és 3-4 csavart is találtam, amik csak be voltak pottyanva. Szerintem még a Giovanni a gyárban beejtette, mondá, baze én nem bontom vissza, tett helyette másikat :)
Hétvégén nagy szerelésre szántam el magamat:
Por szag jött be az utastéri fúvókákon, mondom megnézem mi okozza. Szétszedtem a motortér felől a lemezeket, meg az ablaktörlő alatti részt. Sok por, falevél, döglégy( ganxa:) )... minden jött ki onnan is, de aztán az utastér felől is nekiláttam.
Középkonzol szétbont, no onnan is kipucoltam egy marék port, meg nemtommit.
Most finom levegő jön be végre:)
Tanulság: Ez egy olyan puzzle, amiből ha kiveszel egy-két darabot, ugyanúgy-ugyanoda biztos nem lehet visszatenni :) Lehet jobbat, rosszabbat összerakni belőle, de biztos, hogy más lesz, mint amikor elkezdted:)
Ja és 3-4 csavart is találtam, amik csak be voltak pottyanva. Szerintem még a Giovanni a gyárban beejtette, mondá, baze én nem bontom vissza, tett helyette másikat :)
TarP2008-07-23 15:01:07 // 3064
A Műhold olyan, mint a műselyem. Gatyi.
A cool csávók az igazi Hold alapján tájékozódnak! :)
U.I.: Meg a farkasember is.
A cool csávók az igazi Hold alapján tájékozódnak! :)
U.I.: Meg a farkasember is.
TarP2008-07-22 15:22:46 // 3063
Vagy akkor a TB még atomrobbanás ellen is véd? :)
TarP2008-07-22 12:47:52 // 3061
Vezettem Volvo V70-et. 2.3turbó 5 henger.
A méretéhez képest jól húzza azt az autót, de ami zavaró, hogy nagy gázadáskor elemelkedik az eleje az útról érzetre. Elkezd billegni és eccerűen nem tartja az utat maga alatt.
Eddig aszittem viccel a Hondás ismerős, amikor azt kérdezgette, hogy 200ló körül az első kerék elpattog ugye, meg hogy vezethetetlen???
Lehet, hogy nem véletlenül lett a GTV-be a V6TB motor? Lehet, hogy nem véletlen, hogy ilyen nehéz? Jeremy Clakson is "TarP-biztosnak" mondta aGTV-t, ha jól emlékszem :) Igaza volt.
A méretéhez képest jól húzza azt az autót, de ami zavaró, hogy nagy gázadáskor elemelkedik az eleje az útról érzetre. Elkezd billegni és eccerűen nem tartja az utat maga alatt.
Eddig aszittem viccel a Hondás ismerős, amikor azt kérdezgette, hogy 200ló körül az első kerék elpattog ugye, meg hogy vezethetetlen???
Lehet, hogy nem véletlenül lett a GTV-be a V6TB motor? Lehet, hogy nem véletlen, hogy ilyen nehéz? Jeremy Clakson is "TarP-biztosnak" mondta aGTV-t, ha jól emlékszem :) Igaza volt.
TarP2008-07-22 12:40:38 // 3060
A Válaszok:
-Igen.
-De.
-Bizony.
-Jó a pogram, csak sok a köcsög, meg kevés a biztonsági személyzet.
:)
-Igen.
-De.
-Bizony.
-Jó a pogram, csak sok a köcsög, meg kevés a biztonsági személyzet.
:)
TarP2008-07-21 14:31:15 // 3059
Végülis megszállott, megszállot.
De az Alfások nem tudnak kárt okozni másban, csak magukban és azt örömmel teszik :)
De az Alfások nem tudnak kárt okozni másban, csak magukban és azt örömmel teszik :)
TarP2008-07-21 10:46:27 // 3058
Alfissimó nem volt a reptéri újságosnál?
Mer' akkor nyugodt utad lett volna, senki sem szól hozzád, sőt átülnek máshová mellőled :)
Mer' akkor nyugodt utad lett volna, senki sem szól hozzád, sőt átülnek máshová mellőled :)
TarP2008-07-21 10:15:35 // 3057
Én nagyon óvatosan nyomom padlóig. Még a kuplungot is! :)
TarP2008-07-21 10:12:35 // 3056
Onnantól Dusty Hoffmannak hívott? :)
TarP2008-07-21 09:26:55 // 3054
ÁÁÁ, te le vagy maradva. Már a MiselKati is ott figyel a polcon, racing olajjal összemaszatolva :)
TarP2008-07-21 09:05:57 // 3053
Ollahnak nincs kannája, csak befecskendezői a polcon, de azok is tele vannak benzinnek, csak rá kell szerelni az ujjaira és ő lesz a Fireman :)
TarP2008-07-21 08:35:40 // 3052
Eh, mellékésen elment az ótóm a 100.000-es szervízre, kapott új gyertyákokat, olajakat, meg ami kell szűrők ezaz.
Szerintem a gyertyán múlik, de könnyebben is indul és alacsony fordulaton kellemesebben megy. Majd felírok CD-re egy diesel motorhangot és 2500-nál elváltom. Ezzel lesz egy vitrtuális 2.0V6MJET-em :)
Szerintem a gyertyán múlik, de könnyebben is indul és alacsony fordulaton kellemesebben megy. Majd felírok CD-re egy diesel motorhangot és 2500-nál elváltom. Ezzel lesz egy vitrtuális 2.0V6MJET-em :)
TarP2008-07-21 08:30:42 // 3051
Ha akarod, az ényémet a Lexus-ok között is meghírdethetjük.
Csodálkozna a sok lelketlen, hogy húú, ilyen Fermárisat is csinál a Lecccus? És Hibrid is, meg van benne puncimágnes, csumidáré-hajjj ? :)
Csodálkozna a sok lelketlen, hogy húú, ilyen Fermárisat is csinál a Lecccus? És Hibrid is, meg van benne puncimágnes, csumidáré-hajjj ? :)
TarP2008-07-21 08:26:14 // 3050
Mit is érnénk el ezzel?
Pl egymás szivatnánk, mert rajtunk kívül senki nem versz ilyen rozsdaboglyákat.
Tehát pl, ha Ollah meg akarná vanni Csöri ótóját, 8 milláért megkapja, de ehez a sajátját el kell adnia Ravliknak 6 millióért, akiét én kapnám meg 6.5-ért. Az enyémet VaG venné meg 7.2 millióért, tőle meg 7,8-ért átveszi Kod a szürke egeret....
ÖÖÖ, végülis szinte mindenki jól jár. :) :) :)
Pl egymás szivatnánk, mert rajtunk kívül senki nem versz ilyen rozsdaboglyákat.
Tehát pl, ha Ollah meg akarná vanni Csöri ótóját, 8 milláért megkapja, de ehez a sajátját el kell adnia Ravliknak 6 millióért, akiét én kapnám meg 6.5-ért. Az enyémet VaG venné meg 7.2 millióért, tőle meg 7,8-ért átveszi Kod a szürke egeret....
ÖÖÖ, végülis szinte mindenki jól jár. :) :) :)
TarP2008-07-18 10:14:53 // 3049
Úgy az igazi. Mi is így mentünk Nemesisékkel. Lehetett volna spórolni a benyán, ha valami cégesTD-vel megyünk, de akkor az utazás izgalamai megtizedelődnek....
Meg a határon is kérdezgették, hogy "autós talira megyünk egyforma roncsokkal?" :)
Most voltunk mininyaralni, persze mindig németországi ótópályán megyünk és találkoztunk egy 530i-vel. Jó arc volt, benne volt a kísérletezésben.
Ezt már nem bírtam letiporni. Csak mentem vele, amíg tudott a traktor, aztán ennyi. Sajna ezek a 3.0-ások már erősebbek. Nem sokkal, de többet bírnak végsebességben is.
Meg a határon is kérdezgették, hogy "autós talira megyünk egyforma roncsokkal?" :)
Most voltunk mininyaralni, persze mindig németországi ótópályán megyünk és találkoztunk egy 530i-vel. Jó arc volt, benne volt a kísérletezésben.
Ezt már nem bírtam letiporni. Csak mentem vele, amíg tudott a traktor, aztán ennyi. Sajna ezek a 3.0-ások már erősebbek. Nem sokkal, de többet bírnak végsebességben is.
TarP2008-07-16 15:46:05 // 3048
Te most a 335-ről beszélsz?
Nem lehet, hogy a rozsda belelóg a motorvezérlésbe? :)
Végülis Francia nem? :)
Nem lehet, hogy a rozsda belelóg a motorvezérlésbe? :)
Végülis Francia nem? :)
TarP2008-07-16 09:30:26 // 3047
Természetesen azt sem szbad elfelejteni, hogy a nemzeti öntudat azt követeli tőlük, hogy az Aston Martin konkurrensét ne emeljék az egekbe.
TarP2008-07-16 08:58:41 // 3046
Csak nehogy azt is elérjék ezzel, hogy vékonyabb gumikkal szereljék a 8C-ket, amivel nem fexik fel annyira a vízre.
Szerintem ilyen pályán nem volt értelme a mérésnek. Nézd meg a Forma-1ben 20sec különbség is előfordul a száraz és esős pályaidők között.
Szerintem ilyen pályán nem volt értelme a mérésnek. Nézd meg a Forma-1ben 20sec különbség is előfordul a száraz és esős pályaidők között.
TarP2008-07-16 08:55:29 // 3045
Aki nézi a Top-Geraokat, az tudja, hogy minden régi használtautót lerongyolnak és röhögnek rajta, ha folyik belőle a víz, az olaj, meg nem működnek az elektronyos extrák.
Összességében jól csinálták a rozsdaboglyák a feladatukat :)
De a GTV-t sajnáltam :( Az még így elqrva is szebb, mint a világ autógyártásának 98%-a.
Szerintem a 8C beigazolta, amit mondtam. Ez pont az az autó, amit megvesz a csilliárdos rajongó és ha tényleg versenyezni akar vala, akkor nekiáll futóművet állíttatni, motort vezérelni, slick gumit rápattintani... Az alap tökéletes, monta Clarkson, hogy 450 ló, 50-50% súlyelostás és könnyebb ,mint egy Mics EVO (1450kg körül...)
Ebből lehet GT versenyautót csinálni és ütni vele a Porsche 911-eket.
Összességében jól csinálták a rozsdaboglyák a feladatukat :)
De a GTV-t sajnáltam :( Az még így elqrva is szebb, mint a világ autógyártásának 98%-a.
Szerintem a 8C beigazolta, amit mondtam. Ez pont az az autó, amit megvesz a csilliárdos rajongó és ha tényleg versenyezni akar vala, akkor nekiáll futóművet állíttatni, motort vezérelni, slick gumit rápattintani... Az alap tökéletes, monta Clarkson, hogy 450 ló, 50-50% súlyelostás és könnyebb ,mint egy Mics EVO (1450kg körül...)
Ebből lehet GT versenyautót csinálni és ütni vele a Porsche 911-eket.
TarP2008-07-15 14:28:18 // 3044
Hát igen, ismerni kell hozzá a genyákat, hogy átjöjjön, bármikor összetörnek bármilyen értékes, vagy kedves autót egy poén kedvéért.
A GTV-t sajnáltam is, hogy folyton nekikoccannak direkt hátulról, meg rávágják az ajtót, meg nekiment a versenypályán is a 75-össel Jeremy... de összességében jó móka volt.
Gondolj bele, képesek voltak egy Königsegg CC-vel berongyolni egy bokorba csak azért, hogy "finoman éreztessék", szerintük nem elég a leszorítóerő...
A GTV-t sajnáltam is, hogy folyton nekikoccannak direkt hátulról, meg rávágják az ajtót, meg nekiment a versenypályán is a 75-össel Jeremy... de összességében jó móka volt.
Gondolj bele, képesek voltak egy Königsegg CC-vel berongyolni egy bokorba csak azért, hogy "finoman éreztessék", szerintük nem elég a leszorítóerő...
TarP2008-07-15 11:48:48 // 3043
Azt kell mondjam, hogy teljesen jól szerepeltek az Alfák.
Volt itt nyúzás, oldalra borítás... és a Porsche-k (az Audi motoros kivételével), meg a Micsubi régi Lancer, ha jól emlékszem... már kinyiffantak egy ilyen nyúzós teszt végére.
A 2.0TS GTV viszont 1000Front alatt (Ez kb 350ezer Ft) !!! Egy szétgyötört példány lehetett, mégis egy kuplungproblémán túl nagyon rendben volt.
Szóval vicces riport volt, de nem égő. Szerintem.
Volt itt nyúzás, oldalra borítás... és a Porsche-k (az Audi motoros kivételével), meg a Micsubi régi Lancer, ha jól emlékszem... már kinyiffantak egy ilyen nyúzós teszt végére.
A 2.0TS GTV viszont 1000Front alatt (Ez kb 350ezer Ft) !!! Egy szétgyötört példány lehetett, mégis egy kuplungproblémán túl nagyon rendben volt.
Szóval vicces riport volt, de nem égő. Szerintem.
TarP2008-07-14 09:41:40 // 3042
Tudod, hogy nem iszok sört, így a tunyinghoz sem értek. :)
Érdekes, hogy egy túraautót nem kezdenék el módosítgatni, mert annak az a célja, hogy 150000km-en keresztül vigyen könnyedén, rugalmasan, csöndesen és hatékonyan.
Ugyanakkor egy "pályaautót" tényleg vétek nem állítgatni, hangolgatni, erősíteni. abban pont olyan potenciál van, ami tuningolós sofőrt kíván.
Épp emiatt inkább megértem azt, aki az M3-mat, vagy F430-at akarja hangoltatni, mint aki egy 335i-t módosítgat. Meg az előzőnek lehet, hogy a pénze is megvan hozzá, nem úgy, mint nekünk :)
Szóval én pálinkát szoktam inni. :)
Más: MTV-n kérdezték valamelyik hipersztárt, hogy milyen ótója van. Mondja, hogy Merced... ekkor mégállt, mert nem volt az autó elején csillag. Kicsit vakarta a fejét, mejd leolvasta az ezüst színű feliratot: "AMG. I have an AMG car!" :) :) :)
No az ilyeneknek van pénzük tuningra... de minek...
Érdekes, hogy egy túraautót nem kezdenék el módosítgatni, mert annak az a célja, hogy 150000km-en keresztül vigyen könnyedén, rugalmasan, csöndesen és hatékonyan.
Ugyanakkor egy "pályaautót" tényleg vétek nem állítgatni, hangolgatni, erősíteni. abban pont olyan potenciál van, ami tuningolós sofőrt kíván.
Épp emiatt inkább megértem azt, aki az M3-mat, vagy F430-at akarja hangoltatni, mint aki egy 335i-t módosítgat. Meg az előzőnek lehet, hogy a pénze is megvan hozzá, nem úgy, mint nekünk :)
Szóval én pálinkát szoktam inni. :)
Más: MTV-n kérdezték valamelyik hipersztárt, hogy milyen ótója van. Mondja, hogy Merced... ekkor mégállt, mert nem volt az autó elején csillag. Kicsit vakarta a fejét, mejd leolvasta az ezüst színű feliratot: "AMG. I have an AMG car!" :) :) :)
No az ilyeneknek van pénzük tuningra... de minek...
TarP2008-07-14 09:28:19 // 3041
Basszameg, ilyenkor mindig újra beleszeretek a Brerába, de az a baj, hogy ez a beleszeretés csak ideiglenes. Bár az 1.8T-vel ezt is meg kell nézni, mert az a motor nem lehet sem nehéz, sem lomha.
Pedig nagyon ütős így!
Pedig nagyon ütős így!
TarP2008-07-11 09:40:32 // 3040
Pont ilyen ótód van. Kéne egy az asszonnak is? :)
TarP2008-07-11 09:39:22 // 3039
Ez nem jó, mert megtörik a vezérműlánc! :)
TarP2008-07-11 09:38:52 // 3038
Pontosan ezt mondtam, mikor kihozták ezt a motort.
Hogy a cél egy 4.0-ás V8-as nyomatékgörbéje és teljesítménye, csak 3.0BTB motorból. Én bizony hozzá sem nyúlnék. Legfeljebb kidobnék belőle pár vacakot :)
Hogy a cél egy 4.0-ás V8-as nyomatékgörbéje és teljesítménye, csak 3.0BTB motorból. Én bizony hozzá sem nyúlnék. Legfeljebb kidobnék belőle pár vacakot :)
TarP2008-07-08 09:24:47 // 3036
Húú, télleg nem adod be a GTV-t egy Pimp my ride-ra ?
Csinálnak bele kistévét a csomitartóba, meg rágóautomattát az intercooler helyére :)
El tudom képzelni, mikor egy pub-ban Ollah meséli az amerikánereknek, hogy neki a NAGYmotoros Alfája van, nem a kis 1.6TS, hanem a NAGY 2.0TB!
Azok meg vosszakérdeznek, hogy: "Indítómotornak? " :)
Ja, és üdvözlöm a Rihannát, ha vele vacsizol ma este véletlenül :)
Csinálnak bele kistévét a csomitartóba, meg rágóautomattát az intercooler helyére :)
El tudom képzelni, mikor egy pub-ban Ollah meséli az amerikánereknek, hogy neki a NAGYmotoros Alfája van, nem a kis 1.6TS, hanem a NAGY 2.0TB!
Azok meg vosszakérdeznek, hogy: "Indítómotornak? " :)
Ja, és üdvözlöm a Rihannát, ha vele vacsizol ma este véletlenül :)
TarP2008-07-04 08:55:46 // 3035
Valami jeléképes 2ezer Ft/darabért adtam oda neki, csak mert eljuttattam hozzá.
Nekem már újak vannak a traktor alatt.
Azóta nem klattyog a hátsókerék sem.
Nem érte meg felújítani, vagy nem is foglakozott vele?
Nekem már újak vannak a traktor alatt.
Azóta nem klattyog a hátsókerék sem.
Nem érte meg felújítani, vagy nem is foglakozott vele?
TarP2008-07-03 16:13:10 // 3034
Nem egy másikat bontja, hanem mindet! :)
TarP2008-07-03 12:35:05 // 3033
Akkor nálatok vizezik a benzint...vagy a levegőt :)
TarP2008-07-03 09:57:25 // 3032
Én csak általánosságokat tudok mondani: füstök, olajfolyások, furahangok...
De ha teheted vigyél magaddal egy hozzáértőt, aki át tudja nézni.
De ha teheted vigyél magaddal egy hozzáértőt, aki át tudja nézni.
TarP2008-07-03 09:36:05 // 3031
Van egy gyorsulászámoló progi, ami a GTV-re 7,41secet számol, a MiTO-ra pedig 5,92sec-et 100-ig.
Azért ez nagy különbség!
Azért ez nagy különbség!
TarP2008-07-03 09:15:58 // 3030
Baze, má megin?
Mikor fogunk így bicózni?
Mikor fogunk így bicózni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
866
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10