Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2007-12-28 13:59:19 // 2829
Szerintem is jó állapotú. Mivel mindenről van számlám, meg vezetem, mikor mit csináltattam rajta, még az ilyen vásárlásoknál szokásos hirtelen vezérműszíj...gyertyák...cserét sem kell kapkodva megcsinálni.

De ha nem gyárt senki egy jó új coupet, akkor meg együtt öregszünk meg a Mazsentával :)
TarP2007-12-28 13:55:46 // 2828
Noormális? 4000fölé? Nem Wankel ez :)

Jeges, nyálkás úton 2500-3000-nél kell váltani és csak 60%-ban benyomnia gázpedált. Nekem volt már olyan, hogy országúton 80-ról gyorsítva kipörgött... az már ijesztő, mert nem arra megy a jármű, amerre a kormányt irányítod.
TarP2007-12-28 13:28:06 // 2827
A V6TB-ben az a jó, hogy még a 2.0-ás átírást, biztosításokat... kell rá fizetni, de mégis +50ló és +100Nm a TS-hez képest.

Fogyasztást nem tom, nekem nem volt TS-em, de Kod-ot kérdezd :) Ő mindenből kihozza a 17-18 litert :)
TarP2007-12-28 13:18:24 // 2826
Hali,

Ha lesz 1.8Túró GT jó erőben, jó árban, akkor hamarosan tudok majd egy eladó zuper állapotú középvörös GTV V6TB-t.
De gondolom erre még várni kell min 1/2 évet, ha lesz egyáltalán...

Nekem a Karácsony kb 950km-et hozott a gépbe, rokontól-rokonig Granturizmózást :)
Ajándékba meg sok-sok babatuningot... pedig a babát még nem is láttuk... honnan tudjam milyen tuningcucc kell rá??? :)
TarP2007-12-22 11:15:19 // 2825
Ja és lemaradtak az én képeim a taliról:
Figyeled, milyen lapos a Brera, ha nyomom lefelé a könyökömmel? :)

TarP2007-12-22 11:12:07 // 2824
A tömegcsökkentés első lépései most indulnak. 90kg, ami nem tűnik soknak, de a konkurenciát is figyelembe véve a jelenlegi 2.2-es egy 75kg-os sofőrrel és a Ti felszereltséggel (ami mindenből a legjobb, legtöbb, legnehezebb): 1565kg.
Ebből levonva a 90kg-ot: 1475kg, tehát a sofőrmentes üres tömeg: 1400kg.

Ez kb a jelenlegi GTV-nk tömege. Így már nem annyira túlsúlyos a gép, sőt, ha az azonos tudású BMW, Audi-kat nézed, nem is nehezebb azoknál.

És most jönne a jó oldal: ha meglenne az 1.8T motor, mert auzzal 200ló fölé emelkedne az 1400kg körüli kasztni! Ez pedig már jobban hangzik, mint a BMW 1540kg-os 325i-je.

Fentebb...330i-335 még mindig a BMW a jobb sajna, de legalább ebben a szegmensben jó lesz a 159/Brera, ráadásul a vevőkör szerintem ezt bírja megfizetni(9-10milliFt), nem a 3.2V6_4*4-eket 13-14milliókért.
TarP2007-12-22 09:54:54 // 2823
Én nem mondtam, hogy nem jó, csak hozzá kell igazítanod a vezetési stílusodat. Nem pörgetjük 6500-ig, mer minek. Nem azér' váltunk, hogy keveset fogyasszunk, hanem azér' mer' jó a hangja... :)

MÁS:
Hogy lehet, hogy bármikor meglátok egy Brerát, azonnal belezúgok és akarok egyet, majd 2 nap elteltével meg nem? Volt már ilyen betegsége valakinek? Dr Csernyus VaG, kérem monnyon le... illetve mionnyon valamit!
TarP2007-12-22 09:50:36 // 2822
Ez a jövőd: Meg kell tanulni váltani. :)

Mikor volt a Te autód gyári állapotban??? Akkor még középiskolás lehettél és ki sem tudtad mondani azt, hogy "puncimágnes" :)
TarP2007-12-21 10:09:24 // 2821
Te ember, ez rallye versenyautó motor lett! De komolyan.

1900-tól kb 3500-ig konkáv a görbéd, ami azt jelenti, hogy a növekedés ellenére a turbó még nem szolgáltat elegendő levegőt, mármint elegendőt ahhoz, amit a motor benzinnel el bírna látni, de így is elegendő már ahhoz, hogy egy gyári TB-t lenyomj :)

5500fölé egyszerűen ne huzasd a gépet, mert onnan már nincs teljesítménynövekedés. Semmi, csak egyre többet eszik, de a hatásfok úgy romlik, ahogy a fordulatszám nő, tehtá nincs értelme pörgetni.

Teljesen jó rallye mototrt csináltál. Még kell egy összkerékhajtás a gép alá és mehetsz a Magyar bajnokságra :) :) :)

Komolyra fordítva a szót, nagyon jó lett a max nyomaték, csak nem elég nagy "range"-en marad meg. Ha jól váltogatsz, akkor komoly meglepetést okozhatsz nálad nagyobb max teljesítményű autóknak is.
TarP2007-12-18 09:56:23 // 2820
Ezesetben azt ajánlom, hogy 18:00 körül talizunk a Szalonban, 1 óra hosszáig nézegetjük csillogó szemekkel a SSangg-Yunnngokat, majd mikor a biztonsági személyzet megpróbál kitoloncolni, hatalmunkba kerítjük az épületet, váltságdíjat követelünk....... ööö bocsánat... kicsit sok filmet néztem mostanság ... :)

Szóval megtámadjuk a Zsirbüfét, amint megéhezünk. VaG ráfagy a bohócra, mi meg lenyúljuk a hyper fénxképezőgépét, ezután váltságdíjat követelünk... a többit tudjátok :)
TarP2007-12-15 15:11:17 // 2819
Hali,

Ha már CsikiBege, akkor kérdezzük meg Bo-t is, hogy ott lesz-e. Ott dolgozik, de nem tudom mikor van ott estig, illetve meddig lehetünk mi ott kávézóban...

Asszem pont Tototya nicsen, de valami SangYung, vagy mi a halál, az van. Elrettentésnek az is jó, sőt... :)

Jaj emberek, megint előjött belőlem a látens BMW-s...elolvastam egy szakiratot... aluménijum motorháztető, aluménijum felfüggesztőelemek, magnézium motorblokk, ami még az alunál is 30%-kal könnyebb. szegecselt féktárcsa, hogy kisebb legyen a rugózatlan tömeg. Az M3-nál meg karbonszálas tető.... Jaj basszus, mikor jön már valami IGAZI GTA??? Mert nem maradhatunk le ennyire....
TarP2007-12-14 14:08:59 // 2818
A CsikiBege nem butaság. Egyszer egy éve volt ott minitali. Nekem jó.

Plázás ellen sem hőzöngök, csak legyen beülős hely is, ne végig a parkolóban rappeljünk :)
TarP2007-12-14 13:25:42 // 2817
Eszembe jutott pl az Arena Plaza parkoló, de szerintem nyomasztó, meg az ilyen parkolókban vagy a Hegylakót forgatták-so csupa vér minden, vagy a Crystal videóklippet, so össze-vissza énekelnek és elviszik őket a rendőrök... nemtudom...

19-20-21-én lehet estefelé.

Tényleg, nem lehetne valami Toyota szalonban a tali? Megállunk 8 Alfával az ügyfélparkolóban, bemegyünk, beülümk egy Verzóba beszélgetni, meg szendvicsezni, aztán megyünk tovább :)
TarP2007-12-14 08:21:01 // 2816
Nem kételkedtem, csak viccőtem:)

Nálam 10,5l körüli az átlagfogyasztás ( évek átlaga! ) , így nem meglepő csöppet sem, sőt, ez a természetes.
Monnyuk 9 liter alá már én sem tudok lemenni, egyetlen esetben jött ki 8,7 liter, de a következő tankolás után meg 11, így a kettő áltagát hittem el (gondolom hamar lekattant a kútpisztoj...), Az átlaguk kb: 9.8998998:) liter, tehát teljesen OK.

De amint írtam, én autópályázós vagyok. Ritkán fordul elő, hogy tankolástól-tankolásig BP-n autózzak kizárólag. Ekkor 12,7 liter is volt már az átlag...
TarP2007-12-13 17:17:45 // 2815
A Béjembét karcolták meg?

Azta qrva...
TarP2007-12-13 17:16:06 // 2814
Benne vagyok a minitaliban, csak mostanság annyi a kárácsonyi vácsorá, hogy alig bírjuk kiini borilag a kivitelező cégeket és alvállalkozókat az éves profitjukból! :)

Hol legyen? MadarasTecsós-Zsírbüfés verzió, vagy valami beülős?
TarP2007-12-13 17:09:41 // 2813
GTV 10lityi alatt? Teljesen hihető.

De miből, motorolajból, vagy hűtővízből ? :) :) :)
TarP2007-12-10 16:36:51 // 2812
Majmok bolygója...
Én is elmentem 2 mellett, de azok a busszsávosokra (értsd Ollahra) vártak.
Így én csöndesen a 30-as tábla alá gurultam, ott padlógáz és pont a lefújásnál beleféketem, mert mi van ha sebasséget mérnek?

Szóval kihozák az emberből a rosszat. Belefékezni... ekkora hüllyeséget!!! :)
TarP2007-12-09 10:32:12 // 2811
Vajon rájöttek, hogy az Alfások általában nem a prémium emeltárú nehéz luxusautókhoz vonzódnak?
Vajon ha megkérdeznek 100 Alfatulajt, hogy látják, a 159-es a 166 vagy a 156 utódja milyen választ kapnak? Mert szerintem a 166-ot tudja jól váltani a 159. Azt jól is váltotta! De ezzel meg is szivatták magukat, mert a leghúzóbb modell, a156 maradt váltás nélkül.
A Brera is luxuscoupe, annak nagyon jó is, de sportcoupe-t vártak a rajongók...

Vajon észrevették azt, hogy a sportszív, már nem jó szöveg, mert a jelenlegi modellpalettából a legsportosabb autó amelyik is? Pl a 147 1.9MJET?

Remélem valami sportautókedvelő ember jön a helyére és kicsit megpróbálják oda terelni a márkát, ahol a rajongói elvárások állnak: Olcsóbb erősebb, szép gépek, gyönyörű hanggal és elbaszott kesztyűtartókkal :) :) :)
TarP2007-12-07 10:50:39 // 2810
Én imádtam nézni, amikor 2002-ben a már ócskának számító 1987-es F40-esek indultak a 6-10-12 órás versenyeken és elég gyakran verték agyon a Porsche supercsúcsokat, Lotus, Lister Storm, McLaren F1-eket !
Lángoló kipuffal, rezgő belsőtérrel...de időnként akkorákat mentek, hogy juhéééé!

Természetesen a mai utcai autóik már sokkal használhatóbbak, de továbbra sem unalmasak, sőt! :)
TarP2007-12-07 10:39:45 // 2809
Montezimoló monta, hogy minden korban a legújabb Ferrari a legjobb, mert egy típusváltásnyi idő alatt akkorát fejlődnek, hogy azt nehéz összefoglalni.

Pl ésszerű döntés esetén az F430 Scuderia agyonveri az F40, F50 párost, sőt, még az Enzo-t is, de itt már nem az ésszerűség a kérdés ( Ezen a fórumon biztos nem :) ), hanem a szerelem, márpedig akinek gyerekkora óta az F40 jelenti A szupersportautót, annak azt kell választania.
TarP2007-12-07 09:54:48 // 2808
Jó, ok, Porka nem rossz féktechnikában, de a Pirosat nem lehet egy ilyen VW bogárszármazékkal ócsárolni, így egy fél Matyizt javaslok neked fél hétre, ha a tanács is egyetért :)

Másik téma: Hát igen, a TS mortorhoz képest tényleg nagy az előny, +100Nm, +50 lojjerő és nincs fogyiban nagy különbség. De ugyanez áll a Micsu 2.0V6-hoz képest is, az is megszi a 12 litert a 150 lóhoz. Van még adatom Lancia Lybra 2.0-ról, hasonló adatok. A 2.5 JAG és 2.5V6 Alfa motor még rosszabb, pedig azok sem érik el a 200 lovat.
TarP2007-12-07 09:39:26 // 2807
A Porka használ, de csak csúcsmodellekbe, a ferári viszont minden kispályásba is ! :)

A feltöltött motoroknak jobb a hatásfoka, nem tudtad? És ezt nagyon nehéz lerontani, de vannak, akiknek sikerült :)
TarP2007-12-07 09:16:29 // 2806
"Egyéb előnyei mellett a kerámia tárcsás fékrendszer kb 15 kilogrammal könnyebb, mint az acéltárcsás fékrendszer."

És 2008-tól minden utcai Ferrari kerámiatárcsákat kap.

Mér' csak egy cég tudja, hogy mi a jó? És az meg mennyiért tudja... :(
TarP2007-12-06 08:48:32 // 2805
Oh Tibor :), pedig de szép ez az ótó!

Ha nem lenne GTV-m, megvenném, esküszöm.
TarP2007-12-05 16:45:16 // 2804
Nálunk meg Feri volt régen mindenki, de aztán az meg tárágár lett, így most Baze néven futnak... :)
TarP2007-12-05 16:43:20 // 2803
Tényleg Gio, Te mostanság morc lettél.
Nem kék venni egy rongyos GTV-t a bódottá-ho'?
TarP2007-12-05 16:42:29 // 2802
1 miller? Annál occóban kidobhatod a klímát, meg a háccsóüléselet, Gio cigijét, meg a padlószőnyeget... vagy ez még nem elég?
TarP2007-12-05 10:27:20 // 2801
De a fele igaz :)
TarP2007-12-05 09:57:05 // 2800
Ide csak a Kombínót tervezték, de az is befosott má' ezerszer :)
TarP2007-12-04 13:23:15 // 2799
Többet megyek, de nagyrészt ótópályán, ott meg kevés a kátyú és sok a mazsola :)
TarP2007-12-04 11:55:50 // 2798
Flújítás óta... kb 15ezer Km, de azóta tőkéletes.
Ha 8-10 évenként kell felújítani, akkor nekem ez nem nagy gond.
TarP2007-12-04 10:44:43 // 2797
Azért szép lassan "elturbósodik" a világ.

Türelem kérdése és minden új modellbe lesz ütős túrós motor. Sokáig nem volt, mosz meg kötelező lesz? :)
TarP2007-12-04 10:37:19 // 2796
Há, akkor növelni akarták az értékét egy drága futóművel! :)

Egyébként sajnálom, hogy ennyi vesződség van a felújítással. Nekem is drága volt, de annyi baj legyen. Kifizattem, most rendben van.

Nem is könnyű elvárni egy 11éves egyedi autótól, hogy sose legyen vele ond és még olcsó is legyen az alkatrész hozzá. Ezt én a vásárláskor belekalkuláltam, hogy fenntartani nem annyi lesz, mint egy átlagautót.
TarP2007-12-04 10:22:11 // 2795
Azért hasonlítja össze, mert úgy néz ki, mintha 2006-ban dobátk volna piacra ezt is.

Meg mert az az elvárás, hogy egy ilyen gyönyörű autó biztos minden más utcai fémhajlományt agyonver.

Legtöbb lehúzós Alfa GT, Brera, 159.... autóteszt is abból adódik, hogy az újságíró azt várja, hogy mivel az Alfa kinézete alapján bőven a 3er, C-Klasse, CLK, A4... fölött van, hogy az Accordot, 6-ost... ne is említsem. Így tudásban is bőven föléjük várja és csalódik. Sajna, ezek nem versenyzős autók, de legtöbb vevőnek nem is az kell.
Szóval jogtalan leszólni, de ezt már megszokták az újságírók, hogy az "Alfa szép, de nem megy"

Ezt megérezték az Alfánál, mert különben nem lennének olyan tervek, hogy 1.8T 230ló + Furiosa, vagy mi... Ennek a kombinációnak olyan 6.0sec lenne 0-100ra a gyorsulása és végre lenne olyan Alfa, ami megy is.
TarP2007-12-02 09:48:24 // 2794


Női autó-e az Alfa 147? :)

170lojjerős diesel 1.9MJET kerül bele. Q2 diffivel éssportfutóművel készül.
Nekem tetszik így első rápillantásra. Kéne vezetni egyet...
TarP2007-11-30 13:29:14 // 2793
Ez mind vicces, de ki az a Gabika??? :)
TarP2007-11-30 09:30:43 // 2792
Közben eszmbejutott egy szóvicc: A tömeggyártók, ha tömeget csökkentenek, akkor milyen gyártók leszenk? :)

Nem küld ez faxt se, csak lenyúlja a qrva ötletemet :)
TarP2007-11-30 09:04:55 // 2791
Ez a Ferrari tömegcsökkentés egyébként nem azért jó, mert az Enzo utódot sokan fogják birtokolni közülünk, hanem azért, mert ha valamit a Ferrari sajtóközleményben kimond, azt a világ összes autógyára kb szentírásként kezel:

"Fogyasztást csökkenteni és jól gyorsulni úgy lehet,m ha csökkentjük a tömeget."

Innentől kezdva már csak idő kérdése, hogy ezt a szemléletet átvegyék a tömeggyártók is.

Ugye, megérte levelet küldenem Montezimolonak? :)
TarP2007-11-29 15:58:05 // 2790
Még az, hogy túró, de cserében 1000kg... ugye-ugye-ugye-ugye?!?!?!? :)
TarP2007-11-29 12:01:48 // 2789
Tehát akkor:
Óvodáscsoport agyongázolása véletlenül: 2 pont.
Éccakka üres ótópályán megfontoltan 240-nel menés: 10 pont.

Fasza :)
TarP2007-11-28 13:37:38 // 2788
Csak Mazsenta Bicolóre -ba :)
TarP2007-11-28 13:15:49 // 2787
Ezüst színűben nem jó, abba más kell :)
TarP2007-11-28 11:46:23 // 2786
Az enyimé nem is szaj, mer már új :)
TarP2007-11-28 11:05:50 // 2785
Jó autót választottál na.



Csak nem szépségeset :)
TarP2007-11-28 11:04:13 // 2784
Ha jól néz ki kívülről és jobb anyagok, jobb dizány a belső, akkor többet is ér.

Azt, hogy mennyivel, mindenki maga dönti el.


Elvileg a GTV nem más, mint egy 155 más ruhában, ami pedig egy Fiat Tipo más ruhában. Mégis átülve a Tipoból a 155-be 3szor jobban érzed meged, a GTV-be meg 7ccer :)

Szóval, ha jól sikerül, akkor megkajáljuk. főleg 1.8T-ven 230 lóval. Q2-vel és flappy F1 gearboxxal. Meg sorszámozott pohártartóval :)
TarP2007-11-28 10:02:00 // 2783
OFF

Tegnap megnéztem az Merc350 és a BMW335i összehasonlítását.
Hát a biturbós elverte, mint a rongyot. Nem csak gyorsulásban, de rugalmasságban, stabilitásban is.
Egyedül a belső terére mondták, hogy lehetne kicsit egyedibb. De technikailag nagyon ott van.

ON
TarP2007-11-27 14:44:12 // 2782
Egyetértek. Semmiléppen nem szabad lenézni a kis pöcsöket :)
TarP2007-11-27 14:28:19 // 2781
Háde nemán!
Egy ótós fórumon kötelező gerjedni az ótókra!

Teccikérteni? :)
TarP2007-11-27 11:39:28 // 2780
Megvárnám én is, csak mekkhalok addigra :( a síromra meg nem kell háromágú szigony :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.