Hááát, rokk az nem, de még barokk sem, hanem visongó picsákok villatós rucikban.
Szóval bocs a "zene" szó miatt, ha elhagzott volna velü kapcsolatban.
TarP2009-03-28 11:41:04 // 3279
TarP2009-03-28 10:48:52 // 3278
Egyébként azt vártam, hogy a PunciKetDolls-t nem fogod érteni, de akkor téged láttalak a koncertjükön. :)
TarP2009-03-28 10:47:36 // 3277
Ez az út a boldogság felé. :)
Szóval a KERS, az egyfajta energia visszatápláló rendszer.
Pl, a fékezésnél megforgatsz egy kis pörgettyűt (vagy töltesz egy kis lítium-ion akksit), amiből utána gyorsításnál visszanyered az energiát és besegítesz vele a benzinmotornak.
Na a balfax szabályozók ennek a használatát korlátozzák. De minek is? Nem elég bünti a plusz súly, amit okoz???
Szóval a KERS, az egyfajta energia visszatápláló rendszer.
Pl, a fékezésnél megforgatsz egy kis pörgettyűt (vagy töltesz egy kis lítium-ion akksit), amiből utána gyorsításnál visszanyered az energiát és besegítesz vele a benzinmotornak.
Na a balfax szabályozók ennek a használatát korlátozzák. De minek is? Nem elég bünti a plusz súly, amit okoz???
TarP2009-03-28 10:10:01 // 3276
Eggyet monnyon meg valaki.
Ha már a KERS-es csapatok magukra vállalják az inovációt, meg aplusz 50 kilót, ami kb a PussyCatDolls zenekar teljes tömege:), akkor mifaszér' nem használhatja a pilóka egész futam alatt?
Mekkora hülye szabály...
Bár az is igaz, hogy az ilyen szabályokkal lehet váratlan eredményt produkálni, ami ugye az izgalmasság látszatát fokozza.
Ha már a KERS-es csapatok magukra vállalják az inovációt, meg aplusz 50 kilót, ami kb a PussyCatDolls zenekar teljes tömege:), akkor mifaszér' nem használhatja a pilóka egész futam alatt?
Mekkora hülye szabály...
Bár az is igaz, hogy az ilyen szabályokkal lehet váratlan eredményt produkálni, ami ugye az izgalmasság látszatát fokozza.
TarP2009-03-25 11:24:12 // 3274
:)
Az adatokat komolyan kell venni!
:)
Az adatokat komolyan kell venni!
:)
TarP2009-03-25 10:53:31 // 3273
Ottan írja, hogy összsúly: 1880kg!!!
TarP2009-03-23 14:18:33 // 3272
Öncsed ki epoxi-gyantával :), az mindenre jó.
Persze látni kell, de lehet, hogy tényleg...
Persze látni kell, de lehet, hogy tényleg...
TarP2009-03-23 08:11:09 // 3271
Hali!
No, ez a beszéd! Én is így érzem. Sok autót vezettem már, de aGTV minden esetben olyan érzést ad, mintha direkt körémépítették volna.
Remélem találsz egy jót hamarosan.
No, ez a beszéd! Én is így érzem. Sok autót vezettem már, de aGTV minden esetben olyan érzést ad, mintha direkt körémépítették volna.
Remélem találsz egy jót hamarosan.
TarP2009-03-09 12:05:06 // 3270
Micsodi? Nekem a főoldalon a "Csajok minden mennyiségben" jön be :)
TarP2009-03-09 12:04:01 // 3269
Nemá' én legyek a felelős baze! :)
Szovval erős lesz és könnyű, ha lehet hinni a kiszivárgott infóknak.
A többit megtudjuk, ha lesz belőle "élő" példány, amivel majd Csöri legyorsul. :)
Szovval erős lesz és könnyű, ha lehet hinni a kiszivárgott infóknak.
A többit megtudjuk, ha lesz belőle "élő" példány, amivel majd Csöri legyorsul. :)
TarP2009-03-09 10:46:36 // 3268
Kiszámoltam a fizikusos progival, aszonta 240ló első kerék, 1250kg (ennél valószínűleg még könnyebb is lesz, ha a sorozatgyártásnál is előugranak az alumíniumok, kompozit karbonszálak, meg nem reggelizek :)), slick gumi, jóaszfalt az 5.76sec 0-100km/h.
Szóval veszélyes lesz eléggé.
Olvastátok az elsőkerekes Focus RS tesztet? Azt állítják, hogy a hajtási veszteségek és könnyebb felépítés miatt az összkerekes azonos erőseket megveri száraz azfalton.
Így ez a MiTo is elég ütőképes lesz. De le kell tesztelni, az biztos!
Szóval veszélyes lesz eléggé.
Olvastátok az elsőkerekes Focus RS tesztet? Azt állítják, hogy a hajtási veszteségek és könnyebb felépítés miatt az összkerekes azonos erőseket megveri száraz azfalton.
Így ez a MiTo is elég ütőképes lesz. De le kell tesztelni, az biztos!
TarP2009-03-09 10:04:17 // 3267
Ez jó és naggyon igaz!
Én is csak a Vezess.hu-ról tudom, hogy van valami Kisalfa dolog.
Hogy minkek niccsen semmiről hír, aztat nemtom. :) :) :)
Én is csak a Vezess.hu-ról tudom, hogy van valami Kisalfa dolog.
Hogy minkek niccsen semmiről hír, aztat nemtom. :) :) :)
TarP2009-03-05 08:57:55 // 3266
Ja és nekem is volt feleségnak ótója, csak eladtam :)
És van céges ótó is, de béna :)
V6TB forevör!
És van céges ótó is, de béna :)
V6TB forevör!
TarP2009-03-05 08:56:46 // 3265
Jó kis fórumtéma, azon vitatkozni, hogy ki használja legkevesebbet a GTV-jét :(
Még jó, hogy ebből kiestem a több, mint 50000km-emmel :)
Még jó, hogy ebből kiestem a több, mint 50000km-emmel :)
TarP2009-03-03 12:28:18 // 3264
Belső tér, így első blikkre naggyon tuti!
Ezt mekkel nézni élőben.
Ezt mekkel nézni élőben.
TarP2009-02-25 10:30:05 // 3263
A multkor én cseréltem neked izzót emléxel, mérnökórában, expertfelárral.... :) Szóval mivel én már kierőltetem a '96 óta beragatt bizbasszokat, így neked már 2 perces művelet lesz.
Más: A MITO GTA-ról mosmeg azt írja a Totálkár, hogy csak concept car lesz.
Akkor lehet, hogy sorozatgyártásba mégsem kerül a sok könnyű anyag, meg a sok lojjerő??? Micsinálnak ezek?
Más: A MITO GTA-ról mosmeg azt írja a Totálkár, hogy csak concept car lesz.
Akkor lehet, hogy sorozatgyártásba mégsem kerül a sok könnyű anyag, meg a sok lojjerő??? Micsinálnak ezek?
TarP2009-02-24 13:29:45 // 3262
Most lefordítod angolra, oszt akkor már autentikus? :)
TarP2009-02-24 11:54:52 // 3261
A Mito fórumon olvasgattam, meg a linkeket nyitogattam és lám, ez nem lesz 1700kg :)
Végre megemberelték magukat és rájöttek, hogy nem csak az a lényeg, hogy egy Fiatra új pajzsot téve gyorsan kész legyen az adott Alfa?
Végre megemberelték magukat és rájöttek, hogy nem csak az a lényeg, hogy egy Fiatra új pajzsot téve gyorsan kész legyen az adott Alfa?
TarP2009-02-24 10:18:15 // 3260
Te fityu, ez a Mito GTA tényleg egy GTA lesz végre: Cabron tető és alu elemek a felfüggesztésben!
Fejlődést tapasztalok!
Fejlődést tapasztalok!
TarP2009-02-23 09:05:53 // 3259
Jaja, asszonka megnyerte a tomboldát, majd megbeszéljük a Koryy-val, hogy egy kicsit tavaszibb hétvégén kapjuk meg, mert hóviharban nem szeret vezetni Anikó.
Én is kíváncsi vagyok a kis fagyigombóc-autóra :)
Én is kíváncsi vagyok a kis fagyigombóc-autóra :)
TarP2009-02-19 15:33:16 // 3258
Amíg le van zárva a doboz, addig bittos nem. :)
Én Valvoline-ből csak Racingot használtam, nem ismerem a kisebbeket.
Én Valvoline-ből csak Racingot használtam, nem ismerem a kisebbeket.
TarP2009-02-19 11:01:11 // 3257
Ja, igaz. Olasz motorról van szó, tehát nincs két egyforma! :)
Ki kell próbálgatni. Baj egyikből sem lehet...
Ki kell próbálgatni. Baj egyikből sem lehet...
TarP2009-02-19 09:45:03 // 3256
Javasolni szokták a 10W60-at. Én Valvoline-ből azt szoktam tenni.
10W40-et is használtam már 2-3 szor, semmi gond vele, csak picivel többet kell utántölteni...kb 1,2litert 10000km-re. A 10W60-ból meg elég 0.8liter ugyanilyen etapra.
10W40-et is használtam már 2-3 szor, semmi gond vele, csak picivel többet kell utántölteni...kb 1,2litert 10000km-re. A 10W60-ból meg elég 0.8liter ugyanilyen etapra.
TarP2009-02-17 14:42:32 // 3255
Haliló,
No végre net közelbe jutottam.
Jelentkeztem a frasangi mulaccsáh-ra.
Korry, most is beállunk az autókkal (persze csak Toyota 1.4 és attól felfelé :) ), mint régen?
Ugye ott az ótóexpónál jó meleg van, lehet metroszexuális jelmezben is jönni...mer' csak azzal avn tele a szekrény :)
No végre net közelbe jutottam.
Jelentkeztem a frasangi mulaccsáh-ra.
Korry, most is beállunk az autókkal (persze csak Toyota 1.4 és attól felfelé :) ), mint régen?
Ugye ott az ótóexpónál jó meleg van, lehet metroszexuális jelmezben is jönni...mer' csak azzal avn tele a szekrény :)
TarP2009-02-13 09:17:26 // 3254
No akkor két lehetőséged van, mivel túl sok lett a lojjerő első kerékre:
1. Szósz és jövök kipróbálni.
2. Tolatva vezetsz :)
1. Szósz és jövök kipróbálni.
2. Tolatva vezetsz :)
TarP2009-02-10 12:19:00 // 3253
LOL!
Akkor én ki legyek? Csabee, Vagy Nemesis? :)
Akkor én ki legyek? Csabee, Vagy Nemesis? :)
TarP2009-02-10 12:17:56 // 3252
Reméltem is, hogy marad nektek.
Ezért szóltam a kollégáknak, hogy ne egyék tele magukat .)
Ezért szóltam a kollégáknak, hogy ne egyék tele magukat .)
TarP2009-02-10 12:01:21 // 3251
Jaja, 1500-an mentünk pogácsát enni :)
TarP2009-02-10 12:00:45 // 3250
Émmeg aszittem így könnyebb rávenni a lányokat, hogy bedőlve benézzenek csillogó csövek után kutatva :)
TarP2009-02-10 11:48:49 // 3249
Hali, volt nálatok rendezvényünk!
Megnézegettem a Matricát. Még módosítgatod? Vagy csak én láttam túl régen... Mi az elején az a dudor? :)
Megnézegettem a Matricát. Még módosítgatod? Vagy csak én láttam túl régen... Mi az elején az a dudor? :)
TarP2009-02-10 11:07:10 // 3248
És ez után jön a TarP és megveszi előled úgy, hogy nem is alkudozik :)
TarP2009-02-03 16:10:08 // 3247
Ha viszont senki nem meri tesztelni, mert ugye: "túl sok a lojjerő első kerékre", akkor én vállalom a Stig szerepét :)
TarP2009-02-02 13:47:27 // 3246
És most jön a "miénk szebb" duma :(
Hogy a pixába nem tudnak a Fiat konszernnél ebbe a szegmensbe fejleszteni?
Most komolyra: Van 1.4TPuntoMitto500...minden, meg van V8-as 8C,Granturismo, GranturismoS,Scuderia, Quattroporte...
Mi van középen? Valamit mosmá kellene, mert nem tudom hogyan magyarázzák meg a mitiingeken, hogy a 11milliós Brera gyorsulása 0-100-ra alig 1-2 másodperccel rosszabb, mint egy 7millló körüli Siroccoé...
Hogy a pixába nem tudnak a Fiat konszernnél ebbe a szegmensbe fejleszteni?
Most komolyra: Van 1.4TPuntoMitto500...minden, meg van V8-as 8C,Granturismo, GranturismoS,Scuderia, Quattroporte...
Mi van középen? Valamit mosmá kellene, mert nem tudom hogyan magyarázzák meg a mitiingeken, hogy a 11milliós Brera gyorsulása 0-100-ra alig 1-2 másodperccel rosszabb, mint egy 7millló körüli Siroccoé...
TarP2009-02-02 12:35:24 // 3245
A V6TB Euro mennyi? Vagy az még Balkán 2 ? :)
Ez a TT mtorja a Siroccoban, legalábbis abban debütált. Közel azonosak az adatai a miénkkel.
Ez a TT mtorja a Siroccoban, legalábbis abban debütált. Közel azonosak az adatai a miénkkel.
TarP2009-02-02 10:26:42 // 3244
Nekem is Exide van benne, lassan 5 éve.
TarP2009-01-31 18:47:50 // 3243
Hali! Nekem a gyári műanyag szelep van benne, de 'szerencsére' átszörcsög és átpusszant a direktszűrőn, így olyan ahangja, mintha valami komoly lefújó lenne benne.
Jó hallani, főleg ha 4000-4500körül elváltok, akkor szinte pukkan :)
Jó hallani, főleg ha 4000-4500körül elváltok, akkor szinte pukkan :)
TarP2009-01-28 10:27:06 // 3242
Merengéseim a Nagytúrbótneki! és a gyújtsukfelmind! témakörben :)
TarP2009-01-28 08:48:47 // 3241
Ember! Futás Dr. Csernyushoz, mert ez már a roham! :)
TarP2009-01-27 14:18:40 // 3240
Hát igen. Egy 12-13millió Ft-be kerülő 250lovas 156, vagy 147... tényleg nem talált elég sok vevőre.
Bár bele kell számolni, hogy a 272 Lojjerős BMW 330i is olcsóbb, a 260lovas Mazda 6-ról és társairól nem is beszélve... És mindez azért, mert a 3.2 már a maximális regiadó kategóriába kerül, oda, ahol a Mercedes 63 AMG-k vannak 480-520 lóerővel.
Illetve azért, mert az Alfánál nem volt fejlesztés egy jó ideig. Most ez az 1.8T legalább új és modern lesz.
Persze mostanra meg már a dobozokat kell majd lecserélni körötte. Gondolom a GT már meg sem kapja, a 159, BRERA meg már nem újdonság a népnek.
Bár bele kell számolni, hogy a 272 Lojjerős BMW 330i is olcsóbb, a 260lovas Mazda 6-ról és társairól nem is beszélve... És mindez azért, mert a 3.2 már a maximális regiadó kategóriába kerül, oda, ahol a Mercedes 63 AMG-k vannak 480-520 lóerővel.
Illetve azért, mert az Alfánál nem volt fejlesztés egy jó ideig. Most ez az 1.8T legalább új és modern lesz.
Persze mostanra meg már a dobozokat kell majd lecserélni körötte. Gondolom a GT már meg sem kapja, a 159, BRERA meg már nem újdonság a népnek.
TarP2009-01-27 11:47:56 // 3239
Igazad van, de azt hiába várjuk, hogy a réteg-széle kategóri felé mozduljon el az Alfa.
Bőven meglenne a lehetőség, de jelenleg úgy tűnik nincs rá esély.
Az 1.8T legalább a 200lójjerős mimál határt eléri. Valahogy az alatt már nem akarok autót sohse'.
Bőven meglenne a lehetőség, de jelenleg úgy tűnik nincs rá esély.
Az 1.8T legalább a 200lójjerős mimál határt eléri. Valahogy az alatt már nem akarok autót sohse'.
TarP2009-01-27 09:50:16 // 3238
Végre megvan egy az 1.8T, meglátjuk az a 200 ló olyan-e, mint a V6TB 200 lova.
Meg azt is, hogy milyen nehéz lesz vele a BRERA / 159. Elvileg könnyebb ,mint a 2.2JTS-sel, tehát könnyebb, mint 1450kg.
A regadója is kisebb lesz...
Tényleg, a V6TB milyen Euro besorolású? Euro3 ???
Meg azt is, hogy milyen nehéz lesz vele a BRERA / 159. Elvileg könnyebb ,mint a 2.2JTS-sel, tehát könnyebb, mint 1450kg.
A regadója is kisebb lesz...
Tényleg, a V6TB milyen Euro besorolású? Euro3 ???
TarP2009-01-23 12:17:07 // 3237
Ilyet ne is mongyá, mert jelenleg a klímám fogyasztja a legtöbb kőolajszármazékot, pedig be sem kapcsolom.
Lehet, ha bekapcsolnám, visszaszívná magába az olajat? :)
Lehet, ha bekapcsolnám, visszaszívná magába az olajat? :)
TarP2009-01-23 09:55:16 // 3236
Hát Árrpádegy lyómunkás ember, a nővérje meg...Maovin.
:)
:)
TarP2009-01-23 09:23:14 // 3235
Kiszámoltad a benzinárat ? :)
TarP2009-01-22 12:50:38 // 3234
Szóval ez az egész elavulás, ez egy stratégia??? Talán valami Retro hatást akar az Alfa elérni?
Hmm érdekes.
Hmm érdekes.
TarP2009-01-22 08:27:52 // 3233
No figyejjetek az egész dolog ezzel az óóóvszergyárral kezdődött... :)
Egyik probléma, hogy felhívott a bankom, hogy tudok-e nekik hitelt adni (szó szerint ezt mondá a vezérigazgató: "Aggyá pénzt-ággyá pénzt hónap megadom!")...ebből VaG ki tudja számolni a tavaszi benzinárakat Kopejkára pontosan :(
A másik ez az üzlet, ami még jól is elsülhet, mert a Fiat olyan lehetőségekhez jut, amihez csillió Euróra lett olna szükség (dealerhálózat).
Ollah, Te ismered Afroamerikát (ref:TarP001 :)) rendesen, vajon megvennének azok bármit Fiat Logóval? Szeintem nem. A jelenlegi Lancia Deltát viszont olyannak látom, amibe egy tengerentúli arc is szívesen beleülne.
Az Alfa viszont ismerős nekik valami régi filmekből, azaz benne van a kollektív tudatalattiban, hogy az Alfások állandóan jó nőkkel autókáznak, tehát ebben lehet némi lehetőség.
Az új elnök nagyon odavan a környezetvédelemért, így lehet, hogy ad a Dodge-éknak egy rahedli pénzt, hogy csináljanak hibridet. Így a Fiat konszern még hozzájuthat némi hibrid technikához is anélkül, hogy újabb csilliárd Eurót elköltene rá.
Ez volt az optimista kép.
A pesszmista meg az, hogy bedől a pixába az egész kóceráj, mert a qrva Alfa azt a nyüves 1.8T-t sem hajlandó piacra dobni, míg a konkurrencia már gyárt 1.4T, 1.6T, 1.8T, 2.0T, 2.5T, 3.0T BT, Compresszor... szóval 6-7 új motor már megelőzte :(
Egyik probléma, hogy felhívott a bankom, hogy tudok-e nekik hitelt adni (szó szerint ezt mondá a vezérigazgató: "Aggyá pénzt-ággyá pénzt hónap megadom!")...ebből VaG ki tudja számolni a tavaszi benzinárakat Kopejkára pontosan :(
A másik ez az üzlet, ami még jól is elsülhet, mert a Fiat olyan lehetőségekhez jut, amihez csillió Euróra lett olna szükség (dealerhálózat).
Ollah, Te ismered Afroamerikát (ref:TarP001 :)) rendesen, vajon megvennének azok bármit Fiat Logóval? Szeintem nem. A jelenlegi Lancia Deltát viszont olyannak látom, amibe egy tengerentúli arc is szívesen beleülne.
Az Alfa viszont ismerős nekik valami régi filmekből, azaz benne van a kollektív tudatalattiban, hogy az Alfások állandóan jó nőkkel autókáznak, tehát ebben lehet némi lehetőség.
Az új elnök nagyon odavan a környezetvédelemért, így lehet, hogy ad a Dodge-éknak egy rahedli pénzt, hogy csináljanak hibridet. Így a Fiat konszern még hozzájuthat némi hibrid technikához is anélkül, hogy újabb csilliárd Eurót elköltene rá.
Ez volt az optimista kép.
A pesszmista meg az, hogy bedől a pixába az egész kóceráj, mert a qrva Alfa azt a nyüves 1.8T-t sem hajlandó piacra dobni, míg a konkurrencia már gyárt 1.4T, 1.6T, 1.8T, 2.0T, 2.5T, 3.0T BT, Compresszor... szóval 6-7 új motor már megelőzte :(
TarP2009-01-20 15:02:43 // 3232
Már az is jó hír, ha nem fékolaj.
Klíma nélkül még akár májusig is kihúzom, de fék nélkül... :)
Klíma nélkül még akár májusig is kihúzom, de fék nélkül... :)
TarP2009-01-20 13:47:54 // 3231
http://www.youtube.com/watch?v=QxRFPdvsaHM&feature=related
Csak úgy a fülek orgazmusáért :)
Fékolaj? Érdekes... azért azt is megnézem. De az nem Made in Japan, szóval nem lenne logikus, hogy tönkremenjen...
Csak úgy a fülek orgazmusáért :)
Fékolaj? Érdekes... azért azt is megnézem. De az nem Made in Japan, szóval nem lenne logikus, hogy tönkremenjen...
TarP2009-01-20 09:50:18 // 3230
Hali, még nem használtam. Eddig én is Sonax-okkal dolgoztam, de idén tavasszal lehet, beújítok valami Zénó-t.
Képzeljétek, olajcseppek lettek az ótó alatt hosszú utak után. Gyönyörű tiszta sárga olajcseppek. Nézem a motorolajat, az nem lehet, mer' az barna. Nézem a szervóolajat asse lehet, mer' az meg piros.
Szerintem csak a klíma kompresszortól jöhet. Az az egy "Made in Japan" feliratú alkatrész van az egész ótón!!!
Volt már valakinek hasonló? Hová érdemes klímáshoz elvinni?
Képzeljétek, olajcseppek lettek az ótó alatt hosszú utak után. Gyönyörű tiszta sárga olajcseppek. Nézem a motorolajat, az nem lehet, mer' az barna. Nézem a szervóolajat asse lehet, mer' az meg piros.
Szerintem csak a klíma kompresszortól jöhet. Az az egy "Made in Japan" feliratú alkatrész van az egész ótón!!!
Volt már valakinek hasonló? Hová érdemes klímáshoz elvinni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.